Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juni 2004, 17:27   #1
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Voor links is het overduidelijk : Bush is de baarlijke duivel, en kerry is een halfgod.
Maar voor wie moeten wij rechtse Vlamingen/Europeanen zijn, en waarom?
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 17:32   #2
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Enkele quotes van kerry :

"I'm Fascinated By Rap And By Hip-Hop. I Think There's A Lot Of Poetry In It. There's A Lot Of Anger, A Lot Of Social Energy In It. And I Think You'd Better Listen To It Pretty Carefully, 'Cause It's Important" -- John Kerry, 3/29/04

"President Clinton was often known as the first black president. I wouldn't be upset if I could earn the right to be the second." -- John Kerry, 2004

"Sen. John F. Kerry has said he was ‘very proud’ of his vote to increase the (gas) tax by 4.3 cents per gallon..." -- Michael Kranish, The Boston Globe, 5/4/96


__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2004, 22:05   #3
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Voor links is het overduidelijk : Bush is de baarlijke duivel, en kerry is een halfgod.
Maar voor wie moeten wij rechtse Vlamingen/Europeanen zijn, en waarom?
Gelet op uw gepaste optreden tegen die Andreas Linksekloot ga ik hier ook nog eens antwoorden.


Ik zou de paleoconservatieve vleugel van de republikeinen aanraden of de paleoconservatieven van de Reformparty. Kortom, Patrick Buchanan en consoorten. De enige echte conservatieven, die zich niet de les laten spellen door de zionisten. Ik weet niet of Buchanan nu opkomt in de verkiezingen, als dat niet het geval is, zal er niks anders opzitten dan weer voor Bushke te kiezen zeker, hij is nog altijd beter dan de meeste Democraten.

http://www.chroniclesmagazine.org/

http://www.theamericancause.org/

http://www.amconmag.com/
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2004, 07:06   #4
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Hé gij als anti-atlantist kiest voor Bush, die staat voor de totale verknechting van ons Europa.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2004, 14:57   #5
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Hé gij als anti-atlantist kiest voor Bush, die staat voor de totale verknechting van ons Europa.
Hebben WIJ dan een gemeenschappelijk Europa?
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2004, 15:00   #6
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Ik zou toch voor Ralph Nader stemmen, indien daarnaast alleen Democraten en Republikeinen zouden opkomen.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2004, 18:51   #7
ossaert
Minister-President
 
ossaert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2003
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
"I'm Fascinated By Rap And By Hip-Hop. I Think There's A Lot Of Poetry In It. There's A Lot Of Anger, A Lot Of Social Energy In It. And I Think You'd Better Listen To It Pretty Carefully, 'Cause It's Important" -- John Kerry, 3/29/04
Ik begrijp niet goed wat hier fout mee is. Toegegeven, de commerciële variant is als inhoudsloos verkoopsgoed niet te pruimen, maar als je iets dieper graaft, moet je toegeven dat er in heel veel hiphop inderdaad een sociale commentaar zit... Politici moeten luisteren naar de mensen -niet?-, dus het enige dat je Kerry kan verwijten is dat hij geen muzikale smaak heeft.
__________________
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2004, 11:09   #8
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Ach ja, de 'keuze' tussen Bush en Kerry moet je zien als een 'keuze' tussen cholera en de pest. Alhoewel ik pro-kapitalistisch ben, is er geen sprake van een democratie zolang de president zijn post dankt aan de financiële steun van allerhande lobbygroepen.

__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2004, 13:03   #9
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Net als Phrea|K en Volksstormer vind ik dat noch Bush noch Kerry een goede keuze zijn. Beiden zijn trouwens lid van "Skulls & bones".
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 16:23   #10
Rock Against Communism
Gouverneur
 
Rock Against Communism's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
"I'm Fascinated By Rap And By Hip-Hop. I Think There's A Lot Of Poetry In It. There's A Lot Of Anger, A Lot Of Social Energy In It. And I Think You'd Better Listen To It Pretty Carefully, 'Cause It's Important" -- John Kerry, 3/29/04
Ik begrijp niet goed wat hier fout mee is. Toegegeven, de commerciële variant is als inhoudsloos verkoopsgoed niet te pruimen, maar als je iets dieper graaft, moet je toegeven dat er in heel veel hiphop inderdaad een sociale commentaar zit... Politici moeten luisteren naar de mensen -niet?-, dus het enige dat je Kerry kan verwijten is dat hij geen muzikale smaak heeft.
RnB, rap, hiphop, al diene zever is pure neger indoctrinatie van MTV. Men wil de jeugd doen aannemen dat de wereld zó in mekaar steekt, wat dus klaar en duidelijk NIET het geval is.

Ik zou voor Bush kiezen. Niet dat ik achter zijn volledig programma sta, verre van, maar als ik de keus heb tussen een rechtse republikein een linkse democraat....
__________________
[size=4][/size]
Rock Against Communism is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 19:24   #11
ossaert
Minister-President
 
ossaert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2003
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
RnB, rap, hiphop, al diene zever is pure neger indoctrinatie van MTV. Men wil de jeugd doen aannemen dat de wereld zó in mekaar steekt, wat dus klaar en duidelijk NIET het geval is.
En kan u die wijsheid ook beargumenteren? Hoe steekt de wereld dan in elkaar, volgens de hiphop-beweging? En hoe steekt de wereld dan wel in elkaar? Ik veronderstel dat het daarginds, de purperen hei en bij die molen in het reine Vlaanderen wel even anders is dan in de Verenigde Staten, maar ik ben toch benieuwd...

Voor de goede orde, ik ben zelf helemaal geen hiphop-adept, maar ik onderken dat de 'authentieke' vorm een sociale relevantie heeft voor bepaalde sferen van de maatschappij.
__________________
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 19:36   #12
Rock Against Communism
Gouverneur
 
Rock Against Communism's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
RnB, rap, hiphop, al diene zever is pure neger indoctrinatie van MTV. Men wil de jeugd doen aannemen dat de wereld zó in mekaar steekt, wat dus klaar en duidelijk NIET het geval is.
En kan u die wijsheid ook beargumenteren? Hoe steekt de wereld dan in elkaar, volgens de hiphop-beweging? En hoe steekt de wereld dan wel in elkaar? Ik veronderstel dat het daarginds, de purperen hei en bij die molen in het reine Vlaanderen wel even anders is dan in de Verenigde Staten, maar ik ben toch benieuwd...

Voor de goede orde, ik ben zelf helemaal geen hiphop-adept, maar ik onderken dat de 'authentieke' vorm een sociale relevantie heeft voor bepaalde sferen van de maatschappij.
Ik hoop voor u dat ge al eens naar dat soort bullshit hebt gekeken op TV? Al die negers die daar met hun cadillacs staan te pronken, met bontmantels en kettingen en ringen met edelstenen, omringd door tien hijgerige biach'es, uitgedost met nog meer van dat blinkend metaal.

Doelgroep? jongeren
Doel? opdringen van multicul door een joodse zender
__________________
[size=4][/size]
Rock Against Communism is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 19:54   #13
ossaert
Minister-President
 
ossaert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2003
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
Ik hoop voor u dat ge al eens naar dat soort bullshit hebt gekeken op TV? Al die negers die daar met hun cadillacs staan te pronken, met bontmantels en kettingen en ringen met edelstenen, omringd door tien hijgerige biach'es, uitgedost met nog meer van dat blinkend metaal.
U meer dan ik, blijkbaar. Bent u zo'n type dat urenlang voor MTV hangt en continu 'Schandalig' zit te mompelen?... Bespeur ik daar, kortom, enige jaloezie?

Enfin, ik had het in mijn eerste opmerking wel degelijk over de niet-commerciële variant, niet de commerciële die ik, denk ik, als 'niet te pruimen' heb aangeduid.

Citaat:
Doelgroep? jongeren.
Doel? opdringen van multicul door een joodse zender
Ach ja... Het grote joodse wereldcomplot, uiteraard, dat ik daar niet aan dacht!

Kijk, MTV is een commerciële zender, die draait wat verkoopt... Als u zit te zeuren dat er teveel 'negermuziek' gedraaid wordt, dan is dat omdat het doelpubliek dat koopt.

Trouwens, u verwijt die muziek verkapte multiculturele propaganda te zijn. Als je nu iets verder zou proberen kijken dan de halfnaakte vrouwen (even die tong terug in uw mond rollen), dan zou je ongetwijfeld merken hoe ongelofelijk 'monocultureel' die videoclips zijn. Dat kan u toch enkel toejuichen, niet?
__________________
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 20:18   #14
Rock Against Communism
Gouverneur
 
Rock Against Communism's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
Ik hoop voor u dat ge al eens naar dat soort bullshit hebt gekeken op TV? Al die negers die daar met hun cadillacs staan te pronken, met bontmantels en kettingen en ringen met edelstenen, omringd door tien hijgerige biach'es, uitgedost met nog meer van dat blinkend metaal.
U meer dan ik, blijkbaar. Bent u zo'n type dat urenlang voor MTV hangt en continu 'Schandalig' zit te mompelen?... Bespeur ik daar, kortom, enige jaloezie?

Enfin, ik had het in mijn eerste opmerking wel degelijk over de niet-commerciële variant, niet de commerciële die ik, denk ik, als 'niet te pruimen' heb aangeduid.
eeeu.. NEEN. Sorry dit is naar volle waarheid. Ik kijk principieel NIET naar diene zever, als ge mij niet geloofd, bon das uw goed recht.
__________________
[size=4][/size]
Rock Against Communism is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 20:28   #15
ossaert
Minister-President
 
ossaert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2003
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flemish_patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert

U meer dan ik, blijkbaar. Bent u zo'n type dat urenlang voor MTV hangt en continu 'Schandalig' zit te mompelen?... Bespeur ik daar, kortom, enige jaloezie?

Enfin, ik had het in mijn eerste opmerking wel degelijk over de niet-commerciële variant, niet de commerciële die ik, denk ik, als 'niet te pruimen' heb aangeduid.
eeeu.. NEEN. Sorry dit is naar volle waarheid. Ik kijk principieel NIET naar diene zever, als ge mij niet geloofd, bon das uw goed recht.
Voor iemand die niet kijkt, weet je toch verdomd goed wat er te zien is... Vindt u trouwens taalverloedering niet even erg als zedenverwildering, als echte Vlaamse patriot ('diene', 'gij [...] geloofd')?
__________________
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 20:32   #16
Rock Against Communism
Gouverneur
 
Rock Against Communism's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Berichten: 1.337
Standaard

Dat is nonsens. Precies of de paus niet zou weten hoe je kinderen moet maken?

En van mijn taalgebruik: Daar moogt ge nog behoorlijk content mee zijn, en "ge" is Belgisch Nederlands, Vlaams dus.
__________________
[size=4][/size]
Rock Against Communism is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2004, 20:37   #17
ossaert
Minister-President
 
ossaert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2003
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.827
Standaard

'Ge' is inderdaad schoon Vlaams, maar 'ge geloofd' of 'diene' niet, dat is slordigheid...

De paus weet inderdaad ook waar de kindjes vandaan komen zonder dat hij, naar alle waarschijnlijkheid, ooit aan een vrouw geprutst heeft. U weet echter meer dan wat 'uit de boekskes' komt, als u zelfs het geijkte slang in de juiste spelling kent...

(Laat jezelf niet zo jennen, jongen...)
__________________
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2004, 18:21   #18
Groot Bakkes
Minister
 
Groot Bakkes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2003
Locatie: Vlaanderen, Antwerpen
Berichten: 3.315
Standaard

Bush moeit zich met Europese zaken door bijvoorbeeld te zeggen dat we Turkije moeten toelaten tot de EU en dat soort zever.
Hij weet ook geen bal van hoe het terrorisme aan te pakken en de Irak-oorlog was bull-shit, de reden tot oorlog bleek namelijk ongegrond. Hierdoor stierven er niet alleen vele duizende Irakezen, maar ook zeer veel Amerikaanse soldaten sneuvelden. Zo'n man is niet in staat om een wereldnatie te leiden.
Ik zou dus voor Kerry of (zoals Volksstormer zei) op Ralph Nader.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2004, 19:14   #19
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

--> De Europese leiders zijn stom genoeg om de Turken erbij te laten, maar die krijgen die kritiek niet. Ze werken hun eigen belangen tegen. Bush pleit tenminste voor zijn eigen winkel...
--> Het terrorisme is van de VS en Europa verschoven naar Irak, een goeie zaak.
--> De Amerikaanse economie plukt de vruchten van de oorlog (tja)
--> Kerry zou het niet anders gedaan hebben.
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2004, 20:52   #20
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde
 
Jasper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 889
Standaard

Mijn voorkeur gaat toch uit naar Kerry. Democraten hebben traditioneel een bredere belangstelling voor Europa, en meer flair voor buitenlandse politiek.
__________________
Citaat:
peter1962 Spijtig genoeg heeft Beke evenveel ruggegraat als een inktvis. Zal dus wel niks worden.
Jasper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be