Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 maart 2014, 09:12   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Zit je nu te trollen, Bembem? Besef dat het kindergeld de kosten van kinderen absoluut niet dekt. Als je het nu al lastig hebt, dan zal de komst van een kind het nog lastiger maken. Luiers zijn niet goedkoop, speciaal melkpoeder is duur, babies en kinderen hebben vaak last van kleine en grote kwaaltjes waarvoor je om de haverklap naar de dokter moet enz.
Peut. Luiers zijn luxe, borstvoeding werkt prima, en voor kleine kwaaltjes loop je niet naar de dokter.

En welke grote kwalen zijn er?

En als het mis gaat, dan kweek je toch gewoon een vervangertje...

Het enige belangrijk is, is ervoor te zorgen dat het niet lijkt alsof je het nieuwe leventje verwaarloost.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 09:13   #22
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Peut. Luiers zijn luxe, borstvoeding werkt prima, en voor kleine kwaaltjes loop je niet naar de dokter.

En welke grote kwalen zijn er?

En als het mis gaat, dan kweek je toch gewoon een vervangertje...

Het enige belangrijk is, is ervoor te zorgen dat het niet lijkt alsof je het nieuwe leventje verwaarloost.
Niet als ze gaat adopteren, of ze moest een bus melk aan haar borsten kleven...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 09:19   #23
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Niet als ze gaat adopteren, of ze moest een bus melk aan haar borsten kleven...
Ze dacht aan de spermabank.... dan komt die cupmaat extra wel vanzelf.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 09:53   #24
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ze dacht aan de spermabank.... dan komt die cupmaat extra wel vanzelf.
Dan heeft ze nog niet nagedacht over de bevalling, want da's een vrij pijnlijke bedoening. De eerste keer hield ik er 2 geplette vingers aan over. Zeer dat da deed... En voor een vrouw zal dat ook wel geen deugd doen...

En dan de andere dingen die ze over 't hoofd ziet, zwangerschapsstriemen, figuurproblemen, ochtendmisselijkheid, noem maar op...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.

Laatst gewijzigd door manta : 25 maart 2014 om 09:54.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 10:31   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Peut. Luiers zijn luxe, borstvoeding werkt prima, en voor kleine kwaaltjes loop je niet naar de dokter.

En welke grote kwalen zijn er?

En als het mis gaat, dan kweek je toch gewoon een vervangertje...

Het enige belangrijk is, is ervoor te zorgen dat het niet lijkt alsof je het nieuwe leventje verwaarloost.

Je bedoelt dat dit laatste de enige zorg van Bembem zou wezen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 10:55   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt dat dit laatste de enige zorg van Bembem zou wezen?
Neen, helemaal niet, de zorg voor bembem lijkt wel de extra inkomsten, en dan is de ogenschijnlijke goeie zorg wel belangrijk.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 11:51   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Neen, helemaal niet, de zorg voor bembem lijkt wel de extra inkomsten, en dan is de ogenschijnlijke goeie zorg wel belangrijk.
Om iets te doen uitschijnen dat het klaarblijkelijk niet is moet iemand wel over een hoger IQ van 75 beschikken.

Me dunkt niet dat dit blijkt uit een korte samenvatting van wat ik hier onder ogen kreeg.

Bembem haat kinderen. Ze heeft een grondige hekel aan hun gekrijs/gejengel en lost dat met “LOL” op door sparadrap op hun mond te plakken.
Een kind adopteren is voor haar een manier om er financieel op vooruit te gaan.
Zonder kind krijgt ze een uitkering van exact twee maal het bedrag waarvan ze denkt dat het ruimschoots volstaat voor de opvoeding van een kind. Met een kind ten laste komt er een bedrag van .....400 euro bovenop haar uitkering als alleenstaande. Het (financiële) “profijt” dat ze zich denkt te kunnen doen met de adoptie van een gehate bleiter is dus in feite.....0.

Maar dan komt de kat op de koord.
Bembem gebruikt haar kindjeS als excuustruus om niet te hoeven gaan werken. En blablabla.
Zonder krijsende bleiter de haar uit haar armoede redt blijft ze opgescheept met een uitkering van de OCMW van.....400 euro minder dan ze krijgt als werkonwillige moeder mét een adoptiesukkelaartje.
Mét een kind dat ze haat omdat het krijst en jengelt (wat het zeker zal doen met een “moeder” zoals Bembem) kan ze haar luilekker armoeluizenleventje ongestoord verder zetten.

Denkt ze toch.

__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 maart 2014 om 11:53.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 13:41   #28
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.972
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Peut. Luiers zijn luxe, borstvoeding werkt prima, en voor kleine kwaaltjes loop je niet naar de dokter.
1.Laat u kinderen in de vrije natuur hun gevoeg doen?
2.Niet iedere vrouw produceert voldoende melk en Bembem lijkt me bovendien niet het type om die inspanning te doen.
3.Oorontsteking of stevige verkoudheid onbehandeld laten? Wij doen dat onze kinderen niet aan maar ja, wij hebben dan ook een hart voor hen.

Citaat:
En welke grote kwalen zijn er?
Als kleuter ben ik tijdens een potje spelevechten recht op mijn elleboog beland, met een paar weken gips tot gevolg. Eén van onze kinderen heeft ooit een groenhoutfractuur opgelopen door stomweg te vallen, met een botontsteking tot gevolg (drie weken ziekenhuis voor een intraveneuze antibioticakuur). Een klasgenootje van één van onze kinderen is gevallen met schedelbreuk tot gevolg.
Kinderen zijn gewoon wild, onberekenbaar en ze zien geen gevaar. Ik wil geen eten geven aan al de ouders die al eens naar de spoedgevallen zijn moeten gaan wegens kleine en grote ongelukken.

Citaat:
En als het mis gaat, dan kweek je toch gewoon een vervangertje...
Tja, ouderlijke gevoelens zijn u blijkbaar vreemd (tenzij u iedereen gewoon wat zit te stangen).

Citaat:
Het enige belangrijk is, is ervoor te zorgen dat het niet lijkt alsof je het nieuwe leventje verwaarloost.
Euhm, heb jij toevallig een strafblad?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 13:47   #29
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Om iets te doen uitschijnen dat het klaarblijkelijk niet is moet iemand wel over een hoger IQ van 75 beschikken.

Me dunkt niet dat dit blijkt uit een korte samenvatting van wat ik hier onder ogen kreeg.

Bembem haat kinderen. Ze heeft een grondige hekel aan hun gekrijs/gejengel en lost dat met “LOL” op door sparadrap op hun mond te plakken.
Een kind adopteren is voor haar een manier om er financieel op vooruit te gaan.
Zonder kind krijgt ze een uitkering van exact twee maal het bedrag waarvan ze denkt dat het ruimschoots volstaat voor de opvoeding van een kind. Met een kind ten laste komt er een bedrag van .....400 euro bovenop haar uitkering als alleenstaande. Het (financiële) “profijt” dat ze zich denkt te kunnen doen met de adoptie van een gehate bleiter is dus in feite.....0.

Maar dan komt de kat op de koord.
Bembem gebruikt haar kindjeS als excuustruus om niet te hoeven gaan werken. En blablabla.
Zonder krijsende bleiter de haar uit haar armoede redt blijft ze opgescheept met een uitkering van de OCMW van.....400 euro minder dan ze krijgt als werkonwillige moeder mét een adoptiesukkelaartje.
Mét een kind dat ze haat omdat het krijst en jengelt (wat het zeker zal doen met een “moeder” zoals Bembem) kan ze haar luilekker armoeluizenleventje ongestoord verder zetten.

Denkt ze toch.

En dan zijn er hier nog die zullen zeggen dat ik mensen persoonlijk aanval...

Nu hoor ik ze niet.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 13:50   #30
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En U denkt dat die €400 in de maand compenseerd voor de kosten van een baby?
een baby? dat kind groeit en met het groeien, groeien ook de kosten.

Maar daar heeft bembem geen boodschap aan; Waarschijnlijk staat ze het kind gewoon af als blijkt dat haar kosten/baten analyse niet klopte.

Het blijkt dus geen opvoedkundig probleem te zijn, zoals ik veronderstelde. het valt me namelijk op dat voor Afrikaanse personen het werpen van kinderen in ruil voor extra papieren, subsidies, kindergeld etc... doodnormaal vinden. Ik las ooit zelfs een oproep van een Afrikaanse illegale naar een "belg" om een "kind" te maken zodat haar papieren in orde geraakten. hij "hoefde zich geen zorgen te maken", nadat hij het kind had erkend (haja voor de papieren), moest hij zich er niks meer van aantrekken, want eenmaal de papieren ging ze het toch bij de Jeugddienst achterlaten;
Voil�* problem solved �* l'Africaine. WIJ WILLEN MEER AFRIKANEN!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 13:57   #31
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 13:59   #32
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ok, ik heb dit weekend de wind van voren gekregen van mijn moeder. Eigenlijk zou ik willen adopteren, maar vermits dit niet realistisch is mbt mijn situatie (van werkloze) had ik sinds enige tijd het plan van naar de spermabank te gaan.

Ik geef grif toe dat ik in feite niet echt een kindermens ben, ik haat zelfs kinderen (bv. kan absoluut niet tegen hun gekrijs, vieze pampers, gejengel ..) en het voor mij eigenlijk een manier is om er financieel op vooruit te gaan - vooral dat ik moeite heb met een job te vinden.

Want stel dat ik tegen dit en volgend jaar bij het OCMW beland, dan krijg ik meer per maand als leefgeld als ik een kind ten laste heb. Maw. dan kan ik rekenen op een 1070€ per maand (+ kindergeld) ipv. het leefloon voor een alleenstaande van +-800€ .. Met de komst van een kind zou ik zo per maand +-1220€ hebben

Als ik morgen werk vind dan zal het ook rond de 1200 �* 1300€ zijn. Misschien iets meer, maar niet fenomenaal.

Ik doe er maw. profijt aan. En ik kan dan bvb ook zeggen dat ik niet kan gaan werken omwille van de kindjes en dat ik geen oppas heb en blablabla. Maw. mij laten chouchouteren en niet te vergeten de 900€ aan geboortegeschenken van het ziekenfonds Yep, ik zag het al helemaal zitten

Maar ..

Want er is een "maar" (Het loopt toch nooit van een leien dakje voor mij..)

Mijn moeder heeft gedreigd van een advocaat op me af te sturen of weet ik wat .. Ik had er eigenlijk veel beter niets van gezegd en haar achteraf gewoon voor het voldongen feit gezet met als enige info dat het een gevolg was van een discotheek bezoek ofzo.

Dan had ze wss. geen boe of ba gezegd!

Nu zit ik lekker met de gebakken peren, met als enige uitzicht - indien ik niets van werk vind, verdere armoede bij het OCMW ipv. de dop

Verder ben ik ook niet compleet zonder scrupules, ook al geef ik toe dat het vnl. uit financiële overwegingen is dat ik een kind zou willen, ik zou ook graag iets doen aan mijn eenzaamheid en later kerstmis enzo niet alleen te moeten vieren.

Bref, ik had er beter helemaal niets van tegen haar gezegd. Mijn plannen staan nu "on holt"

Ze is nochtans een linkse, en ze heeft mij destijds geadopteerd. En toch deed ze zo'n uitspraak van "ja, en met één of andere dan nog wel" .. Heu wat maakt het uit dat het mss maar één of andere is, daarom is het juist anoniem.

En dan was dat mens bezig dat ik geen vaderfiguur zou kunnen bieden en blablablablabla. Bref, het werd er gisteren weeral eens lekker ingewreven dat het enkel "Survival of the Fittest" hoort te zijn, en dat een loser als ik daar geen recht op heeft

Ik preciseer erbij dat ze van mijn 'winstbejag' motief niet op de hoogte is, enkel mijn zogezegde kinderwens.


Vraag: Wat is jullie mening hierover?

Thx
Het beste is een kindje met een down syndroom in huis nemen, krijg je extra geld voor.
Tot zover mijn deelname aan je uitdaagdraadje
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 17:03   #33
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/38/Familie/...p-straat.dhtml

Kinderen ??
Sommige hebben het blijkbaar TE druk met andere dingen !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 17:16   #34
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Daarnet nog aan de school , één in woestijngewaad één in de koets en één in de hand en één af te halen.
Maar dat mens in woestijngewaad gaat onze pensioenen betalen , nietwaar ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 17:30   #35
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
1.Laat u kinderen in de vrije natuur hun gevoeg doen?
2.Niet iedere vrouw produceert voldoende melk en Bembem lijkt me bovendien niet het type om die inspanning te doen.
Dan verliest ze al een deeltje van het "fiscale voordeel".

Citaat:
3.Oorontsteking of stevige verkoudheid onbehandeld laten? Wij doen dat onze kinderen niet aan maar ja, wij hebben dan ook een hart voor hen.
Daar gaat het volgende deel.

Citaat:
Als kleuter ben ik tijdens een potje spelevechten recht op mijn elleboog beland, met een paar weken gips tot gevolg. Eén van onze kinderen heeft ooit een groenhoutfractuur opgelopen door stomweg te vallen, met een botontsteking tot gevolg (drie weken ziekenhuis voor een intraveneuze antibioticakuur). Een klasgenootje van één van onze kinderen is gevallen met schedelbreuk tot gevolg.
Nog nooit een botbreuk gehad.
Citaat:
Kinderen zijn gewoon wild, onberekenbaar en ze zien geen gevaar. Ik wil geen eten geven aan al de ouders die al eens naar de spoedgevallen zijn moeten gaan wegens kleine en grote ongelukken.
Ik ben wel gebeten geweest door een dolle hond, de paniek waarin mijn moeder schoot was indrukwekkend.
Citaat:
Tja, ouderlijke gevoelens zijn u blijkbaar vreemd (tenzij u iedereen gewoon wat zit te stangen).
Ik zit niet te stangen, en ouderlijke gevoelens zijn mij compleet vreemd. Ik ben dan ook geen ouder.
Citaat:
Euhm, heb jij toevallig een strafblad?
Neen, absoluut niks.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 18:08   #36
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ok, ik heb dit weekend de wind van voren gekregen van mijn moeder. Eigenlijk zou ik willen adopteren, maar vermits dit niet realistisch is mbt mijn situatie (van werkloze) had ik sinds enige tijd het plan van naar de spermabank te gaan.

Ik geef grif toe dat ik in feite niet echt een kindermens ben, ik haat zelfs kinderen (bv. kan absoluut niet tegen hun gekrijs, vieze pampers, gejengel ..) en het voor mij eigenlijk een manier is om er financieel op vooruit te gaan - vooral dat ik moeite heb met een job te vinden.

Want stel dat ik tegen dit en volgend jaar bij het OCMW beland, dan krijg ik meer per maand als leefgeld als ik een kind ten laste heb. Maw. dan kan ik rekenen op een 1070€ per maand (+ kindergeld) ipv. het leefloon voor een alleenstaande van +-800€ .. Met de komst van een kind zou ik zo per maand +-1220€ hebben

Als ik morgen werk vind dan zal het ook rond de 1200 �* 1300€ zijn. Misschien iets meer, maar niet fenomenaal.

Ik doe er maw. profijt aan. En ik kan dan bvb ook zeggen dat ik niet kan gaan werken omwille van de kindjes en dat ik geen oppas heb en blablabla. Maw. mij laten chouchouteren en niet te vergeten de 900€ aan geboortegeschenken van het ziekenfonds Yep, ik zag het al helemaal zitten

Maar ..

Want er is een "maar" (Het loopt toch nooit van een leien dakje voor mij..)

Mijn moeder heeft gedreigd van een advocaat op me af te sturen of weet ik wat .. Ik had er eigenlijk veel beter niets van gezegd en haar achteraf gewoon voor het voldongen feit gezet met als enige info dat het een gevolg was van een discotheek bezoek ofzo.

Dan had ze wss. geen boe of ba gezegd!

Nu zit ik lekker met de gebakken peren, met als enige uitzicht - indien ik niets van werk vind, verdere armoede bij het OCMW ipv. de dop

Verder ben ik ook niet compleet zonder scrupules, ook al geef ik toe dat het vnl. uit financiële overwegingen is dat ik een kind zou willen, ik zou ook graag iets doen aan mijn eenzaamheid en later kerstmis enzo niet alleen te moeten vieren.

Bref, ik had er beter helemaal niets van tegen haar gezegd. Mijn plannen staan nu "on holt"

Ze is nochtans een linkse, en ze heeft mij destijds geadopteerd. En toch deed ze zo'n uitspraak van "ja, en met één of andere dan nog wel" .. Heu wat maakt het uit dat het mss maar één of andere is, daarom is het juist anoniem.

En dan was dat mens bezig dat ik geen vaderfiguur zou kunnen bieden en blablablablabla. Bref, het werd er gisteren weeral eens lekker ingewreven dat het enkel "Survival of the Fittest" hoort te zijn, en dat een loser als ik daar geen recht op heeft

Ik preciseer erbij dat ze van mijn 'winstbejag' motief niet op de hoogte is, enkel mijn zogezegde kinderwens.


Vraag: Wat is jullie mening hierover?

Thx
Stuur maar een foto in PM
__________________
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 20:08   #37
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Hmm ik heb de indruk dat jullie niet echt doorhebben dat 1220€ voor mij een bom geld is, ik kan daar veel mee doen hoor, ook al lijkt het voor iemand die gewend is aan 1500 �* 2000€ en meer natuurlijk peanuts. Maar ik heb als langdurige werkloze geleerd van met een beperkt budget te 'overleven' en mijn plan te trekken. Plus het feit dat ik gedurende de eerste 5 levensjaren van het boeleke niet veel kosten zal hebben (ik heb het OMNIO-statuut voor mijn medische kosten by the way) en zo'n 200€ per maand opzij zal kunnen zetten, jawel

Maw. ik zie mij het met pakweg 1000€ per maand best doen .. en na 5 jaar zal ik toch zo'n 12 000€ gespaard hebben En zelfs met zeg maar enkel 100€ per maand sparen, zal het toch zo'n 6000€ zijn


Dus, waar maken jullie je druk om, ik ben slimmer dan ik me voordoe hoor, mijn IQ is destijds meermaals getest, ik zit in de 115-120 range

Wat betreft die "sparadrap" .. Knuppel niet over opwinden, ik zeg bv. ook vaak dat ik ze door het raam zou willen kieperen >> wilt nog niet zeggen dat ik dat ook daadwerkelijk in de praktijk zet hé

ps. guys, pls geen pm's meer sturen, het is de spermabank of niets LOL

pss. circe, waarom begin jij over Afrikanen? LOL

Psss. sonny kroket: no comment
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 20:20   #38
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 20:27   #39
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2014, 21:07   #40
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je vergist je.
Ik heb, net voor Kind en Gezin het monopolie op adoptie kreeg toegespeeld, met eigen ogen gezien hoe moeilijk het voor een nochtans rijk koppel mét politieke invloed was om een (gehandicapt!) kindje uit een voormalig Oostblokland geadopteerd te krijgen. Nu kan zelfs dat niet meer.

Bizar. Ik ken nochtans mensen die destijds zonder problemen een Vietnameesje adopteerden. Het hielp natuurlijk dat ze in de contreien gestationeerd waren. En zo zijn er nogal wat, het volstaat van op het juiste moment op de juiste plaats te zijn. Jouw koppel heeft gewoon bad luck gehad.

Trouwens al die procedures, screening zijn gewoon quatsch. Het kan een garantie zijn op super ouders en dito opvoeding, maar het is zeker geen garantie. Zo weet ik bv. uit goede bron van een geadopteerd kind dat het slachtoffer werd van incest, door een vader met als beroep 'rechter' nota bene Geen alleenstaand geval overigens. Misbruik, verwaarlozing etc. komen meer voor bij adoptie dan men zou denken hoor .. Om nog maar niet te spreken over diegenen die adopteren omdat ze anders een 'blubberbuik' zouden hebben. Ook dit weet ik uit goede bron.

Het enigste waar die "formaliteiten" voor nodig zijn is kassa kassa. Al de rest is goodwill en <�* la tête du client>
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be