Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 september 2010, 16:26   #61
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Tiens, we zien u echter nooit reageren tegen de overheersende islamofobie en de ECHTE haatzaaierij op dit forum... Integendeel. Dan is het geen haatzaaierij voor joodse etnocentristen en zien we zelfverklaarde moraalridder LiberaalNL nooit reageren.
1) Ik bepaal zelf wel waar ik op reageer. Ik zie jouw haatzaaierij en daar reageer ik op.
2) Wie zijn dan die zogenaamde Joodse etnocentristen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Sterker nog, die islamofobie komen gij en uw joodse companen a la den dinges wel even grondig aanwakkeren. Komt jullie goed uit. het gebeurt zelfs georganiseerd.
Wederom een complottheorie die nergens op slaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Enkel als we de waarheid zeggen over uw ziekelijke ideologie dan kom je mekkeren en persoonlijk doen.
De enige die hier een ziekelijke ideologie aanhangt ben jij, meneer de N-SA sympathisant.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Tot de volgende keer, als ik met joodse bronnen uw perfiditeit weer zal aantonen. Kom, geef nog eens een goede voorzet voor open doel, daar ben je zo goed in. .
Jij toont niks aan. Je komt hier haatzaaierij spuwen en komt met antisemitische sites en verdraaide citaten aanzetten om je gelijk te halen. Als mensen daar tegenin gaan, ga je zielig doen en complottheorieen verzinnen.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 21:30   #62
Xing Ho
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 augustus 2010
Berichten: 757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
1) Ik bepaal zelf wel waar ik op reageer. Ik zie jouw haatzaaierij en daar reageer ik op.
2) Wie zijn dan die zogenaamde Joodse etnocentristen?


Wederom een complottheorie die nergens op slaat.


De enige die hier een ziekelijke ideologie aanhangt ben jij, meneer de N-SA sympathisant.


Jij toont niks aan. Je komt hier haatzaaierij spuwen en komt met antisemitische sites en verdraaide citaten aanzetten om je gelijk te halen. Als mensen daar tegenin gaan, ga je zielig doen en complottheorieen verzinnen.
Bent ge zelf jood of heeft 1 van uw voorvaderen er een pak vergast?
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 21:34   #63
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Wat een fanatisme, valse beschuldigingen, ad hominems, beledigingen en een hoop subjectieve veronderstellingen, met als orgelpunt het gebruik van de zeer racistische term ''neger''.... maar ge komt ons wel zeggen wat laster is... en uitgerekend gij komt hier zeggen wat dom zijn is....

.
Wat is er fout aan het woord "neger" ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 21:49   #64
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
Bent ge zelf jood of heeft 1 van uw voorvaderen er een pak vergast?
Dat u niet snapt dat men ook zonder bijbedoelingen pro-Israël kan zijn, toont aan dat u totaal geen inlevingsvermogen hebt, laat staan discussie-vaardigheid.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 21:55   #65
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Wat is er fout aan het woord "neger" ?
Wat mij betreft niets.

Van een mislukte moraalridder die hier voortdurend meent met het vingertje te moeten wijzen over wie en wat antisemitisme etc is had ik in deze echter wel ander taalgebruik verwacht gezien de mogelijke controverse rond dat woord.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 00:23   #66
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
Bent ge zelf jood of heeft 1 van uw voorvaderen er een pak vergast?
Jouw wereldvreemdheid is echt ongekend, Zeikstraal.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 00:26   #67
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Wat mij betreft niets.

Van een mislukte moraalridder die hier voortdurend meent met het vingertje te moeten wijzen over wie en wat antisemitisme etc is had ik in deze echter wel ander taalgebruik verwacht gezien de mogelijke controverse rond dat woord.
Kun jij niet een enkeltje naar de Zuidpool nemen?
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 15:01   #68
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=jrK2CJ-TJvQ

Vanaf 6'30'' legt deze NSDAP propaganda film de link tussen joden en criminaliteit. Ik vraag aan mensen die er geschiedkundige kennis van hebben in welke mate dat deze cijfers op de realiteit gebaseerd waren? Ik weet dat veel Joden arm waren (en dat er oa daarom veel niet konden vluchten). Klopt het dat de Joden oververtegenwoordigd waren in het criminele milieu?

Ik sta versteld van de ingreep van de moderatie. Nooit eerder gezien. Heb je jouw draad nu in de steek gelaten? Zoals je misschien weet heb ik mij intensief met deze zaken beziggehouden omdat ik geloof dat er weer een soort holocaust aankomt.


Wat ik vaststelde is dat de Staat zelf een holocaust organiseert. Het kost een lange voorbereiding en kan pas plaatsvinden als de meerderheid accoord gaat of dat zij voldoende geintimideerd zijn en geen tegenstand zullen bieden. De echtige moedige personen die verzet pleegden en onderduik gaven, waren te gering in aantal om de uitkomst te veranderen. Ze moeten dus wel genoemd worden, maar het algemene beeld is een genocidale natie, die naderhand beweerde; wij hebben het niet geweten. Belangrijk is ook dat de Staat de beoogde slachtoffers zelf gebruikt om elkaar op te ruimen. De Joden of de Joodse elite collaboreerde met de nazi staat om 'slechte' joden uit te roeien of hun eigen overleving veilig te stellen. Net als toen kwamen alle cijfers van de genocidale staat, dus ze waren vals. Ik kan mij niet voorstellen dat een natie crimineler is dan een andere natie, of slimmer of mooier of meer geliefd door god. De nazi's vonden ook dat de holocaust de staat niets moest kosten, dus ging een enorme roof aan de moordpartij vooraf. Dit is waarvoor ik met name surinamers waarschuw, die alles zullen kwijtraken. Men zal hen tot op de vliegtuigtrap beroven. Ik verwacht een Europese 9/11 en zie sommige Nederlanders op straat schreeuwen tegen willekeurige zwarte, gekleurde en moslim Nederlanders dat zij moeten oprotten. De propaganda gaat ook via discussie fora waar beroeps mensen de propaganda verspreiden. De staat organiseert de holocaust en de nieuwe NSB partij is het legalistische gezicht. De allochtoonse leiders zijn als de toenmalige Joden Raad. Zij weten wat er komt maar waarschuwen hun achterban niet.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 27 september 2010 om 15:03.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 15:53   #69
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Ik sta versteld van de ingreep van de moderatie. Nooit eerder gezien. Heb je jouw draad nu in de steek gelaten? Zoals je misschien weet heb ik mij intensief met deze zaken beziggehouden omdat ik geloof dat er weer een soort holocaust aankomt.


Wat ik vaststelde is dat de Staat zelf een holocaust organiseert. Het kost een lange voorbereiding en kan pas plaatsvinden als de meerderheid accoord gaat of dat zij voldoende geintimideerd zijn en geen tegenstand zullen bieden. De echtige moedige personen die verzet pleegden en onderduik gaven, waren te gering in aantal om de uitkomst te veranderen. Ze moeten dus wel genoemd worden, maar het algemene beeld is een genocidale natie, die naderhand beweerde; wij hebben het niet geweten. Belangrijk is ook dat de Staat de beoogde slachtoffers zelf gebruikt om elkaar op te ruimen. De Joden of de Joodse elite collaboreerde met de nazi staat om 'slechte' joden uit te roeien of hun eigen overleving veilig te stellen. Net als toen kwamen alle cijfers van de genocidale staat, dus ze waren vals. Ik kan mij niet voorstellen dat een natie crimineler is dan een andere natie, of slimmer of mooier of meer geliefd door god. De nazi's vonden ook dat de holocaust de staat niets moest kosten, dus ging een enorme roof aan de moordpartij vooraf. Dit is waarvoor ik met name surinamers waarschuw, die alles zullen kwijtraken. Men zal hen tot op de vliegtuigtrap beroven. Ik verwacht een Europese 9/11 en zie sommige Nederlanders op straat schreeuwen tegen willekeurige zwarte, gekleurde en moslim Nederlanders dat zij moeten oprotten. De propaganda gaat ook via discussie fora waar beroeps mensen de propaganda verspreiden. De staat organiseert de holocaust en de nieuwe NSB partij is het legalistische gezicht. De allochtoonse leiders zijn als de toenmalige Joden Raad. Zij weten wat er komt maar waarschuwen hun achterban niet.
Ga je hier even de negationistische toer op, Edmond?
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 16:38   #70
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Ga je hier even de negationistische toer op, Edmond?
http://www.revisionisthistory.org/jewishnazi.html

Hitlers Jewish Army

http://search.barnesandnoble.com/Hid.../9780060520830

Het geheime leven van Otto Frank


Het schijnt dat er in het Nederlandse taalgebied een groot taboe heerst op de collaboratie door de Joden met de nazies. Ook hoort men nooit over de niet-Joodse slachtoffers: Roma en zwarten, maar ook weinig over de homo's en Polen. En niemand praat over de rol van Otto Frank, de vader van de heilige Anne Frank, die handel dreef met de Duitse bezetter.

Dit vormt deel van mijn bezorgdheid: als men spijt had van de vorige holocaust zou men geen kenmerkende factoren verbergen. Van mijn kant heb ik niets tegen Joden, en ik haal deze zaken slechts aan om allochtonen erop te wijzen dat ook de eigen (opgelegde) allochtoonse voorlieden hun al hebben verkocht. Ze zitten erbij en horen alle plannen, maar waarschuwen ons niet.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 27 september 2010 om 16:41.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be