Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 oktober 2015, 10:11   #1
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard Bezzle

Bezzle is het bedrog dat niet boven water komt, maar voor enorme ophef zou zorgen mocht dat wel gebeuren. De meeste affaires komen pas aan het licht in een periode van economische neergang, zoals die rond Bernie Madoff. Het is een periode waarin mensen wantrouwig zijn. Grote beloftes waarop ze vertrouwden blijken niet te deugen :
De staatsschuld die niet meer valt terug te betalen.
De pensioenen die niet gegarandeerd zijn.
Massa werkloosheid is een onontkoombaar feit.
De garantie van 100.000 Euro op uw zicht/spaarrekening.
Massale vluchtelingenstroom : "wij kunnen dat aan".
De N-VA die de belastingen gaat verlagen en arbeid aantrekkelijk gaat maken.
...
Wij leven in een wereld van bedrog (zie oa VW) en wij aanvaarden dat omdat anders onze maatschappij instort.
Er zijn zelfs forumleden die een groot deel van hun vrije tijd opofferen om het bedrog goed te praten, te verdedigen, ... want zij kunnen niet aanvaarden dat zij bedrogen worden. Daarom is werkloosheid voor deze personen steeds een individuele keuze want in hun realiteit heeft iedereen met 2 handen een job.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2015, 10:50   #2
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Wij leven in een wereld van bedrog (zie oa VW) en wij aanvaarden dat omdat anders onze maatschappij instort.
Er zijn zelfs forumleden die een groot deel van hun vrije tijd opofferen om het bedrog goed te praten, te verdedigen, ... want zij kunnen niet aanvaarden dat zij bedrogen worden. Daarom is werkloosheid voor deze personen steeds een individuele keuze want in hun realiteit heeft iedereen met 2 handen een job.
Er is zelfs een forumlid die beweert dat ik de hoofdschuldige ben vd sluiting van Ford Genk.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2015, 12:32   #3
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Wat is bezzle?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2015, 13:21   #4
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Er is zelfs een forumlid die beweert dat ik de hoofdschuldige ben vd sluiting van Ford Genk.
die mens zit er dan alvast boenkie boenkie op
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2015, 13:22   #5
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat is bezzle?
hmmm

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bezzle
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2015, 14:50   #6
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Er is zelfs een forumlid die beweert dat ik de hoofdschuldige ben vd sluiting van Ford Genk.
Dan zou u niet achter een pc moeten zitten, maar in Brussel aan het betogen zijn ... dus dat klopt niet
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2015, 23:59   #7
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

de werknemers van Ford Genk zijn de hoofdschuldigen van de sluiting van de fabriek
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2015, 05:38   #8
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Bijna een miljard euro minder ontvangsten dan geraamd. Bezzle. Oa de BTW inkomsten vallen tegen. Tjaaaa hoe zou dat nu komen ...
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2015, 18:54   #9
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Er is zelfs een forumlid die beweert dat ik de hoofdschuldige ben vd sluiting van Ford Genk.
Had je maar niet moeten staken na 2003 uit hebzucht !!
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2015, 22:37   #10
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Bezzle is het bedrog dat niet boven water komt, maar voor enorme ophef zou zorgen mocht dat wel gebeuren. De meeste affaires komen pas aan het licht in een periode van economische neergang, zoals die rond Bernie Madoff. Het is een periode waarin mensen wantrouwig zijn. Grote beloftes waarop ze vertrouwden blijken niet te deugen :
De staatsschuld die niet meer valt terug te betalen.
De pensioenen die niet gegarandeerd zijn.
Massa werkloosheid is een onontkoombaar feit.
De garantie van 100.000 Euro op uw zicht/spaarrekening.
Massale vluchtelingenstroom : "wij kunnen dat aan".
De N-VA die de belastingen gaat verlagen en arbeid aantrekkelijk gaat maken.
...
Wij leven in een wereld van bedrog (zie oa VW) en wij aanvaarden dat omdat anders onze maatschappij instort.
Er zijn zelfs forumleden die een groot deel van hun vrije tijd opofferen om het bedrog goed te praten, te verdedigen, ... want zij kunnen niet aanvaarden dat zij bedrogen worden. Daarom is werkloosheid voor deze personen steeds een individuele keuze want in hun realiteit heeft iedereen met 2 handen een job.
Moet nu denken aan de SP.A. Er is of was daar een schandaal en we mogen niet weten wat het is. Jaren geleden was dat in het nieuws. Mijn geheugen laat me nu in de steek. Ik weet de details niet meer. Het klonk wel ernstig. De aanleiding was een valse beschuldiging.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2015, 23:08   #11
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zware Zulien Bekijk bericht
Een schandaal? Die partij is een schandaal, sterk geworden op een stevig dieet van schandalen voor en door schandaligaards. Elke dag van de week, kind ... En je geheugen laat je in de steek? Dat lijkt mij vergevorderde Alzheimer!
Er zijn inderdaad tal van schandalen bij de SP.A. Da's waar. Dat weet ik wel. 't Is daarmee dat ik nu de details vergeten ben. Het ging om een valse beschuldiging, jaren geleden en een schandaal dat de hele partij zou kapot maken. Nu weet ik het weer. Het ging om een beschuldiging tegen Karla Galle.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2015, 23:14   #12
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zware Zulien Bekijk bericht
Een schandaal? Die partij is een schandaal, sterk geworden op een stevig dieet van schandalen voor en door schandaligaards. Elke dag van de week, kind ... En je geheugen laat je in de steek? Dat lijkt mij vergevorderde Alzheimer!
Eh... Mensen met vergevorderde Alzheimer kunnen niet meer typen en herkennen hun familie en vrienden niet meer. Die weten niet meer wie of wat de SP.A is. Wanneer de ziekte nog niet zo ver gevorderd is, is hun langetermijn-geheugen juist heel goed. Dit gaat niet om iets recents. De SP.A was nog aan de macht. 't Kan meer dan 10 jaar geleden zijn. Of ben jij zo iemand die als een gek van her naar der holt en dus meestal zijn of haar reptielenhersenen gebruikt? Of ben jij zo iemand die nooit één ding tegelijk doet, maar de hele dag door twee of drie dingen tegelijk doet? Of ben jij zo iemand die veel te weinig slaapt? Ik ken u niet maar...
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2015, 01:15   #13
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Er zijn inderdaad tal van schandalen bij de SP.A. Da's waar. Dat weet ik wel. 't Is daarmee dat ik nu de details vergeten ben. Het ging om een valse beschuldiging, jaren geleden en een schandaal dat de hele partij zou kapot maken. Nu weet ik het weer. Het ging om een beschuldiging tegen Karla Galle.
Klopt !
Ze moest terecht staan voor schriftvervalsing en men heeft dat zo lang getrokken tot het verjaard was.

En dat je het even kwijt was is niet zo verwonderlijk, de rode schandalen zijn al lang niet meer te tellen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be