Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 mei 2007, 09:25   #41
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

26 ptn

Citaat:
Je bent eigenlijk heel trots op Nederland, maar het gaat helemaal de verkeerde kant op, Dat komt door immigranten en door de Europese eenwording. We veel meer aan onze eigen belangen denken: het eigen volk moet voorgaan. De meeste mensen zijn daar helaas helemaal niet in geïnteresseerd. Ons land dreigt de verkeerde kant op te gaan. We moeten de anderen laten zien dat er met ons niet te spotten valt.
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 13:14   #42
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Mn resultaat is 15.
[Hansmode=]U houdt niet van België? [/Hansmode]
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 18:18   #43
barteke
Burgemeester
 
barteke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2007
Locatie: brabant
Berichten: 521
Standaard

Citaat:
In Nederland komen steeds meer mensen wonen uit andere culturen (immigranten, vluchtelingen enz.). Wat vind jij?
Het leidt alleen maar tot onveiligheid, criminaliteit, multikul, homoseksualiteit???,..
barteke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2007, 18:24   #44
barteke
Burgemeester
 
barteke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2007
Locatie: brabant
Berichten: 521
Standaard

Vaak wil ik een antwoord geven dat er niet bij staat maar kom. Zoals op die kamping bekijk je de situatie voor je partij trekt toch? Je gaat toch niet iemand helpen als die andere mensen echt stoort? Of als je het zelf ook zou storen, zou je dan toch die nederlander verdedigen? De vragen dwingen je om partij te kiezen op basis van ras in plaats van op inhoud.

Citaat:
Je bent iemand die niet zoveel waarde hecht aan nationaliteit. Grenzen zijn voor jou niet zo belangrijk. Je wilt later waarschijnlijk best in een ander land wonen.
Ik had 11 maar ik ga niet akkoord met de uitslag, ik ben vlaams nationalist en moet niets hebben van de belgische maar wel van de vlaamse nationaliteit. Ik zal zelf nooit wel een vaandeldrager worden, dat is waar. Grenzen zijn wel belangrijk. Heel de situatie rond de uitbreiding van brussel gaat over minimale lapjes grond maar toch vind ik ze belangrijk.
barteke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 10:46   #45
Essevee_VL
Minister-President
 
Essevee_VL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2007
Locatie: Muskrun, Das Großflämisches Reich
Berichten: 4.311
Standaard

Ik weet wel dat ik nationalistisch ben dus daarvoor moet ik die proef niet afleggen. Ik heb de proef toch voor de helft uitgevoerd maar toen ik die vraag moest beantwoorden over de nationale voetbalwedstrijd "Holland-Belgique" kreeg ik het zeek.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Zei de neo nazi
Essevee_VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2007, 13:55   #46
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

19 punten.

Je bent iemand die houdt van het vaderland. Je vindt Nederland een mooi land en bent er trots op allerlei dingen die we in dit land bereikt hebben. Je houdt niet alleen van het water en de brede wolkenluchten, maar ook van de mensen die er wonen. Je voelt je er thuis. Maar je kunt je best voorstellen dat anderen ook van hun land houden en gelijk hebben ze. Elk land (nou, ja bijna elk land) heeft immers mooie dingen?
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2007, 14:23   #47
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
19 punten.

Je bent iemand die houdt van het vaderland. Je vindt Nederland een mooi land en bent er trots op allerlei dingen die we in dit land bereikt hebben. Je houdt niet alleen van het water en de brede wolkenluchten, maar ook van de mensen die er wonen. Je voelt je er thuis. Maar je kunt je best voorstellen dat anderen ook van hun land houden en gelijk hebben ze. Elk land (nou, ja bijna elk land) heeft immers mooie dingen?
The same. Ging wel moeilijk om me in die Nederlanders in te leven... vuile pestkoppen!
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 19:47   #48
Flame
Burger
 
Flame's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Berichten: 152
Standaard

22

En ik ben dan geen voetbalfanaat!
__________________
Flame is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2007, 00:53   #49
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Hoeveel zou een zionist scoren op de Anne-Frank-test?
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 20:13   #50
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
17 punten. Ik heb natuurlijk wel gedaan of al die vragen over Vlaanderen gingen. 8)
Ik had krak hetzelfde
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2007, 14:57   #51
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

15 p.
__________________
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 09:12   #52
bentje
Parlementsvoorzitter
 
bentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 november 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.061
Standaard

16 punten, heb natuurlijk ook gedaan alsof het over Vlaanderen ging
__________________
bentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2007, 13:41   #53
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

15 punten, maar veel 'zogezegd' nationalistische standpunten zijn eigenlijk perfect te plaatsen in een sociale context. Het is een erg oppervlakkige test. Als je bijvoorbeeld vindt dat het Nederlands wel leenwoorden mag gebruiken, maar dat Nederlands en Engels niet roekeloos door elkaar gehaspeld mag worden (zoals gamers op irritante wijze ook buiten hun computerspellen doen), ben je meteen al een strenge taalpurist.
Hoe flauw! Ik wil gewoon beide talen mooi houden, voor de rest kan het me weinig schelen hoe het Nederlands evolueert!

Bij voetbal kan het me overigens zéér wel schelen dat een bepaald team vals speelt. Zo was ik ook kwaad op die Jamaicaanse scheids die een doelpunt van België tegen Brazillië onterecht afkeurde als buitenspel. Het is "maar voetbal" is een erg domme instelling, dit heeft niets van nationalisme weg.

Jezelf schamen voor je landgenoten is overigens ook een ERG domme instelling. Dat is de manier van apologeten.

Laatst vind ik ook de Belgen zeker niet 'tenminste' normaal. Het Wilhelmus is nu eenmaal een mooier lied, ook een ouder. Ik kende zelf ook de bekendste couplet van het Wilhelmus ver voordat ik de gatlelijke Brabançonne of de Vlaamse Leeuw kende.
Er is een verschil tussen nationalisme en kennis ter zake. Ik ben nog steeds eerder Europees gezond dan ik nationalistisch zou zijn. Al is België een domme natie om trots op te zijn, gezien het meer nadelen voor ons Nederlandstalige Belgen bracht dan het Nederland (waar wij ook van verschillen, maar waarmee op Europees niveau samengeleefd kan worden) Ware het niet voor onbeschaafde ondankbare Vlaamse masochisten en Franstaligen, waarvoor ik me niet schaam, maar wie ik eerder terecht beledig als de onmensen die ze zijn , had Europa veel sterker gestaan.

Orangistisch patriotisme is misschien dom IMO, Groot- of Heel-Nederland zou een Europa van minder staten maken en economisch en politiek meer betekenen in de EU. De EU zelf zou er ook beter bij varen.
Ik ben dus minder de separist dan onze belgicistische medemens, maar ik laat die ideeën achterwege en onderdruk ze omdat de meerderheid der Vlamingen niet mijn perceptie heeft en te trots is om bij Nederland te willen horen. Ze zullen zeuren en klagen en het besturen van zo'n staat onterecht bemoeilijken, omdat ze ezels zijn. Mensen zijn ook slechte egoïstische wezens en de geschiedenis heeft geleerd dat Vlamingen harder zeuren dan Nederlanders (ondanks die beschuldiging naar onze noorderburen).
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 14 september 2007 om 14:09.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2007, 01:03   #54
Patrik
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 27 januari 2007
Berichten: 366
Standaard

Ik heb 20.

Ik ben een conservatieve Vlaamse nationalist die graag zou
willen dat elke Vlaming zijn potentieel op elk gebied volledig
kan realizeren dankzij financiele en andere hulp van de staat.
Patrik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be