Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 mei 2005, 21:22   #1
Gauss
Burgemeester

Gauss's schermafbeelding

Standaard Maakt hij nu een grap of niet?

Ik kwam dit audiofragment tegen op de website van foxnews. Een interview met een antiabortusactivist waarin hij bestialiteiten toegeeft. Maar er blijft toch twijfel bij mij of het nu als grap bedoeld was of dat hij het echt meende. Ik bedoel hoe zot moet die kerel niet zijn als hij, behorende tot religieus rechts, zoiets toegeeft.

Hoe dan ook, het is een hilarisch interview:

http://www.foxnews.com/alancolmesradio/

rechts onder de titel A roll in the hay (Neal Horsley)

een transcript (ik heb de leukste lijnen vet gemaakt):

Citaat:

At first, Horsley laughed and said, "Just because it's printed in the media, people jump to believe it."

"Is it true?" Colmes asked.

"Hey, Alan, if you want to accuse me of having sex when I was a fool, I did everything that crossed my mind that looked like I..."

AC: "You had sex with animals?"

NH: "Absolutely. I was a fool. When you grow up on a farm in Georgia, your first girlfriend is a mule."

AC: "I'm not so sure that that is so."

NH: "You didn't grow up on a farm in Georgia, did you?"

AC: "Are you suggesting that everybody who grows up on a farm in Georgia has a mule as a girlfriend?"

NH: It has historically been the case. You people are so far removed from the reality... Welcome to domestic life on the farm..."

Colmes said he thought there were a lot of people in the audience who grew up on farms, are living on farms now, raising kids on farms and "and I don't think they are dating Elsie right now. You know what I'm saying?"

Horsley said, "You experiment with anything that moves when you are growing up sexually. You're naive. You know better than that... If it's warm and it's damp and it vibrates you might in fact have sex with it."

*Disclaimer : Ik geloof niets totdat het op DrudgeReport verschenen is*
[/size]

Laatst gewijzigd door Gauss : 9 mei 2005 om 21:23.
Gauss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2005, 21:44   #2
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Strange but True!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be