Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud Gisteren, 18:01   #1061
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ik vraag me af wat sommigen bezielt om hem hier zo krampachtig te blijven verdedigen.
Voor de tien miljoenste keer ongeveer : niemand verdedigt BDP hier, velen klagen wel de manier aan, waarop vrt gevolg gegeven heeft aan de klachten, dat is iets helemaal anders !

Citaat:
Er zijn de tientallen getuigenissen, er zijn sms'en
die tot op vandaag, enkel maar door de vrt zijn beoordeeld en (nog) niet door een burgerlijke of strafrechtbank.

Citaat:
hij heeft zelf toegegeven 'eens langs een huis gereden te zijn', ...
Op zich niet strafbaar en onvoldoende om een eenzijdige verbreking te rechtvaardigen, doch in de context, mijns inziens niet ok

Citaat:
Er zullen niet veel bedrijven zijn die u dan niet zullen ontslaan denk ik.
Natuurlijk, maar ontslaan en ontslaan = 2, als je op grond van die getuigenissen, een eenzijdige verbreking wil rechtvaardigen, dan ga je minstens de klagers moeten kennen en hun klachten hebben geverifieerd, en dat heeft de vrt nagelaten.

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 18:08   #1062
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Zijn er nog geen moppen over?
Oud Gisteren, 19:38   #1063
dalibor
Eur. Commissievoorzitter

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Ja, maar daar moet HIJ wel die dringende reden bewijzen, ik hoef niet te bewijzen dat ze niet bestaat.

Noorman
Ware het niet dat het contract tussen Koeken Troef en de VRT geen arbeidsovereenkomst was.

Knuppel: "ik reageer op de beschuldiging dat Scotty een zionist is".
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 22:03   #1064
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aangezien er bij de preventiedienst van de VRT een dossier bestaat zal dat geen probleem zijn.
Natuurlijk wel, daar het dossier niet mag vrijgegeven zomaar mag vrijgegeven worden met de namen van de betrokkenen. Een aanklacht zonder naam zal geen indruk maken in de rechtszaal.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 22:05   #1065
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af wat sommigen bezielt om hem hier zo krampachtig te blijven verdedigen. Er zijn de tientallen getuigenissen, er zijn sms'en, hij heeft zelf toegegeven 'eens langs een huis gereden te zijn', ... Er zullen niet veel bedrijven zijn die u dan niet zullen ontslaan denk ik.
Er zijn geen getuigenissen. Er zijn wel klachten neergelegd bij de preventieadviseur. In hoeverre die waar en terecht zijn, is tot op heden niet duidelijk.

Bij mijn weten heeft BdP toegegeven dat hij pikante sms'jes heeft gestuurd. Of dit op zich strafbaar is, zal de rechtbank moeten uitmaken.
Oud Gisteren, 23:26   #1066
spherelike
Minister-President

Standaard

Moet niet ieder bedrijf zijn werknemers beschermen tegen grensoverschrijdend gedrag van andere werknemers, leveranciers, klanten,... volgens de wezijnswetgeving?
En actie ondernemen om dit te vermijden als hierover meldingen binnenkomen. (ontslag, overplaatsing, veranderen van leverancier, klant weigeren, ....)
tenzij men een complottheorie kan aantonen van de melders van grensoverschrijdend gedrag, heeft de VRT volgens mij correct gehandeld.

Het staat uiteraard iedere burger vrij om zich tot het gerecht te wenden, als hij denkt dat hem onterecht iets is aangedaan.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 23:29   #1067
dalibor
Eur. Commissievoorzitter

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Moet niet ieder bedrijf zijn werknemers beschermen tegen grensoverschrijdend gedrag van andere werknemers, leveranciers, klanten,... volgens de wezijnswetgeving?
En actie ondernemen om dit te vermijden als hierover meldingen binnenkomen. (ontslag, overplaatsing, veranderen van leverancier, klant weigeren, ....)
tenzij men een complottheorie kan aantonen van de melders van grensoverschrijdend gedrag, heeft de VRT volgens mij correct gehandeld.

Het staat uiteraard iedere burger vrij om zich tot het gerecht te wenden, als hij denkt dat hem onterecht iets is aangedaan.
Zo is dat. Voor zover bekend heeft Koeken Troef noch Bart De Pauw de beslissing van de VRT formeel aangeklaagd.

Knuppel: "ik reageer op de beschuldiging dat Scotty een zionist is".
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 23:46   #1068
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Natuurlijk. De vraag is evenwel of een bedrijf wel goed bezig is als ze beslissingen neemt die slechts gebaseerd zijn op een rapport waarin anoniem een aantal beschuldigingen staan.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be