Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

 
 
Discussietools
Oud 18 december 2007, 05:25   #1
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard ter zake gezien

katleen cools & YLT?

moest u ook kotsen? Van katleen haar "vragen" bedoel ik...op een bepaald moment vroeg leterme: "ja, wat is uw vraag nu mevrouw" en toen werd het even stil...

Toen had er een opzwepend muziekske moeten beginnen spelen en een lapdance...want het moet gezegd : Kathleen heeft altijd schoon bottekes aan. hot hot hot


Volgens mij zit ze in het verkeerde programma. Te veel gepraat en te weinig muziek en leder.

Wikipedia leert ons dat katleen filosofie heeft gestudeerd. Maar de trouwe forumbezoekers weten wat dat waard is natuurlijk: nada.


What say you?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 december 2007 om 05:37.
born2bewild is offline  
Oud 18 december 2007, 05:51   #2
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Nougabollen...

Een schande voor wat een objectieve tv zou moeten zijn...

Zij is Bracke²...
Chipie is offline  
Oud 18 december 2007, 05:56   #3
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

ge kunt u toch niet voorstellen dat het konijn op dezelfde manier op de grill wordt gelegd...
of als ge dan denkt dat het freyawicht gewoon een replay krijgt..

%%$£^"£%&£"$^"^%"$%£&@@@£"%£

Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 december 2007 om 05:57.
born2bewild is offline  
Oud 18 december 2007, 07:38   #4
Julius C.
Burger
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Noorderkempen
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
katleen cools & YLT?

moest u ook kotsen? Van katleen haar "vragen" bedoel ik...op een bepaald moment vroeg leterme: "ja, wat is uw vraag nu mevrouw" en toen werd het even stil...

Toen had er een opzwepend muziekske moeten beginnen spelen en een lapdance...want het moet gezegd : Kathleen heeft altijd schoon bottekes aan. hot hot hot


Volgens mij zit ze in het verkeerde programma. Te veel gepraat en te weinig muziek en leder.

Wikipedia leert ons dat katleen filosofie heeft gestudeerd. Maar de trouwe forumbezoekers weten wat dat waard is natuurlijk: nada.


What say you?
Heb het ook gezien. Gewoon waardeloos.
Ze was(zoals meestal) volledig in het zwart gekleed. Dat ze de volgende keer nog haar zweepke meebrengt dan is er misschiens nog iets te zien en te horen
Julius C. is offline  
Oud 18 december 2007, 07:43   #5
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

grappige vrt
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  leterme.jpg‎
Bekeken: 155
Grootte:  47,5 KB
ID: 29030  

PAJOT is offline  
Oud 18 december 2007, 07:45   #6
Ovidius
Parlementslid
 
Ovidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2007
Locatie: Verbannen in 8 na Christus
Berichten: 1.792
Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
katleen cools & YLT?

moest u ook kotsen? Van katleen haar "vragen" bedoel ik...op een bepaald moment vroeg leterme: "ja, wat is uw vraag nu mevrouw" en toen werd het even stil...

Toen had er een opzwepend muziekske moeten beginnen spelen en een lapdance...want het moet gezegd : Kathleen heeft altijd schoon bottekes aan. hot hot hot


Volgens mij zit ze in het verkeerde programma. Te veel gepraat en te weinig muziek en leder.

Wikipedia leert ons dat katleen filosofie heeft gestudeerd. Maar de trouwe forumbezoekers weten wat dat waard is natuurlijk: nada.


What say you?
Ik heb veel respect voor U maar Uw conclusie dat iemand die filosofie gestudeerd heeft nada waard is laat ik voor jouw rekening.

Het is niet omdat U niet begrijpt wat filosofie is dat die richting bij voorbaat 'katleentjes' voortbrengt hoor.

Enfin, ik vind ze ook niet echt bijzonder geschikt om mensen te interviewen daar niet van.

Laatst gewijzigd door Ovidius : 18 december 2007 om 08:15.
Ovidius is offline  
Oud 18 december 2007, 07:49   #7
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.265
Standaard

Gezien...

Hoe kritischer de vragen, hoe beter (sterker) de uitleg/argumentatie kan worden.

Alleen heb ik ook de indruk dat niet iedereen met dezelfde inzet wordt geinterviewd (lees ontzien).
Vette Pois(s)on is offline  
Oud 18 december 2007, 07:53   #8
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Ik vond den Yves het niet slecht doen, maar ook niet goed. De geest is uit de fles.

Hét grappigste moment gisteren op TZ was echter het volgende:

"Geef mij een kans".
"Qu'est-ce que c'est, 'kans' ?"

Noties Nederlands noemt men zoiets
(ik geef niet meer achtergrond, degenen die het gezien hebben weten wel waarover het gaat)
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 18 december 2007, 08:28   #9
I amsterdam
Minister-President
 
I amsterdam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2007
Berichten: 5.368
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
katleen cools & YLT?

moest u ook kotsen? Van katleen haar "vragen" bedoel ik...op een bepaald moment vroeg leterme: "ja, wat is uw vraag nu mevrouw" en toen werd het even stil...

Toen had er een opzwepend muziekske moeten beginnen spelen en een lapdance...want het moet gezegd : Kathleen heeft altijd schoon bottekes aan. hot hot hot


Volgens mij zit ze in het verkeerde programma. Te veel gepraat en te weinig muziek en leder.

Wikipedia leert ons dat katleen filosofie heeft gestudeerd. Maar de trouwe forumbezoekers weten wat dat waard is natuurlijk: nada.


What say you?
De Belgicisten bij de media geven het kennelijk nog niet op.
Zij houden van Verhofstadt en van de Fransen.
I amsterdam is offline  
Oud 18 december 2007, 08:54   #10
rik47
Gouverneur
 
Geregistreerd: 20 maart 2004
Berichten: 1.406
Standaard

Deze nacht nog gekeken.
Ik vond het pijnlijk voor Leterme te zien hoe hij, met constant in beeld, een foto van een triomfantelijke Verhofstadt op de achtergrond, met een Cools die haar geluk niet opkon.
Katleen Cools die er een sadistisch genoegen in had Leterme constant te wijzen op zijn mislukking en hoe goed Verhofstadt het doet, om ervan te walgen.
Het kartel CD&V/N-VA mag dat niet over zich heen laten gaan, en moet een tripartite eisen aan beide kanten van de taalgrens met desnoods Reynders als Interim Eerste-Minister.
rik47 is offline  
Oud 18 december 2007, 09:02   #11
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Gezien...

Hoe kritischer de vragen, hoe beter (sterker) de uitleg/argumentatie kan worden.

Alleen heb ik ook de indruk dat niet iedereen met dezelfde inzet wordt geinterviewd (lees ontzien).
kritische vragen ok, hoe meer hoe liever, maar dan over onderwerpen, ideologie, keuzes ... hier wilde ze gewoon van hem horen 'ik heb gefaald' ... totaal onproductief, dat ging inhoudelijk nergens heen ... dit was zielig
Anna List is offline  
Oud 18 december 2007, 09:31   #12
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Deze nacht nog gekeken.
Ik vond het pijnlijk voor Leterme te zien hoe hij, met constant in beeld, een foto van een triomfantelijke Verhofstadt op de achtergrond, met een Cools die haar geluk niet opkon.
Katleen Cools die er een sadistisch genoegen in had Leterme constant te wijzen op zijn mislukking en hoe goed Verhofstadt het doet, om ervan te walgen.
Het kartel CD&V/N-VA mag dat niet over zich heen laten gaan, en moet een tripartite eisen aan beide kanten van de taalgrens met desnoods Reynders als Interim Eerste-Minister.
Vergeet het.
Leterme wil zélf ongestoord premier worden en wil er om die reden met alle geweld madam 'NON' bij.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 december 2007, 09:33   #13
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dit was zielig
Dit was zalig!
Voor wie hoef ik niet te zeggen, zeker?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 december 2007, 10:00   #14
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris
 
-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2005
Locatie: Republic of Prozachstan
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Hét grappigste moment gisteren op TZ was echter het volgende:

"Geef mij een kans".
"Qu'est-ce que c'est, 'kans' ?"

Noties Nederlands noemt men zoiets
(ik geef niet meer achtergrond, degenen die het gezien hebben weten wel waarover het gaat)
Dan heb je wat gemist in de Laatste Show... daar was het nog erger
-=EXCALIBUR=- is offline  
Oud 18 december 2007, 10:08   #15
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dit was zalig!
Voor wie hoef ik niet te zeggen, zeker?
dat was idd ook mijn bedenking tijdens de 'show' ...
Anna List is offline  
Oud 18 december 2007, 10:09   #16
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vergeet het.
Leterme wil zélf ongestoord premier worden en wil er om die reden met alle geweld madam 'NON' bij.
Madam "non" erbij => moeilijke regeringsformatie => minder snel een federale regering => beter voor Vlaanderen. Simpel toch?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 18 december 2007, 10:11   #17
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
toen werd het even stil...

Toen had er een opzwepend muziekske moeten beginnen spelen en een lapdance...want het moet gezegd : Kathleen heeft altijd schoon bottekes aan. hot hot hot


Volgens mij zit ze in het verkeerde programma. Te veel gepraat en te weinig muziek en leder.
Het is leuk wanneer B2BW tot de essentie van de zaak komt.
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 18 december 2007, 10:16   #18
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
katleen cools & YLT?

moest u ook kotsen? Van katleen haar "vragen" bedoel ik...op een bepaald moment vroeg leterme: "ja, wat is uw vraag nu mevrouw" en toen werd het even stil...

Toen had er een opzwepend muziekske moeten beginnen spelen en een lapdance...want het moet gezegd : Kathleen heeft altijd schoon bottekes aan. hot hot hot


Volgens mij zit ze in het verkeerde programma. Te veel gepraat en te weinig muziek en leder.

Wikipedia leert ons dat katleen filosofie heeft gestudeerd. Maar de trouwe forumbezoekers weten wat dat waard is natuurlijk: nada.


What say you?

schitterende kathleen cools.
echt genoten van dat programma. gerichte, gevoelige, rake vragen. leterme werd er zo ambetant van dat hij alleen nog wat onhandig op z'n stoel kon zitten ijlen 'mevrouw... maar mevrouw... mevrouw... mevr.. -en toen kwam het- daagt u mij uit?' zijn pokerface-grijns leek het elk moment te kunnen begeven.
toch weer een bewijs dat de yves leterme verbaal zeer beperkt is. de boekhouder kan zich verbaal niet verdedigen en klapt dicht. en zo iemand moet de onderhandelingen voor een regeringsvorming leiden...
leterme, premier der vlamingen gaat af als een gieter bij kathleen cools.
goe gestemd mannen.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 18 december 2007 om 10:19.
Mitgard is offline  
Oud 18 december 2007, 10:54   #19
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Kathleen Cools is hot.
lombas is offline  
Oud 18 december 2007, 11:13   #20
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Madam "non" erbij => moeilijke regeringsformatie => minder snel een federale regering => beter voor Vlaanderen. Simpel toch?
Dat is JOUW denkwijze.
Niet die van Leterme.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be