Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 april 2021, 16:48   #41
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Je moest beschaamd zijn. Een oplichtster vergelijken met mensen met een ernstige aandoening en dan nog die echte zieken profiteurs en komedianten noemen.
Heeft u enig idee hoeveel mensen met bv. fybromyalgie zelfmoord plegen, gewoon omdat ze de constante pijn niet meer aankunnen.
De mensen waar u het over heeft zijn meestal mensen die de wil hadden te werken maar door lichamelijke tegenslag er niet meer toe komen.

Zaag liever over die mensen van buiten Europa die hier aangespoeld komen en na 1 dag werken een volledig pensioen hebben opgebouwd.
ik ga u citeren om de rode willem niet te moeten quoten, alle vermelde 'zogezegde' aandoeningen worden tegenwoordig 10 keer tegen het licht gehouden, tenminste de aandoeningen van het eigen volk...
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 16:48   #42
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ferre Bekijk bericht
Ik vond de vragen van de journalisten niet echt sterk tijdens de online sessie. Spijtig.
VDL minimaliseert en spuit mist zoals de eerste keer. Toen was de keuken zogezegd een tweedehands verplaatsbare keuken, Ondertussen weten we dat ze op maat van jj house werd gemaakt en geïnstalleerd als nieuw keuken. Hij blijft volhouden dat er niet kan aangetoond worden dat de keuken uiteindelijk niet bedoeld was voor LGU. De vervalste facturen zouden niet door El Kaouakibi vervalst zijn maar door iemand anders. Het voordeel was voor El Kaouakibi maar de vervalsing zou buiten haar wil om gebeurd zijn?

VDL hanteert de Vlaamse versie van ”alternative facts”
Er waren twee keukens.

En ik heb het al gezegd: het gaat niet simpel zijn om zwart op wit bewijzen te leveren.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 16:51   #43
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
En VDL blijft haar verdedigen. Als dat klopt dan gaan er veel hun kak moeten intrekken.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210421_95005673
de enige die stront gaat vreten is VDL....ik vind dit ergens wel leuk, een arrogante corrupte sos die op de titanic kruipt om de kapitein te verdedigen

Advocaten hanteren een techniek, als je liegt blijven liegen tot het bittere einde, mss geloven ze je dan wel

Laatst gewijzigd door edwinp : 21 april 2021 om 16:52.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 16:59   #44
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.957
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ferre Bekijk bericht
Ik vond de vragen van de journalisten niet echt sterk tijdens de online sessie. Spijtig.
VDL minimaliseert en spuit mist zoals de eerste keer. Toen was de keuken zogezegd een tweedehands verplaatsbare keuken, Ondertussen weten we dat ze op maat van jj house werd gemaakt en geïnstalleerd als nieuw keuken. Hij blijft volhouden dat er niet kan aangetoond worden dat de keuken uiteindelijk niet bedoeld was voor LGU. De vervalste facturen zouden niet door El Kaouakibi vervalst zijn maar door iemand anders. Het voordeel was voor El Kaouakibi maar de vervalsing zou buiten haar wil om gebeurd zijn?

VDL hanteert de Vlaamse versie van ”alternative facts”
VDL is een ordinaire advokaat.
Hij wil zoveel mogelijk GELD binnenrijven.
Hebzucht...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:01   #45
Ferre
Parlementslid
 
Geregistreerd: 15 mei 2005
Berichten: 1.573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er waren twee keukens.

En ik heb het al gezegd: het gaat niet simpel zijn om zwart op wit bewijzen te leveren.
Zelfs 3 keukens. De afschrijving van keuken in boekhouding point urbain zou voor de keuken van point deli (venootschap opgegaan in point urbain) zijn geweest.

Het gaat heel simpel zijn. Haar servies en kast verhaal is de code om al de rest te lezen.
Ferre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:09   #46
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er waren twee keukens.

En ik heb het al gezegd: het gaat niet simpel zijn om zwart op wit bewijzen te leveren.
Dat klopt. Als je ver genoeg gaat is niets bewijsbaar.
Maar al die aanwijzingen voor gesjoemel, belangenvermenging, verrijking en valsheid van geschriften, komende van verschillende partijen,(Ik neem aan dat je ook die interviews gelezen hebt in De Morgen/en of Humo) kan je niet zomaar naast je neerleggen. Of zijn het allemaal racistische leugenaars misschien ?
De vlucht vooruit is trouwens ook al genomen: "De media hebben haar al veroordeeld en onherroepeleijk beschadigd".
Ze zal misschien technisch vrijgesproken worden, maar de massa aanwijzingen en getuigenissen die sjoemelachtige verrijking aantonen veeg je daarmee niet uit.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:15   #47
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
En VDL blijft haar verdedigen. Als dat klopt dan gaan er veel hun kak moeten intrekken.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210421_95005673
Als ik u goed begrijp, dan is er niets aan de hand en is BDW ook niet politiek verantwoordelijk.

Natuurlijk, het staat wel op los zand dat: "VDL blijft haar verdedigen," want dat is nu eenmaal wat advocaten doen. Veel belang zou ik aan dat specifieke gegeven niet hechten.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:17   #48
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als ik u goed begrijp, dan is er niets aan de hand en is BDW ook niet politiek verantwoordelijk.

Natuurlijk, het staat wel op los zand dat: "VDL blijft haar verdedigen," want dat is nu eenmaal wat advocaten doen. Veel belang zou ik aan dat specifieke gegeven niet hechten.
Alleen, een advocaat zoekt niet naar de waarheid, maar verdedigt diegene die hem, hier dus VDL, betaalt.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:23   #49
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ferre Bekijk bericht
Ik vond de vragen van de journalisten niet echt sterk tijdens de online sessie. Spijtig.
VDL minimaliseert en spuit mist zoals de eerste keer. Toen was de keuken zogezegd een tweedehands verplaatsbare keuken, Ondertussen weten we dat ze op maat van jj house werd gemaakt en geïnstalleerd als nieuw keuken. Hij blijft volhouden dat er niet kan aangetoond worden dat de keuken uiteindelijk niet bedoeld was voor LGU. De vervalste facturen zouden niet door El Kaouakibi vervalst zijn maar door iemand anders. Het voordeel was voor El Kaouakibi maar de vervalsing zou buiten haar wil om gebeurd zijn?

VDL hanteert de Vlaamse versie van ”alternative facts”
De advocaat zijn interpretatie van de waarheid. Ik denk niet dat er veel rechters dat gaan volgen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:23   #50
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Alleen, een advocaat zoekt niet naar de waarheid, maar verdedigt diegene die hem, hier dus VDL, betaalt.
Zou VDL , in zijn arrogante status, zelf al geen spijt hebben dat em deze giftige slang in zijn schoot heeft genomen ?
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:24   #51
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Zou VDL , in zijn arrogante status, zelf al geen spijt hebben dat em deze giftige slang in zijn schoot heeft genomen ?
ik vraag mij eigelijk meer af, met welk geld ze hem betaalt
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:25   #52
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ferre Bekijk bericht
Zelfs 3 keukens. De afschrijving van keuken in boekhouding point urbain zou voor de keuken van point deli (venootschap opgegaan in point urbain) zijn geweest.

Het gaat heel simpel zijn. Haar servies en kast verhaal is de code om al de rest te lezen.
https://www.hln.be/binnenland/vande-...paal~a02e87d1/

Een deel is blijkbaar idd simpel te verklaren.
Dit zou wel eens heel anders kunnen gaan aflopen dan de meesten hier verwachtten....
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:26   #53
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Zou VDL , in zijn arrogante status, zelf al geen spijt hebben dat em deze giftige slang in zijn schoot heeft genomen ?
Ik denk dat VDL, als extreem goed fiscaal en financieel advocaat hier iemand aan het redden is...daar krijgt men nooit spijt van
https://www.hln.be/binnenland/vande-...paal~a02e87d1/
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:29   #54
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ik vraag mij eigelijk meer af, met welk geld ze hem betaalt
euh, subsidiegeld van de persoonlijke rekening ?
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:31   #55
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik denk dat VDL, als extreem goed fiscaal en financieel advocaat hier iemand aan het redden is...daar krijgt men nooit spijt van
https://www.hln.be/binnenland/vande-...paal~a02e87d1/

ik denk dat die, in zijn almachtige arrogantie, niet weet waar hij aan begonnen is, zolang hij maar op de Titanic blijft vind ik dit wel positief
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:32   #56
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
euh, subsidiegeld van de persoonlijke rekening ?
zoiets ja
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:33   #57
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De media BLIJVEN pikken op haar.
Dat is tot nu toe nog altijd sensatie.
De media léven van sensatie.
Niet alleen de media leven van sensatie.

Citaat:
Vandaag wordt een nieuwe episode in de soap rond El Kaouakibi verwacht: haar expert Johan Vande Lanotte (Vooruit) zou vandaag met een nieuw rapport komen, waarin hij z’n bevindingen overmaakt. De oud-minister nam in het verleden als advocaat fel de verdediging van El Kaouakibi op, het is uitkijken of hij dat opnieuw doet.
Haar andere advocaten doen de deur dicht met hun argumenten.

Citaat:
De stroom aan verdachtmakingen en veronderstellingen op basis van rapporten die wij niet eens te zien kregen – zoals die audit van de stad – was nauwelijks bij te houden. De karaktermoord is geslaagd.

Overigens raakte gisteren ook bekend dat El Kaouakibi opnieuw met een ziektebriefje thuis zit. Dat is al het geval sinds oktober vorig jaar. Haar loon als Parlementslid loopt ondertussen gewoon door.

De advocaat van de drie ‘dissidenten’ uit Let’s Go Urban die naar de handelsrechter stapten, reageerde even fel: ‘Geconfronteerd met de resultaten van de audit van i-Force, die niet positief waren voor El Kaouakibi, ging haar reactie bij de raad van bestuur alle richtingen uit. Eerst waren er krokodillentranen, dan vroeg ze tijd om alles recht te zetten, maar uiteindelijk werd ze boosaardig‘, zo stelde Kris Luyckx.
https://businessam.be/vivaldi-heeft-...rrasjes-oorlog

El Kaouakibi moet aan een serieuze ziekte lijden dat ze al zes maanden te bed ligt. Boosaardigheid velt blijkbaar zelfs wilde beesten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:37   #58
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht

ik denk dat die, in zijn almachtige arrogantie, niet weet waar hij aan begonnen is, zolang hij maar op de Titanic blijft vind ik dit wel positief
Hij lijkt het gat al flink gedicht hebben.
Niet verschieten als de Titanic zou blijven drijven.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:40   #59
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Lachaert en De Croo zullen niet gelukkig zijn met de onwelkome reclame in de media. Zolang El Kaoaukibi en haar advocaten leven van de sensatie in de media zal de partij, die hun cliënt misbruikte met electorale doeleinden, in de klappen delen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 17:41   #60
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Dat klopt. Als je ver genoeg gaat is niets bewijsbaar.
Maar al die aanwijzingen voor gesjoemel, belangenvermenging, verrijking en valsheid van geschriften, komende van verschillende partijen,(Ik neem aan dat je ook die interviews gelezen hebt in De Morgen/en of Humo) kan je niet zomaar naast je neerleggen. Of zijn het allemaal racistische leugenaars misschien ?
De vlucht vooruit is trouwens ook al genomen: "De media hebben haar al veroordeeld en onherroepeleijk beschadigd".
Ze zal misschien technisch vrijgesproken worden, maar de massa aanwijzingen en getuigenissen die sjoemelachtige verrijking aantonen veeg je daarmee niet uit.
Dat het een warboel en knoeiwerk is ben ik overtuigd. Ik heb vroeger al gezegd: een vzw die uit haar voegen barst.
En dat zij zichzelf rijkelijk laten betalen heeft staat buiten kijf. Maar dat is meestal zo bij succesvolle entrepreneurs.

Maar er wordt toch ook veel mist gespuid en geinsinueerd en ‘onvolledige’ informatie gegeven.
Bijvoorbeeld

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210421_95758119

Citaat:
Volgens Vande Lanotte kloppen de berichten die in de media verschenen over de vermogens van El Kaouakibi ook niet. Zo werd er gesproken over vastgoed met een waarde van 2,5 miljoen euro dat ze zou bezitten. 82% van dat bedrag zou geleend zijn, en een groot deel van de eigen inbreng van El Kaouakibi was nog uit een periode voordat LGU opdrachten gaf aan haar vennootschappen. Dat bedrag zou dus niet uit subsidies kunnen komen.
In de pers en hier ook werd gesuggereerd dat ze dat cash betaald had. Dat is uiteraard hoogst verdacht.
Maar als dat voor meer dan 80% geleend is, is het uiteraard een doodnormale vastgoedoperatie.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be