Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 1 december 2015, 06:53   #1
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard Libië, Gaat Europa treuzelen, terug wachten zoals in Syrië op IS

Gaat Europa, de politiek treuzelen, terug wachten zoals in Syrië tot Daesh (IS) zich in Libië heeft ingenesteld?

De politiek steekt terug zen kop in het zand, Europa zwijgt in alle talen.

Nochtans is bekend dat IS zich razend snel vestigt in Libië.
Zich militair sterk stelt met de massa’s wapens die ze daar vinden. Op 500km van het Europese vasteland!

De tweede grote man van Daesh (IS) zou zich in Libië gevestigd hebben. Zou de olie verdeling in Libië al in handen hebben. Daesh (IS) is al begonnen met hun Sharia wetten in te stellen wie weigert word vermoord.

Europa moet daar ingrijpen en veilig land vrijmaken. Beter dan naast Turkije in Syrië waar de turken baas willen spelen om de Koerden te raken.

Om de Libiërs goed gezind te zijn zou Europa het geld dat aan De turken belooft werd beter aan Libiërs geven / investeren. Daar voldoende accommodatie bouwen, werk voor de Libiërs. Libiërs die ook werken voor humane opvang van vluchtelingen uit Syrië, Irak.

Zo uit handen blijven van Daesh (IS)

Vluchtelingen die in Europa zijn of juist toekomen kunnen dan met schepen naar Vrij zone in Libië gebracht worden.

Laat Erdoğan de vluchtelingen toch door, eist hij meer, dan weten we tenminste wat met de vluchtelingen te doen.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline  
Oud 1 december 2015, 07:42   #2
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Europa heeft beslist dat de oorspronkelijke Europeanen plaats moeten maken voor moslims. De situatie in Libië is dus gewenst en waarschijnlijk zelfs gesubsidieerd door Europa.
HOUZEE ! is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be