Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 22 augustus 2016, 02:06   #141
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Als je 't begrijpt tenminste.
SDX is offline  
Oud 22 augustus 2016, 02:10   #142
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Dit is de uitspraak van bembem over haar eigen IQ:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
Die BDW ik vind dat helemaal niet zo'n slimme, hij is zeker geen genieke, besides IQ testen da's allemaal relatief, ik scoorde eens amper 70, dus...
http://ns29032.ovh.net/showpost.php?...&postcount=214

Zelf een IQ van een zwakbegaafde hebben, en niet eens uit haar hangmat geraken. Stelen gelijk de raven en kinderen willen voor de kinderbijslag, maar wel een oordeel vellen over de voorzitter van veruit de grootste politieke partij en burgemeester van de belangrijkste havenstad van het land. Die man is "niet zo'n slimme" volgens bembem.

Pftttttt.....

Dat is wel het toppunt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 augustus 2016 om 02:24.
Knuppel is offline  
Oud 22 augustus 2016, 02:13   #143
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Als je 't begrijpt tenminste.
Dat zou wel een probleem kunnen zijn.
daiwa is offline  
Oud 22 augustus 2016, 02:15   #144
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Wie heeft er gezegd: ‘Doodt elke Jodenman die in uw handen valt’? En wie: ‘De Joden zijn uw ergste vijand’?
Dat staat in de hadith. De bijbel van de moslims, door en voor moslims geschreven.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 augustus 2016, 02:31   #145
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Inderdaad.
Niet Dewinter.
Niet Annemans.
Niet Vangrieken.
Geen enkele VB-er heeft een terroristische aanslag gepleegd, of plannen om er een te plegen. Maar toch moeten ze achter een cordon. "Omdat ze gevaarlijk zijn".

Maar MOSLIMS hoeven van bembem niet achter een cordon.
MOSLIMS betekenen geen gevaar.
Nochtans zijn het zonder uitzondering MOSLIMS die terroristische aanslagen plegen.

Mijn grootje weet ook dat niet alle moslims terroristen zijn, maar alle terroristen zijn wel moslims.
Ik ga niet re-uit de doeken doen waarom de USA destijds "the War on Terror" ontketende, maar daar situeert zich imo. de kern van het probleem. Gewone burgers, migranten en vluchtelingen dienen daar niet voor te boeten omdat zij toevallig eenzelfde religie aanhangen of/en van dezelfde contreien afkomstig zijn.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 02:35   #146
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Dan heb je ook nog hetgeen Wim Van Rooy schreef, en ik hier al eens eerder plaatste;

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zoals Dhr. Wim Van Rooy ooit betoogde zijn er uiteraard een pak 'brave' moslims, het tegendeel zou pas echt surrealistisch zijn ! Onderzoek wees uit dat er van de mondiale populatie van 1,4 miljard moslims, 93 % 'brave' moslims zijn zonder een hang naar het fundamentalisme van hun geloof. Toch is dit een nog schrikbarend cijfer, daar de andere 7 % zich blijkbaar wel achter de Taliban en de Osama's van deze wereld kan scharen. Wat betekent dat 91 miljoen mensen op deze aardbol potentiële fundi's zijn, die geen graten zien in o.a. terrorisme en vervolging van andersgelovigen om hun geloofsdoelen te bereiken. Uiteraard zijn deze 91 miljoen niet allemaal 'bommenleggers', maar het zegt wel iets over 'de reserve' waaruit men kan recruteren.

En zelfs, zo ging Van Rooy verder, als we met zoveel 'brave' moslims te maken hebben vormen zij nog een passief gevaar. Hij vergeleek dit enigzins gewaagd met de nazi's in het Duitsland van de jaren 1930. Ook daar werd slechts minder dan 10 % na Hitler's aantrede lid van de Nazipartij of de SS. De grote massa bleef echter passief en ondernam niets om de extreem-rechtse opmars tegen te houden. Slechts 3 �* 4 % van de mensen werd actief dissident. Deze cijfers trekt Van Rooy door naar de actuele moslimproblematiek. Net zoals in Nazi-Duitsland wordt het 'moedige' kransje van dissidenten bedreigd, uitgesloten en vervolgd. De grote massa laat de fanatici begaan. We kunnen daaruit concluderen dat inertie en passiviteit tegenover fanatieke stromingen een even nefaste uitwerking op de maatschappij hebben dan de actieve deelname aan deze uitwassen zelf.
SDX is offline  
Oud 22 augustus 2016, 02:40   #147
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dit is de uitspraak van bembem over haar eigen IQ:



http://ns29032.ovh.net/showpost.php?...&postcount=214

Zelf een IQ van een zwakbegaafde hebben, en niet eens uit haar hangmat geraken. Stelen gelijk de raven en kinderen willen voor de kinderbijslag, maar wel een oordeel vellen over de voorzitter van veruit de grootste politieke partij en burgemeester van de belangrijkste havenstad van het land. Die man is "niet zo'n slimme" volgens bembem.

Pftttttt.....

Dat is wel het toppunt.
"Go figure", om in dezelfde stijl te blijven van teksten doorspekt met hier & daar wat Engels om 'n beetje intelligentie uit te stralen.

Allee...proberen uitstralen èh.
SDX is offline  
Oud 22 augustus 2016, 02:44   #148
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dan heb je ook nog hetgeen Wim Van Rooy schreef, en ik hier al eens eerder plaatste;
Toevallig kreeg ik vandaag een uitgebreid intervieuw met Wim Van Rooy in mijn mailbox waar hij brandhout maakt van de islam.

Het is nu te laat want het duurt bijna een uur maar ik ga dat toch eens beluisteren.

Citaat:
De bovenheidsklasse en zieligheidsindustrie.
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=HYev8pnKtoc
daiwa is offline  
Oud 22 augustus 2016, 02:44   #149
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Niet te geloven! Bovengenoemde uitspraak van bembem is nog geen twee weken oud.

Ze relativeert haar eigen, bijzonder lage IQ, en trekt daar niet de conclusie uit die de wetenschap daaraan verbindt.

Maar ondanks haar belabberde intelligentie quotient wéét, en oordeelt bembem:

"De Wever, d�*t is gene slimme".
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 augustus 2016, 02:49   #150
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet te geloven! Bovengenoemde uitspraak van bembem is nog geen twee weken oud.

Ze relativeert haar eigen, bijzonder lage IQ, en trekt daar niet de conclusie uit die de wetenschap daaraan verbindt.

Maar ondanks haar belabberde intelligentie quotient wéét, en oordeelt bembem:

"De Wever, d�*t is gene slimme".
Moet er nog zand zijn !
daiwa is offline  
Oud 22 augustus 2016, 02:54   #151
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dan heb je ook nog hetgeen Wim Van Rooy schreef, en ik hier al eens eerder plaatste;
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX

Zoals Dhr. Wim Van Rooy ooit betoogde zijn er uiteraard een pak 'brave' moslims, het tegendeel zou pas echt surrealistisch zijn ! Onderzoek wees uit dat er van de mondiale populatie van 1,4 miljard moslims, 93 % 'brave' moslims zijn zonder een hang naar het fundamentalisme van hun geloof. Toch is dit een nog schrikbarend cijfer, daar de andere 7 % zich blijkbaar wel achter de Taliban en de Osama's van deze wereld kan scharen. Wat betekent dat 91 miljoen mensen op deze aardbol potentiële fundi's zijn, die geen graten zien in o.a. terrorisme en vervolging van andersgelovigen om hun geloofsdoelen te bereiken. Uiteraard zijn deze 91 miljoen niet allemaal 'bommenleggers', maar het zegt wel iets over 'de reserve' waaruit men kan recruteren.

En zelfs, zo ging Van Rooy verder, als we met zoveel 'brave' moslims te maken hebben vormen zij nog een passief gevaar. Hij vergeleek dit enigzins gewaagd met de nazi's in het Duitsland van de jaren 1930. Ook daar werd slechts minder dan 10 % na Hitler's aantrede lid van de Nazipartij of de SS. De grote massa bleef echter passief en ondernam niets om de extreem-rechtse opmars tegen te houden. Slechts 3 �* 4 % van de mensen werd actief dissident. Deze cijfers trekt Van Rooy door naar de actuele moslimproblematiek. Net zoals in Nazi-Duitsland wordt het 'moedige' kransje van dissidenten bedreigd, uitgesloten en vervolgd. De grote massa laat de fanatici begaan. We kunnen daaruit concluderen dat inertie en passiviteit tegenover fanatieke stromingen een even nefaste uitwerking op de maatschappij hebben dan de actieve deelname aan deze uitwassen zelf.
De massa stemt nog altijd op partijen die de boel niet laten escaleren. Dat noem ik niet passief toekijken, plus waar die terroristen mee bezig zijn is in omvang niet te vergelijken met massale exterminatie zoals destijds nazi-Duitsland en wat nu die neo-nazi's in petto hebben.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 02:57   #152
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet te geloven! Bovengenoemde uitspraak van bembem is nog geen twee weken oud.

Ze relativeert haar eigen, bijzonder lage IQ, en trekt daar niet de conclusie uit die de wetenschap daaraan verbindt.

Maar ondanks haar belabberde intelligentie quotient wéét, en oordeelt bembem:

"De Wever, d�*t is gene slimme".
En dan? Jouw berichten over Coolsaet zijn anders ook niet mals.
Ja, ik ben dom en arm, dat is nog geen reden om met me te spotten.
Je hebt geluk dat ik niet op rode knopjes duw.

On topic please.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 03:10   #153
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik ga niet re-uit de doeken doen waarom de USA destijds "the War on Terror" ontketende, maar daar situeert zich imo. de kern van het probleem. Gewone burgers, migranten en vluchtelingen dienen daar niet voor te boeten omdat zij toevallig eenzelfde religie aanhangen of/en van dezelfde contreien afkomstig zijn.
Vooral NIET re-uit de doeken doen bembem, maar "stick to your own subject". Graag voor één keer antwoord op mijn vragen. Mij kan het geen lor schelen waar iemand met een intelligentie quotient van 70 de kern van welk probleem dan ook situeert.
Gewone autochtone burgers hoeven niet bedreigd, geterroriseerd en vermoord te worden omdat ze moslims in hun land lieten die elkaar in hun eigen contreien naar het leven staan. Ook al hangen ze daar dezelfde allah aan.

Hoeveel Joden werden door VB-ers bestolen? Verkracht? Vermoord? Geen? Waarom noem jij hen dan nazi's maar wil je dat niet gezegd hebben van échte Jodenhaters? Jodenhaat die er hen via hun heilig boek werd ingeprent. Waarom noem je VB-ers gevaarlijk, maar moslims die in heel Europa vechten, verkrachten en moorden niet?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 augustus 2016, 03:17   #154
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vooral NIET re-uit de doeken doen bembem, maar "stick to your own subject". Graag voor één keer antwoord op mijn vragen. Mij kan het geen lor schelen waar iemand met een intelligentie quotient van 70 de kern van welk probleem dan ook situeert.
Gewone autochtone burgers hoeven niet bedreigd, geterroriseerd en vermoord te worden omdat ze moslims in hun land lieten die elkaar in hun eigen contreien naar het leven staan. Ook al hangen ze daar dezelfde allah aan.

Hoeveel Joden werden door VB-ers bestolen? Verkracht? Vermoord? Geen? Waarom noem jij hen dan nazi's maar wil je dat niet gezegd hebben van échte Jodenhaters? Jodenhaat die er hen via hun heilig boek werd ingeprent. Waarom noem je VB-ers gevaarlijk, maar moslims die in heel Europa vechten, verkrachten en moorden niet?
Wel ja nogmaals: omdat gewone migranten niets met dat terrorisme te maken hebben maar het Vb hen wel over eenzelfde kam scheert.
bembem is offline  
Oud 22 augustus 2016, 03:22   #155
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vooral NIET re-uit de doeken doen bembem, maar "stick to your own subject". Graag voor één keer antwoord op mijn vragen. Mij kan het geen lor schelen waar iemand met een intelligentie quotient van 70 de kern van welk probleem dan ook situeert.
Gewone autochtone burgers hoeven niet bedreigd, geterroriseerd en vermoord te worden omdat ze moslims in hun land lieten die elkaar in hun eigen contreien naar het leven staan. Ook al hangen ze daar dezelfde allah aan.

Hoeveel Joden werden door VB-ers bestolen? Verkracht? Vermoord? Geen? Waarom noem jij hen dan nazi's maar wil je dat niet gezegd hebben van échte Jodenhaters? Jodenhaat die er hen via hun heilig boek werd ingeprent. Waarom noem je VB-ers gevaarlijk, maar moslims die in heel Europa vechten, verkrachten en moorden niet?
Omdat moslims volgens Wim Van Rooy redeneren vanuit een suporiteitsgevoel en wij vanuit een schuldgevoel.

Als er iets misloopt stellen wij ons de vraag: '' Wat heb ik verkeerd gedaan?''
Een moslim vraagt: '' Wat heb jij verkeerd gedaan?''

Laatst gewijzigd door daiwa : 22 augustus 2016 om 03:24.
daiwa is offline  
Oud 22 augustus 2016, 03:27   #156
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
En dan? Jouw berichten over Coolsaet zijn anders ook niet mals.
Ja, ik ben dom en arm, dat is nog geen reden om met me te spotten.
Je hebt geluk dat ik niet op rode knopjes duw.

On topic please.
On topic please

Dat moet jij verdorie zeggen!

Vermits je zélf zegt dat je dom bent heb je misschien niet eens door dat deze draad NIET over Koolzaad gaat maar over de nazi's die back zijn. Nochtans is het JOUW draad.

Ik zou geen kritiek mogen geven op Koolzaad maar jij mag het VB wel in de nazi-hoek duwen. Waarom? Omdat een Pruis de Duitsche wapenwet zou willen versoepelen!

Je beseft toch dat ik niet met jou hoef te spotten want dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt? Dat ik moeilijk anders kan dan je gelijk geven als je zélf je domheid toegeeft, de oorzaak van je domheid 'recently' op het forum gooide, én er de bewijzen voor levert?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 augustus 2016, 03:58   #157
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Wel ja nogmaals: omdat gewone migranten niets met dat terrorisme te maken hebben maar het Vb hen wel over eenzelfde kam scheert.
Dat is, eens te meer geen antwoord op deze vragen:

Citaat:
Hoeveel Joden werden door VB-ers bestolen? Verkracht? Vermoord? Geen? Waarom noem jij hen dan nazi's maar wil je dat niet gezegd hebben van échte Jodenhaters? Jodenhaat die er �*lle moslims dankzij hun heilig boek werd ingelepeld.
Bovendien lieg je. Ook nogmaals. Het VB scheert niet alle migranten over dezelfde kam. JIJ scheert wel een hele politieke partij over de nazi-kam. Nochtans is het VB niet eens verboden (zoals moslimdictator Erdogan dat met zijn politieke tegenstanders doet).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
waar die terroristen mee bezig zijn is in omvang niet te vergelijken met massale exterminatie zoals destijds nazi-Duitsland en wat nu die neo-nazi's in petto hebben.
Goed zo bembem! Praat de moslimterroristen maar goed. Zo kennen we je.
Ze plegen over de hele wereld, het meest nog in hun eigen zandbak, dagelijks wreedaardige slachtpartijen en massamoorden. Ze ontvoeren andermans dochters en verkrachten ze. Ze jagen miljoenen moslimgenossen over de kling en/of naar het ongelovige Europa. Ze vluchten zo massaal naar hier dat Europa eraan bezwijkt en zelfs op een burgeroorlog afstevent, maar "met de exterminatie van de nazi's is dat niet te vergelijken".

Wat de neo-nazi's, (lees: het VB) "in petto hebben" d�*t doorstaat voor zelf dom verklaard bembemmeke wél de vergelijking met de exterminatie van 6 miljoen Joden door de nazi's.

__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 augustus 2016 om 04:04.
Knuppel is offline  
Oud 22 augustus 2016, 04:04   #158
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Tiens, ik wist niet dat de nazi's in Israël aan de macht waren, want daar is dat volledig wettelijk.

De overheid roept burgers met een wapenlicentie zelfs op om steeds hun wapen te dragen : http://edition.cnn.com/2015/10/15/mi...nian-tensions/
HELA! Geen kwaad woord over de wandelende idijood, he!
Weliswaar tot hij stopte te "wanderen" en de Natiestaat Yisroel oprichtte in door hem bezet gebied.
Is hun probleem in 't Nabije Ginderachter?
Akkoord, maar spijtig genoeg met medewerking van de schijnheilige boomvrijers uit het westen van Europa en het perfide Albion.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 22 augustus 2016, 04:14   #159
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Die schijnheilige boomvrijers hebben wel Hitler klein gekregen, en ervoor helpen zorgen dat de Joden niet nog eens door een nieuwe Hitler kon worden opgepakt in Europa. Men kan de Joden moeilijk een eigen stuk grond helpen verwerven en ze daarna door Palestijnse moslims in zee laten jagen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 augustus 2016, 04:29   #160
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik heb alle redenen om het Vb & co aan neo-nazi Petry te linken.
Ze zitten niet voor niets in het cordon. .
Je hebt geen énkele reden om het VB aan "neo-nazi" Petry te linken. Geen énkele.
Jij kan nog duizend keer reutelen dat het VB niet voor niets in het cordon zit, noch met Petry noch met het nazisme heeft het cordon iets te maken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 augustus 2016 om 04:37.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be