Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 april 2008, 10:42   #501
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Als je echt de hedendaagse toestanden wilt beoordelen met normen en toestanden van 65 jaar geleden... Die twee gaan zover te ver als men ze hier toelaat van te ver te gaan.
Helaba jongen, niet terugkrabbelen hé. Wie schreef er
Citaat:
Ik heb respect voor iedereen die zijn gezondheid en zelfs met zijn leven in de weegschaal zet om zijn ideaal te verwezenlijken, wat dat ideaal ook moge betekenen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Waarom zouden deze democratisch verkozen politiekers hun pree niet mogen opstrijken? Het parlement (zowel in Nederland als in België) zit vol met pree-opstrijkende parlementairen die geen kloten doen tenzij hun belang en dat van hun partij te verdedigen maar het belang van hun kiezers wordt niet geluisterd.
Waarom zouden ze dat niet mogen? Maar van mij mogen ze dat. Het is van jou dat ze dat niet mogen. Allé, ze "mogen" dat misschien nog van jou, maar veel respect zullen ze dan toch niet moeten rekenen. Wie was het immers die schreef
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Ik heb respect voor iedereen
...
Dit in tegenstelling met diegenen die om de verwezenlijking van datzelfde ideaal bereid zijn een dikke pree op te strijken... als je begrijpt wat ik bedoel.
En ik begrijp zeer goed dat Wilders en Van Hecke in de tweede categorie zitten.

Laatst gewijzigd door driewerf : 14 april 2008 om 10:43.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 10:58   #502
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Driewerf, je gelooft het misschien niet maar ik overlaad de Franstaligen en de Walen niet met alle zonden van Israêl. Ik verspil mijn energie niet aan het bestrijden van de verkeerde vijand. Di Rupo, Mangain, Reynders, Milquet, Onckelinckx, Flahaut, Michel zijn verkozen door Walen en/of Franstalige Brusselaars en het is hun verdomde plicht de belangen van die kiezers te verdedigen. En zij doen dat schitterend! Het zijn raspolitici en schitterende strategen die er in slagen met zes man en een paardenkop het Mexicaanse leger van de Vlaamse Beweging uit elkaar en van het veld te spelen. ALLES, maar dan ook ALLES wat wij hen verwijten is gebeurd met medeweten en dus met medeverantwoordelijkheid en medeplichtigheid van alle Vlaamse ministers in de opeenvolgende regeringen.
En ik volg dezelfde redenering voor wat de migranten betreft.
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 11:13   #503
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Driewerf, je gelooft het misschien niet maar ik overlaad de Franstaligen en de Walen niet met alle zonden van Israêl. Ik verspil mijn energie niet aan het bestrijden van de verkeerde vijand. Di Rupo, Mangain, Reynders, Milquet, Onckelinckx, Flahaut, Michel zijn verkozen door Walen en/of Franstalige Brusselaars en het is hun verdomde plicht de belangen van die kiezers te verdedigen. En zij doen dat schitterend! Het zijn raspolitici en schitterende strategen die er in slagen met zes man en een paardenkop het Mexicaanse leger van de Vlaamse Beweging uit elkaar en van het veld te spelen. ALLES, maar dan ook ALLES wat wij hen verwijten is gebeurd met medeweten en dus met medeverantwoordelijkheid en medeplichtigheid van alle Vlaamse ministers in de opeenvolgende regeringen.
En ik volg dezelfde redenering voor wat de migranten betreft.
Like a cat on a hot tin roof.
echt jongen. Blijkbaar is het wel heel moeilijk voor jou om je standpunten hard te maken.
Eerst meen je de Oostfronters te moeten verdedigen met
Citaat:
Ik heb respect voor iedereen die zijn gezondheid en zelfs met zijn leven in de weegschaal zet om zijn ideaal te verwezenlijken, wat dat ideaal ook moge betekenen. Dit in tegenstelling met diegenen die om de verwezenlijking van datzelfde ideaal bereid zijn een dikke pree op te strijken... als je begrijpt wat ik bedoel.
Standpunt dat blijkbaar moeilijk staande te houden. Dan zou je immers respect moeten opbrengen voor iemand als Mohammed Atta. Boeiend vast te stellen hoe jij je kak probeert in te trekken door compleet naast de kwestie te leuteren over Walen, die hier verder niet te spraken kwamen.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 12:02   #504
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Like a cat on a hot tin roof.
echt jongen. Blijkbaar is het wel heel moeilijk voor jou om je standpunten hard te maken.
Eerst meen je de Oostfronters te moeten verdedigen met

Standpunt dat blijkbaar moeilijk staande te houden. Dan zou je immers respect moeten opbrengen voor iemand als Mohammed Atta. Boeiend vast te stellen hoe jij je kak probeert in te trekken door compleet naast de kwestie te leuteren over Walen, die hier verder niet te spraken kwamen.

Awel, ge gelooft het niet maar ik heb in elk geval méér respekt voor die twee die je daar opnoemt dan voor die verkozen "beleids"mensen die de sfeer geschapen hebben dat die twee bij ons hun gangen konden gaan. En dat je mij beschuldigd van mijn kak in te trekken... mijn kak is nog klein "bier" vergeleken met de verkiezingskak van diezelfde beleidsmensen in wiens kakintrekkerij jij, pardon U, geen graten ziet. en wat die Oostfronters betreft...
1. Ik ben een oorlogskind en kom uit een wit nest.
2. In het begin van de jaren 50 gingen de Koreavrijwilligers (weet je wat daar allemaal tussen zat?) vechten tegen dezelfde vijand als waartegen de Oostfronters gingen vechten en bij hun terugkomst werden ze gelauwerd en gedecoreerd... Tijdens mijn legerdienst in 1961 heb ik zo een veelvuldig gedecoreerde goed gekend. Het was de kwaadste niet maar als den helft van wat hij vertelde waar was dan waren de meeste Oostfronters communiekanten! en tussen die vrijwilligers van alle landen zaten ook... gewezen Oostfronters!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 12:39   #505
E
Schepen
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Awel, ge gelooft het niet maar ik heb in elk geval méér respekt voor die twee die je daar opnoemt dan voor die verkozen "beleids"mensen die de sfeer geschapen hebben dat die twee bij ons hun gangen konden gaan.
...les extrêmes se touchent... fijne wereld, die de 'idealisten' onderelkaar verdelen..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Het was de kwaadste niet maar als den helft van wat hij vertelde waar was dan waren de meeste Oostfronters communiekanten! en tussen die vrijwilligers van alle landen zaten ook... gewezen Oostfronters!
het gaat om de macht waarvóór ze vochten, niet waartegen..
__________________

E is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 13:23   #506
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E Bekijk bericht
...les extrêmes se touchent... fijne wereld, die de 'idealisten' onderelkaar verdelen..



het gaat om de macht waarvóór ze vochten, niet waartegen..
Ik geef mij over want tegen uw hoogstaande argumenten, méér dan 60 jaar na datum, heb ik geen verweer. Daarvoor ben ik te weinig bekwaam in het "hinein interpretieren".
Met Willem Elsschot zeg ik:
“Gij dacht, o lijdzaam volk, dat gruwelijk getij
der oude tyrannie, voor eeuwig was voorbij.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
zolang gij stamelend bidt of bedelt aan de poort…”
En dit ter gelegenheid van de executie van de hoogbejaarde "oorlogsmisdadiger en onmens Borms."

En wie was het weer die zei: "Als het fascisme ooit terugkeert zal het onder de naam "antifascisme" zijn.
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 13:37   #507
E
Schepen
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 449
Standaard

Je wil het niet begrijpen, en daarom antwoord je naast de kwestie...

Het gaat erom dat je meer respect hebt voor mohammed atta dan voor democratische politici die democratische compromissen (moeten) sluiten.

dat is logisch want atta is, net als jij, een fundamentalist. spaar ons van dat soort idealisten! daartegen zeg ik: leve de zakkenvullers, de frivolen, de niet-serieuzen, en de pragmatische onprincipiêlen... Wat zij ervan bakken is misschien niet altijd het héle programma, of �*lles wat je zou willen...

Maar wat het is in elk geval, d�*t weten we tenminste zeker, nog altijd een miljoen keer beter dan wat de 'helden' die wél het abstracte ideaal vóór alles plaatsen, zowel van links als van rechts, ervan hebben gebakken! Niet toevallig hebben zij niks dan moordenaarsregimes voortgebracht...
__________________

E is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 13:38   #508
E
Schepen
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 449
Standaard

en ivm 'meer dan 60 jaar na datum'... Ik geloof wél dat j�*j bent begonnen met meer dan zestigjaar na datum de goeien en de slechten aan te duiden he Jij bent hetdie er niet over kan zwijgen.
__________________

E is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 13:43   #509
E
Schepen
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
En wie was het weer die zei: "Als het fascisme ooit terugkeert zal het onder de naam "antifascisme" zijn.
Euh, is dat tegen mij gericht? Is het 'fascistisch' te zeggen dat de extremen elkaar raken? Is wellicht alles fascistisch wat niet de mening van Luddo zelf is?

Wellicht is voor�*l iedereen fascistisch die één verkeerd woord durft te zeggen over de a) domoren en b) misdadigers die zich aan het oostfront hebben ingespannen ten faveure van het meest terroristische bewind dat ooit over vlaanderen heeft geregeerd
__________________

E is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 14:08   #510
E
Schepen
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 449
Standaard

der zijn er precies weer een paar bokes gaan eten...

ik gok dat ze daar nog een maandje of 10 mee bezig zijn, dan begint er weer een van die neuzelaars gewoon overnieuw... wat ze precies zullen zeggen, is nu al duidelijk, net zoals nu al duidelijk is dat hun antwoord volgens de ja-maar-constructie zal zijn opgebouwd... bende kinderen...
__________________

E is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2008, 21:40   #511
De rechtvaardige rechter
Parlementslid
 
De rechtvaardige rechter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2004
Berichten: 1.666
Standaard

Ik ken ook iemand die aan het oostfront heeft gestreden en dat is zeker geen nazi. Maar ik vind het spijtig voor die mensen dat neo-nazi's en vlaams nationalisten in een adem genoemd worden omdat dit sterk met de haren is getrokken.
__________________
Tiocfaidh ár lá!
Links en Vlaams
De rechtvaardige rechter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2010, 20:55   #512
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.950
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Voor een verduitst Europa?
Jazeker.
Maar laten we nu de Jodenvervolging even voor wat ze is (zonder te minimaliseren of op te blazen.
En bekijk nu uw Duits Europa. Zou het zo veel slechter zijn dan nu?
We zouden meer dan 40 jaar vroeger één munt gehad hebben.
De Sociale wetgeving naar Duits voorbeeld was één van de beste in de wereld en stukken beter dan de Amerikaanse.
De organisatie van de verkeers- en industrieorganisatie... daar kunnen we nu nog niet eens aan tippen, integendeel.
Wat men ook verder kan zeggen, Hitlers ideeën over Europa waren bijna een doorslag van wat de EU nu probeert te bereiken.
Inderdaad, het principe van het VNV een sterk autonoom Vlaanderen binnen een verenigd sterk Europa, is een principe dat heel wat politieke partijen vandaag ook huldigen, niet in het minst NVA die een Europese vlag naast de Vlaamse leeuw hingen. Een stelling die dus perfect verdedigbaar is en daarom is de beslissing van Staf De Clercq om samen te werken met de Duisters in dat opzicht een juiste beslissing geweest. Ik zeg wel in dat opzicht.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2010, 21:03   #513
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris
Voor een verduitst Europa?
Jazeker.
Maar laten we nu de Jodenvervolging even voor wat ze is (zonder te minimaliseren of op te blazen.
En bekijk nu uw Duits Europa. Zou het zo veel slechter zijn dan nu?
We zouden meer dan 40 jaar vroeger één munt gehad hebben.
De Sociale wetgeving naar Duits voorbeeld was één van de beste in de wereld en stukken beter dan de Amerikaanse.
De organisatie van de verkeers- en industrieorganisatie... daar kunnen we nu nog niet eens aan tippen, integendeel.
Wat men ook verder kan zeggen, Hitlers ideeën over Europa waren bijna een doorslag van wat de EU nu probeert te bereiken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Inderdaad, het principe van het VNV een sterk autonoom Vlaanderen binnen een verenigd sterk Europa, is een principe dat heel wat politieke partijen vandaag ook huldigen, niet in het minst NVA die een Europese vlag naast de Vlaamse leeuw hingen. Een stelling die dus perfect verdedigbaar is en daarom is de beslissing van Staf De Clercq om samen te werken met de Duisters in dat opzicht een juiste beslissing geweest. Ik zeg wel in dat opzicht.
Ongelofelijk zoals fascisten blijven doorboren op hun verleden en tevens vragen eisen dat het vergeten zou worden ('amnestie' heeft dezelfde etymologische oorsprong als 'amnesia')

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 juli 2010 om 21:04.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2010, 21:27   #514
Renesse
Minister-President
 
Renesse's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2008
Berichten: 4.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter Bekijk bericht
Ik ken ook iemand die aan het oostfront heeft gestreden en dat is zeker geen nazi. Maar ik vind het spijtig voor die mensen dat neo-nazi's en vlaams nationalisten in een adem genoemd worden omdat dit sterk met de haren is getrokken.
Wat rest er hen anders?
__________________
Renesse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2010, 21:38   #515
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ongelofelijk zoals fascisten blijven doorboren op hun verleden en tevens vragen eisen dat het vergeten zou worden ('amnestie' heeft dezelfde etymologische oorsprong als 'amnesia')
U vergist zich.
Ik vraag nooit dat het verleden zou vergeten worden. Enkel dat de waarheid erover zou verteld worden.
Ik was nooit, ben niet en zal nooit voor amnestie zijn.
Amnestie aanvaarden is inhoudelijk schuld aanvaarden.
Oostfronters (zoals mijn vader) en Landdiensters (zoals mijn moeder) hebben nooit één vinger opgeheven tegen welke Jood waar en wanneer dan ook.
Mijn Vader trok ten strijde tegen Stalin. Dat veroordelen houdt in dat je Staling verdedigbaar acht.
Mijn moeder kreeg een opleiding om te 'boeren' en als verpleegster in een beweging die de bedoeling had de honger in de steden te lenigen. Vindt u dat dat diefstal, brandschatting, verkrachting en moord tot gevolg mag hebben?
Dat die mensen hun kinderen tot vele jaren na de oorlog gediscrimineerd mochten worden vanwege het verleden van hun ouders?

Amnestie is voor misdadigers.
Deze mensen verdienen eerherstel.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2010, 08:42   #516
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Die Manschaft zijn watjes en homo's.

http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenl...de-ploeg.dhtml


Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2010, 09:19   #517
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ongelofelijk zoals fascisten blijven doorboren op hun verleden en tevens vragen eisen dat het vergeten zou worden ('amnestie' heeft dezelfde etymologische oorsprong als 'amnesia')
En als ze dan nog de waarheid zouden vertellen. Precies of Hitler Vlaanderen zou toegelaten hebben een onafhankelijk bestaan te leiden. Neen, moest de nazihorde overwonnen hebben, dan was het plaatje zeer snel heel duidelijk geweest. En wel het volgende:

Flandern würde nahtlos un ordentlich als die Reichsgau Flandern in das Deutsche Reich eingefügt. Wenn nicht willig, dann aber mit Gewalt. Das war nicht das geringste Problem für Herrn Hitler.

Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2010 om 09:30.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2010, 09:41   #518
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
En als ze dan nog de waarheid zouden vertellen. Precies of Hitler Vlaanderen zou toegelaten hebben een onafhankelijk bestaan te leiden. Neen, moest de nazihorde overwonnen hebben, dan was het plaatje zeer snel heel duidelijk geweest. En wel het volgende:

Flandern würde nahtlos un ordentlich als die Reichsgau Flandern in das Deutsche Reich eingefügt. Wenn nicht willig, dann aber mit Gewalt. Das war nicht das geringste Problem für Herrn Hitler.
Frankrijk past naadloos in Europa.
Duitsland past naadloos in Europa.
GB wringt naadloos tegen in Europa.
Flandern würde nahtlos un ordentlich als die Reichsgau Flandern in das Deutsche Reich eingefügt.

Frankrijk moet zich Richten naar de Europese normen en wetgeving maar behoudt haar eigen autonomie (wet op boerka en co bvb ).
Duitsland idem.
GB idem.
Flandern... idem.

Wat is jou probleem hier?

En voor wat betreft "Wenn nicht willig, dann aber mit Gewalt."
Hoeveel keus hebben de burgers in België gehad over de Europese invloed?
Geweld en onderdrukking kennen vele vormen...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2010, 09:44   #519
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Frankrijk past naadloos in Europa.
Duitsland past naadloos in Europa.
GB wringt naadloos tegen in Europa.
Flandern würde nahtlos un ordentlich als die Reichsgau Flandern in das Deutsche Reich eingefügt.

Frankrijk moet zich Richten naar de Europese normen en wetgeving maar behoudt haar eigen autonomie (wet op boerka en co bvb ).
Duitsland idem.
GB idem.
Flandern... idem.

Wat is jou probleem hier?

En voor wat betreft "Wenn nicht willig, dann aber mit Gewalt."
Hoeveel keus hebben de burgers in België gehad over de Europese invloed?
Geweld en onderdrukking kennen vele vormen...

Oostfronters verdienen de eer die hen toekomt.
Voor de Duitser (vijand) gaan meevechten aan het front.

Niet meer en niet minder.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2010, 11:03   #520
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Frankrijk past naadloos in Europa.
Duitsland past naadloos in Europa.
GB wringt naadloos tegen in Europa.
Flandern würde nahtlos un ordentlich als die Reichsgau Flandern in das Deutsche Reich eingefügt.

Frankrijk moet zich Richten naar de Europese normen en wetgeving maar behoudt haar eigen autonomie (wet op boerka en co bvb ).
Duitsland idem.
GB idem.
Flandern... idem.

Wat is jou probleem hier?

En voor wat betreft "Wenn nicht willig, dann aber mit Gewalt."
Hoeveel keus hebben de burgers in België gehad over de Europese invloed?
Geweld en onderdrukking kennen vele vormen...
U maakt er een karkatuur van.

Eerst en vooral zou er geen sprake zijn van een 'sterk onafhankelijk Vlaanderen', moesten de Nazi's gewonnen hebben.

En punt twee, er is nogal een verschil tussen een 'Europa unter dem Nazi-boot' en het Europa dat we nu kennen en wiens mandatarissen we zelf hebben gekozen.
system is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be