Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 oktober 2004, 15:19   #21
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Imagine, there are no more strangers. I wonder if you can. (...) Imagine all the peoples living in their own country. (...) You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one. I hope some day you join us, and you also will vote Vlaams Blok.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 18:31   #22
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Imagine, there are no more strangers. I wonder if you can. (...) Imagine all the peoples living in their own country. (...) You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one. I hope some day you join us, and you also will vote Vlaams Blok.
Het mooiste vredeslied aller tijden zo VERKRACHTEN............dat kan enkel een blokker............


[font=Arial][size=3]Imagine by John LENNON[/size]
[size=3]Imagine there's no heaven,
It's easy if you try,
No hell below us,
Above us only sky,
Imagine all the people
living for today...

Imagine there's no countries,
It isnt hard to do,
Nothing to kill or die for,
No religion too,
Imagine all the people
living life in peace...

Imagine no possesions,
I wonder if you can,
No need for greed or hunger,
A brotherhood of man,
Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say Im a dreamer,
but Im not the only one,
I hope some day you'll join us,
And the world will live as one.[/size][/font]
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 21:13   #23
Boduognat
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Berichten: 70
Standaard

(Zonder te spotten met mensen die echt het slachtoffer werden van overvallers, ongeacht de kleur of nationaliteit van de misdadigers. De echte slachtoffers hebben recht op respect).
Het blanke ras in Antwerpen en wijde omgeving moet wel echt aan het degenereren
zijn, wanneer we lezen dat een grote witte man al bang wordt van een zwart jochie.
Boduognat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 21:26   #24
odinkontakt
Provinciaal Statenlid
 
odinkontakt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2004
Berichten: 733
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fireball
Je visie op vreemdelingen hangt een zeer groot deel af van je verleden met deze mensen. Als je alleen maar problemen hebt gehad met deze mensen dan is het logisch dat je meer rechts gaat denken.
Ik zelf heb ook al problemen gekregen met vreemdelingen maar ook met blanken.
Mijn oordeel: als de vreemdelingen zich aanpassen is er geen probleem, anders buiten

MAAR:
als ze zware misdrijven plegen moeten terug gestuurd worden naar land van oorsprong
als ze probleemgedrag vertonen moeten we ze op de juiste manier helpen, willen ze dit niet of helpt het niet ook terug naar land
....ZEER JUIST....wij moeten hen heel duidelijk voor de keuze stellen AANPASSEN OF OPKRASSEN...nu maken wij deze GELUKZOEKERS het veel te gemakkelijk ...en zij ontwikkelen onder onze neus hun eigen SUBCULTUUR.....het wordt tijd dat de politiek-correcten hun lessen trekken uit de puinhoop die ze van dit aanslepend probleem hebben gemaakt....
__________________
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !!
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 21:49   #25
boeha
Schepen
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Het mooiste vredeslied aller tijden zo VERKRACHTEN............dat kan enkel een blokker............


[font=Arial][size=3]Imagine by John LENNON[/size]
[size=3]Imagine there's no heaven,
It's easy if you try,
No hell below us,
Above us only sky,
Imagine all the people
living for today...

Imagine there's no countries,
It isnt hard to do,
Nothing to kill or die for,
No religion too,
Imagine all the people
living life in peace...

Imagine no possesions,
I wonder if you can,
No need for greed or hunger,
A brotherhood of man,
Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say Im a dreamer,
but Im not the only one,
I hope some day you'll join us,
And the world will live as one.[/size][/font]
Prachtig liedje.
Jammer genoeg is de hele hippie-gedachte "peace, love and understanding" dezer dagen ENORM ver te zoeken.

Als er maar geld te verdienen valt, en andere mensen te vernederen...
*zucht*
boeha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2004, 12:41   #26
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cynicus
Imagine, there are no more strangers. I wonder if you can. (...) Imagine all the peoples living in their own country. (...) You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one. I hope some day you join us, and you also will vote Vlaams Blok.
Het mooiste vredeslied aller tijden zo VERKRACHTEN............dat kan enkel een blokker............

Mijn bovenvermelde versie is ook een vredesliedje. Toegegeven, ik heb nog getwijfeld of ik "dreamer" niet beter kon vervangen door "cynic" (omdat dat laatste beter bij mij past). Maar alle gekheid op een stokje : als alle volkeren in hun eigen land of in elk geval toch in hun eigen continent zouden wonen, dan zou er al heel minder aanleiding zijn voor conflicten. De multiculwaanzin is immers een uitermate gevaarlijke utopie van zeer explosieve aard die heel wat conflictstof in zich draagt.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2004, 12:53   #27
boeha
Schepen
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Mijn bovenvermelde versie is ook een vredesliedje. Toegegeven, ik heb nog getwijfeld of ik "dreamer" niet beter kon vervangen door "cynic" (omdat dat laatste beter bij mij past). Maar alle gekheid op een stokje : als alle volkeren in hun eigen land of in elk geval toch in hun eigen continent zouden wonen, dan zou er al heel minder aanleiding zijn voor conflicten. De multiculwaanzin is immers een uitermate gevaarlijke utopie van zeer explosieve aard die heel wat conflictstof in zich draagt.
[font=Arial]Imagine there's no countries
[/font][font=Verdana](maw: men heeft geen eigen continent/land)[/font]
[font=Arial][/font]
[font=Arial]
And the world will live as one.
(maw: geen eigen continenten, maar een mensheid in zijn geheel; alle volkeren die elkaar leren kennen)


Al jullie gezever rond het bedreigende gevaar van het multiculturalisme en de islam maakt jullie blind voor het feit dat het nog altijd onze medemensen zijn.
Ze zijn niet beter of niet slechter, mensen die een andere cultuur onderhouden.[/font]
boeha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2004, 13:59   #28
N.J.S.V. Antwerpen
Burgemeester
 
N.J.S.V. Antwerpen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen.
Berichten: 591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeha
[font=Arial]Imagine there's no countries
[/font][font=Verdana](maw: men heeft geen eigen continent/land)[/font]
[font=Arial][/font]
[font=Arial]
And the world will live as one.
(maw: geen eigen continenten, maar een mensheid in zijn geheel; alle volkeren die elkaar leren kennen)
Word wakker...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeha
Al jullie gezever rond het bedreigende gevaar van het multiculturalisme en de islam maakt jullie blind voor het feit dat het nog altijd onze medemensen zijn.
Ze zijn niet beter of niet slechter, mensen die een andere cultuur onderhouden.[/font]
Wie beweert dat? Het gaat er gewoon over dat wij op de eerste plaats een verantwoordelijkheid hebben tot onze eigen bevolking. Wil dat zeggen dat we dan niet kunnen doen aan derde-wereld-hulp? Nee, maar alleen als de problemen hier opgelost zijn...
__________________


N.J.S.V. Antwerpen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2004, 17:08   #29
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen
Het gaat er gewoon over dat wij op de eerste plaats een verantwoordelijkheid hebben tot onze eigen bevolking.
Neen, het gaat erom dat sommigen het blijkbaar opportuun achten om mensen louter en alleen op basis van een arbitrair gegeven - zoals geboorteplaats - in hokjes in te delen.

Ik zou niet weten waarom ik mij meer of minder verbonden zou moeten voelen met de kinderen die op dit ogenblik ter wereld komen in het Academisch ziekenhuis Jette dan met de kinderen die op dit ogenblik ter wereld komen in bijv. Nigeria. Ik zou ook niet weten waarom ik tegenover de ene meer of minder verantwoordelijkheid of verplichtingen zou hebben dan tegenover de andere.
Ik wens bovendien niet in een wereld te moeten leven waarin iemands leven reeds gedetermineerd is nog voor hij of zij ter wereld is gekomen.

Cynicus houdt er dan nog een soort van visie op na die nog het best te vergelijken valt met het Anarcho-kapitalistische voorrangsrecht en is blijkbaar van oordeel dat mensen louter en alleen door geboren te worden aanspraak kunnen/mogen maken op land (ttz grondgebied) doch enkel en alleen op dat stuk waar zij toevallig ter wereld zijn gekomen. De morele rechtvaardiging van een dergelijke visie is even hol als de rug van een oude ezel.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2004, 17:50   #30
janPieter
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2004
Berichten: 346
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thornberrys
Ik vraag me toch wel effe af hoe ons eigen Vlaanderen er uit zou zien zonder parasieten,islamieten enzovoort

We zouden een sterk blank ras vertegenwoordigen.
Criminaliteitscijfers zouden ook enorm zakken.

Financieel zou het er ook enorm op verbeteren denk maar aan het aantal vreemdelingen die nu profiteren van verscheidene sociale diensten,(die infeite voorbehouden zijn voor eigen volk)maar waar de vreemdelingen toch maar van profiteren.

De stadscentra zou veel veiliger zijn,denk maar aan grote steden zoals Antwerpen,Brussel,Mechelen enzo,de echte Vlamingen zouden terug op straat durven komen in een gezellige sfeer.En dit zonder bang te zijn om door een Afrikaans jochie overvallen of verkracht te worden.

De Vlaamse grootsteden zouden terug meer een Vlaams en blank karakter hebben,zonder invloed van agressief Afrikaanse/islamitische toestanden.Eigen ras eerst zou ik zeggen!!

Volgens mij geeft het,nml aan dat het aantal vreemdelingen het land uitzetten meer voordelen heeft dan nadelen

Wat is jullie mening???

Ik wil er natuurlijk op wijzen buitenlanders,bv amtenaren van de EG,Ambassade personeel,Amerikaanse staatsambtenaren,personen die een groot bedrijf vertegenwoordigen,dat zij natuurlijk niet vallen in het geen ik hier in de posting weergeef
Mijn mening is dat wij best snel de poort naar de wereld openzetten en een beetje gezond mensenverstand binnenlaten,
Gelijkertijd kunnen we een paar thornberrys buitenzwieren
janPieter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2004, 18:41   #31
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Neen, het gaat erom dat sommigen het blijkbaar opportuun achten om mensen louter en alleen op basis van een arbitrair gegeven - zoals geboorteplaats - in hokjes in te delen.

Ik zou niet weten waarom ik mij meer of minder verbonden zou moeten voelen met de kinderen die op dit ogenblik ter wereld komen in het Academisch ziekenhuis Jette dan met de kinderen die op dit ogenblik ter wereld komen in bijv. Nigeria. Ik zou ook niet weten waarom ik tegenover de ene meer of minder verantwoordelijkheid of verplichtingen zou hebben dan tegenover de andere.
Ik wens bovendien niet in een wereld te moeten leven waarin iemands leven reeds gedetermineerd is nog voor hij of zij ter wereld is gekomen.

Cynicus houdt er dan nog een soort van visie op na die nog het best te vergelijken valt met het Anarcho-kapitalistische voorrangsrecht en is blijkbaar van oordeel dat mensen louter en alleen door geboren te worden aanspraak kunnen/mogen maken op land (ttz grondgebied) doch enkel en alleen op dat stuk waar zij toevallig ter wereld zijn gekomen. De morele rechtvaardiging van een dergelijke visie is even hol als de rug van een oude ezel.
Oh, maar vergeet niet dat hij heel arbitair is in zijn mening hoor.
Neem nu het koningschap; dat iemand koning mag worden (met bijhorende dotatie) omdat zijn wiegje toevallig in het goede paleis stond vindt hij een schreeuwend onrecht (overigens tercht). Dat iemand een verminderde toegang heeft tot onderwijs, verpleging, huisvesting e tutti quanti omdat zijn wieg in een verkeerd continent stond, vindt hij niet alleen normaal. Maar iedereen die er anders over denkt is een linkie-winkie (welkom in de club, Dies ), allochtonenknuffelaar en wil zijn eigen volk kapot (wat dat eigen volk ook moge wezen).
Dat die volkeren waat hij zich zo aan spiegelt zelf een mix is die niet meer schoon is om aan te zien veegt hij al even gemakkelijk onder de mat (benieuwd wat de Romeinen, de Spanjaarden, de Amerikanen en Canadezen hier aan bastaardkinderen hebben achter gelaten).

driewerf
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2004, 18:50   #32
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard


Laatst gewijzigd door PAJOT : 18 oktober 2004 om 19:08.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2004, 20:09   #33
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Oh, maar vergeet niet dat hij heel arbitair is in zijn mening hoor.
Neem nu het koningschap; dat iemand koning mag worden (met bijhorende dotatie) omdat zijn wiegje toevallig in het goede paleis stond vindt hij een schreeuwend onrecht (overigens tercht). Dat iemand een verminderde toegang heeft tot onderwijs, verpleging, huisvesting e tutti quanti omdat zijn wieg in een verkeerd continent stond, vindt hij niet alleen normaal. Maar iedereen die er anders over denkt is een linkie-winkie (welkom in de club, Dies ), allochtonenknuffelaar en wil zijn eigen volk kapot (wat dat eigen volk ook moge wezen).
Dat die volkeren waat hij zich zo aan spiegelt zelf een mix is die niet meer schoon is om aan te zien veegt hij al even gemakkelijk onder de mat (benieuwd wat de Romeinen, de Spanjaarden, de Amerikanen en Canadezen hier aan bastaardkinderen hebben achter gelaten).

driewerf
Ik zie niet in wat het koningschap ermee te maken heeft.
Wordt iemand automatisch minister omdat zijn vader het was.
Bij mijn weten pleit hij er niet voor dat iedereen vrijelijk in het paleis mag gaan wonen en daar vrij over de accommodatie en bedienden mag beschikken.
Als een bedrijf gratis soep bedeelt aan zijn werknemers, moet hij dat dan meteen ook maar doen voor ieder die dat wenst?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 17:10   #34
zwoh
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 15 oktober 2003
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fireball
Je visie op vreemdelingen hangt een zeer groot deel af van je verleden met deze mensen. Als je alleen maar problemen hebt gehad met deze mensen dan is het logisch dat je meer rechts gaat denken.
Ik zelf heb ook al problemen gekregen met vreemdelingen maar ook met blanken.
Mijn oordeel: als de vreemdelingen zich aanpassen is er geen probleem, anders buiten

MAAR:
als ze zware misdrijven plegen moeten terug gestuurd worden naar land van oorsprong
als ze probleemgedrag vertonen moeten we ze op de juiste manier helpen, willen ze dit niet of helpt het niet ook terug naar land
Vreemdelingen zowel van binnen als buiten Europa horen hier gewoonweg omdat zij tot andere culturen behoren - alleen al het taalverschil is een voldoende reden, want hoe verkrijgt men een normale samenleving als men elkaar niet verstaat ?

Zie trouwens hoe deze criminele onstaat belgique zelf op barsten ligt met Walen en Vlamingen, en hoe de demoncreaturen zelf Blut und Bodem eisen in de zaak Brussel-Halle-Vilvoorde !

Geen haat maar problemen oplossen, is uiteraard een dooddoener maar vertelt ons alvast dat vreemdelingen wel degelijk zorgen voor problemen én dat dit enkel een criminele overheid en ander profitariaat baat bijbrengt.

En dit gaat zeer ver want het is duidelijk dat iemand die zich keert tegen de criminaliteit zich keert tegen dit profitariaat van politiekers, advocaten, rechters, politie, cipiers, psychiaters en zovele andere verzorgers tot en met het leger van vetbetaalde straathoek en andere sociale werkers, maar ook kranten en media.

De criminelen zorgen dus voor de . . . werkgelegenheid !

En laat ons duidelijk zijn : vetbetaalde studies hebben we niet nodig, want de gevangenissen zitten vol met criminele . . . vreemdelingen, die overigens nauwelijk 10 th van de bevolking uitmaken.

Vreemdelingen passen zich niet aan omdat dit 5en Europa of ander mondialisme) een tegennatuurlijke daad is en daarom gewoonweg onmogelijk : soort zoekt soort !

Vroeg of laat wreekt de natuur zich, bijvoorbeeld door een oorlog waarin afgerekend zal worden met de verantwoordelijken : politiekers, pers en media, en zoveel ander crimineel profitariaat.

http://geuzen.net
__________________
Geen mythes maar feiten, én terzake !
zwoh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 20:21   #35
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeha
[font=Arial]Imagine there's no countries
[/font][font=Verdana](maw: men heeft geen eigen continent/land)[/font]

[font=Arial]
And the world will live as one.
(maw: geen eigen continenten, maar een mensheid in zijn geheel; alle volkeren die elkaar leren kennen)


Al jullie gezever rond het bedreigende gevaar van het multiculturalisme en de islam maakt jullie blind voor het feit dat het nog altijd onze medemensen zijn.
Ze zijn niet beter of niet slechter, mensen die een andere cultuur onderhouden.[/font]
De nazi's waren ook onze medemensen die een andere cultuur onderhielden, en toch hebben we ze hier buitengesmeten...

Wat toen kon, kan nu ook.

Laatst gewijzigd door Darwin : 22 oktober 2004 om 20:21.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2004, 22:21   #36
Boduognat
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Berichten: 70
Standaard Nazi s buiten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
De nazi's waren ook onze medemensen die een andere cultuur onderhielden, en toch hebben we ze hier buitengesmeten...

Wat toen kon, kan nu ook.
Boduognat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2004, 22:29   #37
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen
Misschien ligt je druggebruik wel aan de basis van deze vreemde stelling.
Ze bedoelen dus dat je bij een zwartblokdealer zou moeten kopen, ipv elders: "Eigen Volk Eerst", of zoiets doms..
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2004, 22:34   #38
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Darwin
De nazi's waren ook onze medemensen die een andere cultuur onderhielden, en toch hebben we ze hier buitengesmeten...

Wat toen kon, kan nu ook.
Ja, dat zou moeten kunnen met die zwartblokkers
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2004, 14:05   #39
Westland New Post
Banneling
 
 
Westland New Post's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Locatie: Turnhout
Berichten: 561
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Mijn vrouw is éénmaal overvallen(niet ernstig, handtas afgerukt in tijdens het winkelen). Ik ben tweemaal geconfronteerd met verkeersagressie en mijn neefje van 15 is enkele weken geleden in elkaar getimmerd na een voetbalwedstrijd. Telkens geen allochtoon te bespeuren, maw, het was blank gespuis dat verantwoordelijk was voor deze daden.
En tot slot, eergisteren zijn we met de ganse buurt op zoek geweest naar Jackske, een Jack Russel van de buurman die verloren was. Nergens te vinden.
Laat op de avond ging de deurbel bij onze buur. Een Congolees koppel, die nog niet erg lang in de buurt zijn komen wonen, kwamen Jack terugbrengen.
Zo zie je maar.
Eerlijk gezegd, ik heb veel meer last van die onverdraagzame rechtse conservatieve hufters die in Vlaanderen rondwaren, dan van de allochtonen.
Uiteraard linksen moeten met alle middelen buiten gepest worden. 8)
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2004, 14:13   #40
N.J.S.V. Antwerpen
Burgemeester
 
N.J.S.V. Antwerpen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen.
Berichten: 591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Ze bedoelen dus dat je bij een zwartblokdealer zou moeten kopen, ipv elders: "Eigen Volk Eerst", of zoiets doms..
Haha, wat een humor...
__________________


N.J.S.V. Antwerpen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be