Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 november 2017, 09:22   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.584
Standaard Facebook wil gebruikers verwittigen bij blootstelling Russische propaganda

Facebook wil gebruikers verwittigen bij blootstelling Russische propaganda

Citaat:
Gebruikers van de sociale netwerken Facebook en Instagram zullen binnenkort op een nieuw portaal kunnen nagaan met welke door Rusland aangestuurde inhoud ze in contact zijn gekomen, tussen januari 2015 en augustus 2017.
Ik gebruik die rommel FB, Instagam, Twitter, Skype niet daar ik dat soort sociale netwerken onder de noemer: gevaarlijk plaats.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 10:02   #2
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Facebook wil gebruikers verwittigen bij blootstelling Russische propaganda



Ik gebruik die rommel FB, Instagam, Twitter, Skype niet daar ik dat soort sociale netwerken onder de noemer: gevaarlijk plaats.
Jongens toch, alle middelen zijn goed in de strijd tegen Trump en/of rechts. Iedereen die zelfstandig kan denken weet ondertussen dat CNN de grootste fake-news verspreider is. Man man man de linkse papegaaien zullen weer kunnen napraten.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 10:17   #3
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=NBP5-z7biS4
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 10:43   #4
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.945
Standaard

Worden we ook verwittigd bij propaganda van de Democraten,Kick out Zwarte Piet, Black Lives Matters,klimaatalarmisme en andere linksige onzin?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 12:13   #5
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
...Ik gebruik die rommel FB, Instagam, Twitter, Skype niet daar ik dat soort sociale netwerken onder de noemer: gevaarlijk plaats.
Me2

a-sociale netwerken bedoel je zeker ?

Maar waarom Skype er tussen staat, dat snap ik niet goed.
Gebruik ik anders wél veel.
Goedkoop bellen enzo.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 13:05   #6
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik gebruik die rommel FB, Instagam, Twitter, Skype niet daar ik dat soort sociale netwerken onder de noemer: gevaarlijk plaats.
Ik begin te denken dat gij graag zo'n draden opent om te tone hoe subversief ge wel niet zijt dat ge die dingen niet hebt.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 14:09   #7
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.952
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Facebook wil gebruikers verwittigen bij blootstelling Russische propaganda



Ik gebruik die rommel FB, Instagam, Twitter, Skype niet daar ik dat soort sociale netwerken onder de noemer: gevaarlijk plaats.
Ik wist wel dat facebook als doelpubliek kleuters had.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 14:56   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Me2

a-sociale netwerken bedoel je zeker ?

Maar waarom Skype er tussen staat, dat snap ik niet goed.
Gebruik ik anders wél veel.
Goedkoop bellen enzo.
Dat had er inderdaad moeten staan, sorry.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 15:57   #9
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.573
Standaard

Mooi zo. Dus als we weten wat de Russische propaganda is, weten we ook wat onze staatspropaganda is. De rest.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 16:00   #10
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Men moet echt niet denken dat als men FB niet gebruikt dat men dan "veilig" of goed bezig zou zijn. Gelijk waar je surft op het net wil en zal men u volgen en uw voorkeuren opslaan in een profiel. Iemand die Google gebruikt is er aan voor de moeite en zowat iedereen gebruikt Google en vrijwel iedere site is verbonden met G.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 16:00   #11
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Ik begin te denken dat gij graag zo'n draden opent om te tone hoe subversief ge wel niet zijt dat ge die dingen niet hebt.
Bingo
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 16:05   #12
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Men moet echt niet denken dat als men FB niet gebruikt dat men dan "veilig" of goed bezig zou zijn. Gelijk waar je surft op het net wil en zal men u volgen en uw voorkeuren opslaan in een profiel. Iemand die Google gebruikt is er aan voor de moeite en zowat iedereen gebruikt Google en vrijwel iedere site is verbonden met G.
Ik gebruik google niet maar zelfs met andere zoekmachines merk je bij traag internet dat googleanalytics zich tussen de zoekresultaten en de site wringt.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 16:08   #13
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik gebruik google niet maar zelfs met andere zoekmachines merk je bij traag internet dat googleanalytics zich tussen de zoekresultaten en de site wringt.
Ik gebruik sinds een tijdje een plugin genaamd privacy badger waarmee je op elke site kan zien of er trackers zijn en waarmee je ze kan blokkeren.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 16:35   #14
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.520
Standaard

Facebook en Google en CNN zijn eigenlijk "foreign agents". De VS halen een anti nazi wet tevoorschijn om censuur tegen Russische informatiebronnen te kunnen verantwoorden. Rusland reageert met gelijkaardige maatregelen maar gaat niet zo ver om de privé georganiseerde censuur in samenwerking met de VS overheid aan te pakken. Google gaat er voor zorgen dat nieuwsartikels van sites als Rusia Today en Sputnik moeilijker te vinden zullen zijn. Ook censuur in feite. Want ze off line halen of onvindbaar maken komt op hetzelfde neer.

In feite wordt het Rusland excuus gebruikt om een aanslag op de persvrijheid te plegen. Interessant hierbij is dat het deze keer niet de communisten zijn die de pers aan banden beginnen leggen. Het is duidelijk dat Washington haar informatie monopolie verloren ziet gaan en hier angst voor heeft.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 16:44   #15
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.520
Standaard

In sommige landen doet Facebook een test. Ongewenste berichten worden uit de feed gehaald en vervangen door "suggested posts". Als die sites die je nochthans volgt toch in je feed willen verschijnen dienen ze te betalen. Of hoe stilaan de informatiestromen door VS gunstig gezinde corporaties gecontroleerd worden.

Twitter heeft zijn eigen systemen om censuur te plegen.

Tijd om Europese alternatieven voor deze sites te ontwikkelen. Jammer genoeg is Europa noch te weinig zelfstandig daarvoor.

China en Rusland kunnen wel wat Europa nog niet klaar krijgt ondanks haar groot economisch gewicht maar met een politieke en media afhankelijkheid van de VS.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 16:49   #16
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Facebook en Google en CNN zijn eigenlijk "foreign agents". De VS halen een anti nazi wet tevoorschijn om censuur tegen Russische informatiebronnen te kunnen verantwoorden. Rusland reageert met gelijkaardige maatregelen maar gaat niet zo ver om de privé georganiseerde censuur in samenwerking met de VS overheid aan te pakken. Google gaat er voor zorgen dat nieuwsartikels van sites als Rusia Today en Sputnik moeilijker te vinden zullen zijn. Ook censuur in feite. Want ze off line halen of onvindbaar maken komt op hetzelfde neer.

In feite wordt het Rusland excuus gebruikt om een aanslag op de persvrijheid te plegen. Interessant hierbij is dat het deze keer niet de communisten zijn die de pers aan banden beginnen leggen. Het is duidelijk dat Washington haar informatie monopolie verloren ziet gaan en hier angst voor heeft.
Het zijn wel de communisten, alleen leven de huidige communisten en hun napratende papegaaien nu in het westen.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 17:01   #17
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik gebruik sinds een tijdje een plugin genaamd privacy badger waarmee je op elke site kan zien of er trackers zijn en waarmee je ze kan blokkeren.
Ik gebruik ghostery. Ik weet nog toen ik dat in het begin gebruikte die onder andere aangaf dat de vrt-site vol trackers zat. Dat is nu gedaan. Knack slaat nog altijd alle records.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 17:24   #18
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

gelukkig kan ik hier op dit forum nog mijn Russische zever komen verspreiden zonder problemen trololololo
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 17:46   #19
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik wist wel dat facebook als doelpubliek kleuters had.
Post nr 2 zegt al genoeg
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 17:57   #20
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Jongens toch, alle middelen zijn goed in de strijd tegen Trump en/of rechts. Iedereen die zelfstandig kan denken weet ondertussen dat CNN de grootste fake-news verspreider is. Man man man de linkse papegaaien zullen weer kunnen napraten.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be