Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juni 2017, 18:44   #1381
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De meeste drugs die enkel doen hallucineren hebben een zeer lage verslavingsfactor dus een verslavingspsychiater zal die veilig noemen. Een andere psychiater zal daar dan weer anders over oordelen. Er zijn namelijk andere gevaren met die drugs verbonden dan verslaving. Een massa psychische ziekten kunnen erdoor verergerd of getriggerd worden. Mensen springen van gebouwen omdat ze denken dat ze kunnen vliegen ed ...
Dat is ooit gebeurd ...echter gaat het hier over een verwaarloosbaar aantal mensen. Het soort mensen die waarschijnlijk ook al eens hadden durven springen na het zien van de film spiderman.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 17:48   #1382
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Kijk grote groep Belgen op dit forum; zo kan het ook. Niet zeuren van hadden die journalisten maar niet in rood gebied moeten gaan. Eigen schult dikke bult dus en barst maar.

Neen niets van dat alles, een geoliede machine komt op gang. Nederlanders, media en politiek staan achter 1 blok achter hun man. Dit ipv onsmakelijke grappen over een landgenoot te maken.

http://www.volkskrant.nl/televisie/e...aren~a4502566/

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 juni 2017 om 17:49.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 17:53   #1383
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Kleine update: het boek voor Johan is bijna af, eigenlijk zijn het er drie...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 17:54   #1384
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Kleine update: het boek voor Johan is bijna af, eigenlijk zijn het er drie...
leg uit
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 17:58   #1385
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Mja ivm het trage verloop vh gerecht, ik zag laatst een docu over drugs in peru en blijkt dat afwachting v proces lang kan aanslepen, 2 jaar gemiddeld is er geen uitzondering, was hier al eens geopperd overigens...

Laatst gewijzigd door bembem : 24 juni 2017 om 17:59.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 18:02   #1386
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
leg uit
Is in soort van stripvorm, zal op bol.com verkrijgbaar zijn...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 18:14   #1387
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Kijk grote groep Belgen op dit forum; zo kan het ook. Niet zeuren van hadden die journalisten maar niet in rood gebied moeten gaan. Eigen schult dikke bult dus en barst maar.

Neen niets van dat alles, een geoliede machine komt op gang. Nederlanders, media en politiek staan achter 1 blok achter hun man. Dit ipv onsmakelijke grappen over een landgenoot te maken.

http://www.volkskrant.nl/televisie/e...aren~a4502566/
Ik vind niet dat je beide gevallen kan vergelijken.
In het buitenland ontvoerd worden of ginder een drugfabriekje runnen lijkt me een groot verschil....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 18:27   #1388
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Mja ivm het trage verloop vh gerecht, ik zag laatst een docu over drugs in peru en blijkt dat afwachting v proces lang kan aanslepen, 2 jaar gemiddeld is er geen uitzondering, was hier al eens geopperd overigens...
Proces dat 2 jaar lang laat aanslepen en geen uitzondering is; is gewoon onbegrijpelijk en onmenselijk..

Off topic en andere kant van de medaille: Ik zag laatst op RT een docu van de lijfwacht van Pablo Escobar die onlangs na 23 jaar en 3 maanden weer op vrije voeten gekomen is. Deze popeye heeft tenminste 250 doden op zijn geweten. Of daar ook het vliegtuig bij is gerekend dat hij met explosieven de lucht uit heeft gehaald werd mij niet duidelijk.

Het ergste van dit alles vind ik nog dat deze killer zeer populair is op social media, voor de armen in sloppenwijken mateloos populair is en 'iedereen' met hem op de foto wilt.

Een nazaat van de genoemde vliegtuigramp heeft voor de camera popeye geconfronteerd met zijn daad en wil de onderste steen boven hebben. Popeye begon meteen te intimideren tijdens deze opname, stond op en liep fluitend weg.

Latijns Amerikaanse landen hebben een vorm van vergiffenis in hun justitieel systeem maar begrijpen doe ik het absoluut niet. Zulke mensen moeten gewoon levenslang hebben.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 juni 2017 om 18:31.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 18:41   #1389
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik vind niet dat je beide gevallen kan vergelijken.
In het buitenland ontvoerd worden of ginder een drugfabriekje runnen lijkt me een groot verschil....
Het is maar door welke bril je kijkt..

U gelooft blijkbaar eerder een semi analfabete politie agent die een zakcentje wil bijverdienen dan een eigen landgenoot.

Teveel Belgen zijn blijkbaar erg slecht om in de juiste hoek te kijken. U bent daar een uitstekend voorbeeld van. Lieden als Dutroux konden zo makkelijk en lang hun gang omdat lieden op keyfuncties door diezelfde bril keken, net als U. Ook lopen er bovengemiddeld veel plofmoslims in Uw land rond., toeval ? Nope

Ondertussen staat voor Another mister beter weter - met Belgisch bril - wel als een paal boven water dat Johan de bad guy is en meneer reeds genoemde agent(en) zijn werk naar behoren heeft gedaan.

Als Johan een Nederlander was geweest dan was hij waarschijnlijk al binnen een maand vrij geweest.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 juni 2017 om 18:58.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 18:47   #1390
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Mja.... anderzijds als ze echt willen dwarsliggen.... cf Joran van der sloot case die een strenger gevangenisregime kreeg opgelegd omdat de vader v z'n slachtoffer een invloedrijk man is.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 18:47   #1391
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Het is maar door welke bril je kijkt..

Jij gelooft blijkbaar eerder een semi analfabete politie agent die een zakcentje wil bijverdienen dan een eigen landgenoot.

Teveel Belgen zijn blijkbaar erg slecht om in de juiste hoek te kijken, en U bent daar een uitstekend voorbeeld van. Lieden als Dutroux konden zo makkelijk en lang hun gang omdat lieden op keyfuncties net als U door diezelfde bril keken. Ook lopen er zoveel plofmoslims in jullie land rond., toeval ? Nope

Ondertussen staat voor Another mister beter weter - met Belgisch bril - wel als een paal boven water dat Johan de bad guy is en meneer reeds genoemde agent(en) zijn werk naar behoren heeft gedaan.

Als Johan een Nederlander was geweest dan was hij waarschijnlijk al binnen een maand vrij geweest.
Als, als, als...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 18:52   #1392
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Mja.... anderzijds als ze echt willen dwarsliggen.... cf Joran van der sloot case die een strenger gevangenisregime kreeg opgelegd omdat de vader v z'n slachtoffer een invloedrijk man is.
Joran van der Sloot heeft het ernaar gemaakt. Hij was de kwelgeest voor de gevangenis directeur, zocht media op en was niet vies van klagen.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 18:53   #1393
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als, als, als...
Gebruik je hoofd nu eens, ipv een halve Indiaan die in dienst is van de overheid op zijn woord te geloven. Een Nederlandse ambassadeur zal nooit openlijk deze uitspraak doen maar er wel naar handelen en Johan per zo snel mogelijk laten vrijkomen; net zoals met die andere Frans Nederlandse dame is gebeurd.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 juni 2017 om 18:56.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 18:57   #1394
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Gebruik je hoofd nu eens, ipv een halve Indiaan die in dienst is van de overheid op zijn woord te geloven.
Ik denk dat er ginder meer dan een halve Indiaan was, die overtuigd was van Johan zijn bollenwinkel...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 juni 2017 om 18:59.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 19:00   #1395
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik denk dat er ginder meer dan een halve Indiaan was die overtuigd waren van Johan zijn bollenwinkel....
Uw bril mijn beste, dat bepaald Uw denkwereld.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 19:00   #1396
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Gebruik je hoofd nu eens, ipv een halve Indiaan die in dienst is van de overheid op zijn woord te geloven. Een Nederlandse ambassadeur zal nooit openlijk deze uitspraak doen maar er wel naar handelen en Johan per zo snel mogelijk laten vrijkomen; net zoals met die andere Frans Nederlandse dame is gebeurd.
Oh ze is dan toch op vrije voeten?
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 19:01   #1397
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Uw bril mijn beste, dat bepaald Uw denkwereld.
Doe in dat geval zelf een andere bril op.
Eentje waardoor je dt-fouten ziet...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 19:21   #1398
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Doe in dat geval zelf een andere bril op.
Eentje waardoor je dt-fouten ziet...
Valt onder de noemer dyslexie.

Ik weet van mijzelf dat ik nooit in een lab mag werken omdat ik verkeerde lettertjes op potjes kan schrijven. Of erger bij Interpol en daar namen + geboortedatum van criminelen invoeren achter de computer..
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 19:22   #1399
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Gebruik je hoofd nu eens, ipv een halve Indiaan die in dienst is van de overheid op zijn woord te geloven. Een Nederlandse ambassadeur zal nooit openlijk deze uitspraak doen maar er wel naar handelen en Johan per zo snel mogelijk laten vrijkomen; net zoals met die andere Frans Nederlandse dame is gebeurd.
Dat klinkt nogal neerbuigend voor die landen vooral uit de mond van iemand die zelf in soortgelijke landen vertoefd. Hoe goed of slecht hun gerecht is er moet van buitenland een zeker respect komen. Niet van dit is een bananen republiek en we gaan die man hier rap eens uit het gevang halen. Ik moet het niet herhalen maar ik hanteer een zero drug tolerantie. Als een tiental buitenlandse drug trafikanten in Indonesië gefusilleerd worden heb ik daar geen enkele empathie mee.

En die hadden allemaal stuk voor stuk verhalen in dezelfde stijl dat ze ofwel van niets wisten of dat iemand anders hen een hak had gezet. Het is net dat gedrag dat een omgekeerd effect moet hebben op de lokale justitie. Wat die Frans/Nederlandse betreft er is tot hiertoe nog geen enkel officiële of betrouwbare bron die dat bevestigd heeft.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2017, 19:40   #1400
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat klinkt nogal neerbuigend voor die landen vooral uit de mond van iemand die zelf in soortgelijke landen vertoefd. Hoe goed of slecht hun gerecht is er moet van buitenland een zeker respect komen. Niet van dit is een bananen republiek en we gaan die man hier rap eens uit het gevang halen. Ik moet het niet herhalen maar ik hanteer een zero drug tolerantie. Als een tiental buitenlandse drug trafikanten in Indonesië gefusilleerd worden heb ik daar geen enkele empathie mee.

En die hadden allemaal stuk voor stuk verhalen in dezelfde stijl dat ze ofwel van niets wisten of dat iemand anders hen een hak had gezet. Het is net dat gedrag dat een omgekeerd effect moet hebben op de lokale justitie. Wat die Frans/Nederlandse betreft er is tot hiertoe nog geen enkel officiële of betrouwbare bron die dat bevestigd heeft.
Uiteindelijk werkt de wereld zo; maar het is een not done issue om over uit te komen. De meest linkse blanke toeristen hebben er de grootste moeite mee om hun handtasje aan een bosneger af te geven bij het uitstappen van een boot.

Mijn dochter zei vandaag blanken krijgen veel geld en zwarten krijgen geen geld. Ik heb het haar niet geleerd.
Neen zei ik tegen haar; blanken verdienen hun geld door hun hoofd te gebruiken. Maar ik zei er weer niet bij dat zwarten hun hoofd niet gebruiken.

Overigens heeft de zaak van Johan mij aangezet om stevig na te denken om niet te exporteren. Voor je het weet kan er een corrupte haven arbeider witte poeder in mijn waar stoppen. Gelukkig loopt justitie in mijn land een stuk vlotter en eerlijker dan Bolivia maar ik zal wel het nodige geld kwijt zijn voor mogelijke beschermingsgeld in de gevangenis, en advocaat om mijn gelijk te halen en vrij te komen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 juni 2017 om 20:10.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be