Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 april 2017, 10:57   #141
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Die fixatie op gender lijkt me normaal functioneren niet echt te bevorderen, hoe los je dit op, hoe ga je dan met vrouwen om
Waarom verwelkomen feministen dan zo massaal culturen die zich wel fixeren op gender? In de hoop dat ze zich zullen aanpassen?
Ik denk dat die vrouwen van een kale reis gaan terugkomen.

Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 10:57   #142
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Je klinkt een beetje alsof je zonder argumenten zit.
Je discours is te buitenissig om er veel zinnigs over te zeggen.

Laat me toch eens proberen. Voordat vrouwen autonoom keuzes in het leven konden maken, zoals partnerkeuze, hadden we een samenleving waarin de familie huwelijken arrangeerde.

Nu is dat anders. Je zal me niet horen zeggen dat het leven daarom simpel is. Maar het betekent dat je in staat bent een leven op te bouwen met een gelijke. Een relatie met iemand die vrij is te gaan waar ze wil, en die toch voor je kiest, is ver te verkiezen boven een relatie waarin de omgeving je samenbrengt en samenhoudt.

Als je het over cucks wil hebben: zo'n vent van vroeger die dat soort omgeving nodig had om een relatie te hebben en in stand te houden is een stuk zieliger dan een man van vandaag.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 11:02   #143
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Je discours is te buitenissig om er veel zinnigs over te zeggen.

Laat me toch eens proberen. Voordat vrouwen autonoom keuzes in het leven konden maken, zoals partnerkeuze, hadden we een samenleving waarin de familie huwelijken arrangeerde.

Nu is dat anders. Je zal me niet horen zeggen dat het leven daarom simpel is. Maar het betekent dat je in staat bent een leven op te bouwen met een gelijke. Een relatie met iemand die vrij is te gaan waar ze wil, en die toch voor je kiest, is ver te verkiezen boven een relatie waarin de omgeving je samenbrengt en samenhoudt.

Als je het over cucks wil hebben: zo'n vent van vroeger die dat soort omgeving nodig had om een relatie te hebben en in stand te houden is een stuk zieliger dan een man van vandaag.
Wat jij hier beschrijft geeft exact weer waarom het feminisme anno nu niet meer nodig is. Dat het derde-golf feminisme niets meer is dan mannenhaat die janken over 'stereotype' in speelgoedblaadjes.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 11:07   #144
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wat jij hier beschrijft geeft exact weer waarom het feminisme anno nu niet meer nodig is. Dat het derde-golf feminisme niets meer is dan mannenhaat die janken over 'stereotype' in speelgoedblaadjes.
Misschien. Maar ik lees hier opinies die me daaraan doen twijfelen van mannen die willen teruggrijpen naar de samenlevingsvormen van weleer, die we sinds de doorvoering van vrouwenrechten achter ons hebben gelaten.

Wat ik me moet voorstellen bij iemand die de westerse waarden voorstaat en tegelijk zegt dat de juridische gelijkheid van mannen en vrouwen onzin is, blijft trouwens erg lastig.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 11:07   #145
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat slaat nergens op.
Feminisme bestrijdt wel deze vorm van denken als een primaat.
Dat is een persoonlijkheidskenmerk, en heeft in wezen niets met man zijn te maken.
Dat vrouwen dezelfde seksuele vrijheid kennen als mannen is juridisch waar, maar maatschappelijk gezien geen realiteit.
Vrouwen worden nog steeds veroordeeld voor seksueel gedrag wat van mannen acceptabel wordt gevonden maar van vrouwen niet.

Uw opmerking met percentages over hoeveel seks mannen wel of niet van vrouwen krijgen, geen idee wat je daarmee bedoeld.

De meeste mannen hebben geen probleem met gelijke rechten voor vrouwen, maar vinden dit dood normaal. Wel zijn er heel wat mensen, waaronder ook mannen met psychische problemen die een evenwichtige relatie in de weg staan wat soms tot verbittering leidt. Vrouwen in het algemeen zijn dan de zondebok, zichzelf niet in vraag kunnen stellen maakt eigenlijk onderdeel uit van hun onvermogen om op een normale manier met vrouwen om te gaan.

In een samenleving die vooruit gaat, is gender niet belangrijk voor je maatschappelijk functioneren, wel je talenten, kwaliteiten, persoonlijkheid, kansen of het gebrek daaraan.

Die fixatie op gender lijkt me normaal functioneren niet echt te bevorderen, hoe los je dit op, hoe ga je dan met vrouwen om
Wij willen niet onder de plak liggen en wij geven jullie seksuele vrijheid. Als dat compromis niet lukt nemen we jullie seksuele vrijheid af en vuren we wat bazooka's af op de vluchtelingenboten. Zo gaan we dat doen en niet anders..

Wil je een samenleving van slaven en hoeren? Of een samenleving van meesters (mannen) en volgelingen (vrouwen)? Mannen zijn nu eenmaal geboren leiders(strategen). Als vrouwen leider spelen worden we binnen 1 dag in de pan gehakt en overmeesterd. Weinig tot geen strategisch inzicht... Er is nog nooit een strategisch boek geschreven door een vrouw.

Maar we kunnen er over blijven lullen tot in het eindeloze...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 12:45   #146
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Wij willen niet onder de plak liggen en wij geven jullie seksuele vrijheid. Als dat compromis niet lukt nemen we jullie seksuele vrijheid af en vuren we wat bazooka's af op de vluchtelingenboten. Zo gaan we dat doen en niet anders..

Wil je een samenleving van slaven en hoeren? Of een samenleving van meesters (mannen) en volgelingen (vrouwen)? Mannen zijn nu eenmaal geboren leiders(strategen). Als vrouwen leider spelen worden we binnen 1 dag in de pan gehakt en overmeesterd. Weinig tot geen strategisch inzicht... Er is nog nooit een strategisch boek geschreven door een vrouw.

Maar we kunnen er over blijven lullen tot in het eindeloze...
amai wat een gelul ... ik voel mij goed bij een man van dezelfde gedachten ... gaan we nog lang zagen en zeveren neen zekers ... en van mijn part gooi je maar bazooka's zoveel je maar wilt ik heb er mijn buik van vol van die vluchtelingen ..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 12:47   #147
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

[quote=TV-verslaafde;8429856]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht

Ik lig niet onder de plak bij u. Ik mag zeggen wat ik wil; vrije meningsuiting. Hahaha. Je denkt toch niet mij bang te maken met wat loze dreigementen.
Citaat:
Morgen leg ik een drol in uw brievenbus....
Of ja kattekwaad is wat uit de mode; ik moet ineens wat gebouwen opblazen zoals IS.
Ik heb een zeer kleine onhandige brievenbus u kunt ze ernaast leggen ...doe maar gerust ik woon in een groene zone ..

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 april 2017 om 12:48.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 12:51   #148
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Eigenlijk heeft hem wel gelijk he?
Vrouwen verneuken de boel, mannen kuisen het op.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 12:52   #149
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Eigenlijk heeft hem wel gelijk he?
Vrouwen verneuken de boel, mannen kuisen het op.
Bah kweet nie hoor ... soms doe ik de boel ook ... ik ben nogal modern en gericht op overeenkomst voor de goede gang van zaken

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 april 2017 om 12:54.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 12:55   #150
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Ik had nog een fles champagne over van met nieuwjaar juist uitgezopen .... zo is alles opgekuist ... zalig Pasen Pecheke

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 april 2017 om 12:56.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 12:56   #151
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Zalig Pasen Muilekoek
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 14:57   #152
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Hier zie je bijzonder goed dat vrouwen zoeken naar de meest dominante, krachtigste spuiter en mishandelaar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 15:01   #153
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Alice moet haar muile houden en haar plaats kennen Dat is onder de man.
Zij heeft de islam verwelkomt en oproepen dat we respect moesten hebben, zij wou eieren onder de terroristen en sympathisanten van IS in Molenbeek leggen, ze nog meer begeleiden naar wegen die niet werken.

Zij dient te oogsten wat ze gezaaid heeft. Zij was pro migratie, pro oorlog in Libië en moet dus haar muile houden want in de islam hebben vrouwen niets te zeggen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2017, 15:06   #154
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
"Waarom zou ik een rechtse man willen die zijn gezin en zijn land tout court wil beschermen?"

"Laten we die idioten maar vervangen door agressieve verkrachters, vind ik veel fijner zo."
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 13:58   #155
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Wij willen niet onder de plak liggen en wij geven jullie seksuele vrijheid. Als dat compromis niet lukt nemen we jullie seksuele vrijheid af en vuren we wat bazooka's af op de vluchtelingenboten. Zo gaan we dat doen en niet anders..

Wil je een samenleving van slaven en hoeren? Of een samenleving van meesters (mannen) en volgelingen (vrouwen)? Mannen zijn nu eenmaal geboren leiders(strategen). Als vrouwen leider spelen worden we binnen 1 dag in de pan gehakt en overmeesterd. Weinig tot geen strategisch inzicht... Er is nog nooit een strategisch boek geschreven door een vrouw.

Maar we kunnen er over blijven lullen tot in het eindeloze...
U geeft ons niets, wanneer daar gewoon recht op is.
U heeft ook niets af te nemen wat uw eigendom niet is.
Voor de rest is uw visie die van een primaat, waar het over mannen en vrouwen gaat, beide wens in uw opvattingen over een samenleving niet toe.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 13:59   #156
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Alice moet haar muile houden en haar plaats kennen Dat is onder de man.
Zij heeft de islam verwelkomt en oproepen dat we respect moesten hebben, zij wou eieren onder de terroristen en sympathisanten van IS in Molenbeek leggen, ze nog meer begeleiden naar wegen die niet werken.

Zij dient te oogsten wat ze gezaaid heeft. Zij was pro migratie, pro oorlog in Libië en moet dus haar muile houden want in de islam hebben vrouwen niets te zeggen.
Tijd voor je medicatie?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 14:09   #157
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tijd voor je medicatie?
Waarom? Antwoord mij liever eens.
All feministen zo om gelijkheid in gender geven, waarom verwelkomen zij dan massaal culturen die niet zo denken?

Onze cultuur is naar de zak door feministen als U die steeds meer eieren onder die belagers leggen en daarvoor eigen volk discrimineren.

Ik ben niet vergeten dat mensen als U bepleitten de kraan voor eigen volk dicht te draaien Jordy staat daardoor mede op uw naam.

Do not forget, do not forgive.

U vond dat Khadaffi een dictator was en zag geen onheil dat de EU collaboreerde met de jihad om die "dictator" uit zijn macht te grijpen.
Ik zei U nog : hier komt een massa migratie/invasie van.
Maar U waande zich onschendbaar als feministische westerling.

Alles wat ik U toen voorspelde is uitgekomen en ik ben dan de zot die medicatie zou moeten slikken? I beg to differ.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 14:14   #158
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Waarom? Antwoord mij liever eens.
All feministen zo om gelijkheid in gender geven, waarom verwelkomen zij dan massaal culturen die niet zo denken?

Onze cultuur is naar de zak door feministen als U die steeds meer eieren onder die belagers leggen en daarvoor eigen volk discrimineren.

Ik ben niet vergeten dat mensen als U bepleitten de kraan voor eigen volk dicht te draaien Jordy staat daardoor mede op uw naam.

Do not forget, do not forgive.

U vond dat Khadaffi een dictator was en zag geen onheil dat de EU collaboreerde met de jihad om die "dictator" uit zijn macht te grijpen.
Ik zei U nog : hier komt een massa migratie/invasie van.
Maar U waande zich onschendbaar als feministische westerling.

Alles wat ik U toen voorspelde is uitgekomen en ik ben dan de zot die medicatie zou moeten slikken? I beg to differ.
Ja denk dat je medicatie absoluut nodig is, over Khadafi heb ik nooit mijn mening gegeven, Jordy staat niet op mijn naam, evenmin spreekt uw onzin me aan, morgen is je therapeut vast weer bereikbaar...

En ja ik ben een feministe, hoera!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 14:18   #159
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Peche : 17 april 2017 om 14:23.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2017, 14:22   #160
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

En daarmee is mijn vraag nog altijd niet beantwoord.
Er spelen waarschijnlijk achterliggende motieven.

De vijand van uw vijand is uw vriend zeker? In dit geval de islam.

Misschien verwar ik Khadaffi met Saddam.
In ieder geval, U zag een dictator en sukkelaars in wat nu de IS is geworden.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be