Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 september 2017, 15:04   #41
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Ook mijn sympathie en welkom op politics.be!

Ik herinner me die bewuste IJzerwake nog, maar ik wist niet dat Fieseler daar aanwezig was. Enkele weken later ben ik door fedpol opgeroepen om te getuigen over het 'incident' nadien. Ik vraag me nog steeds af wie me dat gelapt heeft.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2017, 16:39   #42
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Junior Bekijk bericht
Een goede ochtend iedereen!

Zoals Knuppel reeds heeft aangehaald, ben ik de enige zoon van Fieseler.

Gisteren was ik herinneringen van mijn vader aan het ophalen. Daarin herinnerde ik mij dat toen ik nog veel jonger was, ik hem meestal dit forum zag afschuimen onder de naam van Fieseler. Ik dacht dan ook even zijn posts proberen terug te vinden om zijn woorden en zegswijze opnieuw te lezen en innerlijk voor te stellen.

Wat ik echter niet verwacht had waren de mooie woorden op deze alsook andere threads om hem te gedenken. Dit heeft mij waarlijk recht in mijn hart getroffen en ik heb dan ook met tranen in mijn ogen teruggeblikt op mijn vader zoals ik hem kende.

Dus, met dit simpele bericht wil ik iedereen graag bedanken voor deze mooie woorden. Ze zijn alsnog aangekomen bij zijn nageslacht en familie. Momenten zoals deze zijn er voor mij om te koesteren.

Zelf denk ik niet dat ik een fervent Politics.be-forummer ga worden zoals mijn vader, maar gezien de politiek ook op dit moment recht op de afgrond afstevent, zit die kans, al is het een waterkans, er toch in.

Met hartelijke, oprechte en vriendelijke groeten,



Fieseler Junior
Dag Junior,

Het overlijden van uw vader is me blijkbaar ontgaan.
Ik las graag de bijdrages van uw vader.
Ik heet u alvast van harte welkom op dit forum.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2017, 16:39   #43
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Junior Bekijk bericht
Een goede ochtend iedereen!

Zoals Knuppel reeds heeft aangehaald, ben ik de enige zoon van Fieseler.

Gisteren was ik herinneringen van mijn vader aan het ophalen. Daarin herinnerde ik mij dat toen ik nog veel jonger was, ik hem meestal dit forum zag afschuimen onder de naam van Fieseler. Ik dacht dan ook even zijn posts proberen terug te vinden om zijn woorden en zegswijze opnieuw te lezen en innerlijk voor te stellen.

Wat ik echter niet verwacht had waren de mooie woorden op deze alsook andere threads om hem te gedenken. Dit heeft mij waarlijk recht in mijn hart getroffen en ik heb dan ook met tranen in mijn ogen teruggeblikt op mijn vader zoals ik hem kende.

Dus, met dit simpele bericht wil ik iedereen graag bedanken voor deze mooie woorden. Ze zijn alsnog aangekomen bij zijn nageslacht en familie. Momenten zoals deze zijn er voor mij om te koesteren.

Zelf denk ik niet dat ik een fervent Politics.be-forummer ga worden zoals mijn vader, maar gezien de politiek ook op dit moment recht op de afgrond afstevent, zit die kans, al is het een waterkans, er toch in.

Met hartelijke, oprechte en vriendelijke groeten,



Fieseler Junior
Dag Junior,

Het overlijden van uw vader is me blijkbaar ontgaan.
Ik las graag de bijdrages van uw vader.
Ik heet u alvast van harte welkom op dit forum.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 09:48   #44
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

(wat is dat toch met die kankers tegenwoordig, mijn vader eveneens vroeg heengegaan, nog geen 64 geworden doch altijd "gezond" geleefd , ah daarmee ik zeg pluk de dag want het kan zo voorbij zijn~)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be