Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 februari 2006, 10:25   #21
cookie@vws
Minister-President
 
cookie@vws's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2005
Locatie: Antwerpen City
Berichten: 4.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie Bekijk bericht
emn ik kan hier honderd pagina's lang uitleggen hoe ik een aandeel kies maar dat ga ik niet doen..

Maar zaken zoals positieve trend (support = resistance), groei, weinig concurrentie, aandeel houders, P/E, margin, CEO

ik kan je bijna verzekeren dat bijvoorbeed het aandeel AMD dit jaar NOG verdubbeld.. zelfde voor OVTI... Die twee firma's zijn zeer sterk bezig en hun groei kan niet gestopt worden.
Ik zit in AMD vanaf 27 USD (einde december gekocht) het staat ondertussen op 40. Hun enige concurrent (INTC) zit zwaar in problemen.. Vrij grappig hoe de zogenaamde "analysten" tegen retailers spelen

Drie gratis tips : koop AMD en OVTI en short INTC

en je wordt rijk

PS. de beurs is aan een correctie begonnen, ben benieuwd of volgende maandag een zwarte maandag gaat zijn.
En ik heb gisteren de hygienic manager haar dividend uitgekeerd omdat ik dringend van mijn kapitaalaflossing af moest. (lees: de wc madam heeft 25 cent gekregen omdat ik ook moest zeiken)
__________________
cookie@vws is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be