Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 maart 2007, 17:36   #6861
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
Altijd daar al gewoond
Inderdaad het Joodse volk zijn de wettige autochtone inwoners van het land Israël met inclusief het voormalige Britse mandaatsgebied Palestina. Fijn dat ook jij dat beseft..
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 17:39   #6862
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Nee, ik vind zulke argumenten niet deugdelijk. De Romeinen(Italianen) en iets later de Turken die ook Palestina/Israël een tijdlang onder hun administraties hadden zouden nu onder vergelijkbare voorwendsels claims kunnen instellen.
Neen.

De Romeinen en Turken zagen Istaël als een stuk grondgebied dat ze toevoegden aan hun rijk. Dat is niet hetzelfde als dat je zou zeggen dat de Romeinen en Turken er een onafhankelijke staat hebben gesticht zoals Israël weldegelijk was onder de Joden.

En dat is een belangrijk verschil.

Stel de de Duitsers WO 2 gewonnen zouden hebben en alle bijna Nederlanders zouden deporteren en andere volken in de lage landen hebben laten wonen.

Dan is het volstrekt aanvaardbaar dat de Nederlanders, Nederland claimen de dag dat de Duitsers geen macht meer zouden hebben ook al wonen daar intussen andere mensen.

En waarom? Omdat Nederland inderdaad ooit een soevereine staat geweest zou zijn, gesticht en opgebouwd door de Nederlanders.

Misschien een eigenaardig voorbeeld, maar ik probeer enkel uit te leggen hoe de Joden het zien. En ik kan daar inkomen. Hoe zou je zelf zijn? Zeker als meest vervolgde volk te wereld.

Het blijft natuurlijk je volste recht om zulks niet te aanvaarden als argument, maar weet dat de Joden dat weldegelijk doen.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 18:01   #6863
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Misschien een eigenaardig voorbeeld, maar ik probeer enkel uit te leggen hoe de Joden het zien. En ik kan daar inkomen. .
Vermits je onlangs je achtergrond hebt prijsgegeven is dat meer dan duidelijk .

Citaat:
Het blijft natuurlijk je volste recht om zulks niet te aanvaarden als argument, maar weet dat de Joden dat weldegelijk doen.
Zionistische Joden hebben ook een "uitverkorenheid boven ALLE andere volkeren" als argument. dat is al even idioot als je betoog en continu aaneenrijgen van leugens
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 18:02   #6864
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Het was inderdaad geen vriendschappelijke overname, nagenoeg het gehele land Kanaän uitgemoord.
correct. maar ze zien dergelijke zaken nu eenmaal als "hun recht".
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 18:04   #6865
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant Bekijk bericht
.

Hebben de Palestijnen geen recht om in eigen land te wonen omdat er een vreemde overheerser was?
touché !
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 18:11   #6866
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant Bekijk bericht
De huidige staat Israël bestaat pas sinds 1948. De Palestijnse bevolking woonde er al eeuwenlang.
Ooit gehoord van het koninkrijk Y'Israël. Palestina heet nu eigenlijk Jordanië of is dat jouw ook al niet bekend?

Laatst gewijzigd door Sinistra : 15 maart 2007 om 18:11.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 19:17   #6867
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
Vermits je onlangs je achtergrond hebt prijsgegeven is dat meer dan duidelijk .
Een aantal mensen van dit forum kennen mij persoonlijk. En het enige wat duidelijk is, is jouw belachelijk bekrompen wijze van interpreteren. Ik ben niet Joods. Maar je doet maar hoor. Precies of het zou een schande zijn, mocht ik wél Joods zijn. Waar ben je eigenlijk mee bezig?

Je vliegt een tijdje op mijn negeerlijstje. Ik zie wel aan de reacties of je verder ook inhoudelijks nog iets bij te dragen hebt in de thread.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 19:31   #6868
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Een aantal mensen van dit forum kennen mij persoonlijk. En het enige wat duidelijk is, is jouw belachelijk bekrompen wijze van interpreteren. Ik ben niet Joods. Maar je doet maar hoor. Precies of het zou een schande zijn, mocht ik wél Joods zijn. Waar ben je eigenlijk mee bezig?.
tut tut, dan heb je gelogen tegen die mensen, zou niet de eerste keer zijn
Je hebt duidelijk je achtergrond prijsgegeven en je woorden staan er duidelijk voor eenieder te lezen in de juiste context.

Achteraf bekeken verklaart het natuurlijk meteen ook waarom je geen snars geeft om de libanese en palestijnse christenen die fel antizionistisch zijn.

Citaat:
Je vliegt een tijdje op mijn negeerlijstje. Ik zie wel aan de reacties of je verder ook inhoudelijks nog iets bij te dragen hebt in de thread.

Paulus
standaardantwoord van de joodse fundamentalist als ie niet meer verder kan. heeft die al bij meerdere gebruikt. Blijft heel amusant
een benieuwd hoe lang hij nu weer zogezegd mij gaat negeren... met de nick "paulus" toch tenminste
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 15 maart 2007 om 19:35.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 19:58   #6869
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

@BruutGeweld: nee, ik denk dat jij, al dan niet bedoeld, een zin uit een oudere posting van Paulus uit verband hebt getrokken en daarover nog steeds blijft doordrammen.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:02   #6870
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
@BruutGeweld: nee, ik denk dat jij, al dan niet bedoeld, een zin uit een oudere posting van Paulus uit verband hebt getrokken en daarover nog steeds blijft doordrammen.
Inderdaad. Ik geef voor de meelezer even de link mee waaruit bruut geweld zijn conclusies trekt. Voor de rest moet iedereen maar voor zichzelf oordelen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6809

En nogmaals, ik ben geen Jood en mocht ik dat wel zijn, zou ik dat geen schande vinden. Bruut geweld daarentegen denkt daar blijkbaar anders over. Maar dat is voor zijn rekening uiteraard.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:11   #6871
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
@BruutGeweld: nee, ik denk dat jij, al dan niet bedoeld, een zin uit een oudere posting van Paulus uit verband hebt getrokken en daarover nog steeds blijft doordrammen.
nee, ik trek NIETS uit verband.
De post en zijn reactie zijn meer dan duidelijk.
Maar dat jij hem komt "verdedigen" verbaast me geenzins
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:15   #6872
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
nee, ik trek NIETS uit verband.
De post en zijn reactie zijn meer dan duidelijk.
Maar dat jij hem komt "verdedigen" verbaast me geenzins
Het zij zo; ik reageer niet meer op je en mijn negeerlijst is definitief.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:17   #6873
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Inderdaad. Ik geef voor de meelezer even de link mee waaruit bruut geweld zijn conclusies trekt. Voor de rest moet iedereen maar voor zichzelf oordelen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6809

En nogmaals, ik ben geen Jood en mocht ik dat wel zijn, zou ik dat geen schande vinden. Bruut geweld daarentegen denkt daar blijkbaar anders over. Maar dat is voor zijn rekening uiteraard.

Paulus.
tiens dat negeren duurt blijkbaar nog geen uurtje

en zoals ik reeds eerder postte je hebt hebt in je veelvoud van leugens en je israelische propaganda domweg je achtergrond weggeven. Je mag het zoveel spinnen als je wil. Je woorden en de context zijn duidelijk. de post nu nog paniekerig trachten te isoleren zonder te vermelden dat het over het joodse volk en israel ging en NIET over paulus ...is erg amusant

Zoals ik reeds stelde , het verklaart meteen waarom je de Libanese en Palestijnse christenen die fel anti zionistisch zijn,niet wil erkennen.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 15 maart 2007 om 20:18.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:19   #6874
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Het zij zo; ik reageer niet meer op je en mijn negeerlijst is definitief.
onder deze nick van jou toch he

tot de volgende !
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2007, 13:50   #6875
john bell hood
Banneling
 
 
john bell hood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 augustus 2006
Berichten: 3.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Juist, en de Italianen eisen Belgisch grondgebied op basis van het Romanum Imperium

Juist, en de Israëlieten hebben zich netjes aan de grenzen van 1947 gehouden

Juist, en wanneer we uw expertise moeten volgen ligt het beloofde de land in Noord Amerika, waarom is dan nog Israël nodig?

Zegt de forumnar 2007
Gij hebt nergens iets weerlegd maar dat was ook niet de verwachten van de echte forumnar.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 14:41   #6876
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Ooit al eens gehoord van de Peter Terryn?? Peter Terryn werd in het verleden veroordeeld wegens het spuiten van antisemitische slogans op een Antwerpse synagoge.
Hij was ook kandidaat op de PVDA-gemeenteraadslijst in Antwerpen in 2000.
U vergist zich, bent slecht ingelicht, ter kwader trouw of een combinatie van de drie.

Peter Terryn werd veroordeeld wegens het beschadigen van gebouwen en monumenten maar vrijgesproken voor het overtreden van de wet op de xenofobie of het aanzetten tot racisme.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be