Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 mei 2015, 19:54   #41
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Tja, zij die willen werken moeten nu ook niet komen wenen, ze kiezen daar zelf voor.

En trouwens, jij bent toch een leve Belgie roeper?

Dan moet je er maar voor betalen ook.
Hij gaat maar door met zijn laster en leugens, nu "dat ik nooit iets zou bijgedragen hebben". Ik heb een zelfverdiend pensioen, opgebouwd via een beroepscarrière, anders kreeg ik dat niet. De verdere bronnen van mijn rijkdom gaan niemand aan en daar doe ik ook mee wat ik wil. Dat geleuter EN LASTER EN LEUGENS over het verbrassen van mijn onbestaande leefloon dat is zijn gewone pathologische bigotterie, net zoals ik nooit iets zou bijgedragen hebben . Superleugenaar meent trouwens ervan uit te moeten gaan dat ik altijd verlies en ga blijven verliezen. Dat hij zijn eigen rekeningen zelf opmaakt en niet met leugens en laster die van een ander. Benieuwd hoelang die persoonlijke lastercampagne kan blijven duren...

Laatst gewijzigd door eno2 : 27 mei 2015 om 19:59.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 20:02   #42
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Superleugenaar ....
PA.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 20:02   #43
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Ha, er is weer een FREAKY ontbannen. Tijdelijk, hoop ik.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 20:03   #44
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik zit trouwens al jaren goed in de slappe was.
Waarom dan al dat gezeik in draden over vermeende armoede?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 20:06   #45
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Beweren dat iemand een leefloon verbrast terwijl hij nooit een leefloon trok is Superlaster. Beweren dat iemand nooit een bal bijdroeg terwijl hij een pensioen opbouwde met een carrière is Superlaster. Mijn dementi´s bewijzen dat hier een Superleugenaar aan het werk is. Al lange jaren.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 20:11   #46
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Beweren dat iemand een leefloon verbrast terwijl hij nooit een leefloon trok is Superlaster. Beweren dat iemand nooit een bal bijdroeg terwijl hij een pensioen opbouwde met een carrière is Superlaster. Mijn dementi´s bewijzen dat hier een Superleugenaar aan het werk is. Al lange jaren.
Gesprek tussen twee steuntrekkers:
-Hoi, hoe gaat het?
-Goed, en met u?
-Ook goed, dank u.
-Hebt gij deze maand ook meer leefloon getrokken?
-Ja, inderdaad!
-'t Moet zijn dat ze tevreden over ons zijn, niet?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 20:16   #47
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

De financiële omstandigheden van de mensen kunnen schommelen. Ik kom uit de generatiearmoede en ben na een goedbetaalde carrière hervallen van 1994 tot 2009.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 20:19   #48
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Hij gaat maar door met zijn laster en leugens, nu "dat ik nooit iets zou bijgedragen hebben". Ik heb een zelfverdiend pensioen, opgebouwd via een beroepscarrière, anders kreeg ik dat niet. De verdere bronnen van mijn rijkdom gaan niemand aan en daar doe ik ook mee wat ik wil. Dat geleuter EN LASTER EN LEUGENS over het verbrassen van mijn onbestaande leefloon dat is zijn gewone pathologische bigotterie, net zoals ik nooit iets zou bijgedragen hebben . Superleugenaar meent trouwens ervan uit te moeten gaan dat ik altijd verlies en ga blijven verliezen. Dat hij zijn eigen rekeningen zelf opmaakt en niet met leugens en laster die van een ander. Benieuwd hoelang die persoonlijke lastercampagne kan blijven duren...
Ach, Staabchen is u toch maar wat aan het plagen, dat is uit verborgen genegenheid.

Over poker, schaf u Pokertracker 4 aan, je gaat verbaasd staan als de cijfers onder uw neus gedrukt worden. De fouten in uw spel gaan duidelijk worden en zijn dan voor verbetering vatbaar.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 20:19   #49
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Een deftig antwoord op het weerleggen van zijn Superleugens heeft Superleugenaar natuurlijk niet. Liegen en lasteren is al wat hij kan.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 20:21   #50
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Over poker, schaf u Pokertracker 4 aan, je gaat verbaasd staan als de cijfers onder uw neus gedrukt worden. De fouten in uw spel gaan duidelijk worden en zijn dan voor verbetering vatbaar.
Ach nee, ik betaal daar niet voor, ik heb twee jaar ervaring met spelen voor direct geld, mijn verliezen zijn verwaarloosbaar.

Laatst gewijzigd door eno2 : 27 mei 2015 om 20:24.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 20:25   #51
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ach nee, ik betaal daar niet voor, ik heb twee jaar ervaring met spelen voor direct geld, mijn verliezen zijn verwaarloosbaar.
Dat is een foute keuze, het geld voor de hold'em microstakes/low versie van Pokertracker 4 is denk ik 59 dollar, dat heb je zo terugverdient door aan uw fouten te werken.

Niet verbeteren = achteruit gaan.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 20:37   #52
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ach, Staabchen is u toch maar wat aan het plagen, dat is uit verborgen genegenheid.
.
Leuke formulering.
Met Chipie, ooit mijn grootste bully NR 1 heb ik later een vriendschappelijke forumrelatie opgebouwd, met wederzijdse waardering. Helaas in de periode van zijn vele ontwijkingsnicks. NR2 Raf liet het steken na jaren. SS NR3 is een hopeloos (ultralibertarisch) geval dat ik als pathologisch beschouw. En dan heb je zijn bijwijlen racistische commentaren (die ook mochten blijven staan). Nee, brrr de genegenheid, hoe verborgen ook, zal nooit wederkerig zijn.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 20:41   #53
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is een foute keuze, het geld voor de hold'em microstakes/low versie van Pokertracker 4 is denk ik 59 dollar, dat heb je zo terugverdient door aan uw fouten te werken.

Niet verbeteren = achteruit gaan.
Ik begrijp het niet goed.Hoe kunnen mij die nu volgen op pokerstars.es?

Is er geen proefmodule?

Ik doe er nog maximaal een jaartje bij en als het dan niet betert, dan stop ik er mee.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 21:34   #54
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik begrijp het niet goed.Hoe kunnen mij die nu volgen op pokerstars.es?

Is er geen proefmodule?

Ik doe er nog maximaal een jaartje bij en als het dan niet betert, dan stop ik er mee.
Het is software op uw computer, houdt alles bij als je speelt, niet alleen van u maar van iedereen waar je tegen speelt. Je kan je spel analyseren en aan je fouten werken.
Zo toont het u o.a. waar je niet genoeg reraised, dat je teveel handen speelt of te weinig, dat je te weinig handen 3bet preflop, veel zaken waar je waarschijnlijk nog nooit hebt bij stilgestaan. Uw percentage C-bets op de flop, ook als je de flop volledig mist, heel belangrijk.
En dan de HUD, de 'headsup display,' terwijl je aan tafel zit geeft die de belangrijkste percentages weer over hoe je tegenstander speelt, waardoor je hem beter kan counteren.
Iemand die 85% van zijn handen speelt, die speelt met rommel, op de juiste plaats raisen of reraisen, die heeft toch niets meestal.

Geloof me Eno, Pokertracker 4 of Holdem Manager, die verbeteren uw spel. Trouwens, bijna iedereen waar je tegen speelt heeft die programma's.

Er is inderdaad een proefversie, probeer het, niets te verliezen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 21:42   #55
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is software op uw computer, houdt alles bij als je speelt, niet alleen van u maar van iedereen waar je tegen speelt. Je kan je spel analyseren en aan je fouten werken.
Zo toont het u o.a. waar je niet genoeg reraised, dat je teveel handen speelt of te weinig, dat je te weinig handen 3bet preflop, veel zaken waar je waarschijnlijk nog nooit hebt bij stilgestaan. Uw percentage C-bets op de flop, ook als je de flop volledig mist, heel belangrijk.
En dan de HUD, de 'headsup display,' terwijl je aan tafel zit geeft die de belangrijkste percentages weer over hoe je tegenstander speelt, waardoor je hem beter kan counteren.
Iemand die 85% van zijn handen speelt, die speelt met rommel, op de juiste plaats raisen of reraisen, die heeft toch niets meestal.

Geloof me Eno, Pokertracker 4 of Holdem Manager, die verbeteren uw spel. Trouwens, bijna iedereen waar je tegen speelt heeft die programma's.

Er is inderdaad een proefversie, probeer het, niets te verliezen.
Het is natuurlijk belangrijk te weten of je tegenstander een speculatieve speler is of iemand die biedt op wat hij heeft (zoals ik). De have's tegen de have not's.
Ik speel weinig handen. Je weet, in zoom heb je toch drie seconden later een nieuwe hand. Dus waarom gaan met een zwakke hand? Ik zal eens een proefdownload proberen als ik die vind.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 21:59   #56
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Het is natuurlijk belangrijk te weten of je tegenstander een speculatieve speler is of iemand die biedt op wat hij heeft (zoals ik). De have's tegen de have not's.
Ik speel weinig handen. Je weet, in zoom heb je toch drie seconden later een nieuwe hand. Dus waarom gaan met een zwakke hand? Ik zal eens een proefdownload proberen als ik die vind.
Waarom met een zwakke hand? Omdat in een aantal gevallen uw positie belangrijker is dan uw hand zelf. Ik zeg nu zomaar iets, als uw tegenstrever 90% fold op een C-bet, dan mag je gerust C-betten met 72o.
Moest die tegenstrever nu 90% reraisen op die C-bet, dan is een andere manier van spelen aangewezen.

En dat is los van het feit dat alleen goede handen spelen voorspelbaar is, op de duur gaat niemand u nog betalen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 mei 2015 om 22:00.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 22:14   #57
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Waarom met een zwakke hand? Omdat in een aantal gevallen uw positie belangrijker is dan uw hand zelf. Ik zeg nu zomaar iets, als uw tegenstrever 90% fold op een C-bet, dan mag je gerust C-betten met 72o.
Moest die tegenstrever nu 90% reraisen op die C-bet, dan is een andere manier van spelen aangewezen.

En dat is los van het feit dat alleen goede handen spelen voorspelbaar is, op de duur gaat niemand u nog betalen.
Positie akkoord, daar hou ik ook rekening mee. Ik bied "in positie" principieel als de anderen passen bijvoorbeeld.
Een C-bet doe ik alleen met hoge paren of natuurlijk met een gunstige flop.
Wat dat niet willen betalen betreft, ik beperk me met de beste handen dikwijls tot (het volgen van ) de big blind, om te zien of er een sweap komt. En dan raise ik die. Of doe een all-in.

Laatst gewijzigd door eno2 : 27 mei 2015 om 22:24.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2015, 23:34   #58
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Positie akkoord, daar hou ik ook rekening mee. Ik bied "in positie" principieel als de anderen passen bijvoorbeeld.
Een C-bet doe ik alleen met hoge paren of natuurlijk met een gunstige flop.
Wat dat niet willen betalen betreft, ik beperk me met de beste handen dikwijls tot (het volgen van ) de big blind, om te zien of er een sweap komt. En dan raise ik die. Of doe een all-in.
Allee man, je laat geld liggen. Je moet je range van C-bet handen wat verbreden, wat losser en agressiever gaan spelen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2015, 11:25   #59
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Allee man, je laat geld liggen. Je moet je range van C-bet handen wat verbreden, wat losser en agressiever gaan spelen.
Poker is voor mij momenteel een stressloos kansspel.
Ik speel supersnel en volautomatisch zonder aarzelen of twijfelen aan twee tafels tegelijk. Als ik een zeldzame keer eens aarzel of twijfel, dan fold ik.

Met die manier waarop ik nu speel maken winst of verlies al twee jaar nauwelijks verschil op mijn maandbudget.



Als ik ooit stelselmatig begin te winnen zal ik wel aan hogere tafels gaan zitten.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2015, 12:25   #60
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
geef me 1 reden waarom ik je eenzijdig opgelegde regeltjes zou opvolgen ?

Ik neem er nota van dat je aantijging van laster bij veel geblaat en weinig wol blijft...
Kijk ik kan je ervan beschuldigen dat jij je partner mishandeld hebt. Is dat laster of niet? Is dat jouyw reputatie aantasten of niet? Wat kan je daar meer tegenm ondernemen dan een dementi plaatsen bij mod of in de draad zelf?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be