Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: luidt Optima het einde in van de Berberiaanse hegemonie in 't Stad
joaje 3 42,86%
neije 2 28,57%
even ZKH Prins Laurent interpelleren 2 28,57%
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juli 2016, 09:39   #141
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik neem aan dat je dit dossier nog niet gelezen hebt, hierin fileert men gentenaars Geert Versnick en Guy Verhofstadt tot op het bot.
https://www.apache.be/2016/06/30/als...ci-tilt-slaat/
Ik kan me best wel voorstellen dat Apache het ook niet zo heeft voor liberalen.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:43   #142
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Ik kan me best wel voorstellen dat Apache het ook niet zo heeft voor liberalen.
Tom Cochez ontziet niemand. Hij is degene die LVDB zijn rol in de diverse dossiers uit de doeken heeft gedaan. De dag daarna is de grote pers erop gesprongen. Ik denk dat hij weinig vrienden heeft in de partijhoofdkwartieren van zowel n-va, sp.a als o-vld. Met wat hij reeds schreef over ogeo (stephane moreaux en alain mathot) zal men zijn naam daar ook al wel kennen als luis in de pels.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:48   #143
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Tom Cochez ontziet niemand. Hij is degene die LVDB zijn rol in de diverse dossiers uit de doeken heeft gedaan. De dag daarna is de grote pers erop gesprongen. Ik denk dat hij weinig vrienden heeft in de partijhoofdkwartieren van zowel n-va, sp.a als o-vld. Met wat hij reeds schreef over ogeo (stephane moreaux en alain mathot) zal men zijn naam daar ook al wel kennen als luis in de pels.
Ik ken die mens niet maar zijn artikel over de antwerpse connectie bestaat uit halve waarheden en een pak veronderstellingen omdat hij zelf niet weet hoe alles in elkaar zit.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:51   #144
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik ken die mens niet maar zijn artikel over de antwerpse connectie bestaat uit halve waarheden en een pak veronderstellingen omdat hij zelf niet weet hoe alles in elkaar zit.
Ik ken die mens ook niet (wel als journalist) maar ben behoorlijk onder de indruk van de kwaliteit van zijn onderzoek. Zonder zijn speurwerk was de allereerste stap in dit dossier zelfs niet publiek geworden : de fameuze dubbele verkoop van de renault site.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 11:27   #145
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik ken die mens niet maar zijn artikel over de antwerpse connectie bestaat uit halve waarheden en een pak veronderstellingen omdat hij zelf niet weet hoe alles in elkaar zit.
Iets waar de medie en dit forum van uitpuilen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 20:55   #146
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Iets waar de medie en dit forum van uitpuilen.
.. kwakielenswa .. ik kan niet wachten tot de joerie door servais verherstraeten op de rooster gelegd wordt in de parlementaire onderzoekcommissie Optima .. de joerie en servais zijn beiden voorstanders van commissies ..



.. joeriepoepeloerie ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 juli 2016 om 21:01.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be