Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Archief Gearchiveerde fora.
Hier kun je discussies nalezen uit fora die niet meer actief zijn.

 
 
Discussietools
Oud 19 augustus 2002, 09:17   #21
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
En ik zou hen zeker niet als politiek "minderwaardig" omschrijven. Van sommigen weet ik echter gewoon niet wat ze politiek voorstellen. Ze moeten eerst willen over politiek spreken, voor je daarover kunt oordelen!

De allereerste aanzet die er ooit gegeven werd voor Ster was op een bijeenkomst georganiseerd door de SJW na de betoging van 9 november '99. De SJW had alle organisaties bijeengeroepen om iets "breed pluralistisch" op te zetten want de betoging van 9 november was toch zo'n mislukking geweest. Waarom vonden ze die betoging een flop? Er was enorm veel volk (ongeveer 1000), ondanks een heel korte campagne, er was een strijdbare sfeer,... Neen, het probleem was dat er 1 groep te dominant was! Tja, wat wilden ze. Wij hadden de campagne voor die betoging alleen moeten voeren, de rest was niet geinteresseerd. Maar dan wilden ze wel eens achteraf een breed comité opzetten om "afspraken te maken over het aantal megafoons per organisatie". Sorry, maar zo'n eenheid hoeft niet voor mij. Als het eenheid is om vóór de actie samen te werken om van die actie een groter succes te maken, dan ben ik er wel voorstander van. En dan moet er niet begonnen worden over organisaties die op een actie met "te veel" aanwezig zijn!
al die organisaties ook hé, voorwat is links toch zo verdeeld?

thomas
Thomas Hx is offline  
Oud 20 augustus 2002, 08:20   #22
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas De muynck
Neen, maar het is iets anders als racisme...
Dat geef ik toe, maar eigenlijk is het zelf nog ergen: ge doet het met uw eigen volk !!!!

thomas
Ik heb niets tegen een potje schelden, Thomas, maar dan op de juiste plaats, de juiste tijd, en liefst ook om de juiste reden, en zo mogelijk zelfs op een andere manier dan die gangbaar in de bewaarschool (zie ook de topics over NR).
Jonas De muynck en GC doen hier de moeite, om een deel achtergrondinfo te verstrekken, op een neutrale toon, goed ingekleed en gestoffeerd, over zaken waar de meeste mensen niet of nauwelijks van op de hoogte zijn. Dan past het m.i. eerder om eens rustig te lezen en hen een dankwoordje te sturen, i.p.v. als een razende hond u vast te bijten in een been dat je nog niet eens werd toegeworpen.
Supe®Staaf is offline  
Oud 20 augustus 2002, 09:39   #23
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas De muynck
Neen, maar het is iets anders als racisme...
Dat geef ik toe, maar eigenlijk is het zelf nog ergen: ge doet het met uw eigen volk !!!!

thomas
Ik heb niets tegen een potje schelden, Thomas, maar dan op de juiste plaats, de juiste tijd, en liefst ook om de juiste reden, en zo mogelijk zelfs op een andere manier dan die gangbaar in de bewaarschool (zie ook de topics over NR).
Jonas De muynck en GC doen hier de moeite, om een deel achtergrondinfo te verstrekken, op een neutrale toon, goed ingekleed en gestoffeerd, over zaken waar de meeste mensen niet of nauwelijks van op de hoogte zijn. Dan past het m.i. eerder om eens rustig te lezen en hen een dankwoordje te sturen, i.p.v. als een razende hond u vast te bijten in een been dat je nog niet eens werd toegeworpen.
Wat heeft dat temaken met deze discussie?
Thomas Hx is offline  
Oud 20 augustus 2002, 09:49   #24
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas
Wat heeft dat temaken met deze discussie?
Sorry Thomas,
ik haalde er twee dooreen.
Supe®Staaf is offline  
Oud 20 augustus 2002, 09:51   #25
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

meestag gebeurt mij dat, ben blij da da ook eens een ander overkomt



heintje het treintje
Thomas Hx is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be