Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Bekijk resultaten enquête: Moet het cordon in stand gehouden worden?
Ja, vlaanderen kan den boom in 22 31,43%
Nee 48 68,57%
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 22 november 2004, 21:22   #61
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

wij zijn tenminsten geen ddr-partij.
Piet Hein is offline  
Oud 22 november 2004, 21:26   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
en ten 2de voor de splitinsing van bhv moeten we een meerderheid hebben en als spirit en vld en spa en groen niet willen meedoen is onze fout toch niet.
Jullie hadden gewoon in geen regering mogen stappen zonder die splitsing. Net zoals jullie aanvankelijk van plan waren!

Nu blijven jullie geven en toegeven op zijn zuiverste Schiltz!

Dat is jullie zaak maar doe dan begot niet langer alsof jullie Vlaanderen genegen zijn want jullie zijn enkel jullie autoritaire partijtje van keske schiet genegen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 november 2004 om 21:28.
Knuppel is offline  
Oud 22 november 2004, 21:29   #63
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

als vlaamderen geen bestuur had vond dat pas gevaarlijk. Ik vond dat zoiets meer in het voordeel viel van uw vriend di rupo (da laatste is maar om mee te lachen.)
Piet Hein is offline  
Oud 22 november 2004, 21:33   #64
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
als vlaamderen geen bestuur had vond dat pas gevaarlijk. Ik vond dat zoiets meer in het voordeel viel van uw vriend di rupo (da laatste is maar om mee te lachen.)
Al wat jullie doen en zeggen is om te brullen van het lachen.

Leterme bepaalt immers wat er in Vlaanderen gebeurt.

En hij bedient Frans Belgique ongegeneerd op zijn wenken. Met of zonder de N-VA- kontekruipers erbij.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 november 2004, 21:35   #65
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
als vlaamderen geen bestuur had vond dat pas gevaarlijk.
Gelukkig was er de N-VA met Vlaams Kartelgeweld om als redder in nood paars te depanneren (wat ze overigens nooooooit zouden doen)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Standaard
Met zes parlementsleden komt Groen! op de wip te zitten voor regeringsdeelname. Als CD&V en N-VA hun verkiezingsbelofte om paars niet te gaan depanneren waar willen maken, komen ze uit bij Groen!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 22 november 2004, 21:36   #66
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Wat had u partij er van gebakken als ze aan de macht kwamen. Ik denk een hoop ambras met de franstaligen die hebben het land wel in handen en niet het bleang.
Piet Hein is offline  
Oud 22 november 2004, 21:37   #67
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Wat had u partij er van gebakken als ze aan de macht kwamen. Ik denk een hoop ambras met de franstaligen die hebben het land wel in handen en niet het bleang.
Mijn partij?
Welke had je mij toegedicht?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 22 november 2004, 21:42   #68
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Gelukkig was er de N-VA met Vlaams Kartelgeweld om als redder in nood paars te depanneren (wat ze overigens nooooooit zouden doen)
Nog zoiets, ja.

De N-VA ging nooit met de SP-A in een regering!

Het strafste van al is nog dat ze begot de VU niet hadden moeten splitsen als hun kopstukken maar allebei een ministerspost hadden gehad in dezelfde regering.
Nu willen ze van elkaar zelfs geen kwaad woord meer horen!
De hypocrieten!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 november 2004, 21:44   #69
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Zeg nooit nooit.

Ge moet alles relitiveren en als het blok niet wil mee werken wat is dan oplossing juist met de sossen in zee gaan spijtig maar waar.

Laatst gewijzigd door Piet Hein : 22 november 2004 om 21:47.
Piet Hein is offline  
Oud 22 november 2004, 21:53   #70
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Zeg nooit nooit.

Ge moet alles relitiveren en als het blok niet wil mee werken wat is dan oplossing juist met de sossen in zee gaan spijtig maar waar.
JULLIE zeiden 'nooit'.
Zoals jullie zoveel zeiden.

Maar de 'oplossing' was dus wél met de sossen in zee gaan.

Fantastische 'oplossing' moet ik zeggen.

Zo te zien zijn jullie de schaamte al ver voorbij op die vijf maanden 'aan de Vlaamse macht'.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 november 2004, 21:59   #71
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Aan WAT wilde het Blok trouwens niet meewerken?

Aan het verder in stand helpen houden van Belgique?

Steunden jullie daarom al evenmin als de andere 'Vlaamse' partijen de overwijlde splitsing van BHV?

Of was het uit schrik voor de Franskiljonse alarmbel waarvoor jullie je 'Vlaamse' keutel introkken?

Of was het eigenlijk meer nog uit schrik om het cordon te doorbreken waar jullie beweren tegen te zijn dat jullie de splitsing van BHV lieten vallen?

Stelletje schijnheiligaards!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 november 2004, 22:02   #72
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Leterme heeft gepraat met jullie maar maar jullie en enkel jullie weigerde om u grote doorbraak te forseren tijdens de gemeenteraadsverkiezingen 2006.
Piet Hein is offline  
Oud 22 november 2004, 23:10   #73
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Stelletje schijnheiligaards!
Klopt eroep Knuppel!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 23 november 2004, 08:32   #74
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Leterme heeft gepraat met jullie maar maar jullie en enkel jullie weigerde om u grote doorbraak te forseren tijdens de gemeenteraadsverkiezingen 2006.
Leterme heeft ook met de N-VA 'gepraat'
en het resultaat is er naar.

Met mij is er in alle geval NIET gepraat en nog minder geluisterd door de 'volksvertegenwoordiging'.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 23 november 2004, 09:22   #75
Stardu$t
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 2
Standaard

Voor mij hoeft het cordon sanitair niet in stand gehouden te worden. Niet dat er iets mis is met het systematisch uitsluiten van 1 bepaalde partij (het is perfect democratisch om tot bijna de helft vd kiezers uit te sluiten in een democratie). Het is gewoon onverstandig om als partij bepaalde coalitie-opties bij voorbaat uit te sluiten, zeker niet als dat je dwingt om elke keer weer die sossen erbij te nemen.
Stardu$t is offline  
Oud 23 november 2004, 09:36   #76
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Dat is ingekaderd.

Langzaam maar zeker op naar de volstrekte meerderheid dan maar...
Tegen 2050 zijn ze er wel ?
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 23 november 2004, 09:39   #77
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Ik zal eens een ander 'verwijt' formuleren:
Voor de verkiezingen en voor het Vlaams kartel, sprak de N-VA zich eerder tegen het cordon uit.
Na vorming van het Kartel en na de kiezingen, praatten ze slaafs hun nieuwe broodheer na.
Niet echt ze zeggen hetzelfde voor als na de verkiezing: het CS is niet nuttig maar we zullen nooit met het VB samen werken.

Wat jij niet begrijpt is dat zelfs zonder CS er geen partijen waren die wilde samenwerken met het Vlaams Blok omdat hun stadpunt te extreem was.

Citaat:
Mij niet gelaten, maar als staaltje van politiek windhaangedrag en hypocrisie kan het tellen.
Zoals eerst tegen uitbreiding op DHL zijn en later voor ? Ach ja welke partij was dat nu weer?
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 26 november 2004, 00:15   #78
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

In een VLD debat met Yves Desmedt als moderator spraken er zich 6 uit voor het einde van het cordon sanitair en enkel Bartje was voor het behoud er van !

Zoals die dame zei : een bocht van 180 graden ! Die tanker draait zich ook al !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 26 november 2004, 00:39   #79
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Voorzittersverkiezingen bij de liberalen? Toch volg ik het ook. Vooral Jean Marie Dedecker ken ik al van vroeger, een vechter en nooit opgeven.

Als het over vrije meningsuiting gaat, democratie en politiek correcte heren hoor ik hem graag bezig. Die antidemocraten eens de mantel uitvegen (judo hé) of tegen de schenen schoppen... Hij zit in de VLD maar is daar ongelukkig denk ik... hij wil de vrije meningsuiting, het cordon is anti-democratisch.
Daar komen vodden van binnen de VLD... wedden ?
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 26 november 2004, 09:18   #80
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
"Liever een vierkant draaiend België dan een Vlaanderen met het Blok in het bestuur."

Pro forma: ja dus.

Trouwens: tendensieuze vraagstelling, en das nog een understatement!
Waarom ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be