Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 augustus 2017, 09:05   #21
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Toen de N-VA website pas vernieuwd was leek deze meer op het formaat van De Redactie nu. De gepubliceerde artikels van De Redactie zijn nog niet aangepast op het nieuwe formaat. Momenteel beginnen de artikels nog met een korte inhoud, die men nu pas ziet als met door-clickt.

Maak de vergelijking binnen enkele maanden tussen beide websites eens opnieuw. Eens de artikels zijn aangepast zullen zal de begintekst ervan ook verschijnen op de hoofdpagina inclusief "..." zoals nu op de N-VA website.

Ik hoop het want als het blijft zoals het nu is, blijf ik er weg.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2017, 15:59   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Gij lijkt anders precies wel de staatszender van de eNVeeAa.
Dan heb je me goed verstaan. Ik ben tevreden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2017, 16:01   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Die van de NV-A is stukken beter. Daar krijg je onder de titels nog een korte inhoud en zijn de afbeeldingen kleiner.
Neen, die van de VRT daar ga ik nooit aan gewoon raken. Het is een ramp zo met alleen die titels.
De schuld zoek ik bij de dumbphones en de gebruikers ervan die enkel op zoek zijn naar sensatie en emotie.
Apart draadje over beginnen: wat anders is er in het leven dan sensatie en emotie ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2017, 08:17   #24
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Ik ga elke dag nog eens kijken maar het blijft een even bedroevend, onduidelijk, ongestructureerd boeltje. Boe VRT.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2017, 05:28   #25
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Weet er iemand waar ik de permalinks vind ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2017, 05:59   #26
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik ga elke dag nog eens kijken maar het blijft een even bedroevend, onduidelijk, ongestructureerd boeltje. Boe VRT.
Wie had dat nu verwacht?
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2017, 07:36   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Snappen wie snappe kan !
Hun vernieuwde website vraagt een profiel om in de nieuwe videozone (Nieuws, terzake e.d.) te geraken. Ik maakte er net een aan maar werd geweigerd want:
Men moet in Belgenland gedomicilieerd zijn, anders is't noppes.
Denkelijk zijn ze echt beschaamd om hun geklungel aan 't buitenland te tonen.
't Blijven idioten bij de Vlaemsche RT, betaald met belastinggeld van de lokale idioten!


Bon, ik zal eventueel een profiel aanmaken via 't adres van de Schoof zijn patrouilleleider.
Dat heb je toch al eer en elders mee moeten maken.
En dan weet je dat het te maken heeft met centen. Rechten om spullen uit te zenden moeten betaald worden, en de prijs is afhankelijk van het bereikte aantal mensen of landen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2017, 09:20   #28
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Weet er iemand waar ik de permalinks vind ?
Ik vrees dat ze verdwenen zijn. Je kan wel een artikel delen via e-mail, Twitter en Facebook.

Dit allemaal ter meerder eer en glorie van de big data analyses van de sociale media giganten.

Zelfs als je even met je muiscursor over een Facebook icoontje hangt kan dit geregistreerd, geïdentificeerd en geanalyseerd worden.

Ik vind dergelijke praktijken niet kunnen, zeker niet voor openbare zenders.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 september 2017 om 09:22.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2017, 08:06   #29
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik vrees dat ze verdwenen zijn. Je kan wel een artikel delen via e-mail, Twitter en Facebook.

Dit allemaal ter meerder eer en glorie van de big data analyses van de sociale media giganten.

Zelfs als je even met je muiscursor over een Facebook icoontje hangt kan dit geregistreerd, geïdentificeerd en geanalyseerd worden.

Ik vind dergelijke praktijken niet kunnen, zeker niet voor openbare zenders.
Ik vind ze ook niet terug. Dus als we terugkomende thema's behandelen op dit forum zullen de links naar de redactie.be vermoedelijk niet meer werken. Men doet er echt alles aan om ons externe geheugen tegen te werken zodat we de waanzin van de politici en elites niet meer kunnen tonen ...
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 07:03   #30
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

die vraag 8 ...

het niveau van de openbare omroep \
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 07:11   #31
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.044
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
die vraag 8 ...

het niveau van de openbare omroep \
Meer dan 100 liter.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 07:19   #32
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Meer dan 100 liter.
Antwoord op vraag vijf: schitterend!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 11:05   #33
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Meer dan 100 liter.
Meer dan 100 liter is ook meer dan 50 liter. Het eerste antwoord is altijd juist.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 16:06   #34
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Ook de NV-A is niet tevreden over de nieuwe site. Hij lijkt op een goedkope fake nieuws krantensite en de concurrentie aan gaan met de kranten mag de VRT niet. Dat staat niet in haar beheersovereenkomst.

Bron.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2017, 16:20   #35
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ook de NV-A is niet tevreden over de nieuwe site. Hij lijkt op een goedkope fake nieuws krantensite en de concurrentie aan gaan met de kranten mag de VRT niet. Dat staat niet in haar beheersovereenkomst.

Bron.
Alles is fake, Vlad. Wat zit je hier nu te lullen. Dat weet je toch zelf ook.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2017, 05:58   #36
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

De permalinks zijn terug van weg geweest.

Ik blijf de site slecht vinden. Het logo doet me denken aan NSFW
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2018, 06:08   #37
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

Door het GDPR moet je nu op alle sites toestemming geven om cookies te plaatsen. Deredactie.be moet weer de slechtste leerling van de klas zijn natuurlijk. Daar moet je dubbel zoveel klikken als op alle andere sites. Debiele Europese regels door een nog debielere publiek bedrijf uitgevoerd. Mijn cookies worden telkens de browser sluit verwijderd. Internethygiëne heet dat. Bedankt Deredactie.be om telkens ik op jullie - door belastinggeld betaalde - site verzeil het halve scherm te vullen met nutteloze rompslomp die ik eerst dien weg te klikken.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2018, 09:09   #38
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Door het GDPR moet je nu op alle sites toestemming geven om cookies te plaatsen. Deredactie.be moet weer de slechtste leerling van de klas zijn natuurlijk. Daar moet je dubbel zoveel klikken als op alle andere sites. Debiele Europese regels door een nog debielere publiek bedrijf uitgevoerd. Mijn cookies worden telkens de browser sluit verwijderd. Internethygiëne heet dat. Bedankt Deredactie.be om telkens ik op jullie - door belastinggeld betaalde - site verzeil het halve scherm te vullen met nutteloze rompslomp die ik eerst dien weg te klikken.
HLN is ook een ramp en eist ook cookies.

Citaat:
De instellingen van uw browser of toestel laten niet toe dat cookies worden opgeslagen. Deze instelling hindert de werking van deze website.
Gelieve deze instelling te wijzigen alvorens verder te gaan.
Ik heb er dan ook geen boodschap aan aan die dingen. (ik koop niets via het net en vul geen winkelmandjes )

Men plaatst het onder de noemer dat men zo de 'dienst' gratis kan blijven aanbieden? Yeah right!

De cookiewet wijzigt in 2018 & dit zijn de gevolgen voor je website.


Misschien moet men die wet nog eens herbekijken want ik denk dat, zoals die er nu staat er veel mensen gaan zijn die hun pc niet echt broodnodig hebben, die dan ook deur gaan wijzen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 juni 2018 om 09:22.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2018, 13:44   #39
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Van

http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=be

naar

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/

Wat vinden jullie ervan ?

Ik vind het maar povertjes. Het is een stijl die opgang maakt maar die me niet ligt. Heel soms gaat het nog net maar in het geval van de vrt is het totaal mislukt. Veel te veel beeld of wit. Om de een of andere reden krijg ik m'n aandacht amper op het geschreven gericht.
Denk niet dat ik er ooit aan gewoon ga geraken.
Voor nieuwssites vind ik dit ook geen goede stijl.

Net zo bij Google Nieuws.
Ik installeerde daar onlangs de nieuwe versie van op mijn telefoon en dat was ook al van dat. Grote foto's en een half zinnetje tekst in de lijst van de nieuwsartikelen.
Geen probleem met grote foto's zolang ze in het artikel staan maar in de lijst van nieuwsonderwerpen is het enorm storend.
Zijn er tegenwoordig dan echt zoveel mensen die beslissen welk nieuws ze lezen op basis van het prentje dat er bij staat?

Nee, geef mij maar een lijst met artikels. Daar mag (maar hoeft niet) best een klein fotootje bij staan maar maak ze aub niet te groot. Door het nieuwsoverzicht scrollen wordt dan al snel een eindeloze lijst foto's bekijken...

Wat ik wel nog positief vind aan VRT is dat ze zich niet schuldig maken aan de tegenwoordig veel gebruikte cliffhanger-koppen.
"Man steekt de straat over en dan gebeurt dit..."
"Meisje komt te laat van school, ouders ongerust, tot ze ontdekken wat er gebeurd is..."
"Koppel post een foto op twitter en dat heeft grote gevolgen..."
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 16 juni 2018 om 13:45.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2018, 06:41   #40
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.633
Standaard

De VRT is geen openbare omroep meer. Zo goed als alles zit achter slot en grendel. Stop de subsidiëring.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be