Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 december 2014, 10:37   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Ambtenaren leveren niets in.
Voor 400.000 statutairen blijven hun 5 laatste jaren meerekenen ipv de hele loopbaan.
Ze worden niet afgedankt maar slechts 1/4 wordt vervangen bij pensionering (besparing van 3%!!!).
Militairen die opstappen behouden hun pensioenrechten en krijgen nog 70% van hun laatste loon uitbetaald bovenop het loon van hun nieuwe job.
De meetellende studiejaren tellen nog tot 2024 mee etc etc
De mensen uit de privé moeten dit feest blijven betalen!!
Off topic.
En weer alles op een hoopje gooien: verschillende voordelen voor verschillende categorieën gewoon na mekaar opsommen, zodat de verkeerde indruk ontstaat dat iedereen alle voordelen heeft.

Verder nog:
mijn buurman ging vorige maand, vanuit de privé, met pensioen.
Met zijn afscheidspremie is hij gaan winkelen, en hij kwam terug met een mobilhome van 70.000 euro. In een keer betaald met zijn premie.

Ik kan er zo ook een kopen. Maar dan op afbetaling. Omdat mijn pensioen dan ook iets hoger is dan dat van mijn buurman.

Ik bedoel maar: je moet de verloning zien in het geheel van het plaatje. Van a tot z.

Hoe goedaardig ben ik toch dat ik je dit alsmaar opnieuw tracht uit te leggen. Daarvoor alleen al zou ik een dubbele perequatie op mijn pensioen moeten krijgen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 10:42   #22
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

ik stel voor dat we iedereen zijn belastingen verdubbelen en de mijne, als aanbrenger van dit goed idee, halveren. Hierdoor zal de staatschuld snel teruglopen en kunnen de hangmatters rustig blijven liggen waar ze nu liggen
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 10:47   #23
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Verder nog:
mijn buurman ging vorige maand, vanuit de privé, met pensioen.
Met zijn afscheidspremie is hij gaan winkelen, en hij kwam terug met een mobilhome van 70.000 euro. In een keer betaald met zijn premie.

.
U maakt een insinuatie naar ontslagen mensen die een premie krijgen.
Wij hebben onze premie moeten laten vallen om op swt te kunnen gaan.
Deze regering wil swt-ers EN ALLE BRUGGEPENSIONEERDEN als gewone werklozen behandelen en hen na 2 jaar werkloosheid definitief vd dop gooien (periodes gewerkt als interim minder dan 12 maanden gedurende 18 maanden worden beschouwd als zijnde niet gewerkt).
Wat heb je trouwens aan een BRUTO premie van 70.000 Euro waarin uw vooropzeg zit en waar je niet eens de helft van overhoud als je nog jaren de helft van uw levensstandaard zult moeten inleveren.
U praat over ONTSLAGEN mensen in de privé!
U verwart dit opzettelijk met ambtenaren die op hun 55 ste uit vrije wil met tbs (het ambtenarenbrugpensioen) gaan en wiens "pensioen" 1.000 Euro/maand hoger is dan een werknemer die 10 jaar later pas met pensioen MAG gaan!!!

Laatst gewijzigd door demonen : 1 december 2014 om 10:49.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 10:48   #24
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
als gewone werklozen behandelen en hen na 2 jaar werkloosheid definitief vd dop gooien !!!
liegebeest. De werkloosheid wordt niet beperkt in de tijd, hoe spijtig ik dat ook vind.

We blijven het enige land ter wereld waar je oneindig lang aan den dop kan blijven hangen.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 10:55   #25
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
liegebeest. De werkloosheid wordt niet beperkt in de tijd, hoe spijtig ik dat ook vind.

We blijven het enige land ter wereld waar je oneindig lang aan den dop kan blijven hangen.
“Goed twintig jaar lang werkte ik in een hele rist Gentse bedrijven”, vertelt Armand, die een A2-diploma mechanica op zak heeft. “Altijd als uitzendkracht, maar ik rolde haast automatisch van de ene opdracht in de andere. In het ene bedrijf werd ik meteen als ploegbaas aangesteld, in het andere kreeg ik ’s nachts de verantwoordelijkheid over een hele fabriek ter waarde van tientallen miljoenen euro’s op de schouders. In 2006 begonnen de opdrachten plots te stokken. Ik was toen 42, en voelde dat mijn leeftijd blijkbaar ook begon mee te spelen. Tegelijk kreeg ik bij enkele bedrijven te horen dat ik een jobhopper was, mijn cv was in hun ogen niet stabiel genoeg. Een absurde redenering natuurlijk als je constant via een uitzendkantoor aan de slag bent: alle bedrijven waar ik de voorbije jaren werd binnengehaald rekruteerden uitsluitend via interimkantoren, een vast contract was daar nooit een optie.”

In mei 2006 trok Armand noodgedwongen naar de VDAB, waar hij zich inschreef als werkzoekende. “De maanden daarop kreeg ik hier en daar nog wat korte opdrachten, maar daarmee bouw je geen krediet op bij de RVA om na een langdurige periode van werkloosheid opnieuw aanspraak te kunnen maken op een volwaardige uitkering.” En toen, we schreven medio 2008, viel de werkloosheidsuitkering plots volledig weg. “Ik was uitgenodigd voor een eerste evaluatiegesprek bij de RVA. Het probleem was dat ik de bewuste uitnodiging nooit ontvangen heb, omwille van een probleem met de postbedeling in mijn straat. Na een tweede gesprek bleek mijn afwezigheid daar voor één van de twee RVA-facilitatoren voldoende reden om mijn uitkering tijdelijk – voor een periode van vijf maanden - te schorsen. Achteraf heb ik nochtans kunnen aantonen dat ik de bewuste uitnodiging effectief nooit ontvangen had, maar toen was de beslissing al genomen. Jammer voor mij dus, maar ik moest het enkele maanden met mijn spaarcenten zien te rooien.”

Arbeidsrechtbank

Na een jaar van vallen en opstaan, waarbij Armand korte interimbaantjes in de horeca afwisselde met lange, uitzichtloze periodes zonder werk en met een sterk verminderde werkloosheidsuitkering van zowat 600 euro, volgde eind 2009 een derde gesprek bij de RVA. “Met het oog daarop was ik bij de vakbond gaan aankloppen, en zij hadden me aangeraden om me goed voor te bereiden en zoveel mogelijk bewijsstukken van mijn sollicitaties te verzamelen. Dat heb ik ook gedaan, kijk maar. “ Waarna hij ons een gigantisch groot blad toont, met daarop een indrukwekkende lijst van ruim veertig bedrijven – compleet met contactpersoon, datum en respons – waar hij het voorbije jaar ging aankloppen. “Bij de vakbond waren ze er vooraf rotsvast van overtuigd dat ik over meer dan voldoende elementen beschikte om aan te tonen dat ik echt mijn best had gedaan. Helaas, verloren moeite”, klinkt het wat bitter. “Voor de RVA kwam het er vooral op aan dat ik de juiste – lees hun – formulieren en standaard bewijsstukken kon voorleggen. Mijn lange, zorgvuldig opgemaakte lijst hebben ze amper bekeken, en de formele brieven en antwoorden die ik kon voorleggen, werden door de facilitator één voor één van tafel geveegd.”



De conclusie was even kort als pijnlijk: een definitieve uitsluiting van het recht op werkloosheidsuitkeringen. “In theorie zou ik, als overgangsmaatregel, nog zes maanden lang 27 euro per dag ontvangen. Tot mijn grote verbijstering is ook die uitkering nu al twee maanden weggevallen. Waarom? Joost mag het weten. Samen met de vakbond ben ik intussen ook al tekst en uitleg gaan vragen bij RVA, maar daar krijg ik geen deftig antwoord op mijn vraag. Intussen hebben we de zaak aangekaart bij de arbeidsrechtbank, maar een dergelijke procedure is ook niet in een wip afgehandeld. Gelukkig ben ik sinds kort weer aan de slag, zij het tijdelijk, zodat ik voorlopig tenminste een inkomen heb.”

“Kijk, alle begrip voor het feit dat de RVA er alles aan doet om mogelijke profiteurs uit het systeem te halen. Waar ik niet bij kan, is dat ik hopen bewijzen op tafel leg die aantonen dat ik echt niet heb stilgezeten de voorbije maanden, maar dat mijn facilitator daar amper oog voor heeft. Ik heb echt de indruk dat ik afgerekend word op puur administratieve tekortkomingen, je reinste muggenzifterij zeg maar. Maar wat dan gezegd van de samenwerking tussen RVA en VDAB, die vaak totaal spaak loopt? En waarom kan ik me zelfs niet inschrijven voor een VDAB-opleiding zolang ik op interimbasis aan de slag ben? Veel keuze heb ik nochtans niet, nu ik totaal geen uitkering meer krijg. Die vraag heb ik ook bij de RVA op tafel gegooid: ‘ik heb nog welgeteld 2,5 euro op mijn rekening staan, wat wil je dat ik nu doe?’ ‘Dat is mijn probleem niet’, klonk het laconiek.”

Tekst Filip Michiels

Gepubliceerd in het Vacature Magazine van 6 maart 2010
http://www.vacature.com/artikel/van-...lozen-getuigen
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 10:55   #26
Allesstroomt
Gouverneur
 
Allesstroomt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2014
Berichten: 1.121
Standaard

Hopelijk gaat men in België vlug overschakelen naar petflessen en blik op statiegeld zodat we als gepensioneerden ons rusthuis kunnen betalen door in de vuilbakken naar materiaal met statiegeld te zoeken zoals ik de Duitse gepensioneerden zie doen die zich zelfs geen reis naar een goedkoper rust huis in de tropen of oost europa meer kunnen permitteren. En hopelijk slaagt de VS erin manumilitare de ongelijkheid tussen de landen te behouden of goedkope rusthuizen in het buitenland zijn ook geen mogelijkheid meer. Dan worden enkel de vriendjes van de nva en de cd&v nog verzorgd en de rest kan in de vuilbakken zitten.
__________________
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek

"De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats.

Laatst gewijzigd door Allesstroomt : 1 december 2014 om 10:55.
Allesstroomt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 11:04   #27
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
“blablablablablablabla
schone copy/paste, maar doet niets ter zake.
U stelt dat men na twee jaar iedereen van den dop gooit. Dat is fout, jammer genoeg.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 11:04   #28
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt Bekijk bericht
Hopelijk gaat men in België vlug overschakelen naar petflessen en blik op statiegeld zodat we als gepensioneerden ons rusthuis kunnen betalen door in de vuilbakken naar materiaal met statiegeld te zoeken zoals ik de Duitse gepensioneerden zie doen die zich zelfs geen reis naar een goedkoper rust huis in de tropen of oost europa meer kunnen permitteren. En hopelijk slaagt de VS erin manumilitare de ongelijkheid tussen de landen te behouden of goedkope rusthuizen in het buitenland zijn ook geen mogelijkheid meer. Dan worden enkel de vriendjes van de nva en de cd&v nog verzorgd en de rest kan in de vuilbakken zitten.

__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 11:10   #29
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
schone copy/paste, maar doet niets ter zake.
U stelt dat men na twee jaar iedereen van den dop gooit. Dat is fout, jammer genoeg.
U bent nog geen 30 jaar, hooguit 10 jaar gewerkt. Ik heb 52 loopbaanjaren op mijn teller. 1 jaar is 260 rsz dagen X 52 = 13.520 rsz dagen.
Wie zijt gij?
Denkt gij dat ge nooit werkloos kunt worden?
Hoe schat gij uw kansen in op de arbeidsmarkt als ge 56 jaar zijt in de ergste economische crisis sedert WOII?
U bent verwaand, Edje!!

Laatst gewijzigd door demonen : 1 december 2014 om 11:11.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 11:15   #30
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
U bent nog geen 30 jaar, hooguit 10 jaar gewerkt. Ik heb 52 loopbaanjaren op mijn teller. 1 jaar is 260 rsz dagen X 52 = 13.520 rsz dagen.
Wie zijt gij?
Denkt gij dat ge nooit werkloos kunt worden?
Hoe schat gij uw kansen in op de arbeidsmarkt als ge 56 jaar zijt in de ergste economische crisis sedert WOII?
U bent verwaand, Edje!!
speel maar op de man ipv te argumenteren tegen mijn post. Wat u stelt is zelfs fout, maar dat doet niet terzake.
U beweerde dat de regering iedereen na twee jaar hun dop gaat afpakken. Dat is een leugen.
Feit dat u nu begint te razen als een bezetene geeft alvast al aan dat u door heeft dat u betrapt bent op die leugen en geen kant meer uitkan
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!



Laatst gewijzigd door Eduard Khil : 1 december 2014 om 11:16.
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 11:25   #31
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
speel maar op de man ipv te argumenteren tegen mijn post. Wat u stelt is zelfs fout, maar dat doet niet terzake.
U beweerde dat de regering iedereen na twee jaar hun dop gaat afpakken. Dat is een leugen.
Feit dat u nu begint te razen als een bezetene geeft alvast al aan dat u door heeft dat u betrapt bent op die leugen en geen kant meer uitkan
Vanaf 2 jaar werkloosheid (indien U gedurende een aaneengesloten periode van 18 maanden binnen deze 24 maanden minder dan 12 maanden heeft gewerkt, bv via interim, wordt deze periode beschouwd als zijnde niet gewerkt!) bent U in België een langdurige werkloze.
Deze mensen moeten zich verantwoorden voor de rva en kunnen gesanctioneerd worden. Hier loopt een topic over het aantal geschorste werklozen per gewest.
Gij loopt nog met een korte broek rond en denkt dat ge de wereld kent.
In één van uw topics zegt ge dat veel van uw vrienden nog werkloos zijn en zware consumentenkredieten meetorsen.
Nogmaals Edje, wie zijt gij?
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 11:31   #32
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Vanaf 2 jaar werkloosheid (indien U gedurende een aaneengesloten periode van 18 maanden binnen deze 24 maanden minder dan 12 maanden heeft gewerkt, bv via interim, wordt deze periode beschouwd als zijnde niet gewerkt!) bent U in België een langdurige werkloze.
Deze mensen moeten zich verantwoorden voor de rva en kunnen gesanctioneerd worden. Hier loopt een topic over het aantal geschorste werklozen per gewest.
mensen die langdurig werkloos zijn moeten idd verantwoorden dat ze werk aan het zoeken zijn. Dat is helemaal iets anders dan "iedereen na twee jaar van den dop"

Snappie? Of te moeilijk?
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 11:35   #33
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.992
Standaard

Niet vergeten dat de witte woede ook veel geld kost.
Iedereen die in een WZC werkt heeft recht op rimpeldagen.
Ik ben akkoord voor de verzorgenden en voor de verpleegkundigen, maar waarom moet bijvoorbeeld de kok, de poetsvrouw of de facilitaire medewerkers daar recht op hebben? In het OCMW WZC heeft zelfs degene die verantwoordelijk is voor de inschrijvingen daar echt op.

Hoeveel extra mensen zijn daar voor nodig denkt u?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 1 december 2014 om 11:36.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 11:37   #34
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.992
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Vanaf 2 jaar werkloosheid (indien U gedurende een aaneengesloten periode van 18 maanden binnen deze 24 maanden minder dan 12 maanden heeft gewerkt, bv via interim, wordt deze periode beschouwd als zijnde niet gewerkt!) bent U in België een langdurige werkloze.
Deze mensen moeten zich verantwoorden voor de rva en kunnen gesanctioneerd worden. Hier loopt een topic over het aantal geschorste werklozen per gewest.
Gij loopt nog met een korte broek rond en denkt dat ge de wereld kent.
In één van uw topics zegt ge dat veel van uw vrienden nog werkloos zijn en zware consumentenkredieten meetorsen.
Nogmaals Edje, wie zijt gij?
Wie bent u eigenlijk?
Op SWT gaan en een loopbaan van 52 jaar op de teller.
Wat klopt er niet?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 1 december 2014 om 11:38.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 11:38   #35
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.992
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leenmans Bekijk bericht
Demonenen is klaarblijkelijk een Limburger. Je moet dus trager schrijven. Snappie?
PA = RD
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 11:44   #36
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
PA = RD
u heeft het bericht gequote, pontifex zal er alvast niets willen aan doen
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 12:19   #37
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt Bekijk bericht
De rusthuizen gaan de besparingen door rekenen en de inwoners 20% meer belasten. Ik kan nu dus een rust huis ook al op mijn buik schrijven. Ik kwam er al niet meer dankzij de nieuwe pensioenberekening. Nu zak ik er nog een paar honderd euro onder. Sparen gaat ook nog amper. Openbaar vervoer duurder, gratis elektriciteit weg, opslag weg, loonstop, indexsprong, woonbonus, ... om van te huilen. Deze regering wordt mijn dood.
Al dat gratis en al die subsidies moeten betaald worden door de werkende klasse.
Jou gratis is dus niet gratis, maar een dure uitgave voor hen die werken.

Vandaag is men dus enkel bezig met het communisme af te bouwen en onze maatschappij terug rechtvaardig te maken.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 12:28   #38
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Dat de SP.A hier zit tegen te janken is toch weer leuk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De witte is niet de enige op dit forum die zich grandioos belachelijk maakt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 12:29   #39
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt Bekijk bericht
De rusthuizen gaan de besparingen door rekenen en de inwoners 20% meer belasten. Ik kan nu dus een rust huis ook al op mijn buik schrijven. Ik kwam er al niet meer dankzij de nieuwe pensioenberekening. Nu zak ik er nog een paar honderd euro onder. Sparen gaat ook nog amper. Openbaar vervoer duurder, gratis elektriciteit weg, opslag weg, loonstop, indexsprong, woonbonus, ... om van te huilen. Deze regering wordt mijn dood.
Als de rusthuizen voor iedereen te duur worden dan gaan ze daar niet veel volk meer zien.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2014, 12:39   #40
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Zolang rusthuizen zoals nu het geval is aangeboden worden op de vastgoedmarkt met opbrengst voorspellingen van 6% per jaar is het niet meer dan normaal dat enkel de kapitaalkrachtigen een toevlucht er in zoeken en hun opbrengsten opeisen.
Vegen zij wel hun zak aan wie er in zit.
Als het niet meer opbrengt dan trekken ze hun geld terug en investeren ze in iets anders.
Crèches of zo.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be