Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 juni 2016, 07:54   #921
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Kijk om u heen, man.
In elke willekeurige straat van Knokke tot Aarlen...

Wat zie je?

Trouwens, als één voetbalteam de vorming van een Vlaamse natie stoort.... dan zegt dat veel over de drang naar een onafhankelijk Vlaanderen.
Het momentum van een aantal jaren is voorbij, quercus.
Definitief.
Mensen zien bovendien ook wat er in het VK gebeurt, wanneer men zich waagt aan constitutionele avontuurtjes...
Je kan even goed het omgekeerde zeggen. Als het nationale team de lijm van een natie moet zijn dan is het al even triestig gesteld. Bovendien kan het nationale team niet verbloemen dat dit land een institutionele warboel is. Face it, we zijn geen Belgen, we zijn geen Vlamingen en we zijn geen Walen meer. We zijn een losse groep mensen die met hangen, wurgen en veel institutioneel gekibbel bij elkaar gehouden worden omdat niemand nog enigszins een alternatief ziet.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 07:59   #922
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wat Huybrechts in deze paar zinnetjes zei op de Nederlandse TV is in ieder geval een heel grote waarheid:


Dat is inderdaad een meer dan levensgroot keihard feit. Geen belgicist die daar omheen kan, hoe hard hij ook mag spartelen.
Huybrechts vertelt gewoon onzin. De mensen supporteren voor België omdat ze zich Belg voelen. Ontkennen dat mensen zich Belg voelen, is gewoon absurd.

Of breekt er soms een Oranjegekte uit in het noorden van ons land wanneer de taalgenoten in Nederland het goed doen? Of een Frankrijk-gekte in het zuiden? Hoeveel Schotten zouden er voor Engeland supporteren? Of Catalanen voor Spanje? Commerciële motieven spelen natuurlijk mee. Net als in elk land.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:00   #923
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Die Nederlandse generatie was aan het eind van haar latijn. Dat anti 'ollander opgeklop vergeet wel dat de "belgen" jarenlang niks presteerden, maar die skurfterige noorderburen wel vaak glansprestaties neer hebben gezet.

En Huybrechts heeft gelijk.
Ik denk dat Milow gelijk heeft. Op dezelfde Nederlandse TV weerlegde Milow de bewering van Huybrechts.


De repliek van Milow:
"Carl Huybrechts zat hier waarschijnlijk als ex-voetbalverslaggever of sportcommentator, maar de laatste jaren is hij eigenlijk vooral politicus voor een Vlaams-nationalistische partij. Hij vergeleek de Duivelsgekte in ons land met 'Halloween', alsof het een soort van kunstmatige creatie is, maar dat is echt niet waar."

Toen vroeg de Nederlandse Journalist:
"Dus jij vindt Carl Huybrechts echt een lul?"

Milow:
"Dat is jullie taalgebruik", antwoordt Milow tactisch. "Het was een politieke uitspraak. De grootste politieke partij van België vindt Belgisch succes op het EK verschrikkelijk, want ze willen dat Vlaanderen onafhankelijk wordt. Dus elke keer als er een goal is, vloeken zij. Ik wilde dat gewoon even uitleggen."


Inderdaad, de posten van de Vlaams-nationalistische rakkertjes hier op dit forum bevestigen alleen maar wat Milow poneerde.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juni 2016 om 08:08.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:04   #924
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je kan even goed het omgekeerde zeggen. Als het nationale team de lijm van een natie moet zijn dan is het al even triestig gesteld. Bovendien kan het nationale team niet verbloemen dat dit land een institutionele warboel is. Face it, we zijn geen Belgen, we zijn geen Vlamingen en we zijn geen Walen meer. We zijn een losse groep mensen die met hangen, wurgen en veel institutioneel gekibbel bij elkaar gehouden worden omdat niemand nog enigszins een alternatief ziet.
Natuurlijk is de nationale ploeg niet de lijm van een natie. Ze kan wel bijdragen tot het nationale gevoel.

Ik heb geen rode duivels nodig om me Belg te voelen.

Het is trouwens niet omdat België een institutionele warboel is, dat we in een soort nihilisme moeten vervallen. De ''staatshervormingen'' zijn het resultaat van vier decennia nationalisme en opportunisme.

Nu hebben we 11 ministers voor gezondheidszorgen, gesplitste autosnelwegen, zes bevoegde personen voor buitenlandse handel ...
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:05   #925
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Huybrechts vertelt gewoon onzin. De mensen supporteren voor België omdat ze zich Belg voelen. Ontkennen dat mensen zich Belg voelen, is gewoon absurd.

Of breekt er soms een Oranjegekte uit in het noorden van ons land wanneer de taalgenoten in Nederland het goed doen? Of een Frankrijk-gekte in het zuiden? Hoeveel Schotten zouden er voor Engeland supporteren? Of Catalanen voor Spanje? Commerciële motieven spelen natuurlijk mee. Net als in elk land.
Spreek voor uzelf warrior. Ik voel mij geen Belg en velen met mij ook niet. Voetbal is een spelletje en zal daar niets aan veranderen. Mensen zijn tribaal. Wij tegen hen. En aangezien we momenteel geen echte Vlaamse natie hebben is het enige alternatief dat voor handen ligt de Belgische staat. Met wie moet de gewone voetbalminnende mens zich anders gaan identificeren?
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:06   #926
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Natuurlijk is de nationale ploeg niet de lijm van een natie. Ze kan wel bijdragen tot het nationale gevoel.

Ik heb geen rode duivels nodig om me Belg te voelen.

Het is trouwens niet omdat België een institutionele warboel is, dat we in een soort nihilisme moeten vervallen. De ''staatshervormingen'' zijn het resultaat van vier decennia nationalisme en opportunisme.

Nu hebben we 11 ministers voor gezondheidszorgen, gesplitste autosnelwegen, zes bevoegde personen voor buitenlandse handel ...
Nihilisme? Waar heb je het over? Als de Belgische staat wegvalt staat de Vlaamse klaar met al haar instellingen en infrastructuur.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:08   #927
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Natuurlijk is de nationale ploeg niet de lijm van een natie. Ze kan wel bijdragen tot het nationale gevoel.

Ik heb geen rode duivels nodig om me Belg te voelen.

Het is trouwens niet omdat België een institutionele warboel is, dat we in een soort nihilisme moeten vervallen. De ''staatshervormingen'' zijn het resultaat van vier decennia nationalisme en opportunisme.

Nu hebben we 11 ministers voor gezondheidszorgen, gesplitste autosnelwegen, zes bevoegde personen voor buitenlandse handel ...
Klopt, Belgisch nationalisme. En natuurlijk vervalt dit land dan in nihilisme. En neen mijn beste, het is niet omdat je supportert voor de Duivels, dat je je plots Belg voelt. Ik ken genoeg volk dat naar Nice, Lyon en Toulouse is getrokken, terwijl ze daarnaast allen overtuigd N-VA of VB stemmen. De Rode Duivels zorgen voor een groepsgevoel, dat is een feit, maar dat heeft maar weinig met vaderlandsliefde te maken. Net zoals dat trouwens in de Ronde Van Vlaanderen het geval is. De liefde voor de ronde van Vlaanderen heeft maar weinig met liefde voor Vlaanderen te maken.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 28 juni 2016 om 08:10.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:11   #928
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik denk dat Milow gelijk heeft. Op dezelfde Nederlandse TV weerlegde Milow de bewering van Huybrechts.


De repliek van Milow:
"Carl Huybrechts zat hier waarschijnlijk als ex-voetbalverslaggever of sportcommentator, maar de laatste jaren is hij eigenlijk vooral politicus voor een Vlaams-nationalistische partij. Hij vergeleek de Duivelsgekte in ons land met 'Halloween', alsof het een soort van kunstmatige creatie is, maar dat is echt niet waar."

Toen vroeg de Nederlandse Journalist:
"Dus jij vindt Carl Huybrechts echt een lul?",

Milow:
"Dat is jullie taalgebruik", antwoordt Milow tactisch. "Het was een politieke uitspraak. De grootste politieke partij van België vindt Belgisch succes op het EK verschrikkelijk, want ze willen dat Vlaanderen onafhankelijk wordt. Dus elke keer als er een goal is, vloeken zij. Ik wilde dat gewoon even uitleggen."



Inderdaad, de posten van de Vlaams-nationalistische rakkertjes hier op dit forum bevestigen alleen maar wat Milow poneerde.
Milow zit er compleet naast.
NVA-ers supporteren wel degelijk voor de nationale ploeg. De meerderheid in die ploeg zijn immers Vlamingen. EN er hangen Belgische driekleuren in het Vlaams Parlement, ter gelegenheid van het EK.

NVA wil onafhankelijkheid? Ik heb daar de laatste twee jaar NIKS maar dan ook NIKS van gemerkt. Ik heb veeleer de indruk dat NVA zich vastnestelt in het centrum van de federale macht.

Ik denk dat Milow een aantal jaar achterop hinkt.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:14   #929
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik denk dat Milow gelijk heeft. Op dezelfde Nederlandse TV weerlegde Milow de bewering van Huybrechts.


De repliek van Milow:
"Carl Huybrechts zat hier waarschijnlijk als ex-voetbalverslaggever of sportcommentator, maar de laatste jaren is hij eigenlijk vooral politicus voor een Vlaams-nationalistische partij. Hij vergeleek de Duivelsgekte in ons land met 'Halloween', alsof het een soort van kunstmatige creatie is, maar dat is echt niet waar."

Toen vroeg de Nederlandse Journalist:
"Dus jij vindt Carl Huybrechts echt een lul?"

Milow:
"Dat is jullie taalgebruik", antwoordt Milow tactisch. "Het was een politieke uitspraak. De grootste politieke partij van België vindt Belgisch succes op het EK verschrikkelijk, want ze willen dat Vlaanderen onafhankelijk wordt. Dus elke keer als er een goal is, vloeken zij. Ik wilde dat gewoon even uitleggen."


Inderdaad, de posten van de Vlaams-nationalistische rakkertjes hier op dit forum bevestigen alleen maar wat Milow poneerde.
Complete onzin. Ik ben compleet tegen het institutionele Belgie, ik heb geen enkele affiniteit met Nationalisme en ik becommentarieer de wedstrijden van de Belgen als voetballiefhebber. Maar extreme nationalisten zoals jij, zullen dat nooit begrijpen. Zelfs dit moet je zo nodig gaan politiseren.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:17   #930
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Klopt, Belgisch nationalisme. En natuurlijk vervalt dit land dan in nihilisme. En neen mijn beste, het is niet omdat je supportert voor de Duivels, dat je je plots Belg voelt. Ik ken genoeg volk dat naar Nice, Lyon en Toulouse is getrokken, terwijl ze daarnaast allen overtuigd N-VA of VB stemmen. De Rode Duivels zorgen voor een groepsgevoel, dat is een feit, maar dat heeft maar weinig met vaderlandsliefde te maken. Net zoals dat trouwens in de Ronde Van Vlaanderen het geval is. De liefde voor de ronde van Vlaanderen heeft maar weinig met liefde voor Vlaanderen te maken.
Dat is wel voor een stuk waar. Alhoewel nog nooit zoveel Belgen nu de woorden van het Belgisch volkslied kennen. Bovendien zijn er heel wat Vlamingen die nu zeker fier zijn op België. De vraag is dan waar moeten wij Vlamingen nu eigenlijk fier op zijn? Ik zie niet zoveel dingen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juni 2016 om 08:18.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:20   #931
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.866
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Milow zit er compleet naast.
NVA-ers supporteren wel degelijk voor de nationale ploeg. De meerderheid in die ploeg zijn immers Vlamingen. EN er hangen Belgische driekleuren in het Vlaams Parlement, ter gelegenheid van het EK.

NVA wil onafhankelijkheid? Ik heb daar de laatste twee jaar NIKS maar dan ook NIKS van gemerkt. Ik heb veeleer de indruk dat NVA zich vastnestelt in het centrum van de federale macht.

Ik denk dat Milow een aantal jaar achterop hinkt.
Ik denk dat inderdaad een grote hoop van de N-VA'ers niet zo benepen is. De Wever is naar 't schijnt ook afgestapt van zijn pestgewoonte om vergaderingen te beleggen op het moment dat de Rode Duivels spelen. Huybrechts hoort tot de uitzonderingen.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:30   #932
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Complete onzin. Ik ben compleet tegen het institutionele Belgie, ik heb geen enkele affiniteit met Nationalisme en ik becommentarieer de wedstrijden van de Belgen als voetballiefhebber. Maar extreme nationalisten zoals jij, zullen dat nooit begrijpen. Zelfs dit moet je zo nodig gaan politiseren.
Het is er wel aan te zien dat u-weeral- de levensloop van sommige mensen niet kent noch volgt. Het is niet de eerste keer dat Huybrechts sport en politiek vermengt. Huybrechts stond trouwens op een NVA-lijst in Brasschaat. U zou dit toch moeten weten. Niet dus.

Terloops, nationalisme laat me koud. Ook het Belgisch nationalisme. Bij mij hangt er geen vlag uit op 21 juli. Ik zou wel willen dat België niet uit mekaar zou vallen want we leven hier in een luilekker, aangenaam land met verschillende culturen. Het zou zonde zijn om dit op te blazen. En meer is dit niet.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juni 2016 om 08:43.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:37   #933
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Spreek voor uzelf warrior. Ik voel mij geen Belg en velen met mij ook niet. Voetbal is een spelletje en zal daar niets aan veranderen. Mensen zijn tribaal. Wij tegen hen. En aangezien we momenteel geen echte Vlaamse natie hebben is het enige alternatief dat voor handen ligt de Belgische staat. Met wie moet de gewone voetbalminnende mens zich anders gaan identificeren?
Waarom moet gij u identificeren met iets en iemand? Ik heb dat absoluut niet nodig. Niet als Belg, niet als Vlaming, en ook niet als Bulgaar of Est.
Probeer eens een dag u niet te identificeren, en zie of ge het overleeft. Als ik het kan, kan u het toch ook?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:39   #934
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Klopt, Belgisch nationalisme.
De staatshervormingen die het Vlaams gewest en de Vlaamse gemeenschap stichtten, een parlement gaven, net als uitgebreide bevoegdheden enz. zijn dus een uiting van Belgisch nationalisme?
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:45   #935
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Natuurlijk is de nationale ploeg niet de lijm van een natie. Ze kan wel bijdragen tot het nationale gevoel.

Ik heb geen rode duivels nodig om me Belg te voelen.

Het is trouwens niet omdat België een institutionele warboel is, dat we in een soort nihilisme moeten vervallen. De ''staatshervormingen'' zijn het resultaat van vier decennia nationalisme en opportunisme.

Nu hebben we 11 ministers voor gezondheidszorgen, gesplitste autosnelwegen, zes bevoegde personen voor buitenlandse handel ...
Hoeveel vlaggen zie je op de Nationale feestdag? Hoeveel verbondenheid zie je dan ?
In Nederland is dat toch wel even anders.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:57   #936
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik heb het betreffende stukje ook gezien en hij had wel gelijk. De Nederlandse journalist bevestigde trouwens: de Waalse en Vlaamse journalisten op het EK die praten geen woord met elkaar.
De reactie van Milo de dag erop was minstens even bedenkelijk.
Het België gevoel leeft hier wel degelijk ernorm zegt hij , Huyberechts liegt, het is een lul.
Als Nederland meedoet hangen hele straten vol oranje, hier in de straat hangt er denk ik één Belgische vlag en als je door het centrum van Leuven wandelt, hier en daar eens eentje, het valt nauwelijks op.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 08:58   #937
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.231
Standaard

Jupilervlaggen
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 09:00   #938
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
De staatshervormingen die het Vlaams gewest en de Vlaamse gemeenschap stichtten, een parlement gaven, net als uitgebreide bevoegdheden enz. zijn dus een uiting van Belgisch nationalisme?
Ja natuurlijk. Wist u dat dan niet?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 09:04   #939
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het is er wel aan te zien dat u-weeral- de levensloop van sommige mensen niet kent noch volgt. Het is niet de eerste keer dat Huybrechts sport en politiek vermengt. Huybrechts stond trouwens op een NVA-lijst in Brasschaat. U zou dit toch moeten weten. Niet dus.

Terloops, nationalisme laat me koud. Ook het Belgisch nationalisme. Bij mij hangt er geen vlag uit op 21 juli. Ik zou wel willen dat België niet uit mekaar zou vallen want we leven hier in een luilekker, aangenaam land met verschillende culturen. Het zou zonde zijn om dit op te blazen. En meer is dit niet.
Huybrechts doet wat hij niet laten kan en zijn levensloop interesseert me geen bal, net als die van Milow. Het is ook compleet irrelevant met betrekking tot wat ik zeg.

Verder begrijp jij geen snars van het land waarin we leven, want nooit raak jij verder dan "we leven in een luilekker land". Zelfs al staat de boel in brand, dan nog zou jij het niet door hebben. Je hebt geen flauw idee met wat voor een existentiele en institutionele crisis dit land kampt dus kom je niet verder dan wat wollige emo praat ten voordele van de Staat Belgie.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2016, 09:10   #940
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Huybrechts doet wat hij niet laten kan en zijn levensloop interesseert me geen bal, net als die van Milow. Het is ook compleet irrelevant met betrekking tot wat ik zeg.

Verder begrijp jij geen snars van het land waarin we leven, want nooit raak jij verder dan "we leven in een luilekker land". Zelfs al staat de boel in brand, dan nog zou jij het niet door hebben. Je hebt geen flauw idee met wat voor een existentiele en institutionele crisis dit land kampt dus kom je niet verder dan wat wollige emo praat ten voordele van de Staat Belgie.
België leeft, past zich aan de nieuwe tijd en aan nieuwe eisen van die tijd. Dit is niet altijd evident, niet altijd gemakkelijk. Aan pessimisten zoals u heeft niemand iets.

U snapt er ook niet veel van, is het niet?
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be