Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 september 2016, 20:04   #561
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja maar om mensen die hem begeleid hebben te gaan zitten beschuldigen zonder meer is toch ook erg laag bij de gronds:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160901_02450086



http://www.demorgen.be/binnenland/ho...igde-b38d4ca4/
Dat klinkt al heel anders dan de beschuldigingen die Kallikles "moedig" noemde.
Men kan alleen iemand helpen die geholpen wil worden. Het ziet er naar uit dat de jongeman waarover deze draad gaat beschermd wonen afwees. Dat werpt een heel anders licht op de zaak. De schuld naar De Wever doorschuiven is bijgevolg grotesk, al was het maar omdat het drama zich niet in Antwerpen afspeelde maar in Gent.

Het is altijd uitkijken met de titels van demonen.
Haat is een slechte raadgever.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:09   #562
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Krijg ik nog een reactie, of zoek je gemakkelijkere prooien op om jouw judirische filosofie die jij economie noemt op los te laten? VLD'ers ideologisch aftroeven kan iedereen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:12   #563
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
als een jongere meerderjarig wordt, stopt in principe de hulpverlening. Na achttien jaar is er wel nog hulp en nazorg mogelijk, maar de jongere moet die wel aanvaarden. Volgens onze informatie deed Jordy Brouillard dat niet, omdat hij op zijn eigen benen wilde staan.
Einde verhaal.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:13   #564
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Krijg ik nog een reactie, of zoek je gemakkelijkere prooien op om jouw judirische filosofie die jij economie noemt op los te laten? VLD'ers ideologisch aftroeven kan iedereen.
Het staat u vrij om mijn vraag te beantwoorden opdat we de discussie zouden kunnen voortzetten.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:19   #565
Carmagnole
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Locatie: Europa der volkeren. Ideologie: wantrouw iedereen.
Berichten: 1.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Wat bedoelt u hiermee?
De Oostenrijkse school valt moeilijk te verenigen met de recente ontwikkelingen binnen fysisch-economische stromingen. De bevindingen van de Oostenrijkse school zijn overwegend correct (ik gebruik het woord overwegend omdat ik niet wil zoeken naar tegenvoorbeelden, daar gaat het niet om) maar de school gebruikt een erg ad hoc methodologie die niet verenigbaar is met empirische wetenschappen.

Het zou interessant zijn om de Oostenrijkse school verenigbaar te maken door de bevindingen ervan te vertalen naar bijvoorbeeld de taal van ecologie en de studie van vrije energie in complexe emergente systemen, maar helaas is er weinig interesse voor.

Dus blijf je een heleboel mensen hebben die naast elkaar praten.
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:39   #566
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
De Oostenrijkse school valt moeilijk te verenigen met de recente ontwikkelingen binnen fysisch-economische stromingen. De bevindingen van de Oostenrijkse school zijn overwegend correct (ik gebruik het woord overwegend omdat ik niet wil zoeken naar tegenvoorbeelden, daar gaat het niet om) maar de school gebruikt een erg ad hoc methodologie die niet verenigbaar is met empirische wetenschappen.

Het zou interessant zijn om de Oostenrijkse school verenigbaar te maken door de bevindingen ervan te vertalen naar bijvoorbeeld de taal van ecologie en de studie van vrije energie in complexe emergente systemen, maar helaas is er weinig interesse voor.

Dus blijf je een heleboel mensen hebben die naast elkaar praten.
Met welke ontwikkelingen binnen fysisch-economische stromingen dan? Welke bevindingen van de Oostenrijkse school? U blijft maar in algemene termen praten. Kunt u dat niet concretiseren naar een specifiek punt van de Oostenrijke School (over inflatie en monetair beleid, over wat economische groei drijft, ...)?

Hoe denkt u de ideeën van de Oostenrijkse school te kunnen gieten in een empirische wetenschap?
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:45   #567
Carmagnole
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Locatie: Europa der volkeren. Ideologie: wantrouw iedereen.
Berichten: 1.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Met welke ontwikkelingen binnen fysisch-economische stromingen dan? Welke bevindingen van de Oostenrijkse school? U blijft maar in algemene termen praten. Kunt u dat niet concretiseren naar een specifiek punt van de Oostenrijke School (over inflatie en monetair beleid, over wat economische groei drijft, ...)?
Ik herhaal mijzelf: jij bent hier de ongeschoolde. Jij bent niet up to date. Ik heb reeds een aantal dingen vernoemd eerder, blijkbaar is het voor filosoof-econoom-barmannen zoals Lode te moeilijk om het gewoon zelfs eens te googlen. Is het voor jou ook te moeilijk?

Citaat:
Hoe denkt u de ideeën van de Oostenrijkse school te kunnen gieten in een empirische wetenschap?
Dat weet ik niet. Ik weet niet alles, ik zeg enkel dat het dringend en noodzakelijk is.
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 20:47   #568
Carmagnole
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Locatie: Europa der volkeren. Ideologie: wantrouw iedereen.
Berichten: 1.498
Standaard

Mijn punt is dat economie een exacte wetenschap kan zijn en dat sommige takken van economie dat zijn. Blijkbaar ben jij te arrogant en te hardleers om zelf op onderzoek te gaan als je iets nieuw hoort.
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 21:07   #569
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Ik herhaal mijzelf: jij bent hier de ongeschoolde. Jij bent niet up to date. Ik heb reeds een aantal dingen vernoemd eerder, blijkbaar is het voor filosoof-econoom-barmannen zoals Lode te moeilijk om het gewoon zelfs eens te googlen. Is het voor jou ook te moeilijk?
Als u toch vindt dat ik ongeschoold ben, dat ik de noodzakelijke kennis ontbreek, waarom blijft u dan op dit punt terugkomen?

Als u niet kunt uitleggen wat uw punt nu concreet inhoudt, dan is dat uw probleem, niet het mijne.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 21:10   #570
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Mijn punt is dat economie een exacte wetenschap kan zijn en dat sommige takken van economie dat zijn. Blijkbaar ben jij te arrogant en te hardleers om zelf op onderzoek te gaan als je iets nieuw hoort.
Eerst dient mijn interesse aangewakkerd te worden. Daar bent u vooralsnog niet in geslaagd. Dat moet natuurlijk niet, maar dat is de reden waarom ik tot op vandaag nog niet zelf zaken heb opgezocht over het punt dat u hier vruchteloos probeert te maken.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 21:34   #571
Carmagnole
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Locatie: Europa der volkeren. Ideologie: wantrouw iedereen.
Berichten: 1.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Eerst dient mijn interesse aangewakkerd te worden. Daar bent u vooralsnog niet in geslaagd. Dat moet natuurlijk niet, maar dat is de reden waarom ik tot op vandaag nog niet zelf zaken heb opgezocht over het punt dat u hier vruchteloos probeert te maken.
Normale mensen: "oo, nieuwe baanbrekende ontwikkelingen in mijn vakgebied! Spannend! Eens opzoeken wat het allemaal inhoudt!".


Libertaire tieners: "ik ben de libertairste libertair van heel de wereld! Ik masturbeer op Frank Van Dun en ik heb seks met Lode in de wc's van de Salamander! Ik ben hartstikke irrelevant voor heel de wereld, en dat compenseer ik door tegen iedereen te zitten zagen dat zij ongelijk hebben, en alles wat mij kan ontkrachten zo hard mogelijk ontwijken!".
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 21:56   #572
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Normale mensen: "oo, nieuwe baanbrekende ontwikkelingen in mijn vakgebied! Spannend! Eens opzoeken wat het allemaal inhoudt!".

Libertaire tieners: "ik ben de libertairste libertair van heel de wereld! Ik masturbeer op Frank Van Dun en ik heb seks met Lode in de wc's van de Salamander! Ik ben hartstikke irrelevant voor heel de wereld, en dat compenseer ik door tegen iedereen te zitten zagen dat zij ongelijk hebben, en alles wat mij kan ontkrachten zo hard mogelijk ontwijken!".
Negeerlijst, check.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 21:57   #573
Carmagnole
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Locatie: Europa der volkeren. Ideologie: wantrouw iedereen.
Berichten: 1.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Negeerlijst, check.
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be