Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 oktober 2007, 22:05   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straatrue Bekijk bericht
En als Vlaanderen onafhankelijk is, anti-wat zul je dan zijn?
Als ik die vraag op mezelf mag betrekken:
alleszins niet langer anti-belgisistisch natuurlijk.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 22:09   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Op dit punt geef ik je volledig gelijk, ik wist het. Ik heb vele gebreken, maar naïeviteit is er niet bij. Ik heb hier op dit eigenste forum gezegd dat mijn uitsluiting normaal was, uitspraak die me door mijn politieke vrienden zelfs kwalijk genomen werd. Wat ik echter nooit gedaan heb is achteraf de N-VA afbreken, zoals sommigen deden of doen nadat ze overgestapt zijn. Ik heb mijn gewezen partij altijd loyaal behandeld en je zal geen post vinden waarin ik BDW zwaar aanval, integendeel, ik verdedig ze nog geregeld. Ook ben ik nooit overgestapt naar het VB. Ik heb raakpunten met beide partijen maar ben nu onafhankelijk.

Tenslotte, ja het was in Wetteren. Maar de beslissing heb ik niet alleen genomen, het was in samenspraak met de voorzitter en onze PR-verantwoordelijke, die ook allebei geschorst werden.
Dat is genoeg voor mij om je een pint te trakteren als ik je eens tegenkom. (relatief ernstig bedoeld)
Dan kan ik je uitleggen en overtuigen welke mijn ideeën zijn (relatief joke hé).
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 oktober 2007 om 22:10.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 23:32   #43
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straatrue Bekijk bericht
trappist drinken om WL economie op te krikken.

Dat kan je van thuis uit. Ik doe het al 15 jaar.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 23:51   #44
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is genoeg voor mij om je een pint te trakteren als ik je eens tegenkom. (relatief ernstig bedoeld)
Dan kan ik je uitleggen en overtuigen welke mijn ideeën zijn (relatief joke hé).
OK. Goed idee. Ik kijk er naar uit.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be