Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 8 september 2017, 15:00   #241
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Rashond?
Mja, mijn levensverwachting is dus niet al te hoog.
Ik moet dus zeggen wat ik te zeggen heb. En wel vlug.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 8 september 2017, 15:06   #242
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Als ik het woord Ronse zie verschijnen komt mijn nekhaar overeind te staan.
Het is een vrij triestig nest, heeft qua uitzicht reeds iets van een Borinagedorp. Met bovendien "faciliteiten" () voor de vermeende Franstaligen.
quercus is offline  
Oud 8 september 2017, 15:37   #243
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het is een vrij triestig nest, heeft qua uitzicht reeds iets van een Borinagedorp. Met bovendien "faciliteiten" () voor de vermeende Franstaligen.
Een vrij triestig nest? Het zit vergeven van de vreemdelingen.
Toen de judoka Harry Van Barneveld, hij woont er, zei dat ze daar op 9/11 stonden te juichen kwam hij nooit meer in het nieuws.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 9 september 2017, 10:35   #244
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Allemaal goed en wel maar.... wie zie je zitten om hem te vervangen en beter te doen? Iemand uit de Groene of de Rode stal misschien?
En inderdaad, Jambon is gek op de islam! Ergens een stukje zin ophalen en dat duizend keren herhalen...
Dringend nood aan meer Jambon's die eindelijk wat stokken in de wielen steken van dat islamgedoe. Maar genoeg zal het niet zijn, dat wel.
Stokken in de wielen van het islamgedoe? Ik ben echt onder de indruk!!

Er moet wat mij betreft een paneuropese proautochtone en pattriotische beweging de macht teruggrijpen in europa die de hele islamofacismecollaborerende en pseudolinkse politieke, bestuurlijke, journalistieke en intellectuele elite ter verantwoording roept en achter tralies zet. Verantwoording voor de capitulatie voor een totalitaire ideologie, nl. Islam. Verantwoording voor 50 jaar schuldig verzuim. Verantwoording voor 50 jaar desinformatie. Verantwoording voor colloboratie met het fascisme van de 21ste eeuw. Churchill en roosevelt draaien zich om in hun graf.

Laatst gewijzigd door Mindset : 9 september 2017 om 11:03.
Mindset is offline  
Oud 9 september 2017, 13:53   #245
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Stokken in de wielen van het islamgedoe? Ik ben echt onder de indruk!!

Er moet wat mij betreft een paneuropese proautochtone en pattriotische beweging de macht teruggrijpen in europa die de hele islamofacismecollaborerende en pseudolinkse politieke, bestuurlijke, journalistieke en intellectuele elite ter verantwoording roept en achter tralies zet. Verantwoording voor de capitulatie voor een totalitaire ideologie, nl. Islam. Verantwoording voor 50 jaar schuldig verzuim. Verantwoording voor 50 jaar desinformatie. Verantwoording voor colloboratie met het fascisme van de 21ste eeuw. Churchill en roosevelt draaien zich om in hun graf.
2
marie daenen is offline  
Oud 9 september 2017, 16:41   #246
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Stokken in de wielen van het islamgedoe? Ik ben echt onder de indruk!!

Er moet wat mij betreft een paneuropese proautochtone en pattriotische beweging de macht teruggrijpen in europa die de hele islamofacismecollaborerende en pseudolinkse politieke, bestuurlijke, journalistieke en intellectuele elite ter verantwoording roept en achter tralies zet. Verantwoording voor de capitulatie voor een totalitaire ideologie, nl. Islam. Verantwoording voor 50 jaar schuldig verzuim. Verantwoording voor 50 jaar desinformatie. Verantwoording voor colloboratie met het fascisme van de 21ste eeuw. Churchill en roosevelt draaien zich om in hun graf.
Natuurlijk dat we dat allemaal zouden willen!
We moeten echter klein beginnen om niet meteen afgeblokt te worden door onze Europa-uitverkopers!! Iemand die een anti-moslimvirus ontdekt zou ook al niet slecht zijn!
En op mijn vraag wie van onze hedendaagse politiekers Jambon en co zou moeten vervangen en het beter doen komt er maar geen antwoord!
Dat is een teken aan de wand...
andev is offline  
Oud 9 september 2017, 20:20   #247
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Stokken in de wielen van het islamgedoe? Ik ben echt onder de indruk!!

Er moet wat mij betreft een paneuropese proautochtone en pattriotische beweging de macht teruggrijpen in europa die de hele islamofacismecollaborerende en pseudolinkse politieke, bestuurlijke, journalistieke en intellectuele elite ter verantwoording roept en achter tralies zet. Verantwoording voor de capitulatie voor een totalitaire ideologie, nl. Islam. Verantwoording voor 50 jaar schuldig verzuim. Verantwoording voor 50 jaar desinformatie. Verantwoording voor colloboratie met het fascisme van de 21ste eeuw. Churchill en roosevelt draaien zich om in hun graf.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 9 september 2017, 22:11   #248
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Natuurlijk dat we dat allemaal zouden willen!
We moeten echter klein beginnen om niet meteen afgeblokt te worden door onze Europa-uitverkopers!! Iemand die een anti-moslimvirus ontdekt zou ook al niet slecht zijn!
En op mijn vraag wie van onze hedendaagse politiekers Jambon en co zou moeten vervangen en het beter doen komt er maar geen antwoord!
Dat is een teken aan de wand...
Hoe zie jij dat "klein beginnen"?

Wie moet hen vervangen?
Aan personen geen tekort. Filosofen, schrijvers, sociologen, historici, antrpologen, wetenschappers, economen, moraalfilosofen etc etc.. Op voorwaarde dat ze westersgezinde patriotten zijn en niet hebben gecollaboreerd aan de zijde van de islamorabiate elite die nu nog de baas is.
Mindset is offline  
Oud 10 september 2017, 00:17   #249
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Hoe zie jij dat "klein beginnen"?
Wie moet hen vervangen?
Aan personen geen tekort. Filosofen, schrijvers, sociologen, historici, antrpologen, wetenschappers, economen, moraalfilosofen etc etc.. Op voorwaarde dat ze westersgezinde patriotten zijn en niet hebben gecollaboreerd aan de zijde van de islamorabiate elite die nu nog de baas is.
Klein beginnen ?? allemaal een kruisteken op onze jas beginnen dragen; ook al verafschuw je alles wat met de kerk te maken heeft — eens zien wie het verdraagzaamst is ...

"Filosofen, schrijvers, sociologen, historici, antrpologen, wetenschappers, economen, moraalfilosofen etc etc.. Op voorwaarde dat ze westersgezinde patriotten zijn en niet hebben gecollaboreerd aan de zijde van de islamorabiate elite die nu nog de baas is"

Die zijn er niet : kijk naar "Allah in Europa" van de grote filosoof J. Leyers a.s. maandag 11/9.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline  
Oud 10 september 2017, 06:48   #250
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Klein beginnen ?? allemaal een kruisteken op onze jas beginnen dragen; ook al verafschuw je alles wat met de kerk te maken heeft — eens zien wie het verdraagzaamst is ...

"Filosofen, schrijvers, sociologen, historici, antrpologen, wetenschappers, economen, moraalfilosofen etc etc.. Op voorwaarde dat ze westersgezinde patriotten zijn en niet hebben gecollaboreerd aan de zijde van de islamorabiate elite die nu nog de baas is"

Die zijn er niet : kijk naar "Allah in Europa" van de grote filosoof J. Leyers a.s. maandag 11/9.
De autochtone bevolking zou zich massaal moeten moboliseren. Er stellen zich meteen een aantal problemen. Zoethoudertjes als voetbal, tv, bedwelmend hedonistisch vertier etc, onze materiele gemakken en verplichtingen die we zo hard koesteren . Ons fatsoen en gepretendeerd beschaafdheidsniveau en aangeleerd pacifisme. Ons individualisme en gebrek aan groepssamenhang voor ernstige zaken. Onze irrationele tolerantie en superieur geachte moraal. En als kers op de taart allerlei grendelwetten en verdragen die ons collectief blijvend in die maatschappelijk comateuse staat moeten houden.

Laatst gewijzigd door Mindset : 10 september 2017 om 06:49.
Mindset is offline  
Oud 10 september 2017, 07:39   #251
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Al wie in Ronse woont die moet zich nu doodschamen.
Hypochonder is offline  
Oud 10 september 2017, 10:29   #252
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
De autochtone bevolking zou zich massaal moeten moboliseren. Er stellen zich meteen een aantal problemen. Zoethoudertjes als voetbal, tv, bedwelmend hedonistisch vertier etc, onze materiele gemakken en verplichtingen die we zo hard koesteren . Ons fatsoen en gepretendeerd beschaafdheidsniveau en aangeleerd pacifisme. Ons individualisme en gebrek aan groepssamenhang voor ernstige zaken. Onze irrationele tolerantie en superieur geachte moraal. En als kers op de taart allerlei grendelwetten en verdragen die ons collectief blijvend in die maatschappelijk comateuse staat moeten houden.
Laat dat het net datgene zijn dat de IS-islamietjes alleszins zullen afnemen, als zij het hier helemaal voor het zeggen krijgen. Als men al ervaart hoe snel en veelvuldig islamieten zich 'beledigd' voelen door onze leefwijze, belooft dat niet veel goeds. Na het offerfeest zullen we vroeg of laat het stenigingsfeest krijgen. Misschien kan men daar ook een nationale feestdag van maken, om de islamieten ter wille te zijn. Met dank aan de politiek correcte volksverraders.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 september 2017 om 10:48.
Lukkas is offline  
Oud 10 september 2017, 10:50   #253
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Stokken in de wielen van het islamgedoe? Ik ben echt onder de indruk!!

Er moet wat mij betreft een paneuropese proautochtone en pattriotische beweging de macht teruggrijpen in europa die de hele islamofacismecollaborerende en pseudolinkse politieke, bestuurlijke, journalistieke en intellectuele elite ter verantwoording roept en achter tralies zet. Verantwoording voor de capitulatie voor een totalitaire ideologie, nl. Islam. Verantwoording voor 50 jaar schuldig verzuim. Verantwoording voor 50 jaar desinformatie. Verantwoording voor colloboratie met het fascisme van de 21ste eeuw. Churchill en roosevelt draaien zich om in hun graf.
Hier sta ik 100% achter. Weverke zou beter toenadering zoeken tot de Oost-Europese landen en deze landen openlijk steunen. Want we zullen deze landen nodig hebben om het islamitisch monster uit Europa te smijten.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 september 2017 om 10:58.
Lukkas is offline  
Oud 11 september 2017, 07:20   #254
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

En wat met de kinderliedjes die ze op dat schooltje aanleren?

Al die willen te kaap'ren vliegen
moeten mannen met baarden zijn
Mohammed, Ahmed en Mustafa
die hebben baarden
die hebben baarden
Mohammed, Ahmed en Mustafa
die hebben baarden
zij vliegen mee
Elio di Supo is offline  
Oud 12 september 2017, 10:48   #255
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Hoe zie jij dat "klein beginnen"?

Wie moet hen vervangen?
Aan personen geen tekort. Filosofen, schrijvers, sociologen, historici, antrpologen, wetenschappers, economen, moraalfilosofen etc etc.. Op voorwaarde dat ze westersgezinde patriotten zijn en niet hebben gecollaboreerd aan de zijde van de islamorabiate elite die nu nog de baas is.
Met klein beginnen bedoel ik niet tekeer gaan zoals het VB tot groot jolijt van de tegenstanders die ze dan weer in een schutskring willen! Langzaam maar zeker het vuur aan de schenen leggen, strenger optreden, enz voor al diegenen die we hier liever kwijt dan rijk zijn! Als we volgens Europa al niets meer te zeggen hebben in ons eigen land dan...
Zoals met die Afrikanen nu in Brussel: elke dag een pak politie op hun dak en elke dag er een deel van in de kraag pakken. Illegalen = buiten ivp van het vooral over nieuwe voorzieningen te hebben + grotere toestroom.
Ik vroeg naar vervangers-uitvoerders voor Jambon en co. Aan algemeenheden over filosofen, schrijvers enz heb ik niets!
Welke personen, met naam en toenaam en partij kunnen en zullen het beter doen dan Jambon en co???
andev is offline  
Oud 12 september 2017, 10:58   #256
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Met klein beginnen bedoel ik niet tekeer gaan zoals het VB tot groot jolijt van de tegenstanders die ze dan weer in een schutskring willen! Langzaam maar zeker het vuur aan de schenen leggen, strenger optreden, enz voor al diegenen die we hier liever kwijt dan rijk zijn! Als we volgens Europa al niets meer te zeggen hebben in ons eigen land dan...
Zoals met die Afrikanen nu in Brussel: elke dag een pak politie op hun dak en elke dag er een deel van in de kraag pakken. Illegalen = buiten ivp van het vooral over nieuwe voorzieningen te hebben + grotere toestroom.
Ik vroeg naar vervangers-uitvoerders voor Jambon en co. Aan algemeenheden over filosofen, schrijvers enz heb ik niets!
Welke personen, met naam en toenaam en partij kunnen en zullen het beter doen dan Jambon en co???
Ja maar die denken nog dat de politie hier reageert zoals in hun thuisland, eens ze weten dat je hier de politie kan afslagen zonder dat er geschoten wordt zal je de situatie daar zien veranderen hoor.
Hoomer is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be