Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juli 2017, 00:55   #1461
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Tja, je zal er dan ook niet "lastigvalbaar" uitzien. Of je lijkt te gevaarlijk, of niet de moeite. Je mag zelf kiezen.
Ik ben idd geen topmodel, zelfs geen fotomodel.., maar euh zijn de andere f in deze topic dan allemaal zó onweerstaanbaar dat men hen zelfs in de billen knijpt, nafluit/sssst en wat weet ik nog allemaal. Heu, ik zal iets zeggen dat wss niet in goede aarde zal vallen maar als ik in de rue Neuve ben valt me op dat veel vigils daar bruin zien/van Maghrebijnse oorsprong zijn, en ik zie die kerels echt geen vrouwen lastig zitten vallen op straat laat staan dat ze hen in de billen zouden knijpen, aanranden of zelfs verkrachten. Nee, die gaan 's avonds gewoon naar huis, kijken tv, eten wat met/zonder gezin kortom the usual stuff en gaan slapen. Volgens mij wordt in deze draad enkel de nadruk gelegd op straatkrapuul en verliest men de rest uit het oog met en passant veralgemeningen die geen steek houden. Ik kan begrijpen dat het niet leuk is op dergelijke wijze lastigevallen te worden maar men hoeft nu ook niet te overdrijven.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 02:00   #1462
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Mss dat het met de latin cultur te maken heeft, zuid-italianen kunnen overigens ook wat opdringerig zijn:

>flamboyante latin spirit

Citaat:
“Zeventien jaar geleden was ik voor het eerst in Napels. Ik wilde daar al zo lang heen en er was een linnenfestival: d�*t was de kans. Terwijl ik daar rondliep op laarzen met flinke hakken en in een lange, rode leren jas werd ik continu lastig gevallen door van die opgeschoten jochies. ‘Wil je achter op mijn scooter?’ Auto’s stopten: ‘Waar moet je heen?’ Niet prettig.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 02:05   #1463
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

... Maar een Italiaan da's natuurlijk een casanova, een straatjochie daarentegen van maghrebijnse afkomst... Anyway ik lig er niet van wakker as: 'blaffende honden bijten niet'. Voor mij maakt dat geen verschil of dat nu een zuiderse witte of bruine is, ik ga geen volledige ethnie zitten bashen omwille van wat straatkrapuul.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 07:11   #1464
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.153
Standaard

Zo zullen er ook wel flikken zijn die nog nooit lastig gevallen zijn zoals in Borgerrokko onlangs gebeurde.

Het zal afwachten zijn op een echt filmpje, met vb. een fris meisje die hier of daar (maar niet op de Grote Markt van Brussel ...) wandelt, of een koppel holebi's ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 12:48   #1465
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik ben idd geen topmodel, zelfs geen fotomodel.., maar euh zijn de andere f in deze topic dan allemaal zó onweerstaanbaar dat men hen zelfs in de billen knijpt, nafluit/sssst en wat weet ik nog allemaal. Heu, ik zal iets zeggen dat wss niet in goede aarde zal vallen maar als ik in de rue Neuve ben valt me op dat veel vigils daar bruin zien/van Maghrebijnse oorsprong zijn, en ik zie die kerels echt geen vrouwen lastig zitten vallen op straat laat staan dat ze hen in de billen zouden knijpen, aanranden of zelfs verkrachten. Nee, die gaan 's avonds gewoon naar huis, kijken tv, eten wat met/zonder gezin kortom the usual stuff en gaan slapen. Volgens mij wordt in deze draad enkel de nadruk gelegd op straatkrapuul en verliest men de rest uit het oog met en passant veralgemeningen die geen steek houden. Ik kan begrijpen dat het niet leuk is op dergelijke wijze lastigevallen te worden maar men hoeft nu ook niet te overdrijven.
Als je wil dan knijp ik wel eens in je billen hoor.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 12:50   #1466
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
... Maar een Italiaan da's natuurlijk een casanova, een straatjochie daarentegen van maghrebijnse afkomst... Anyway ik lig er niet van wakker as: 'blaffende honden bijten niet'. Voor mij maakt dat geen verschil of dat nu een zuiderse witte of bruine is, ik ga geen volledige ethnie zitten bashen omwille van wat straatkrapuul.
Wees voorzichtig daarmee, dat is een veralgemening die niet eens werkelijk over honden gaat. Ik heb twee Rottweilers die al wel eens blaffen, en bijten doen ze ook met veel plezier zelfs.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 20:12   #1467
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als je wil dan knijp ik wel eens in je billen hoor.
Omg
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 20:13   #1468
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wees voorzichtig daarmee, dat is een veralgemening die niet eens werkelijk over honden gaat. Ik heb twee Rottweilers die al wel eens blaffen, en bijten doen ze ook met veel plezier zelfs.
i see..
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 20:15   #1469
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zo zullen er ook wel flikken zijn die nog nooit lastig gevallen zijn zoals in Borgerrokko onlangs gebeurde.

Het zal afwachten zijn op een echt filmpje, met vb. een fris meisje die hier of daar (maar niet op de Grote Markt van Brussel ...) wandelt, of een koppel holebi's ...
Vanmiddag nog was ik in Borgerhout, zag daar lichtgeklede meisjes, opgetut & al, en had niet de indruk dat die schrik hadden lastig gevallen te worden, iedereen liet die met rust overigens... tja...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 20:50   #1470
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wees voorzichtig daarmee, dat is een veralgemening die niet eens werkelijk over honden gaat. Ik heb twee Rottweilers die al wel eens blaffen, en bijten doen ze ook met veel plezier zelfs.
Niets om fier op te zijn feitelijk. Waarom hebt ge zulke moordwapens nodig? Laat me denken, uw antwoord gaat zijn dat ge ze onder controle hebt. Nee dus.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2022, 15:44   #1471
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.006
Standaard

wat we zagen in die reportage is schandalig , die loefers pesten westerse vrouwen weg
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2022, 15:55   #1472
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.006
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=8kgW-MT8jWE&t=47s
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2022, 17:54   #1473
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.153
Standaard

Maar o wee als een bouwvakker fluit naar een passerende dame.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2022, 18:12   #1474
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.006
Standaard

ik stapte gistern door Oostende en zag verschillende loefers , als Femme dlR daar ook begint ga ik zeer kwaad worden
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2022, 18:19   #1475
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Niets om fier op te zijn feitelijk. Waarom hebt ge zulke moordwapens nodig? Laat me denken, uw antwoord gaat zijn dat ge ze onder controle hebt. Nee dus.
Het zijn lieve dieren, verre van moordwapens, alleen de boeven schijnen er niet happig op te zijn. En ja, als die honden menen dat het vrouwke in gevaar is, dan komt het inderdaad niet goed. Maar ja, we hebben het dan over boeven hé.

Ik zeg, laat iedereen gerust, dan is alles ok.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be