Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 september 2014, 03:07   #1
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard Yves Desmet vindt terrorisme bestrijden geen goed idee

Wat Yves Desmet dan wèl een goed idee vindt komen we niet te weten in het artikel.

Kwaliteitspers in Vlaanderen, anno 2014.

http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/St...rdrijven.dhtml
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2014, 07:03   #2
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Wat Yves Desmet dan wèl een goed idee vindt komen we niet te weten in het artikel.

Kwaliteitspers in Vlaanderen, anno 2014.

http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/St...rdrijven.dhtml
Wat stelt dien kwieten dan voor ons laten uitmoorden misschien ...wat een kieken ,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2014, 07:28   #3
Allesstroomt
Gouverneur
 
Allesstroomt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2014
Berichten: 1.121
Standaard

Voor eens ben ik het met de kwal eens. Laat het IS voor wat het is. Haal de mensen die er niet onder wensen te leven naar hier en stuur de baardjurken en zwarte nonnen naar ginds.
__________________
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek

"De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats.
Allesstroomt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2014, 08:47   #4
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt Bekijk bericht
Voor eens ben ik het met de kwal eens. Laat het IS voor wat het is.
De modern-Europese lafheid dus: Duizenden christenen en yazidis afgeslacht? Ons probleem niet.
Gaat ons duur te staan komen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2014, 08:52   #5
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Yves Desmet heeft niet altijd ongelijk. Je kan zelf je mening weergeven in de forumenquête:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=207192
Moet België de IS bestrijden ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2014, 09:39   #6
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Yves Desmet wordt altijd chagrijnig wanneer het algemeen welzijn van moslimterroristen en christenslachters bedreigd wordt.
Zelfs Barak Hoessein, de zwarte halfgod van de linkse patatkoppen, moet nu kritiek slikken van jihadi Yves.
Straks gaat zijn geloof in de superioriteit van de zwarte medemens nog wankelen.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 22 september 2014 om 09:43.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2014, 09:53   #7
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.103
Standaard

Yves De Smet getuigt van dezelfde geestesgesteldheid als destijds Prime Minister Neville Chamberlain en Lord Halifax in de jaren 1938-1940. Dat waren de aanhangers van de appeasement-policy t.a.v. de Nazi's. Toen ze Tsjecho-Slowakije aan Hitler hadden versjacherd door het schandelijk akkoord van München in 1938 maakte Chamberlain er zich van af door sussend te verklaren dat het allemaal niet zo erg was en, och ja, wat was dat Tsjecho-Slowakije ook weer? "A far off country of which we know little".

Als het van De Smet afhangt, dan is het gebied Syrië-Irak evenzeer "A far off country of which we know little". Laat ISIS dus maar rustig betijen...
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 13:10   #8
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

zou Yves het nu al weten ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 15:13   #9
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Als je goed leest zegt hij dat we er al veel vroeger iets aan moesten doen en niet nu als ze hier ook bommen beginnen gooien en daar ben ik akkoord mee. Het is al veel te laat en er zijn daar ondertussen duizenden koelbloedige moordenaars gevormd.

En die gaan zich na de nederlaag van IS verspreiden en gewoon ergens anders opnieuw beginnen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 18:30   #10
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als je goed leest zegt hij dat we er al veel vroeger iets aan moesten doen en niet nu als ze hier ook bommen beginnen gooien en daar ben ik akkoord mee. Het is al veel te laat en er zijn daar ondertussen duizenden koelbloedige moordenaars gevormd.

En die gaan zich na de nederlaag van IS verspreiden en gewoon ergens anders opnieuw beginnen.
Vreemd maar ik lees nergens dat 'we' al veel eerder "iets" hadden moeten doen, en nog minder w�*t. Ik lees wel dat "we" beter niet vragen of IS een potentieel gevaar is voor de Belgische samenleving want dat lijkt Yves Desmet "lichtjes overdreven".

Je hebt overschot van gelijk dat het ondertussen al veel te laat is om er nog iets aan te doen want "we" zijn ondertussen behept met duizenden koelbloedige moordenaars. Meer nog. De toevloed van onaangepasten werd ons aangepraat als multiculturele verrijking.

Maar wie vertikte het om er iets aan te doen toen het wél nog kon? En waarom werd dat vertikt?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 maart 2017 om 18:34.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:56   #11
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Yves Desmet heeft niet altijd ongelijk. Je kan zelf je mening weergeven in de forumenquête:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=207192
Moet België de IS bestrijden ?
Als we IS willen bestrijden moeten we Saoedi-Arabië bestrijden en de islam bij uitbreiding.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 22:04   #12
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Als we IS willen bestrijden moeten we Saoedi-Arabië bestrijden en de islam bij uitbreiding.
"We"?
Hoe zie jij dat gebeuren wetend dat er in de EU en overeenkomst werd gesloten met de Arabieren uit schrik voor een olieboycot zoals in 1973?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 01:41   #13
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vreemd maar ik lees nergens dat 'we' al veel eerder "iets" hadden moeten doen, en nog minder w�*t. Ik lees wel dat "we" beter niet vragen of IS een potentieel gevaar is voor de Belgische samenleving want dat lijkt Yves Desmet "lichtjes overdreven".

Je hebt overschot van gelijk dat het ondertussen al veel te laat is om er nog iets aan te doen want "we" zijn ondertussen behept met duizenden koelbloedige moordenaars. Meer nog. De toevloed van onaangepasten werd ons aangepraat als multiculturele verrijking.

Maar wie vertikte het om er iets aan te doen toen het wél nog kon? En waarom werd dat vertikt?
Er is nochtans een partij die al meer dan 20 jaar waarschuwt voor het oprukkend extremisme in de islam.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 09:32   #14
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Er is nochtans een partij die al meer dan 20 jaar waarschuwt voor het oprukkend extremisme in de islam.
Smeer je kuiten dan maar in, het zal eindigen in een burgeroorlog zonder preventie... Wie niet horen wil (politiek correcte meute), moet voelen. Als de kritieke massa van 50% allahtoon wordt bereikt, breekt de kanker los. En de politiek correcte meute (the useful idiots van de islam) gaan als eerste worden afgeknald als zijnde handige pionnen in het faciliteren van de islam.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 10:48   #15
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt Bekijk bericht
Voor eens ben ik het met de kwal eens. Laat het IS voor wat het is. Haal de mensen die er niet onder wensen te leven naar hier en stuur de baardjurken en zwarte nonnen naar ginds.
Miljoen Syriërs,Irakezen,nu al een deel van de bevolking van Libië,een paar miljoen Somaliërs en straks nog een paar honderd miljoen pakistanen en afghanen.Ik denk dat ik dan maar zelf asiel ga vragen in de USA en in het zeer witte Oregon ga wonen.

Laatst gewijzigd door Rahowa : 4 maart 2017 om 10:48.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:10   #16
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Miljoen Syriërs,Irakezen,nu al een deel van de bevolking van Libië,een paar miljoen Somaliërs en straks nog een paar honderd miljoen pakistanen en afghanen.Ik denk dat ik dan maar zelf asiel ga vragen in de USA en in het zeer witte Oregon ga wonen.
Als je het allemaal lees, dan lijkt het mij verstandiger om asiel aan te vragen in de Arabische wereld. Alle Arabieren zijn immers naar Europa aan het verhuizen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:35   #17
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Als je het allemaal lees, dan lijkt het mij verstandiger om asiel aan te vragen in de Arabische wereld. Alle Arabieren zijn immers naar Europa aan het verhuizen.
Probeer dan maar direct Dubai ... villa met zwembad en grote wagen op jun oprit ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:02   #18
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Probeer dan maar direct Dubai ... villa met zwembad en grote wagen op jun oprit ...
Dazou vreed kunne tegevalle, Muylle. Er ooit geweest?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be