Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 december 2008, 17:33   #1
Gezond Vlaanderen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2008
Berichten: 317
Standaard Besnijdenis bij mannen beperkt risico op soa's

BRON: Het Laatste Nieuws, 18/12/2008, rubriek gezondheid.

"Besneden mannen ZOUDEN minder kans hebben op aids, zo'n 14% minder"

Is dit een promo-advertentie van chirurgen? Liever een intacte penis verminken om zogezegd aids te verminderen? Dit is onaanvaardbaar! Een besnijdenis hoort trouwens ook niet thuis in de westerse samenleving! Als je ZONDER condoom vrijdt heb je zowiezo 100% kans om Aids op te lopen...of je nu besneden bent of niet dat maakt geen bal uit!

Besnijdenis is barbaars,verminkend en anti-westers!

Vrij veilig,MET condoom!
Gezond Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2008, 17:51   #2
gomer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2008
Berichten: 312
Standaard

Besneden mannen zijn gelovige mannen en worden onder de knoet gehouden. Vandaar het lager percentage. Heel simpel. Besnijdenis is verminking, een verbod om lekker te mastureberen, opgelegd door de opperfrustrees Allah en jaweh.

Laatst gewijzigd door gomer : 18 december 2008 om 17:53.
gomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2008, 23:01   #3
Goldband
Parlementslid
 
Goldband's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Berichten: 1.652
Standaard

[quote=Gezond Vlaanderen;3867068]BRON: Het Laatste Nieuws, 18/12/2008, rubriek gezondheid.

"Besneden mannen ZOUDEN minder kans hebben op aids, zo'n 14% minder"

Citaat:
Is dit een promo-advertentie van chirurgen?
Omdat ze werk te weinig hebben?

Citaat:
Liever een intacte penis verminken om zogezegd aids te verminderen? Dit is onaanvaardbaar!
Je leest spoken! Het artikel PLEIT niet voor besnijdenis, het zegt gewoon dat een besneden penis minder snel soa's oploopt. Welk complot zie je daarachter?

Citaat:
Een besnijdenis hoort trouwens ook niet thuis in de westerse samenleving!
Waar hoort die dan wel thuis? En waarom worden hier dan heel wat mannen besenden?

Citaat:
Als je ZONDER condoom vrijdt heb je zowiezo 100% kans om Aids op te lopen...of je nu besneden bent of niet dat maakt geen bal uit!
Daarvoor moet je partner minstens ook besmet zijn. Dan nog is er geen 100% kans. Wel veel kans.

Citaat:
Besnijdenis is barbaars,verminkend en anti-westers!
Barbaars is het niet, het is zelfs een manifest cultureel fenomeen. Soms begeleid met een ritueel.

Verminkend is het op tautologische wijze: be-snijd-enis

Anti-westers lijkt me wat straf. Je zou het ON-westers kunnen noemen, maar daar kun je dan over discussiëren.

Hey, ik ben ook niet voor besnijdenis, maar laten we het helder en sereen houden.
__________________
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus)
Goldband is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2008, 07:01   #4
Rhiannon
Provinciaal Gedeputeerde
 
Rhiannon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2008
Berichten: 854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Een besnijdenis hoort trouwens ook niet thuis in de westerse samenleving!
Behoren de Verenigde Staten, waar circa 70% van de mannen besneden is, niet meer tot de Westerse samenleving?

Rhiannon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2008, 16:29   #5
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhiannon Bekijk bericht
Behoren de Verenigde Staten, waar circa 70% van de mannen besneden is, niet meer tot de Westerse samenleving?

Simpel antwoord: neen ! Ik kom pas terug vanuit de US of A en het is daar achterlijkheid troef. Precies een Derde Wereldland ! Zowel qua infrastructuur als qua mentaliteit. Ben je niet in New York of omgeving, dan ervaar je dat het woord 'westerse beschaving' in de States een zeer relatief begrip is. Ook qua opvattingen. Dan mogen wij ons in West-Europa toch wel wat verheven voelen. Geen wonder dat men er daar graag 'een knipje' inzet.

Laatst gewijzigd door freespirit : 21 december 2008 om 16:32.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2008, 16:55   #6
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

wat heb je dan allemaal meegemaakt daar freespirit?
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2008, 17:15   #7
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Ik ben ook benieuwd. De VS zijn wel een andere wereld, maar heb ze nog niet bezocht.

OT: Besnijdenissen verminderen de gevoeligheid, dus zijn voor mij een grote nee. Dat veel vrouwen het mooier vinden is irrelevant.
Neuken zonder condoom is trouwens nooit aan te raden met vreemde vrouwen.
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 21 december 2008 om 17:18.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2008, 20:10   #8
Ramon djv
Lokaal Raadslid
 
Ramon djv's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2008
Locatie: Leuven
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Simpel antwoord: neen ! Ik kom pas terug vanuit de US of A en het is daar achterlijkheid troef. Precies een Derde Wereldland ! Zowel qua infrastructuur als qua mentaliteit. Ben je niet in New York of omgeving, dan ervaar je dat het woord 'westerse beschaving' in de States een zeer relatief begrip is. Ook qua opvattingen. Dan mogen wij ons in West-Europa toch wel wat verheven voelen. Geen wonder dat men er daar graag 'een knipje' inzet.
Freespirit,

Ik ben er zelf nog niet geweest, maar enkele mensen die ik ken en die er hebben gewoond en/of rondgetrokken, gebruiken als ze het over de VS hebben ook het woord ACHTERLIJK. En dat was dan zelfs nog voor Bush Junior. Kan je nagaan.

Maar allen waren vol lof over het landschap daar. Het is misschien een mooi plaatje zonder inhoud?

En over besneden penissen is niet geluld.
__________________
Focus op de steinerschool
Ramon djv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 17:55   #9
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
wat heb je dan allemaal meegemaakt daar freespirit?
Vergeef me eerst en vooral de zonde van volgende off topic uitwijding, maar ik probeer hier bondig op de vragen te antwoorden. En ja, besneden penissen passen voor mij ook in die achterlijkheid (waar is dat goed voor ?).

Wat heb ik zoal meegemaakt in de USA? Goh, bijna te veel om op te noemen. Eerst en vooral de gebrekkige infrastructuur. Openbaar vervoer is bijna onbestaande en je geraakt dus bijna nergens in de meeste steden zonder vier of vijf keer over te stappen. En dan moet je meestal wachten en overstappen in onveilige buurten. Openbaar vervoer wordt daar immers ook beschouwd als het transportmiddel van de extreem armen en zwervers. Ik ben daar op luchthavens geweest, waartegen zelfs de infrastructuur in een derde wereldland een juweeltje is. Maak je het in Europa mee, een stuk onverharde weg naar de internationale luchthaven en het feit dat ze geen transportband hebben om je koffers in te checken?

En dan zwijg ik hier nog beter over de gezondsheidszorg of beter het gebrek daaraan, maar ik kan bevestigen dat dit voor de modale Amerikaan abominabel slecht is. En dan hun eten ! Ze denken dat ze lekker kunnen koken, maar het meeste dat je te eten krijgt is rotzooi. Ze zijn wel goed zichzelf te verkopen naar het buitenland toe als de ideale beschaafde natie, maar dit is wel degelijk het geval niet. Neen, in Europa hebben wij niets te leren van die Amerikanen, zowel op culinair, infrastructureel als sociaal gebied niet. Dat is allemaal stukken beter uitgebouwd bij ons.

En hun arrogantie en minachting naar buitenlanders toe ! Ze denken dat ze zich alles kunnen permitteren. Hoe verklaar je anders het feit dat enkel mensen met een buitenlands paspoort door de 'bodyscan' moeten ? Alsof je met een Amerikaans papiertje geen terrorist kan zijn? Zijn ze daar nu echt zo naïef? Ik was sowieso al een verdachte, daar er reeds een stempel van Cuba in m'n paspoort stond. Met een zekere arrogantie werden me allerhande vragen gesteld, de meest belachelijke eerst.

New York en misschien bij uitbreiding de staten in het Noordoosten lijken me nog het meeste aan te sluiten bij de Europese mentaliteit, maar in het zuiden of het binnenland is het triest gesteld. Echt een quasi Derde Wereldland, mat heel conservatieve opvattingen.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 18:12   #10
bozoboko
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2008
Berichten: 257
Standaard

Citaat:
Besnijdenis bij mannen beperkt risico op soa's
Castratie + penisamputatie neemt het risico helemaal weg.
bozoboko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 00:35   #11
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Vrij veilig,MET condoom!
Dat mag toch niet van de paus?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 01:12   #12
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
"Besneden mannen ZOUDEN minder kans hebben op aids, zo'n 14% minder"

Is dit een promo-advertentie van chirurgen? Liever een intacte penis verminken om zogezegd aids te verminderen? Dit is onaanvaardbaar! Een besnijdenis hoort trouwens ook niet thuis in de westerse samenleving! Als je ZONDER condoom vrijdt heb je zowiezo 100% kans om Aids op te lopen...of je nu besneden bent of niet dat maakt geen bal uit!

Besnijdenis is barbaars,verminkend en anti-westers!

Vrij veilig,MET condoom!
Als volwassenen zich willen laten besnijden is dat hun zaak, maar kinderbesnijdenis goedpraten met het argument dat het beter is tegen AIDS is pervers, immoreel. Veel verkeerde informatie wordt door religieuze besnijders verspreid om deze 'achterlijke' praktijk goed te praten. Het hypocrietste daarbij is het onderscheid dat daarbij tussen jongens en meisjes gemaakt wordt. Besnijdenis past niet in een maatschappij die pretendeert kinderen te beschermen. Tatoeges mogen niet voor 15 jaar of zoiets, maar besnijden dat mag a volonté buiten de wil van het kind om, omdat de maatschappij niet in staat is in te gaan tegen religieuze gewoonten die nochthans een regelrechte schending van de mensenrechten zijn.

Ik herinner me de comentaar van een moslim op dit forum over dit thema. Dat ze hun jongentjes zullen mogen blijven besnijden 'daar zullen de joden wel voor zorgen', met een gniffelende smiley erachter. Ik dacht dat er zoiets als een democratie bestond. Misschien vergis ik mij.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juli 2009 om 01:18.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 01:20   #13
Pieter B
Staatssecretaris
 
Pieter B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bozoboko Bekijk bericht
Castratie + penisamputatie neemt het risico helemaal weg.
Nee. Via een besmette bloedtransfusie, een wonde,...
__________________
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 10:43   #14
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde
 
Fiere Jood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2008
Berichten: 944
Standaard

Maar als een Katholiek zich wel had moeten besnijden zou het wel Westers geweest zijn zeker.

Volgens Filip De Winter moet zijn geloof in Vlaanderen herleven.
Religie is dus wel heel belangrijk voor hem.
Maar vanaf het niet moet van zijn geloof is het barbaars : pak de rituele slachting.
__________________
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says
Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands.

Published 12:49 11.05.11

Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 2 juli 2009 om 10:45.
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 11:54   #15
redwasp
Staatssecretaris
 
redwasp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2005
Berichten: 2.691
Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
BRON: Het Laatste Nieuws, 18/12/2008, rubriek gezondheid.

"Besneden mannen ZOUDEN minder kans hebben op aids, zo'n 14% minder"

Is dit een promo-advertentie van chirurgen?
nee, het is het resultaat van verschillende klinische studies.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Liever een intacte penis verminken om zogezegd aids te verminderen? Dit is onaanvaardbaar!
de studie zegt niet dat je je moet laten besnijden om aids ste voorkomen. ze stelt alleen vast dat er een lichte daling is van de kans op besmetting bij besneden mannen. als de kans op een dodelijke en verschrikkelijke ziekte door de besnijdenis maar 14% daalt, lijkt me dat geen goede bescherming. ik denk niet dat er één van de onderzoekers is die het tegendeel beweert.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Een besnijdenis hoort trouwens ook niet thuis in de westerse samenleving!
de joodse bevolking maakt al eeuwen deel uit van de westerse samenleving en zij laten zich besnijden. in een heel deel van de angelsaksische wereld is besnijdenis meer regel dan uitzondering, ook bij christenen en niet gelovigen. waarom hoort ze dan volgens jou niet thuis in de westerse samenleving?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Als je ZONDER condoom vrijdt heb je zowiezo 100% kans om Aids op te lopen...of je nu besneden bent of niet dat maakt geen bal uit!
juist, dat klopt. daar ben ik het volledig mee eens. veilige sex of geen sex, de enige twee opties.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Besnijdenis is barbaars,verminkend en anti-westers!
dat is jouw mening, verschillende besneden mannen die ik ken hebben daar een ander gedacht over.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Vrij veilig,MET condoom!
ik ben het daar zo zeer mee eens dat ik het nog een paar keer wil herhalen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Vrij veilig,MET condoom!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Vrij veilig,MET condoom!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Vrij veilig,MET condoom!

vrede,

redwasp
__________________
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL!
redwasp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 12:04   #16
redwasp
Staatssecretaris
 
redwasp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2005
Berichten: 2.691
Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Maar als een Katholiek zich wel had moeten besnijden zou het wel Westers geweest zijn zeker.
tja, had saul van tarsus iets minder hard gevochten tegen petrus en de apostelen, dan zouden de christenen vandaag de dag waarschijnlijk ook besneden zijn. jezus (vrede zij met hem) is niet gekomen om de wet af te schaffen, maar om hem te vervullen. dat afschaffen werd achteraf door de christenvervolger saul wel gedaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Volgens Filip De Winter moet zijn geloof in Vlaanderen herleven.
Religie is dus wel heel belangrijk voor hem.
Maar vanaf het niet moet van zijn geloof is het barbaars : pak de rituele slachting.
voor zover ik weet is philip dewinter vrijzinnig. in verschillende interviews spreekt hij zich toch zo uit. ik heb nog niets van hem gehoord of gelezen dat het tegendeel doet vermoeden.

het klopt wel dat er bij de antifascisten van het naieve slag al een hele tijd een vooroordeel bestaat als zou philip dewinter een aartsconservatieve katholiek zijn. dit klopt echter heel waarschijnlijk niet. hij is dan wel op het middeleeuwse af aardsconservatief, maar hij is en conservatieve vrijzinnige, geen conservatieve christen.

vrede,

redwasp
__________________
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL!
redwasp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 13:37   #17
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
BRON: Het Laatste Nieuws, 18/12/2008, rubriek gezondheid.

"Besneden mannen ZOUDEN minder kans hebben op aids, zo'n 14% minder"

Is dit een promo-advertentie van chirurgen? Liever een intacte penis verminken om zogezegd aids te verminderen? Dit is onaanvaardbaar! Een besnijdenis hoort trouwens ook niet thuis in de westerse samenleving! Als je ZONDER condoom vrijdt heb je zowiezo 100% kans om Aids op te lopen...of je nu besneden bent of niet dat maakt geen bal uit!

Besnijdenis is barbaars,verminkend en anti-westers!

Vrij veilig,MET condoom!
Bovendien hebben joodse vrouwen zelden baarmoederhalskanker. Terwijl het hier de tweede belangrijkste oorzaak van overlijden bij kanker is.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 14:09   #18
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Maar als een Katholiek zich wel had moeten besnijden zou het wel Westers geweest zijn zeker.

Volgens Filip De Winter moet zijn geloof in Vlaanderen herleven.
Religie is dus wel heel belangrijk voor hem.
Maar vanaf het niet moet van zijn geloof is het barbaars : pak de rituele slachting.
Het punt is dat kinderen dienen beschermd te worden. De samenleving die we hebben opgebouwd gaat uit van vrijheid van religie. Dit houdt in dat, eens volwassen, de mens een levenswijze kan kiezen, maar dat we niet in de plaats van het kind kiezen. Dat op zijn beurt houdt in dat de ouder het recht heeft het kind in zijn/haar traditie op te voeden, maar NIET om een ONHERROEPELIJKE keuze in de plaats van dat kind te maken. Een uitzondering maken voor religieuze praktijken die het kind op een onherroepelijke manier merken voor het leven is afbreuk doen aan dit principe van VRIJHEID waarop onze samenleving, in theorie althans gebaseerd is.

Katholieke praktijken die ingaan tegen het principe van de (godsdienst)vrijheid dragen evenmin mijn goedkeuring weg. Als jij kent die zo ingrijpend en onheroepelijk zijn voor het kind meld ze dan.

Religies kunnen evolueren. Het zijn angstige, dominerende, en onaangepaste religies, die onherroepelijk lidmaatschap pogen op te leggen aan hun leden. Een waardige religie laat de mogelijkheid open dat haar leden een andere weg willen opgaan zonder permanent een stempel te moeten meedragen.

Ik herinner me praktijken bedacht in de 'Escuelas de Las Americas', waarbij, om efficientere moordmachines te creeëren, leden van bepaalde bataljons grote identieke tatoeges op hun borst meekregen. Getekend voor het leven. Daar ging het over 'vrije' (en niet altijd zo vrije) volwassenen. Maar hier gaat het om kinderen. Nog veel diepgaander.

Wat met tatoeges? Denk je dat een ouder zijn baby mag voltatoeren met wat die ouder dunkt dat goed is, of met wat jij als butienstaander eventueel 'leuk' vind? Als niet, vanuit welk principe redeneer je dan? Welnu, pas dat principe op de besnijdenis van kinderen als religieuze praktijk toe?

Religies nodig ik uit tot een interne discussie over deze onaangepaste praktijken. Velen van degenen die op deze wijze getekend zijn zullen echter niet anders wensen dan de praktijk voort te zetten naar volgende generaties. Maar er zullen binnen elke religie ook zeker mensen zijn die met voldoende afstand hierover kunnen denken.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juli 2009 om 14:16.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2009, 14:28   #19
Omar Torrijos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 juni 2009
Locatie: Bij uw moeder
Berichten: 504
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
BRON: Het Laatste Nieuws, 18/12/2008, rubriek gezondheid.

"Besneden mannen ZOUDEN minder kans hebben op aids, zo'n 14% minder"

Is dit een promo-advertentie van chirurgen? Liever een intacte penis verminken om zogezegd aids te verminderen? Dit is onaanvaardbaar! Een besnijdenis hoort trouwens ook niet thuis in de westerse samenleving! Als je ZONDER condoom vrijdt heb je zowiezo 100% kans om Aids op te lopen...of je nu besneden bent of niet dat maakt geen bal uit!

Besnijdenis is barbaars,verminkend en anti-westers!

Vrij veilig,MET condoom!
Onnozelaar, ooit al van phymosis gehoord? Een zeer vaak voorkomende ziekte bij jongetjes?

Voor dat ge iedereen met nen besneden snikkel tegen de muur zet voor jood of moslim, kijk wat verder dan uw neus lang is... Edit: want verder dan uw pietje kijken zal niet moeilijk zijn

ps: ja ik ben besneden

Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 2 juli 2009 om 14:29.
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2009, 05:21   #20
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

I am uncut and proud of It.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be