Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 juni 2023, 17:06   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.854
Standaard Naakte fietsers

Naakte fietsers vroegen vandaag aandacht voor de fietsers in het verkeer die zij aanzien als zwakke weggebruiker ???

Jawatte....ik ben nog nooit in mijn leven zovele malen als voetganger van mijn sokkel gereden als vandaag door speedeelcs.....trottinenten.....steps.....wielerte rroristen.....e bikes .....van overal komen ze van boven van beneden op voetpaden langs voetpaden op gewone wegen.....door rode lichten langs zebrapaden door boswegen.....aan snelheden die blijkbaar nog alleeen gelden voor automobiliste.

Gelukkig heeft mijn auto goede remmen of ik had er al enkele naar de eeuwige fietspaden gestuurd.....

Wat een bende......ik heb heimwee naar de veilige tijd toen de voetpaden waren voor de voetgangers en dat allles wat wielen had op straat reed.

https://www.bruzz.be/videoreeks/zate...oor-jaarlijkse
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2023, 17:09   #2
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Naakte fietsers vroegen vandaag aandacht voor de fietsers in het verkeer die zij aanzien als zwakke weggebruiker ???

Jawatte....ik ben nog nooit in mijn leven zovele malen als voetganger van mijn sokkel gereden als vandaag door speedeelcs.....trottinenten.....steps.....wielerte rroristen.....e bikes .....van overal komen ze van boven van beneden op voetpaden langs voetpaden op gewone wegen.....door rode lichten langs zebrapaden door boswegen.....aan snelheden die blijkbaar nog alleeen gelden voor automobiliste.

Gelukkig heeft mijn auto goede remmen of ik had er al enkele naar de eeuwige fietspaden gestuurd.....

Wat een bende......ik heb heimwee naar de veilige tijd toen de voetpaden waren voor de voetgangers en dat allles wat wielen had op straat reed.

https://www.bruzz.be/videoreeks/zate...oor-jaarlijkse
En dan met hun blote stinkende reet op dat fietszadel. Wat een kiessakken!!!
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2023, 17:25   #3
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En dan met hun blote stinkende reet op dat fietszadel. Wat een kiessakken!!!
Water en zeep doet wonderen beste.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2023, 17:39   #4
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.708
Standaard

Niet vergeten, een ongeval met uw auto en een zwakke weggebruiker. De automobilist is altijd de pineut.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2023, 17:50   #5
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Niet vergeten, een ongeval met uw auto en een zwakke weggebruiker. De automobilist is altijd de pineut.
Ik vermoed van wel. Alleszins heb ik me nog nooit zo onveilig gevoeld op straat dan sinds die fietsers steppers en e bikes gekte. Een oudere mens kan volgens mij nog amper buiten komen.....Vraag dat maar eens in Antwerpen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2023, 18:13   #6
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.462
Standaard

Ik erger mij vooral aan speedpedelecs op de voetpaden & zebrapaden ,
een uur geleden , eentje knal die knal voor afdraaide op het zebrapad zelf !!
Ook fietsers op een voetpad en zeker in tegengestelde richting ,
een éénrichtsstraat waar dus geen fietsers tegen het verkeer in mogen !!
Dit zelfs al eens meegemaakt , eentje met een snorfiets op het voetpad , ik gaf niet af !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 juni 2023 om 18:14.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2023, 19:46   #7
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Hier onlangs bijna frontaal aangereden door fietster.
Ik zie het nog zo in slow motion: hoe die geit bijna op me inramde. Pffft!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2023, 19:47   #8
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.294
Standaard

De trotinetten binnenin winkelcentra, of stations en metrohaltes. Zelfs binnenin het grootwarenhuis.
Die denken dan waarschijnlijk van "ik laveer wel feilloos tussen al dat voetvolk door", maar vergeten dat als zo'n wandelaar een trotinet op zich ziet afkomen die ook wel eens een stap opzij zou kunnen zetten.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2023, 19:48   #9
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En dan met hun blote stinkende reet op dat fietszadel. Wat een kiessakken!!!
Ja vooral dat 90% zeker ze geen bum gun gebruiken. Dus idd stinkende reet. LOL
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2023, 20:27   #10
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.607
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Als ik naakt zou fietsen zit er nog steeds geen zadel in mijn bilnaad of op mijn perineum te drukken.

Maar waarom zou ik dat doen?
Aandacht krijg ik sowieso, daar moet ik niet gekker voor doen dan ik al ben.

Wat betreft die E-trottinetten. De meeste gebruikers ervan zijn nog niet eens in staat een rol WC papier te bedienen. Laat staan een "Bum Gun".
Zeker de gebruikers van de huur/deel/leen versies ervan.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2023, 00:16   #11
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Naakte fietsers vroegen vandaag aandacht voor de fietsers in het verkeer die zij aanzien als zwakke weggebruiker ???

Jawatte....ik ben nog nooit in mijn leven zovele malen als voetganger van mijn sokkel gereden als vandaag door speedeelcs.....trottinenten.....steps.....wielerte rroristen.....e bikes .....van overal komen ze van boven van beneden op voetpaden langs voetpaden op gewone wegen.....door rode lichten langs zebrapaden door boswegen.....aan snelheden die blijkbaar nog alleeen gelden voor automobiliste.

Gelukkig heeft mijn auto goede remmen of ik had er al enkele naar de eeuwige fietspaden gestuurd.....

Wat een bende......ik heb heimwee naar de veilige tijd toen de voetpaden waren voor de voetgangers en dat allles wat wielen had op straat reed.

https://www.bruzz.be/videoreeks/zate...oor-jaarlijkse
Precies.
De nazi's hebben het wegennet en de voorspelbaarheid erop totaal verklooid.
Die 50 per uur laagvliegers, 25 per uur rijdende oudjes, en die abrupt versnellende steps en trottinetten die kriskras van overal opduiken en niet te horen zijn zetten dat gewoon nog meer in de verf.
"Rechtdoor" bestaat niet meer, overal bazar expres in de weg, en ruimte is spitsroeden geworden.
"De straat", zelfde. Open en overzichtelijke en aanhoudende vlakke ruimte is een doolhof geworden waar je elke 100 meter 3 keer moet kijken om te vinden waar je moet zijn, met telkens maneuvres die je in conflict brengen met andere weggebruikers, waarbij je achter je nek moet kijken om die te kunnen zien.
Als ik ergens rij waar ik niet eerder ben geweest, stuiter ik om de haverklap over drempels, merk ik te laat dat ik over had moeten steken, kan ik mijn velo niet draaien want te smal, en kan ik pas zoveel honderd meter verder een gat vinden om terug "juist" te zitten. En ik niet alleen, te zien aan de bandensporen in de aarde, platgetrapte struiken en uit de weg geknakte paalkes al dan niet met bordjes voorrang geven eraan.
Je kunt je aandacht geen moment meer laten verslappen, je moet enerzijds focussen op waar je moet zijn en de hindernissen en anderzijds op andere weggebruikers met je zicht ingeperkt door struiken en vanalles, terwijl een focus impliceert stoppen met kijken naar wat erbuiten is.
Die wielertoeristen zijn niks vergeleken met die elektromotor roekelozen die rijden alsof ze een blauw licht en sirene hebben en als je in hun Weg zit je bekijken alsof je een Uentermensch bent.
Je hoort wielertoeristen immers komen, en ze hebben vrijwielen met veel palletjes en sterke veertjes waarvan het geratel je zonder ze te moeten zien al duidelijk maakt dat ze zich voor je moeten inhouden, hun fietsen zijn minimalistisch, en wegens hun tubes rijden ze enkel op de baan.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be