Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juni 2017, 17:53   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.682
Standaard Glaasje op fietsje rijden.

Wat moeten we daar nu weer van denken?

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.3001851

Citaat:
Wie als fietser door de politie wordt onderschept met een glaasje te veel op, is door dat dronken fietsen niet noodzakelijk meer zijn autorijbewijs kwijt. De Kamercommissie Infrastructuur heeft het wetsvoorstel van Open VLD-Kamerlid Sabien Lahaye-Battheu daarover goedgekeurd.
Dus steeds een vouwfiets in de koffer.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2017, 18:16   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Kan jij lezen?
Wat betekent die "niet noodzakelijk" volgens jou ?

Heb jij er een probleem mee dat als een automobilist betrapt wordt met pakweg 15 pinten in zijn kraag, de rechter verplicht is zijn rijbewijs in te trekken,
en dat als een fietser met diezelfde hoeveelheid geklist, wordt, hij zijn rijbewijs niet verplicht moet inleveren, maar dat de rechter daar enige vrijheid van beoordeling in heeft ? Of vindt gij het een even gevaarlijk gedrag om zo zat met een fiets te rijden, dan met een auto ?

Citaat:
Wie als fietser door de politie wordt onderschept met een glaasje te veel op, is door dat dronken fietsen niet noodzakelijk meer zijn autorijbewijs kwijt. De Kamercommissie Infrastructuur heeft het wetsvoorstel van Open VLD-Kamerlid Sabien Lahaye-Battheu daarover goedgekeurd.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 13 juni 2017 om 18:17.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2017, 18:20   #3
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat moeten we daar nu weer van denken?
Goed; ongelijkheid opgeheven.
Een dronken persoon zonder rijbewijs, op een fiets, kan dat rijbewijs dus ook niet kwijt geraken.
Een dronken persoon met rijbewijs, op een fiets, kan die wel kwijt geraken...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dus steeds een vouwfiets in de koffer.
Met die vouwfiets ben je als dronken persoon vooral een gevaar voor jezelf, als autobestuurder vooral voor een ander.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 13 juni 2017 om 18:26.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2017, 18:32   #4
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.682
Standaard

Als je straalbezopen op de fiets stapt is dat ook wal een aanwijzing dat je geen normbesef hebt.
En geen gevaar voor anderen? Een zatlap op de fiets en automobilisten die moeten uitwijken en zo een ongeval veroorzaken?
De onmiddellijke intrekking is trouwens geen zaak van de rechter. Vanaf 1,5 promille is dat automatisch 15 dagen en dat mag best ook voor een fietsende zatlap.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2017, 18:34   #5
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als je straalbezopen op de fiets stapt is dat ook wal een aanwijzing dat je geen normbesef hebt.
En geen gevaar voor anderen? Een zatlap op de fiets en automobilisten die moeten uitwijken en zo een ongeval veroorzaken?
De onmiddellijke intrekking is trouwens geen zaak van de rechter. Vanaf 1,5 promille is dat automatisch 15 dagen en dat mag best ook voor een fietsende zatlap.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Met die vouwfiets ben je als dronken persoon vooral een gevaar voor jezelf, als autobestuurder vooral voor een ander.
En waar schrijf ik dat er bij een dronken fietser niet ingegrepen moet worden?
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 13 juni 2017 om 18:40.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2017, 20:13   #6
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.226
Standaard

We kunnen ook een fietsrijbewijs invoeren. Probleem opgelost.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2017, 21:27   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als je straalbezopen op de fiets stapt is dat ook wal een aanwijzing dat je geen normbesef hebt.
En geen gevaar voor anderen? Een zatlap op de fiets en automobilisten die moeten uitwijken en zo een ongeval veroorzaken?
De onmiddellijke intrekking is trouwens geen zaak van de rechter. Vanaf 1,5 promille is dat automatisch 15 dagen en dat mag best ook voor een fietsende zatlap.
Naar mijn aanvoelen mag de rechter in 90 procent van de gevallen van zatte fietsers, deze mensen belonen met 1000 euro, die die rechter kan afpakken van zatlappen die toch in hun auto stappen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 06:17   #8
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Naar mijn aanvoelen mag de rechter in 90 procent van de gevallen van zatte fietsers, deze mensen belonen met 1000 euro, die die rechter kan afpakken van zatlappen die toch in hun auto stappen.

.
zit je alcoholverslaving zo die Schoof, dat je je zelfs niet kan voorstellen dat men zich ook gewoon in niet dronken toestand in het verkeer kan begeven?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 09:48   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
zit je alcoholverslaving zo die Schoof, dat je je zelfs niet kan voorstellen dat men zich ook gewoon in niet dronken toestand in het verkeer kan begeven?
Mogelijks zit mijn smaakvoorkeur redelijk diep. Maar dat heeft niet veel belang.

Wat ik me moeilijker kon voorstellen, is dat iemand die teveel op heeft en toch met de fiets rijdt, van een rechter moet horen dat die rechter wettelijk verplicht is om hem zijn rijbewijs af te pakken.
Ik vind het zoveel rechtvaardiger dat die rechter een veel individuelere overweging zou kunnen maken.

Nu, wat zit er bij jou zo diep, dat je me niet kan volgen in deze redenering ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 09:52   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Ik zal eens een schot voor de boeg geven.
Het zou volgens mij moeten kunnen dat een rechter het rijbewijs intrekt van een dief die voor zijn dievenwerk gebruik maakte van een auto.
Nu reeds kan die auto verbeurd verklaard worden. Maar het rijbewijs niet ingetrokken.

Maar zelfs al vind ik dat de rechter dat moet kunnen, dan nog moet er geen automatisme zijn.

Voor dronken sturen (met een auto, moto ..) kan het er bij mij wel in dat vanaf een zekere grens, de rechter geen keuze meer heeft.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 10:49   #11
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zal eens een schot voor de boeg geven.
Het zou volgens mij moeten kunnen dat een rechter het rijbewijs intrekt van een dief die voor zijn dievenwerk gebruik maakte van een auto.
Nu reeds kan die auto verbeurd verklaard worden. Maar het rijbewijs niet ingetrokken.

Maar zelfs al vind ik dat de rechter dat moet kunnen, dan nog moet er geen automatisme zijn.

Voor dronken sturen (met een auto, moto ..) kan het er bij mij wel in dat vanaf een zekere grens, de rechter geen keuze meer heeft.

.
Jamaar het gaat hier (volgens wat in begrijp) niet over de beoordeling in de rechtbank, maar over onmiddellijke intrekking van het rijbewijs:

http://intolaw.be/verkeersrecht/verk...e#.WUEFxtw3WUk

Citaat:
Meer dan 1.5 promille alc. 0.65 of meer dan 0,65 mg/l AOL

Rijbewijs: De onmiddellijke intrekking van het rijbewijs gedurende 15 dagen is een feit.
Geldboete: Onmiddellijke inning of een minnelijke schikking is uitgesloten.
Rechtbank? U wordt in elk geval gedagvaard. Er zal altijd een boete van 1600 €-16.000€ worden toegekend en een rijverbod (8 dagen tot 5 jaar).
Daar is geen rechter ter plaatse. Bij Luk Alloo heb ik gezien dat de politieman dan gewoon naar een onderzoeksrechter belt en zegt: 1.5 promille gemeten, intrekken zeker.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 10:55   #12
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Goed; ongelijkheid opgeheven.
Een dronken persoon zonder rijbewijs, op een fiets, kan dat rijbewijs dus ook niet kwijt geraken.
Een dronken persoon met rijbewijs, op een fiets, kan die wel kwijt geraken...
Een dronken persoon zonder rijbewijs, in een auto, kan dat rijbewijs dus ook niet kwijtgeraken.
Een dronken persoon met rijbewijs, in een auto, kan dat wel kwijtgeraken...


Nu ja, uiteindelijk vind ik het wel een goeie zaak. Het is een extra incentive om de fiets te nemen ipv de auto als je teveel gedronken hebt. Ik zeg niet dat dit het ideale transportmiddel is als je gezopen hebt, maar tis toch beter dan de auto. Een andere strafmaat lijkt me dan ook gepast.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 13:57   #13
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
We kunnen ook een fietsrijbewijs invoeren. Probleem opgelost.
Dat is eigenlijk een heel logische maatregel. Ik zie niet in waarom een fietser de wegcode niet zou moeten kennen.

Gisteren was het bijna koekenbak. Ik rij op een rond punt met rondom een fietspad. Komt er uit een zijstraat ene af die duidelijk niet graag op een fietspad rijdt en die zoner kijken de rotonde oprijd, vlak voor nijn voorwielen. Gelukkig had ik het zien aankomen en was ik klaar om op de rem te gaan staan. Deze was nog zo beleefd om verontschuldigend zijn hand op te steken. Voor hetzelfde geld krijg je een middenvinger.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 14:44   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Jamaar het gaat hier (volgens wat in begrijp) niet over de beoordeling in de rechtbank, maar over onmiddellijke intrekking van het rijbewijs:
...
Daar gaat het dus wel over: over de uitspraak ten gronde.
De wijziging die nu ter discussie ligt, gaat niet over die onmiddellijke maatregel.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 15:36   #15
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Daar gaat het dus wel over: over de uitspraak ten gronde.
De wijziging die nu ter discussie ligt, gaat niet over die onmiddellijke maatregel.

.
Als dat zo is dan stand I corrected, maar het is mij nog altijd niet duidelijk hoor:

http://blog.europ-assistance.be/nl/d...van-rijbewijs/

Citaat:
Intrekking van het rijbewijs zonder dat men met de wagen rijdt

De reden waarom het rijbewijs wordt ingetrokken, is preventief en wordt verantwoord door het feit dat iemand die gedronken heeft een voertuig zou kunnen besturen (waarvoor een rijbewijs nodig is) terwijl hij/zij nog steeds onder de invloed van de drank is. Die persoon zou hierdoor een gevaar voor zichzelf en voor de andere weggebruikers kunnen betekenen.
Gaat over de controle en onmiddelliik na controle en

Citaat:
Artikel 35:
“Met geldboete van 200 euro tot 2 000 euro en met het verval van het recht tot besturen van een motorvoertuig voor een duur van ten minste een maand en ten hoogste vijf jaar of voorgoed, wordt gestraft hij die op een openbare plaats een voertuig of een rijdier bestuurt of een bestuurder begeleidt met het oog op de scholing, terwijl hij in staat van dronkenschap verkeert of in een soortgelijke staat met name ten gevolge van het gebruik van drugs of van geneesmiddelen.“
Staat van dronkenschap is niet hetzelfde als promille. De rechter kan daar zelf over oordelen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 juni 2017 om 15:37.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 18:53   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 19:09   #17
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wel Schoof, dat maakt mij bang.

Dat begrip 'dronkenschap' is iets dat wegmoet. Dat is een subjectief gegeven. Onlangs werd er nog van iemand die 2,5 promille gezegd dat hij/zij niet dronken was.

Je moet dus gewoon goede connecties hebben en je kan stiepelzat rondrijden.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 juni 2017 om 19:09.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 21:31   #18
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wel Schoof, dat maakt mij bang.

Dat begrip 'dronkenschap' is iets dat wegmoet. Dat is een subjectief gegeven. Onlangs werd er nog van iemand die 2,5 promille gezegd dat hij/zij niet dronken was.

Je moet dus gewoon goede connecties hebben en je kan stiepelzat rondrijden.
Waar dat gij bang voor zijt.

Ik ben nog van een leeftijd dat ik me herinner dat in elk café (verplicht) een plakkaat moest uithangen van 'de wet ter beteugeling van de dronkenschap, van 1919".
Sla me nu niet dood dat ik me toch vergis in de precieze bewoordingen of datum.

Dronkenschap wordt dus toch redelijk objectief beschreven, eer je het aangewreven krijgt. Sedert 1919 dus al.
Vb. weet niet precies waar hij zich bevindt; spreekt onsamenhangend en met lallende stem, kan niet op een lijn lopen, strompelt of valt, valt tijdens een gesprek in slaap, is op de openbare weg een gevaar voor zichzelf of voor anderen, is zich niet bewust van het feit dat hij in zijn broek geplast heeft ....

Sommige mensen hebben die symptomen al bij drie pinten, en anderen nog niet bij 13 pinten ... nogal afhankelijk van vermoeidheid, gezondheidstoestand of geneesmiddelengebruik in combinatie met alcohol ...

In ons verkeersreglement zijn dus twee aparte overtredingen voorzien:
a) x mg alcohol per liter bloed hebben, dat zijn de beruchte twee tot drie pinten
b) dronkenschap

Allez nondedju, dat leert ge toch in de verkeerslessen om je rijbewijs te halen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 14 juni 2017 om 21:34.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 21:37   #19
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Waar dat gij bang voor zijt.

Ik ben nog van een leeftijd dat ik me herinner dat in elk café (verplicht) een plakkaat moest uithangen van 'de wet ter beteugeling van de dronkenschap, van 1919".
Sla me nu niet dood dat ik me toch vergis in de precieze bewoordingen of datum.

Dronkenschap wordt dus toch redelijk objectief beschreven, eer je het aangewreven krijgt. Sedert 1919 dus al.
Vb. weet niet precies waar hij zich bevindt; spreekt onsamenhangend en met lallende stem, kan niet op een lijn lopen, strompelt of valt, valt tijdens een gesprek in slaap, is op de openbare weg een gevaar voor zichzelf of voor anderen, is zich niet bewust van het feit dat hij in zijn broek geplast heeft ....

Sommige mensen hebben die symptomen al bij drie pinten, en anderen nog niet bij 13 pinten ...

.
Sorry Schoof ik ben voor objectieve criteria. Jij voor subjectieve, dat is duidelijk.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2017, 22:07   #20
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.709
Standaard

Er zijn veel te veel rechters,advokaten en politici en bijzonder weinig gezond verstand.
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be