Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Zouden jullie stelen om rond te kunnen komen
Ja 28 80,00%
nee 7 20,00%
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 januari 2006, 05:09   #1
tony46
Provinciaal Gedeputeerde
 
tony46's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2005
Locatie: antwerpen noord
Berichten: 953
Standaard Stelen om rond te komen

26/01 Oudste dief (78 ) van het land breekt weer offerblok open


Georges Pirard uit Anderlecht, ook wel bekend als de oudste dief van het land, is namiddag weer betrapt bij een diefstal. Deze keer sloeg hij toe in de kerk van Vosselaar (bij Turnhout).
Dinsdag werd de 78-jarige Pirard door de Hasseltse correctionele rechtbank veroordeeld tot een effectieve celstraf van 6 maanden en een geldboete van 143 euro voor drie diefstallen uit het offerblok van de kerk Sint-Pietersbanden in Lommel in juni vorig jaar. Na de voorlezing van het vonnis zei de man, die begin volgende maand 79 jaar wordt, dat hij ermee zou stoppen en dat hij met pensioen zou gaan.
Blijkbaar waren dat loze beloften, want in de kerk van Vosselaar liep hij donderdag opnieuw tegen de lamp. De politie van Turnhout pakte hem op.

Voor de feiten in Lommel was hij met het openbaar vervoer naar Noord-Limburg afgereisd. Hij gebruikte een vouwmeter met dubbelzijdige kleefband om zo'n 70 euro uit het offerblok te vissen. Hij kwam niet rond met zijn leefloon om de huur en de kosten van zijn appartement te betalen en schaamde zich niet voor de diefstallen. Toen hij in Hasselt terechtstond, confronteerde het openbaar ministerie hem met zijn acht bladzijden tellend strafregister. In het verleden zat hij al vier keer in de cel, de laatste keer in 2001
Bron:GVA
Ik vind het erg voor de man dat hij op 79 jarige leeftijd nog moet stelen om rond te komen.
Voor het zelfde geld zou de man in een bejaardenhuis zitten en kosten hij de maatschappij veel geld

Laatst gewijzigd door tony46 : 27 januari 2006 om 05:11.
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 07:46   #2
Proletariër
Minister-President
 
Proletariër's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2005
Berichten: 5.362
Standaard

och nog een paar generatiepacts verder en wij mogen op die leeftijd nog in 't fabriek blijven werken.
Proletariër is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 08:21   #3
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër Bekijk bericht
och nog een paar generatiepacts verder en wij mogen op die leeftijd nog in 't fabriek blijven werken.
Dat is zo,maar vergeet toch maar niet dat we op 65 jaar op pensioen moeten gaan.
En dan zo iemand met 600euro laten rond komen waar hij nog huishuur van moet betalen is crimineel.
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 08:27   #4
Proletariër
Minister-President
 
Proletariër's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2005
Berichten: 5.362
Standaard

Op 65 op pensioen? Als we niets aan de huidige maatschappij veranderen? Tenzij jij de 60 nu reeds bereikt hebt, maak je daar misschien kans op, anders: droom maar verder...

Niet dat ik het niet crimineel vind he, maar het is bijlange geen uitzondering, zo weinig pensioen (eerder de regel).

Laatst gewijzigd door Proletariër : 27 januari 2006 om 08:28.
Proletariër is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 08:27   #5
Desiderius
Minister-President
 
Desiderius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 4.999
Standaard

Ach, eigenlijk is die man een schertsfiguur, type dorpsidioot. Staat daar heel melodramatisch te doen met de nodige overacting. ("mijn kanarietje zal nu wel van honger omkomen etc..." [gemaakt gejank] voor wie het nieuwsitem gezien heeft) Met onverholen fierheid demonstreerde hij een truuk die kwajongens ten tijde van pastoor Munte ook uithaalden: vouwmeter + plakband en den offerblok leeghalen voor wat drinkgeld. Een eerste keer kunt ge daar nog mee lachen, maar de tiende keer begin je wel te twijfelen aan de geestelijke gezondheid van zo'n zotskap. Ze zijn de man gaan filmen in zijn flatje, zag er alleszins niet behoeftiger uit dan de gemiddelde gepensioneerde met een klein pensioentje. En waarom komt hij niet toe waar de overgrote meerderheid van de anderen dat wel kunnen. Toegegeven, het is niet allemaal "koek en ei" met nogal wat gepensioneerden; maar dit is er toch wel over.

Dwaas van de rechtbank om hem een geldboete op te leggen, omdat de man het al niet breed heeft. Misschien ware een voorwaardelijke effectieve gevangenisstraf beter, waarbij de man gedwongen zou worden om zich te laten helpen.
__________________
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 08:33   #6
Proletariër
Minister-President
 
Proletariër's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2005
Berichten: 5.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Ach, eigenlijk is die man een schertsfiguur, type dorpsidioot. Staat daar heel melodramatisch te doen met de nodige overacting. ("mijn kanarietje zal nu wel van honger omkomen etc..." [gemaakt gejank] voor wie het nieuwsitem gezien heeft) Met onverholen fierheid demonstreerde hij een truuk die kwajongens ten tijde van pastoor Munte ook uithaalden: vouwmeter + plakband en den offerblok leeghalen voor wat drinkgeld. Een eerste keer kunt ge daar nog mee lachen, maar de tiende keer begin je wel te twijfelen aan de geestelijke gezondheid van zo'n zotskap. Ze zijn de man gaan filmen in zijn flatje, zag er alleszins niet behoeftiger uit dan de gemiddelde gepensioneerde met een klein pensioentje. En waarom komt hij niet toe waar de overgrote meerderheid van de anderen dat wel kunnen. Toegegeven, het is niet allemaal "koek en ei" met nogal wat gepensioneerden; maar dit is er toch wel over.

Dwaas van de rechtbank om hem een geldboete op te leggen, omdat de man het al niet breed heeft. Misschien ware een voorwaardelijke effectieve gevangenisstraf beter, waarbij de man gedwongen zou worden om zich te laten helpen.
Zo naïef ben je toch niet dat je gelooft dat hij in de gevangenis zou gedwongen worden om zich te laten helpen of zelfs maar de kans daartoe zou krijgen? (niet dat hij geen hulp nodig heeft he)

Laatst gewijzigd door Proletariër : 27 januari 2006 om 08:35.
Proletariër is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 08:35   #7
Desiderius
Minister-President
 
Desiderius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 4.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër Bekijk bericht
Zo naïef ben je toch niet dat je gelooft dat hij in de gevangenis zou gedwongen worden om zich te laten helpen? (niet dat hij geen hulp nodig heeft he)
Vandaar voorwaardelijke effectieve gevangenisstraf: je laten helpen (bvb. via OCMW) of anders... De man deed toch alsof hij heel bang was voor opsluiting, dus lijkt me dat een goeie stok achter de deur.
__________________
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 08:42   #8
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

600euro=24.000 frank betaal daar dan eens huishuur van wat schiet er dan over om van te leven?
Het moet wel een [SIZE=3]leefloon[SIZE=2] zijn
Tijd dat ze het is terug gaan herbekijken.
Wat die oude man betreft vind ik dat de maatschappie juist mensen van 79 jaar moeten belonen die nog thuis te wonen zonder hulp van buitenaf.
Zoveel bejaardenhuizen zijn er niet om de vergrijzing op te vangen
[/SIZE]
[/SIZE]
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 10:28   #9
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Vandaar voorwaardelijke effectieve gevangenisstraf: je laten helpen (bvb. via OCMW) of anders... De man deed toch alsof hij heel bang was voor opsluiting, dus lijkt me dat een goeie stok achter de deur.
Da meent ge toch nie? Voor enkele centen uit een offerblok? Waar gaan die centen eigenlijk naartoe [SIZE=1](als ze niet gepikt worden).[/SIZE] Wat zakgeld voor de priester?
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 10:33   #10
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Da meent ge toch nie? Voor enkele centen uit een offerblok? Waar gaan die centen eigenlijk naartoe [SIZE=1](als ze niet gepikt worden).[/SIZE] Wat zakgeld voor de priester?
nee alleen in engeland is dat zo waar de rkk niet erkend is. daar moet de pastoor leven van hetgeen in de offerblok zit. wie meer wilt weten over st prirard kan hier meer vinden http://www.vierdewereldsyndicaat.org/?q=node/555
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 10:37   #11
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Ach, eigenlijk is die man een schertsfiguur, type dorpsidioot. Staat daar heel melodramatisch te doen met de nodige overacting. ("mijn kanarietje zal nu wel van honger omkomen etc..." [gemaakt gejank] voor wie het nieuwsitem gezien heeft) Met onverholen fierheid demonstreerde hij een truuk die kwajongens ten tijde van pastoor Munte ook uithaalden: vouwmeter + plakband en den offerblok leeghalen voor wat drinkgeld. Een eerste keer kunt ge daar nog mee lachen, maar de tiende keer begin je wel te twijfelen aan de geestelijke gezondheid van zo'n zotskap. Ze zijn de man gaan filmen in zijn flatje, zag er alleszins niet behoeftiger uit dan de gemiddelde gepensioneerde met een klein pensioentje. En waarom komt hij niet toe waar de overgrote meerderheid van de anderen dat wel kunnen. Toegegeven, het is niet allemaal "koek en ei" met nogal wat gepensioneerden; maar dit is er toch wel over.

Dwaas van de rechtbank om hem een geldboete op te leggen, omdat de man het al niet breed heeft. Misschien ware een voorwaardelijke effectieve gevangenisstraf beter, waarbij de man gedwongen zou worden om zich te laten helpen.
wat is het toch makkelijk om te oordelen vanuit je luie zetel in je afbetaalde huisje he.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pirard
Geldzorgen – “Ik heb nog geen 700 euro pensioen. Daarvan gaat 545 euro naar de huur en de kosten van dit appartementje. Als je kan rekenen weet je dat er niet veel overblijft om van te leven. Binnenkort ga ik onder het mes. Mijn oog. Ik moet de kosten voorschieten, het ziekenfonds betaalt later een gedeelte terug. Maar ik heb gewoon het geld niet om de ziekenhuisfactuur te betalen. De operatie kan nochtans niet uitgesteld worden, anders riskeer ik blind te worden”.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 11:25   #12
Desiderius
Minister-President
 
Desiderius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 4.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
wat is het toch makkelijk om te oordelen vanuit je luie zetel in je afbetaalde huisje he.
Primo: ik heb mijn huis nooit moeten "afbetalen". En mijn zetel is al evenmin "lui".

Secundo: diefstal is diefstal. De man kan zich op tal van manieren laten helpen. Daarvoor draagt de "hardwerkende Vlaming" immers genoeg af.

Voor de rest weet ik een ouwe smoelentrekker te herkennen wanneer ik er een zie.
__________________
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 11:31   #13
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht

Voor de rest weet ik een ouwe smoelentrekker te herkennen wanneer ik er een zie.
Inderdaad, het was het eerste wat ik dacht toen ik em zag op het nieuws.
En 2 dagen later opnieuw gepakt.
Het is gewoon een kleptomaan die show kan geven, meer niet
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 11:32   #14
Neko
Burger
 
Geregistreerd: 6 januari 2006
Berichten: 101
Stuur een bericht via MSN naar Neko
Standaard

Citaat:
600euro=24.000 frank betaal daar dan eens huishuur van wat schiet er dan over om van te leven?
Het moet wel een [SIZE=3]leefloon[SIZE=2] zijn
Tijd dat ze het is terug gaan herbekijken.
Wat die oude man betreft vind ik dat de maatschappie juist mensen van 79 jaar moeten belonen die nog thuis te wonen zonder hulp van buitenaf.
Zoveel bejaardenhuizen zijn er niet om de vergrijzing op te vangen
[/SIZE]
[/SIZE]
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door pirard
Geldzorgen – “Ik heb nog geen 700 euro pensioen. Daarvan gaat 545 euro naar de huur en de kosten van dit appartementje. Als je kan rekenen weet je dat er niet veel overblijft om van te leven. Binnenkort ga ik onder het mes. Mijn oog. Ik moet de kosten voorschieten, het ziekenfonds betaalt later een gedeelte terug. Maar ik heb gewoon het geld niet om de ziekenhuisfactuur te betalen. De operatie kan nochtans niet uitgesteld worden, anders riskeer ik blind te worden”.
Dit legt de vinger op de wonde van ons sociaal vangnet. Enerzijds is het niet leefbaar om met 600 euro rond te komen: men zegt dat dat dringend moet herzien worden.
Anderzijds: wie gaat dat betalen?
De situatie van deze mens is een voorsmaakje van wat ons de komende jaren te wachten staat als men krampachtig blijft vasthouden aan de huidige regeling van onze sociale voorzieningen, die het nu stilletjesaan aan het begeven zijn onder de loodzware druk van een steeds toenemend inactief deel van de bevolking.

Er zijn drie keuzemogelijkheden: 1. Meer mensen aan het werk 2. zwaardere belastingen 3. terugschroeven van sociale zekerheid.

Als men kijkt naar de stakingen tegen het generatiepact van even geleden moet men tot de conclusie komen dat veel mensen tegen �*lle mogelijkheden tegen zijn. Die mensen moet wel eens duidelijk gemaakt worden dat de huidige toestand onmogelijk vol te houden is en we zullen later de rekening moeten betalen als de volgende generatie bezwijkt onder de meerderheid van pensioentrekkenden.
Men moet verder beginnen kijken dan zijn neus lang is en dringend beslissingen beginnen nemen.

Nieuwe werkkrachten importeren uit het buitenland zal het probleem niet opvangen, reken niet ook niet op het zogenaamde zilverfonds waarvan de meeste partijen ondertussen durven toe te geven dat het een lege doos is.

Een combinatie van langer werken, tegengaan van werkloosheid en het terugschroeven van terugbetalingsmodaliteiten voor kleine zaken in combinatie met privéverzekeringen is een eventuele denkpiste.

Ziet iemand soms een andere oplossing?
Neko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 11:37   #15
tony46
Provinciaal Gedeputeerde
 
tony46's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2005
Locatie: antwerpen noord
Berichten: 953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Secundo: diefstal is diefstal. De man kan zich op tal van manieren laten helpen. Daarvoor draagt de "hardwerkende Vlaming" immers genoeg af.

.
Moet jij dan wel eens zeggen wie die man nu juist gaat helpen? Dat WIJ genoeg afdragen daar heb je gelijk in,maar dat het geld op de juiste plaats terecht zou komen (als hij zich liet helpen) daar heb je geen gelijk in.
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 11:41   #16
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Ik zorg er in elk geval voor dat ik later geen huishuur meer moet betalen.

Nu effe krabben ja, om de afbetalingen te doen, maar later zal je wel weten waarom.
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 11:48   #17
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Primo: ik heb mijn huis nooit moeten "afbetalen". En mijn zetel is al evenmin "lui".
geerfd dus - ik verwijt je dat niet maar verwijt diegenen die schatplichtig worden geboren aan een geestelijk gestoorde minderheid dan ook niets he
Citaat:
Secundo: diefstal is diefstal. De man kan zich op tal van manieren laten helpen. Daarvoor draagt de "hardwerkende Vlaming" immers genoeg af.
blijkbaar niet gelezen wat ik citeerde aangaande de hulp die hij krijgt. dat de werkende mens genoeg afdraagt daar ben ik het mee eens maar blijkbaar makeert er iets inzake de manier waarop dat geld besteedt wordt.
Citaat:
Voor de rest weet ik een ouwe smoelentrekker te herkennen wanneer ik er een zie.
hioe kan dat nu vanop het internet. gazetten schrijven er bovendien maar wat op los hoor. moest je morgen deze man irl kennen en zijn situatie dan zou je denk ik wel andere smoelen trekken
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 januari 2006 om 11:49.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 11:50   #18
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle Bekijk bericht
Ik zorg er in elk geval voor dat ik later geen huishuur meer moet betalen.

Nu effe krabben ja, om de afbetalingen te doen, maar later zal je wel weten waarom.
als je dat kan dan geef ik je groot gelijk
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 11:52   #19
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
Moet jij dan wel eens zeggen wie die man nu juist gaat helpen? Dat WIJ genoeg afdragen daar heb je gelijk in,maar dat het geld op de juiste plaats terecht zou komen (als hij zich liet helpen) daar heb je geen gelijk in.
juist tony maar dat weten alleen echte ervaringsdeskundigen zoals wij he. degenen die in hun luie zetel zitten in een geeerfd huis die kunnen dat niet snappen- zelfs niet indien ze dat wilden
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 januari 2006 om 11:52.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 12:01   #20
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
juist tony maar dat weten alleen echte ervaringsdeskundigen zoals wij he. degenen die in hun luie zetel zitten in een geeerfd huis die kunnen dat niet snappen- zelfs niet indien ze dat wilden
Tja, als men een hekel heeft aan werken, dan heeft men natuurlijk vlugger de kans om een echte ervaringsdeskundige te worden (alleszins om in de armoede te blijven... Iets moeilijker om er uit te geraken, me dunkt).
Kinderen van de meeste luie mensen, die meestal in een luie zetel zitten, zullen idd niet vlug een geërfde woning bezitten...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be