Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 oktober 2012, 23:25   #181
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik heb begrepen dat hij zijn moeder reeds verschillende malen "vast" had. Iets wat natuurlijk nooit, nooit toelaatbaar is.
Blijkbaar zijn de adviezen hier om zo ver mogelijk uit haar buurt te blijven niet ingevolgd.
Zijn moeder wil Filip niet lossen. Iedereen die meer dan een maand met haar samen moet leven, wil er op slaan. Ik heb me dikwijls moeten inhouden en ben nog korter van lont van Filip. Als hij haar vast had, zou ik haar al 3 maal bont en blauw geslagen hebben.

Hij duwt haar dan nog meestal gewoon van zich af, als ze hem in een bui van dronken hysterie aanvalt. Als je weet dat zij een klein mager vrouwtje is en hij een grote, sterke kerel, snap je het plaatje meteen.

Ik zou haar zo kunnen pletten, als ik wil, maar ben compleet dichtgeslagen, toen ze mij ooit aanviel, omdat ik weet hoe de overmacht ligt. Ik zou haar zo kunnen pletten, als ik wil. Maar dat deed ik niet. Ik heb niets gedaan, heb mijn letsels laten vaststellen en daarna is er ook niets gebeurd. Ik wist hoe graag Filip zijn moeder zag en heb daarom gezwegen.

Nu zwijg ik niet meer.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc

Laatst gewijzigd door Boadicea : 23 oktober 2012 om 23:25.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 23:32   #182
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je hebt professionele hulp nodig, want je draait door.
Zoek ik ook. Iedereen die met Filip zijn moeder geconfronteeerd wordt, wordt gek. Zegt dat niet genoeg?

Iedereen die haar moet tolereren slaat door. Ik, Filip, zijn vader zaliger, mensen die haar willen en kunnen mijden als de pest ... Ze is meer gehaat dan geliefd.

Ik haat dat mens door heel de situatie en wind er ook geen doekjes meer om. Ze is me alleen geen gevangenisstraf waard. A propos: ze heeft zelf een tijd in de gevangenis gezeten en dan heeft Filip de boel goed recht gehouden. Zijn grootmoeder, die toen nog leefde, is er ziek van geworden en er aan gestorven. Die jongen heeft toen maanden alleen zijn plan moeten trekken en dat ging prima. Hij heeft ook ooit 2 jaar samen gewoond en dat ging ook prima. Alleen paste zijn ex en hij minder goed bij elkaar en is hij na de breuk terug bij zijn moeder terecht gekomen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc

Laatst gewijzigd door Boadicea : 23 oktober 2012 om 23:33.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 23:40   #183
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Iedereen die met Filip zijn moeder geconfronteeerd wordt, wordt gek.
Ik ken ook mensen die ik persé niet meer wil zien en die zie ik dan ook al 20 jaar niet meer, omdat ik dat zo wil.
Is het dan zo moeilijk om haar buiten jullie leven te houden ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 23:41   #184
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
men laat hem pas los als zijn medische toestand verbeterd en daar heeft mama niets over te zeggen.

iets in je verhaal klopt niet
wat is de medische reden geweest voor deze collocatie? en neen, autisme is niet voldoende noch een verhaal van mama.
zo stom zijn ze niet
Er is compleet geen medische reden voor deze collocatie. Enkel een moeder die geen enkele emotionele band heeft met haar zoon, die ze nooit gewenst heeft en al heel zijn leven mentaal kapot maakt.

Medisch is deze collocatie absoluut niet verantwoord. Zijn moeder wil enkel voorkomen dat hij een eigen appartement koopt en gelukkig is in MIJN buurt, bij mijn familie en andere mensen die hem wel graag zien en wel steunen.

Op 9 oktober heeft hij de compromis getekend en het voorschot betaald. De laatste strubbelingen met zijn moeder dateren van begin september 2012. Hij wil er weg, om verdere problemen te mijden, omdat hij haar dronken buien van hysterie niet meer aan kan. Op 18 oktober 2012 is hij gecollokeerd en zijn moeder wist er van.

Ze belt mijn moeder om te klagen hoe gevaarlijk hij is en dat ze op de vlucht is, terwijl hij bij mij in Antwerpen is en zij in een deelgemeente van Bornem woont. Mijn moeder is verpleegster en ziet ook niets mis in mijn vriend. Ze voelt anders wel de neiging zijn moeder door de telefoon te trekken.

Zegt dat niet genoeg?
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 23:43   #185
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik ken ook mensen die ik persé niet meer wil zien en die zie ik dan ook al 20 jaar niet meer, omdat ik dat zo wil.
Is het dan zo moeilijk om haar buiten jullie leven te houden ?
Als Filip naar Antwerpen kan verhuizen, kan ze compleet uitgesloten worden, maar probleem is dat zijn officieel adres nog bij haar is en dat ze het daarom klaargekregen heeft.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 23:45   #186
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Je slaat met deze de nagel op de kop.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 23:47   #187
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Als Filip naar Antwerpen kan verhuizen, kan ze compleet uitgesloten worden, maar probleem is dat zijn officieel adres nog bij haar is en dat ze het daarom klaargekregen heeft.
Da's een probleem dat hij vroeger had moeten oplossen, al was het slechts een postbusadres.
Nu hij gecolloqueerd is ligt dat iets moeilijker ntl, zo blijft dat spel aan de gang.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 23:50   #188
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Ik ga deze situatie blijven aanvechten. Met mijn vriend is niets mis. Hij is jarenlang mentaal mishandeld door een moeder die hem nooit gewenst heeft en hem dat blijft doorsteken en dan moet hij dit nog doorstaan.

Filip haat zijn moeder nu compleet. Wat mijn betreft heeft ze geen zoon meer. Mijn moeder adopteert hem er graag bij, in een zekere zin. Ik hou heel veel van hem en we hebben veel vrienden die mee achter hem staan en mijn moeder wil hem ook mee opvangen. Zegt dat niet genoeg?

Zijn moeder wordt door velen uitgespuwd en ze heeft haar lot zelf gezocht.

En Filip heeft zijn moeder altijd graag gezien en is zo naïef geweest niet te geloven hoe slecht je was. Als je zelf tot bepaalde dingen niet in staat bent, ga je dat ook niet van anderen geloven.

Ik ga mijn acties in ieder geval verder zetten en niet rusten voor de pekelteef voorgoed uit ons leven vertrokken is. Ik wil dat ze inziet dat Filip mensen heeft die hem echt graag zien en niet enkel gebruiken voor een maskerade zoals zij.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc

Laatst gewijzigd door Boadicea : 23 oktober 2012 om 23:57.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2012, 09:09   #189
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Niemand weet de ware oorzaak. .
je hebt toch een verslag vd vrederechter en behandelde arts waarop de vrederechter zijn beslissing gesteund heeft?
daar staat toch in waarom men tot collocatie is overgegaan?

je hebt behandelende arts, je hebt rechter, je hebt de onafhankelijke arts (aangesteld door de rechter).
eventueel verslagen bij de politie (z'n agressie).

je kunt bij de vrederechter al die documenten opvragen en naar een advokaat stappen.

wat je ook kunt doen is naar de politie gaan en klacht indienen tegen de onwettige opsluiting van je vriend. dan gaat men met een kam door de procedures en verslagen rond die collocatie.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2012, 13:49   #190
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
je hebt toch een verslag vd vrederechter en behandelde arts waarop de vrederechter zijn beslissing gesteund heeft?
daar staat toch in waarom men tot collocatie is overgegaan?

je hebt behandelende arts, je hebt rechter, je hebt de onafhankelijke arts (aangesteld door de rechter).
eventueel verslagen bij de politie (z'n agressie).

je kunt bij de vrederechter al die documenten opvragen en naar een advokaat stappen.

wat je ook kunt doen is naar de politie gaan en klacht indienen tegen de onwettige opsluiting van je vriend. dan gaat men met een kam door de procedures en verslagen rond die collocatie.
Ik heb het verzoekschrift aan de vrederechter gelezen en het staat vol leugens en overdrijvingen. Zijn moeder schildert hem al heel zijn leven af als een psychopaat, omdat hij een lichte vorm van Asperger heeft. Ze heeft dat nooit aanvaard en behandelt hem al heel zijn leven als Autisme en niet als een volwaardig persoon.

Het wordt kouder. Denk je dat ze uit eigen beweging hem een jas gaat brengen, voor als hij eens naar de cafetaria wil? Hij mag al buiten op het domein, maar hij is al fel vermagerd en zit duidelijk niet op zijn plaats.

Ondertussen krijgen ze wel door dat hij een rustige, zelfstandige jongen is die goed meewerkt. Het grote probleem blijft zijn moeder overtuigen van het feit dat haar zoon normaal kan functioneren.

In ieder geval: ze heeft met deze collocatie de band met haar zoon niet meteen positief geholpen.

En de feiten: tijdens het eten begon ze weer van wal te steken dat ik op zijn geld uit ben en hem maar neem uit wanhoop, omdat ik niemand anders kan krijgen en dergelijke. En nog van die verwijten en het werd hem teveel. Toen ze nadat hij haar vroeg er mee te stoppen, ze verder ging, heeft hij uit wanhoop zijn mes op haar keel gericht en het daarna weggegooid.

Hij heeft dus geen mes gaan halen, had geen intentie om te steken of te snijden, maar was gewoon moe getergd. Zijn moeder is klacht gaan indienen bij de politie, die na ondervraging van mijn vriend de zaak gewoon geseponeerd had.

Zijn moeder pikte dat niet en is zo met een verzoekschrift naar de vrederechter getrokken en zo zit mijn vriend nu vast. Heel de buurt zegt al dat de verkeerde vast zit. Zijn moeder is al heel zijn leven negatief tegen hem en ik snap dat hij dat niet meer aan kan.

Bij zijn moeder kan je niet leven, daar wordt je geleefd. Ben je het met haar niet eens, maakt ze van je leven een hel. Ze heeft mij al genoeg belasterd en schade berokkend.

By the way: volgens de wet moet iemand opgesloten worden wegens een geestesziekte, terwijl autisme een afwijking is, maar geen geestesziekte en agressie is een uiting van iets, maar ook geen geestesziekte.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2012, 13:55   #191
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

In feite is hij dus opgesloten wegens bedreiging?

Toch wel raar dat de ouders van de crèche moordenaar zoveel pogingen deden om hun zoon tegen zichzelf en de maatschappij te beschermen en daar niet in slaagden, terwijl deze mevrouw blijkbaar het leven van haar zoon gewoon om zeep kan helpen?

Ik zou misschien gewoon 21 dagen uitzitten en dan carrément BREKEN met die mevrouw. Andere dokters, ander adres, andere bank, ander telefoonnummer, kortom verdwijnen uit haar omgeving.
EN onmiddellijke klachten indienen als ze aan de deur komt.

--------------

tijdens een uit de hand gelopen pest-discussie aan tafel heb ik trouwens ook eens met een mes dat ik in de hand had gedreigd. Dat is een groot verschil met "een mes uit de keukenkast gaan halen ermee naar binnen komen en er d�*n mee dreigen". Ik was gewoon het gebraad aan het snijden en dan laat je die persoon toch wel best met rust op dat ogenblik.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 november 2012 om 13:58.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2012, 14:08   #192
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik heb het verzoekschrift aan de vrederechter gelezen en het staat vol leugens en overdrijvingen.
en hoe zit het met de verslagen vd verschillende artsen en psychiaters?
zoals gezegd
ben je het niet eens met deze collocatie dien bij het dischtbijzijnde politiekantoor klacht in voor vrijheidsberoving.
en dan gaan de bevoegde diensten met een kam door deze collocatie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
In ieder geval: ze heeft met deze collocatie de band met haar zoon niet meteen positief geholpen.
moeder alleen kan niet beslissen om tot collocatie over te gaan. rechter zal zich NOOIT op 1 getuigenverhaal baseren om iemand te colloceren.
er zullen weldegelijk gegronde redenen zijn om te colloceren gezien het feit dat collocatie een serieuze zaak is.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
En de feiten: tijdens het eten begon ze weer van wal te steken dat ik op zijn geld uit ben en hem maar neem uit wanhoop, omdat ik niemand anders kan krijgen en dergelijke. En nog van die verwijten en het werd hem teveel.
aangezien hij in een instelling verblijft eten jij, zijn moeder en hij niet samen.
en als dat toch zo is dan is dat bijzonder dom van jou. gezien jouw verhaal zou ik met zijn moeder niet eens een woord wisselen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
By the way: volgens de wet moet iemand opgesloten worden wegens een geestesziekte, terwijl autisme een afwijking is, maar geen geestesziekte en agressie is een uiting van iets, maar ook geen geestesziekte.
ik vermoed dat bij jouw vriend een multiproblematiek speelt die al héél lang bezig is (vanaf de jongste kindertijd en lang voordat jullie mekaar kenden).
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2012, 14:14   #193
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
aangezien hij in een instelling verblijft eten jij, zijn moeder en hij niet samen.
en als dat toch zo is dan is dat bijzonder dom van jou. gezien jouw verhaal zou ik met zijn moeder niet eens een woord wisselen.
hij verbleef helemaal niet in een instelling. Het is omwille van dit dispuut dat ze hem heeft laten opsluiten.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2012, 17:57   #194
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
hij verbleef helemaal niet in een instelling. Het is omwille van dit dispuut dat ze hem heeft laten opsluiten.
Ok verkeerd gelezen
al begin ik toch de indruk te krijgen dat die moeder al een heel lange lijdensweg met haar zoon heeft afgelegd.
impulsief agressief hoor je wel vaker bij psychiatrische patienten en indien te vaak of gevaar voor moeder dan kan ik wel inkomen in een collocatie (het zal zeker niet de 1e keer geweest zijn)
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2012, 10:52   #195
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Ondertussen komt het dus uit dat Filip opgesloten zit zonder reden. De dokter die hem heeft laten colloqueren is een goede vriend van de moeder, die ik al voor de collocatie wegens zijn manier van behandelen heb aangegeven bij de Orde van Geneesheren.

Hij heeft Filip amper gezien en onderzocht, maar er wel labels opgeplakt, naar aanleiding van telefonische gesprekken met de moeder. Hij schrijft de medicatie ook voor per postorder op die manier en laat zijn assistente, een psychologe de consulten doen. Ik ben er bij zo een een consult 2 maal bij geweest en dat was meer Filip afbreken tot op de draad en zijn moeder prijzen, tot hij er eens kwaad werd en de psychologe in paniek sloeg, gezien ze blijkbaar geen idee heeft hoe ze met mensen om moet gaan.

Filip werd inderdaad agressiever, maar ik merkte twee dingen op:

1) Hij kreeg meer stress door pesterijen van zijn moeder. Die jongen kon nog amper functioneren en ik weet hoe ze in elkaar zit. Haar pesterijen hebben me ook mee mijn job gekost, omdat ze me op mijn werk stalkte om me maar te overtuigen hoe slecht Filip was en alles om ons uit elkaar te pesten.

2) Hij neemt zware medicatie, die tot nerveus en agressief gedrag kunnen leiden en waar ik me vragen bij stelde, maar zijn moeder vindt dat hij het nodig heeft.

Ik stel me dus vragen bij heel de situatie. Met zijn moeder kan je geen zinnig gesprek voeren, want die gelooft haar eigen leugens. Filip is gewoon een schaap voor de slachtbank bij haar.

Ze heeft hem jaren depressief gepest. Ze wil nooit het positieve in hem zien en houdt enkel van geld, seks, drank en macht. Compleet marginaal en gestoord is dat wijf, maar Filip kan er voor bloeden.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2012, 10:54   #196
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In feite is hij dus opgesloten wegens bedreiging?

Toch wel raar dat de ouders van de crèche moordenaar zoveel pogingen deden om hun zoon tegen zichzelf en de maatschappij te beschermen en daar niet in slaagden, terwijl deze mevrouw blijkbaar het leven van haar zoon gewoon om zeep kan helpen?

Ik zou misschien gewoon 21 dagen uitzitten en dan carrément BREKEN met die mevrouw. Andere dokters, ander adres, andere bank, ander telefoonnummer, kortom verdwijnen uit haar omgeving.
EN onmiddellijke klachten indienen als ze aan de deur komt.

--------------

tijdens een uit de hand gelopen pest-discussie aan tafel heb ik trouwens ook eens met een mes dat ik in de hand had gedreigd. Dat is een groot verschil met "een mes uit de keukenkast gaan halen ermee naar binnen komen en er d�*n mee dreigen". Ik was gewoon het gebraad aan het snijden en dan laat je die persoon toch wel best met rust op dat ogenblik.
Dat zijn we ook van plan. Filip wil zijn moeder na deze niet meer kennen. Ze mag van hem enkel nog de rekeningen betalen. Meer aandacht verdient ze niet meer.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2012, 11:14   #197
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ondertussen komt het dus uit dat Filip opgesloten zit zonder reden. De dokter die hem heeft laten colloqueren is een goede vriend van de moeder, die ik al voor de collocatie wegens zijn manier van behandelen heb aangegeven bij de Orde van Geneesheren..
voor een collocatie heb je 2 artsen nodig en de de artsen mogen GEEN band met patient en/of aanvrager hebben.

kun je die band tussen arts en moeder aantonen is de collocatie onwettig.
gewoon bij het dichtsbijzijnde politiekantoor klacht indienen voor vrijheidsberoving

normaal gezien MOET de vrederechter een advokaat aanduiden die de patient bijstaat. je kunt altijd met hem contact opnemen
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be