Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 september 2016, 13:01   #1
MILOURAKKER
Burger
 
Geregistreerd: 14 juni 2012
Berichten: 114
Standaard Wie zegt er dat de rijken geen belasting betalen

Onderstaand een artikel uit HLN.
Ik ben zelf werkzaam in de financiële wereld (niet voor KBC, die is trouwens mijn concurrent), maar hier moet ik ze gelijk geven.
Onze vroegere AMADA communisten, praten zoals linkse drukkingsgroepen altijd doen, heel erg simpel. Hun publiek zijn natuurlijk ook de simpele mensen, (vaak ook simpele mensen van geest) die de simpele praatjes van vakbonden en linkse drukkingsgroepen binnen slikken als vers gebakken cake. Een iets wat juistere informatie is voor links te moeilijk om te verteren.

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...tml?show=react
MILOURAKKER is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2016, 13:59   #2
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MILOURAKKER Bekijk bericht
Onderstaand een artikel uit HLN.
Ik ben zelf werkzaam in de financiële wereld (niet voor KBC, die is trouwens mijn concurrent), maar hier moet ik ze gelijk geven.
Onze vroegere AMADA communisten, praten zoals linkse drukkingsgroepen altijd doen, heel erg simpel. Hun publiek zijn natuurlijk ook de simpele mensen, (vaak ook simpele mensen van geest) die de simpele praatjes van vakbonden en linkse drukkingsgroepen binnen slikken als vers gebakken cake. Een iets wat juistere informatie is voor links te moeilijk om te verteren.

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...tml?show=react
Dat is eens heel goed dat de communisten met de broek op de enkels worden gezet. Het is overigens niet alleen die van de PVDA die met opzet de mensen met een simplistisch discours op stang jagen. Gans het linkse zootje bezondigt zich eraan. Inbegrepen de troep die vandaag weer eens met "eisen" en dreigementen Brussel poogt op stelten te zetten.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be