Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 maart 2017, 15:27   #141
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Er is na zijn dood nog wel wat gevoyageerd met zijn stoffelijk overschot.
Ja, gelukkig rust de man nu in Vlaanderen, zijn land.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 15:27   #142
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Als jij vindt dat separatisten tegen de muur moeten worden geplaatst
Terloops Zeus...

Niet Marie maar JIJ had het over separatisten die tegen de muur moeten worden geplaatst.
D�*t hadden we nog niet door van jouw soort.

Domme ik, die geloofde dat jouw soort het alleen op racisten, fascisten en neo-nazi's gemunt heeft. De ware aard van het beestje komt, gelukkig, af en toe boven, nietwaar?
Het zijn alleen niet altijd de slimsten die in hun kaarten laten kijken. Want wat blijkt hierboven? Dat het altijd dezelfde excuustruzen zijn die gebruikt worden om de "separatisten=Vlaams-nationalisten" in de separatistische hoek te duwen. D�*t Zeus, is de tactiek van het soort dat NOOIT de gewelddadig separatisme van 1830 heeft afgekeurd, of z�*l afkeuren. Integendeel! Er vierkant achter staat, en dat desnoods de "verkeerd-separatisten" tegen de muur zou zetten zoals het "goede", want Belzieke collaborateurs, betaamt.

Maar owee de Vlamingen die zonder geweld naar een onafhankelijke staat streven! Die moeten en zullen bij elke gelegenheid in de racistische, fascistische nazi-hoek geduwd worden, en dit uitgerekend door de 21ste eeuwse collaborateurs en revisionisten van het enige, échte, gewelddadige en feitelijke separatisme van 1830.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 15:31   #143
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Er is na zijn dood nog wel wat gevoyageerd met zijn stoffelijk overschot.
Ja en? Durf je niet rechtuit zeggen wat er op je Belgisch-nationalistische hart ligt?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 15:48   #144
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ja en? Durf je niet rechtuit zeggen wat er op je Belgisch-nationalistische hart ligt?
O nee, Knuppel heeft weer één van die dagen. Zou het volle maan zijn?

Het relaas van die herbegraving moet je eens lezen. Doet denken aan een film van Gaston en Leo, maar dan met VMO'ers in een auto met een lijk in de koffer.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 15:49   #145
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
O nee, Knuppel heeft weer één van die dagen. Zou het volle maan zijn?

Het relaas van die herbegraving moet je eens lezen. Doet denken aan een film van Gaston en Leo, maar dan met VMO'ers in een auto met een lijk in de koffer.
Gebeurt dat zo niet met elke begrafenis??? Wat komen Gaston en Leo daarbij doen?
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 15:56   #146
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Gebeurt dat zo niet met elke begrafenis??? Wat komen Gaston en Leo daarbij doen?
Serieus? Bij elke begrafenis wordt de betrokkene 25 jaar later nog eens opgegraven en in de koffer van een auto 1000 km verder gevoerd?

Of je kent Operatie Brevier niet. Dat ik dat als "belgicist" aan een vlaamsnationalist moet uitleggen is straf.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 15:59   #147
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Serieus? Bij elke begrafenis wordt de betrokkene 25 jaar later nog eens opgegraven en in de koffer van een auto 1000 km verder gevoerd?

Of je kent Operatie Brevier niet. Dat ik dat als "belgicist" aan een vlaamsnationalist moet uitleggen is straf.
Rechtuit gezegd heb ik niet de indruk dat ik iets mis; moet zijn dat de Belgische nationalist de toestand zoals zo dikwijls weer totaal verkeerd heeft ingeschat...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 16:00   #148
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Serieus? Bij elke begrafenis wordt de betrokkene 25 jaar later nog eens opgegraven en in de koffer van een auto 1000 km verder gevoerd?

Of je kent Operatie Brevier niet. Dat ik dat als "belgicist" aan een vlaamsnationalist moet uitleggen is straf.
Je ziet het nu zelf, de (zogenaamde) band tussen de Vlaming en WWII is er schijnbaar niet.

Je hebt weer wat bijgeleerd.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 16:02   #149
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je ziet het nu zelf, de (zogenaamde) band tussen de Vlaming en WWII is er schijnbaar niet.

Je hebt weer wat bijgeleerd.
Dat is er hard en regelrecht op...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 16:32   #150
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Moet dat?
Neen, maar je voelt blijkbaar wel de aandrang om hun erfopvolgers te verdedigen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 16:39   #151
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Neen, maar je voelt blijkbaar wel de aandrang om hun erfopvolgers te verdedigen.
Wie heeft het altijd over mensen in vakjes te steken; verdeeldheid te zaaien en hoe slecht dat wel is???

Wanneer gaan de sossen stoppen met dat achterbaks gedoe???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 16:41   #152
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Neen, maar je voelt blijkbaar wel de aandrang om hun erfopvolgers te verdedigen.
Tja, erfzonden, weer dat dogmatische...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 16:42   #153
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Wie heeft het altijd over mensen in vakjes te steken; verdeeldheid te zaaien en hoe slecht dat wel is???

Wanneer gaan de sossen stoppen met dat achterbaks gedoe???
Zegt de vrouw die me net nog vroeg of ik een moslimbaard kweek omdat ik haar extremisme niet deel.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 16:46   #154
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Helaas, Verschaeve was verschwunden.

En al goed, tenslotte is als onschuldige mens ter dood veroordeeld worden een aanfluiting van justitie.

Belgie heeft veel Vlamingen vermoord toen, zoals o.a. Dr Borms. Die hebben ze twee keer ter dood moeten veroordelen, want de eerste keer dierf Belgie het vonnis niet uitvoeren.
Jammer genoeg waren Cyriel und Leon verschwunden, het had nochtans een mooi gebeuren kunnen zijn. Broederlijk samen tegen de paal gezet en neergeschoten worden terwijl ze hun liefde voor Duitsland en de Fuhrer proberen uit te roepen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 16:52   #155
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
O nee, Knuppel heeft weer één van die dagen. Zou het volle maan zijn?

Het relaas van die herbegraving moet je eens lezen. Doet denken aan een film van Gaston en Leo, maar dan met VMO'ers in een auto met een lijk in de koffer.
Ach ach? D�*t ligt er dus op je maag. Een lijk wiens herbegraving je aan Gaston en Leo doet denken.

Blijkbaar hoeft het voor jou niet eens volle maan te zijn om in een draad over de PS die onderaf gaat in de laatste peiling van de RTBF "gewijde Vlaamsche" geschiedenis te geven die niemand kent behalve dalibor.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 16:55   #156
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Zegt de vrouw die me net nog vroeg of ik een moslimbaard kweek omdat ik haar extremisme niet deel.
Mijn extremisme???

Jouw reactie :

Citaat:
Heerlijk, die combinatie van losse quotes en arrogante aanvallen.
Op :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Het rendement ervan luidt als volgt:

"8/Al-Anfal-12: Ith yoohee rabbuka ila almala-ikati annee maAAakum fathabbitoo allatheena amanoo saolqee fee quloobi allatheena kafaroo alrruAAba faidriboo fawqa al-aAAnaqi waidriboo minhum kulla bananin"

Vertaling:

Sofian S. Siregar

(Gedenk) toen jouw Heer aan de Engelen openbaarde: "Voorwaar, Ik ben met jullie, versterkt daarom degenen die geloven. Ik zal angst werpen in de harten van degenen die ongelovig zijn. Staat dan hun hoofden af en slaat al hun vingers en tenen af."

Fred Leemhuis

Toen jouw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met jullie, sterkt dus hen die geloven. Ik zal de harten van hen die ongelovig zijn schrik aanjagen. Houwt dan in op de nekken en houwt hen op al hun vingers."

Salomo Keyzer

Ook toen uw Heer tot de engelen sprak: Waarlijk ik ben met u; bevestigt dus hen die gelooven. Ik zal schrik in de harten der ongeloovigen werpen. Slaat dus hunne hoofden af, en slaat al de toppen hunner vingers af.

http://nl.noblequran.org/koran/soera-al-anfal/ayat-12/

Oeioeioei, aiaiai, we zullen wat vriendelijker moeten leren omgaan met moslims, dan gaan ze dat zeker niet meer doen...
Heb je je pamper al ververst ?
Over extremisme gesproken...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 25 maart 2017 om 16:57.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 17:05   #157
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ach ach? D�*t ligt er dus op je maag. Een lijk wiens herbegraving je aan Gaston en Leo doet denken.

Blijkbaar hoeft het voor jou niet eens volle maan te zijn om in een draad over de PS die onderaf gaat in de laatste peiling van de RTBF "gewijde Vlaamsche" geschiedenis te geven die niemand kent behalve dalibor.
Er ligt niets op mijn maag. Waarom dacht je dat?
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 17:13   #158
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, gelukkig rust de man nu in Vlaanderen, zijn land.
Aangezien hij al 25 jaar dood was toen ze zijn knoken in de kofferbak van Bert Erikson smeten kon Cyriel moeilijk vragen "voer mij naar Berlijn" nietwaar ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 17:21   #159
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ja en? Durf je niet rechtuit zeggen wat er op je Belgisch-nationalistische hart ligt?
Eigenlijk is het waar, men negeert dit al veel te lang. Met een kraan is dat nog geen dag werk.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2017, 17:46   #160
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Er ligt niets op mijn maag. Waarom dacht je dat?
Je hebt toch al van Godwin gehoord?

Om het onderwerp van deze draad te ontwijken sleur je er zelfs de herbegraving en het gevoyageer bij van een Vlaamse collaborateur, maar zwijg je als vermoord over de collaboratie met de separatisten van 1830, noch piep je over de miljoenen Congolezen die LeopoldII op zijn geweten heeft. Je doet zelfs alsof de Belgische vvorst geen enkele verantwoordelijkheid draagt over hetgeen er in zijn kroonkolonie gebeurde. "Hij was immers nooit in Congo".
Is Hitler in Belgique geweest?

D�*�*rom denk ik wat ik denk.
En omdat het overduidelijk is dat Belgische nationalisten de kroon spannen in selectief denken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be