Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 maart 2017, 21:39   #341
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strandkruier Bekijk bericht
Uiteraard zijn er meer Walen aan de slag in Vlaanderen dan Vlamingen in Wallonië. Om de evidente reden dat er in Vlaanderen véél meer openstaande arbeidsplaatsen ter beschikking staan dan in Wallonië. M.a.w. de Vlaamse economie slaagt er veel beter in om zijn werklozen aan een job te helpen dan Wallonië t.a.v. haar werklozen. En dan nog zijn er nog steeds veel openstaande arbeidsplaatsen in Vlaanderen. Maar de Walen komen er niet op af, ondanks de vreselijke hoge werkloosheid in hun regio. De Fransen daarentegen wel.

Het artikel uit de Tijd versterkt nog hetgeen ik in mijn vorige bericht geschreven heb.

Laatst gewijzigd door quercus : 21 maart 2017 om 21:41.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 21:47   #342
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een bezetter buiten schoppen lijkt me een vrij normale reactie te zijn in elk land...
Wij waren volstrekt niet "bezet" door Nederland. De Verenigde Nederlanden waren internationaal erkend door het Congres van Wenen. Daarentegen, tussen 1795 en 1815 waren we wel degelijk bezet omdat Frankrijk in 1795 hier was binnengevallen met militair geweld in het kader van de expansionistische en imperialistische campagnes van dat ventje uit Corsica.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 23:36   #343
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Uiteraard zijn er meer Walen aan de slag in Vlaanderen dan Vlamingen in Wallonië. Om de evidente reden dat er in Vlaanderen véél meer openstaande arbeidsplaatsen ter beschikking staan dan in Wallonië. M.a.w. de Vlaamse economie slaagt er veel beter in om zijn werklozen aan een job te helpen dan Wallonië t.a.v. haar werklozen. En dan nog zijn er nog steeds veel openstaande arbeidsplaatsen in Vlaanderen. Maar de Walen komen er niet op af, ondanks de vreselijke hoge werkloosheid in hun regio. De Fransen daarentegen wel.

Het artikel uit de Tijd versterkt nog hetgeen ik in mijn vorige bericht geschreven heb.

Spreken die Fransen dan Nederlands tegen hun Vlaamse collega's en bazen ? Of spreken de Vlaamse bazen Frans tegen de Franse arbeiders.....U mag 2 keren raden Of het antwoord vragen aan de Witte Kapoen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 maart 2017 om 23:37.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 01:50   #344
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Inderdaad de Franstalige bezetter uit de Vlaamse Rand schoppen
Ik heb iets voor u Kaproen.

UNIA: “‘Rot toch op met je Vlaamse identiteit’ behoort tot vrijheid van meningsuiting…”.

Dan mag je dus ook zeggen: '' Rot toch op met je moslimidentiteit''?

http://nageltjes.be/wp/?p=28274
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 06:06   #345
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Maar waarom kom jij altijd aandraven met de Romeinse tijd? Wat heeft het huidige Vlaanderen daar in godsnaam mee te maken. Ik had het overigens niet over "Vlaanderen" maar over De Nederlanden. En die bestonden in de Romeinse tijd evenmin. Maar waar niemand van de belgicisten op dit forum overheen kan is dat ons deel van De Nederlanden ooit het kernland en het economisch rijkste gedeelte was van De Nederlanden. Wat wij heden ten dage "Vlaanderen" noemen was dat welvarende en economisch uitermate belangrijk gebied. Als ik het voorbeeld gaf uit de 16e eeuw moet jij niet komen aandraven met de Romeinen.
Waar het huidige vlaamse landsgedeelte uit Belgenland mee te maken heeft is met de wijdere wereld, akkoord.
Dus ook niet met de rijkdom die WAS in de zestiende na de wandelende jood.
Waarom dan pisserig doen naar mijn aanhalen van Rome tijdens/voor eeuw zero van de wandelende jood?
Waren de Belgae stammen van toen te Frans volgens jou? Laat me opmerken dat Ambiorix niet de taal van Asterix & Obelix sprak, Q. Dat laaste heb ik uit welingelichte bron.
Wil je de actualiteit? Laat me dan beginnen een topicstart op Internationaal van een andere forummer effe te lenen om het huidige belachelijke gekrakkeel beter te situeren via Europa.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er is hier een hoop negativiteit, dus laat ik hier iets positiefs zeggen.
De fundamentele opzet van de EEG was: oorlog vermijden (het was in de nasleep van WO2).
En daar is men wonderwel in geslaagd.
Tussen West Europese Natiestaten is men er inderdaad in geslaagd tot heden.
Maar er kwam een andere evolutie, niet eentje in de zin die destijds was te voorzien. Met als gevolg dat die hele EU uit elkaar aan het vallen is door een onderling onbegrip over wie de echte vijanden zijn geworden anno 2017. Voor mentaal achterop geraakte (een minderheid) lokalen uit het Heimat-Vlaanderen zijn dat de Walen. Yep, in 2017. Of iets meer dan 20 eeuwen nadat ene Juul Sezaar, (invader & bezetter) de Belgen hun dapperheid bestoefte. -> Juist, Q. :Belgen.

Zeg me nu eens eerlijk: hoe kan men lokale Vlaamse zelfstandigheid ook maar enstig verdedigen of er begrip voor zoeken wanneer die klojos eerst Brussel hun hoofdstad maken en even later diezelfde hoofdstad met witte vlag en vlaamse wimpel lafweg afstaan en opgeven, ze overdragen aan de andere gemeenschap?

Ik daag om het even wie uit om dat gedrag waar ook ter wereld te gaan uitleggen zonder terecht weggehoond te worden door elke zich normaal gedragende mens.







Voila, 'k mag nog lang wachten op die uitleg zeker?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 22 maart 2017 om 06:09.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 06:13   #346
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Uitsmijterke: voor Q., om de 'zus dorans' in jou te behagen. (Zeg nu nog dat ik mijne wereld niet ken!).

Het was wel de Duitse bezetter uit de eerste wereldoorlog die de vlaminkjes van toen succesvol heeft zitten opvrijen en aan de ietwat modernere basis ligt van het sinds een eeuw durende gelul.
Flamenpolitik:
Citaat:
Flamenpolitik (Nederlands: Vlamingenbeleid) is het begrip dat het beleid aanduidt dat de Duitsers in België voerden tijdens de bezetting van België in de Eerste en de Tweede Wereldoorlog. Het doel was de Vlaamse bevolking te overtuigen om zich aan de zijde van de Duitsers te scharen en zo de greep op het bezette België te vergroten.


Groetjes aan de Alte Kameraden, Kjoe.
Bende kiekes.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 22 maart 2017 om 06:27.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 06:40   #347
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Uitsmijterke: voor Q., om de 'zus dorans' in jou te behagen. (Zeg nu nog dat ik mijne wereld niet ken!).

Het was wel de Duitse bezetter uit de eerste wereldoorlog die de vlaminkjes van toen succesvol heeft zitten opvrijen en aan de ietwat modernere basis ligt van het sinds een eeuw durende gelul.
Flamenpolitik:




Groetjes aan de Alte Kameraden, Kjoe.
Bende kiekes.

Ik merk dat je in vorm bent vandaag !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 07:06   #348
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Toen is België gesticht met het idee van er een ééntalig Franstalig land van te maken .

De Nederlanders en het Nederlands van de Vlamingen moesten er uit.
Hoeveel 'Nederlanders' woonden er toen in Het pas opgerichte België? Laten we zeggen... in het jaar 1840?

Trouwens, indien de Franstaligen het écht hadden gemeend, zou Vlaanderen vandaag helemaal verfranst zijn.

Weer eens spreken de feiten jouw beweringen tegen.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 22 maart 2017 om 07:10.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 07:12   #349
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wij waren volstrekt niet "bezet" door Nederland. De Verenigde Nederlanden waren internationaal erkend door het Congres van Wenen. Daarentegen, tussen 1795 en 1815 waren we wel degelijk bezet omdat Frankrijk in 1795 hier was binnengevallen met militair geweld in het kader van de expansionistische en imperialistische campagnes van dat ventje uit Corsica.
Natuurlijk waren we in zekere zin 'bezet' door het Noorden. Ambtenaren uit het Noorden werden massaal naar het zuiden gestuurd om het Zuiden te helpen besturen. Het Nederduits werd ingevoerd als landtaal. Vaak werden hele garnizoenen soldaten uit het Noorden hier gekazerneerd waarvan de officieren meestal uit het Noorden kwamen. Er werd een reeks belastingen opgelegd aan het Zuiden die niet werden opgelegd aan het Noorden. Het beleid werd gevoerd vanuit het verre protestantse 's Gravenhage, en ga zo maar verder.

Meer dan symbolisch en zelfs in zekere zin feitelijk, waren we als het ware bezet want de bestuursmacht lag in het Noorden. Daar komt bij dat de Hollanders eigenlijk niet gewild werden door het Zuiden. En dus vervalste Willem I het fameuze referendum dan maar (Arithmétique hollandaise).

In feite was het Zuiden een soort wingewest van het Noorden geworden.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 maart 2017 om 07:36.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 07:45   #350
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Natuurlijk waren we in zekere zin 'bezet' door het Noorden. Ambtenaren uit het Noorden werden massaal naar het zuiden gestuurd om het Zuiden te helpen besturen. Het Nederduits werd ingevoerd als landtaal. Vaak werden hele garnizoenen soldaten uit het Noorden hier gekazerneerd waarvan de officieren meestal uit het Noorden kwamen. Er werd een reeks belastingen opgelegd aan het Zuiden die niet werden opgelegd aan het Noorden. Het beleid werd gevoerd vanuit het verre protestantse 's Gravenhage, en ga zo maar verder.

Meer dan symbolisch en zelfs in zekere zin feitelijk, waren we als het ware bezet want de bestuursmacht lag in het Noorden. Daar komt bij dat de Hollanders eigenlijk niet gewild werden door het Zuiden. En dus vervalste Willem I het fameuze referendum dan maar (Arithmétique hollandaise).

In feite was het Zuiden een soort wingewest van het Noorden geworden.
Voeg daarbij het feit dat het Zuiden verplicht werd de schulden mee af te betalen die het Willem en het Noorden hadden gemaakt in hun strijd tegen Napoléon (alhoewel het Zuiden zo goed als schuldenvrij was), ja dan wordt het plaatje duidelijk.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 08:42   #351
Strandkruier
Schepen
 
Geregistreerd: 7 januari 2009
Berichten: 458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Uiteraard zijn er meer Walen aan de slag in Vlaanderen dan Vlamingen in Wallonië. Om de evidente reden dat er in Vlaanderen véél meer openstaande arbeidsplaatsen ter beschikking staan dan in Wallonië. M.a.w. de Vlaamse economie slaagt er veel beter in om zijn werklozen aan een job te helpen dan Wallonië t.a.v. haar werklozen. En dan nog zijn er nog steeds veel openstaande arbeidsplaatsen in Vlaanderen. Maar de Walen komen er niet op af, ondanks de vreselijke hoge werkloosheid in hun regio. De Fransen daarentegen wel.

Het artikel uit de Tijd versterkt nog hetgeen ik in mijn vorige bericht geschreven heb.
Ik geloof daar niet in, in hetgeen gij zegt over de Waalse werklozen, dat zij niet in Vlaanderen willen komen werken. De waarheid is anders. Wat gij vertelt, dat zijn zo van die kwakkels die gemakkelijk doorverteld worden, gelijk vroeger van "de jongeren willen niet meer werken!" Denkt gij nu werkelijk dat 'n Waalse werkloze dat zo interessant vindt om te leven van een dopken dat te weinig is om van te leven, maar teveel om er van te sterven? Hetgeen gij daar beweert, dat noem ik slechts praat-van-den-boerentamtam of: cafépraat! Bovendien: als bedrijven stellen dat zij wel veel werkaanbod hebben maar aan geen volk geraken dan heb ik daar dik mijn twijfels bij! In de jaren '80 hadden we ook zo'n tijd. Ondanks de honderden werklozen die kwamen solliciteren vonden zij niemand die bekwaam genoeg was naar hun goesting en keer op keer zaagt ge dan gebeuren dat op 't einde een reeds intern benoemde vaste werknemer tot de gezochte functie werd bevorderd. Dus 't was eigenlijk allemaal larie wat die bedrijven van toen vertelden. Dat gezegde van "we geraken aan geen volk" was gewoon een reclamestunt, gewoon om aan 't volk wijs te maken dat hun bedrijf wel goed draaide. De tijden veranderen echter voortdurend: aangenomen dat de economie over 5 jaar weer volop floreert dan zou het nog kunnen gebeuren dat de West-Vlaamse bedrijven massaal Waalse werknemers -ook werkelijk- in dienst zullen nemen. Omdat ze het zich niet langer meer kunnen permitteren om nog kieskeurig te zijn. En wat gaan de Flamingantjes dan zeggen?
Ik begin dat Flamingantengelul van de laatste 10 jaar eigenlijk een beetje belachelijk te vinden. Dan zal 't zeker zijn van:"Ze komen hier hun geld verdienen maar ze geven het in Wallonië uit!" Of zo van die dingen. Om 'n hond te slaan vindt ge altijd wel 'n stok.

Laatst gewijzigd door Strandkruier : 22 maart 2017 om 09:06.
Strandkruier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 09:59   #352
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.687
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik heb iets voor u Kaproen.

UNIA: “‘Rot toch op met je Vlaamse identiteit’ behoort tot vrijheid van meningsuiting…”.

Dan mag je dus ook zeggen: '' Rot toch op met je moslimidentiteit''?

http://nageltjes.be/wp/?p=28274
Inderdaad steeds twee maten en twee gewichten ,

dat zijn we al 187 jaar gewoon in dit land.

Alweer een bijkomende reden voor de Vlaamse Onafhankelijkheid.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 10:03   #353
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.687
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Hoeveel 'Nederlanders' woonden er toen in Het pas opgerichte België? Laten we zeggen... in het jaar 1840?

Trouwens, indien de Franstaligen het écht hadden gemeend, zou Vlaanderen vandaag helemaal verfranst zijn.

Weer eens spreken de feiten jouw beweringen tegen.
Hoeveel heeft het gescheeld of Vlaanderen was ééntalig Frans in 1919?

Dankzij de Vlaamse beweging ,
die een extra stimulans krijg door de vele Vlaamse Oud strijders die erg Vlaamsgezind terugkwamen van het IJzerfront,
is dat plannetje toen niet doorgegaan .
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 10:06   #354
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.687
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
....

In feite was het Zuiden een soort wingewest van het Noorden geworden.
Juist zoals Vlaanderen nu al 187 jaar het wingewest van Wallo-Brux is.


En wingewesten hebben dus inderdaad het recht zich af te scheuren van hun

uitzuigers.

Bedankt voor Uw bijkomend argument voor de Vlaamse Onafhankelijkheid.:
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 10:09   #355
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Hoeveel heeft het gescheeld of Vlaanderen was ééntalig Frans in 1919?

Dankzij de Vlaamse beweging, die een extra stimulans krijg door de vele Vlaamse Oud strijders die erg Vlaamsgezind terugkwamen van het IJzerfront is dat plannetje toen niet doorgegaan .
Danke an die Flamenpolitik von Deutschland, Jawohl!
En het vlaams boerke liep erin. Toen al, ...vandaag alleen nog een mentaal gestoorde minderheid.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 10:17   #356
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.687
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Danke an die Flamenpolitik von Deutschland, Jawohl!
En het vlaams boerke liep erin. Toen al, ...vandaag alleen nog een mentaal gestoorde minderheid.
Eerder dankzij het onmenselijk gedrag van de Franstalige officieren tegen hun

Vlaamse soldaten aan het IJzerfront,

die nota bene tegen de Duitsers vochten,

en desondanks hun inzet totaal misprezen werden door die Franstalige

officieren enkel en alleen omdat ze geen Frans spraken .
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 10:54   #357
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Juist zoals Vlaanderen nu al 187 jaar het wingewest van Wallo-Brux is.


En wingewesten hebben dus inderdaad het recht zich af te scheuren van hun

uitzuigers.

Bedankt voor Uw bijkomend argument voor de Vlaamse Onafhankelijkheid.:

Vlaanderen is zodanig een wingewest van 'Wallo-Brux' geworden', dat de Vlamingen en/of Nederlandstalige Belgen één der rijkste en meest welvarende bevolkingsgroepen geworden zijn van en in Europa... En hoe men het ook draait en keert, dank zij België.

Bijgevolg : nie swaanse.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 maart 2017 om 11:04.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 11:47   #358
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.687
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Vlaanderen is zodanig een wingewest van 'Wallo-Brux' geworden', dat de Vlamingen en/of Nederlandstalige Belgen één der rijkste en meest welvarende bevolkingsgroepen geworden zijn van en in Europa... En hoe men het ook draait en keert, dank zij België.

Bijgevolg : nie swaanse.
16 miljard per jaar door Uw neus laten boren

is inderdaad geen zwans,maar pure uitbuiting.

Zelfs Leopold II haalde geen 16 miljard € per jaar uit zijn Congolese rubberplantages.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 22 maart 2017 om 11:55.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 11:48   #359
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
16 miljard per jaar door Uw neus laten boren

is inderdaad geen zwans,maar pure afzetterij.
Dat gaat gewoon lekker door.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2017, 11:49   #360
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Vlaanderen is zodanig een wingewest van 'Wallo-Brux' geworden', dat de Vlamingen en/of Nederlandstalige Belgen één der rijkste en meest welvarende bevolkingsgroepen geworden zijn van en in Europa... En hoe men het ook draait en keert, dank zij België.

Bijgevolg : nie swaanse.
enkel door hard werken. En dan onderhouden ze nog voor een groot deel Wallonië.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be