Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 juli 2017, 10:50   #21
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.280
Standaard

En hier voorzien ze halal-stranden, het eerst, naar verluid, onmiddellijk naast het naaktstrand van Bredene...
Ingang naast het worstenkraampje.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 18 juli 2017 om 10:50.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 10:58   #22
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
die Mohammed moet idd nogal groot zijn geweest, zo maar zo'n flexibele kraantjes voorzien 1400 jaar geleden, daar is Jules Vernes niks tegen eigenlijk.

of is het voor mij als hoteluitbater ook voldoende in elke badkamer een pollepel te voorzien zodat water uit de wc geschept kan worden om te voldoen aan de halal voorwaarden?

spannend toch!
Er zijn nog meer uitdagingen als hoteluitbater. Alle WC's moeten ook zodanig gepositioneerd zijn dat ze niet richting Mekka mogen wijzen. Als je echt halal wil zijn.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 11:03   #23
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Moslims zijn foei.
Lui die zichzelf identificeren met een religie, zijn op zijn minst extremistisch.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 11:23   #24
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Lui die zichzelf identificeren met een religie, zijn op zijn minst extremistisch.
Vooral te dom om voor zichzelf te denken: Hersenen vervangen door Koran, bijbel, catechismus, ... en denken(?) dat je dat zelf denkt.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 18 juli 2017 om 11:27.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 11:57   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Citaat:
Anderen verdedigen de vrouw met de opmerking dat de Amerikaanse first lady Melania Trump en Trumps dochter Ivanka bij hun bezoek geen abaya of hoofddoeken droegen.
Logisch, het is geen Paola of Mathille.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 12:02   #26
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
En hier voorzien ze halal-stranden, het eerst, naar verluid, onmiddellijk naast het naaktstrand van Bredene...
Ingang naast het worstenkraampje.
ze gaan toch de Twins niet verhuizen?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 12:03   #27
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
En de kelner vraagt: laat uw pietje eens zien. Niet besneden, geen eten!
maw ook een geval van 'heeft u wel het juiste kraantje, mijnheer?'.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 12:05   #28
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Zijn halalvakanties dan meer krankjorum dan Lourdesreizen?

Of vliegtuigmaatschappijen die rijen exclusief voor mannen voorbehouden omdat een chassidische jood vrouwen onrein vindt?
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 12:06   #29
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.172
Standaard

Ik moet mijn bericht van daarstraks corrigeren. Er zijn wel degelijk grote issues met halalhotels in ons land. Om te voldoen aan de eisen moet het personeel van Moslimsignatuur zijn. Dat is natuurlijk compleet onwettelijk. Ik verwacht dat Unia elk moment zal optreden tegen de Gentse uitbater.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 12:07   #30
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Zijn halalvakanties dan meer krankjorum dan Lourdesreizen?

Of vliegtuigmaatschappijen die rijen exclusief voor mannen voorbehouden omdat een chassidische jood vrouwen onrein vindt?
Nee, ze werken allemaal op de lachspieren. Dus blijven we maar verder lachen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 12:07   #31
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik moet mijn bericht van daarstraks corrigeren. Er zijn wel degelijk grote issues met halalhotels in ons land. Om te voldoen aan de eisen moet het personeel van Moslimsignatuur zijn. Dat is natuurlijk compleet onwettelijk. Ik verwacht dat Unia elk moment zal optreden tegen de Gentse uitbater.
Grapjas.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 12:10   #32
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik moet mijn bericht van daarstraks corrigeren. Er zijn wel degelijk grote issues met halalhotels in ons land. Om te voldoen aan de eisen moet het personeel van Moslimsignatuur zijn. Dat is natuurlijk compleet onwettelijk. Ik verwacht dat Unia elk moment zal optreden tegen de Gentse uitbater.
Bron?
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 12:12   #33
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik moet mijn bericht van daarstraks corrigeren. Er zijn wel degelijk grote issues met halalhotels in ons land. Om te voldoen aan de eisen moet het personeel van Moslimsignatuur zijn. Dat is natuurlijk compleet onwettelijk. Ik verwacht dat Unia elk moment zal optreden tegen de Gentse uitbater.
zie maar dat ge genoeg proviand hebt ingeslagen voor tijdens t wachten.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 12:17   #34
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Bron?
Mijn excuses. Alleen atheisten zijn niet toegelaten volgens Soera 5:5. Maar de essentie blijft dat ook dit discriminerend is.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2017, 17:46   #35
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.213
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik moet mijn bericht van daarstraks corrigeren. Er zijn wel degelijk grote issues met halalhotels in ons land. Om te voldoen aan de eisen moet het personeel van Moslimsignatuur zijn. Dat is natuurlijk compleet onwettelijk. Ik verwacht dat Unia elk moment zal optreden tegen de Gentse uitbater.
Helemaal niet. Alle personeel dat niet met voedsel in aanraking komt mag gerust vanalles zijn, maar liefst broeders van het boek.
Slaven zijn nu eenmaal een stukje van de moslimcultuur.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2017, 07:16   #36
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Helemaal niet. Alle personeel dat niet met voedsel in aanraking komt mag gerust vanalles zijn, maar liefst broeders van het boek.
Slaven zijn nu eenmaal een stukje van de moslimcultuur.
In een hotel is er ook personeel te vinden dat met voeding in aanraking komt. Als voor dergelijk personeel alleen volk van een bepaalde strekking wordt aangetrokken is dat discriminerend. Ik blijf het bizar vinden dat Unia altijd zo licht blijft gaan over dergelijke praktijken. Onlangs nog, bij een halalslager kreeg je korting als je Moslim was. Niet Moslims moeten daar meer betalen. Geen Unia haan die er graten in zag. Een lokale autochtone handelaar zou dat eens in de omgekeerde richting moeten doen, het kot is te klein.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2017, 07:36   #37
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
In een hotel is er ook personeel te vinden dat met voeding in aanraking komt. Als voor dergelijk personeel alleen volk van een bepaalde strekking wordt aangetrokken is dat discriminerend. Ik blijf het bizar vinden dat Unia altijd zo licht blijft gaan over dergelijke praktijken. Onlangs nog, bij een halalslager kreeg je korting als je Moslim was. Niet Moslims moeten daar meer betalen. Geen Unia haan die er graten in zag. Een lokale autochtone handelaar zou dat eens in de omgekeerde richting moeten doen, het kot is te klein.
²
heb dat ook gezien, dat was dan op camera vastgelegd met anonieme shopper en alles ... geen reactie ... terwijl ze anders zo'n voorstander zijn van anonieme controles ...

en Kris Peeters, de oude Unizo baas en vraagboei van anonieme controles had toevallig ook niks gezien ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 19 juli 2017 om 07:37.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2017, 08:07   #38
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
²
heb dat ook gezien, dat was dan op camera vastgelegd met anonieme shopper en alles ... geen reactie ... terwijl ze anders zo'n voorstander zijn van anonieme controles ...

en Kris Peeters, de oude Unizo baas en vraagboei van anonieme controles had toevallig ook niks gezien ...
Ja, dan zou ik als TV-producer eens een camera-ploeg sturen naar die mevrouw van Unia en bv een Hans Teeuwen haar laten confronteren met die reportage en vragen wat ze daar denkt aan te zullen doen.

Dat moet prima televisie opleveren.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2017, 08:17   #39
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ja, dan zou ik als TV-producer eens een camera-ploeg sturen naar die mevrouw van Unia en bv een Hans Teeuwen haar laten confronteren met die reportage en vragen wat ze daar denkt aan te zullen doen.

Dat moet prima televisie opleveren.
éénmalige prima tv en fin de carrière in het Vlaamse uniforme journalistieke en media wereldje waarin dissidentie niet gepikt wordt.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2017, 08:18   #40
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik durf er niet te veel op denken. Ik vermoed dat het iets vandoen heeft met de lichaamsholten goed te reinigen.

Mss weet Guinevere iets meer over wat de Koran zegt tijdens het douchen.
In plaats van met wc-papier uw gat af te vagen, sproeit ge alles schoon met water. In sommige landen is er geen wc-papier te vinden op het toilet, enkel dat systeem.
IK zie het probleem niet. Enkel is ons land met zijn koud klimaat minder geschikt omdat ge dan lang met een natte (maar propere) onderbroek rondloopt. In een land met constante temperaturen van meer dan 30 graden is dat natuurlijk iets anders.

PS als ge zo een toilet bezoekt is het best uw broekspijpen hoog op te trekken want die toilettenvloeren zijn nogal vochtig....
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be