Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 14 januari 2015, 20:10   #1
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard Wordt de context van een post geverifieerd alvorens te bannen ?

In een andere draad is er ietwat commotie ontstaan over het bannen van Fonne i.v.m. 'aanzetten tot geweld' door het posten van een sarcastische tekst.
Ik ben serieus benieuwd of dit inderdaad de reden was en, indien ja, of het soms niet overduidelijk was dat dit sarcastisch bedoeld was in de context van de discussie ?
Meer nog, een in mijn ogen overduidelijke trol beweert dat hij de 'aangever' was van deze post. Indien ook dit klopt, dan heb ik serieus mijn vragen over de manier van moderen van dit forum.
Ik weet ook wel dat wij hierin niks te zeggen hebben, maar ik kan het maar vragen, hé.....
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline  
Oud 14 januari 2015, 21:28   #2
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Beste forumgebruikers,

Ik heb de kwestie die jullie hier aanhalen wat beter bekeken en inderdaad, ik heb enkel in vertrouwen gereageerd op het bewuste bericht, zonder de context in acht te nemen.

Aangezien ik oproepen tot geweld opdeel in twee categorieën: 'toogoproepen' en concrete oproepen, moet ik mijn beslissing herroepen.
Het ging eerder om een sarcastische oproep.

Mag ik aan iedereen vragen om in het vervolg enkel concrete, niet-sarcastische oproepen tot geweld te melden en mij niet lastig vallen om een opponent te pesten die een onvertogen toogzever-opmerking maakt?

Om twijfel te vermijden zal ik voorbeelden geven:

Meld NIET volgende 'toog-zever-oproepen':
->Ze moesten alle zwarten (witten, bruinen, groenen, CD&V'ers, N-Va'ers,....) ophangen (tegen de muur zetten, afschieten, deporteren, in de bak zwieren, op een zinkend schip zetten...)

Meld wél:
->Kom zaterdag dd/mm/jjjj om xx.xx uur samen op plaats xyz, en breng wapens mee om op plaats abc de boel te gaan kleinen en iedereen behorende tot club, ras, geaardheid .... te gaan omleggen.

Duidelijk?
Probeer allemaal eens normaal te discussiëren, en betrek de moderatie niet in jullie infantiele spelletjes.

Pontifex

.
Pontifex is offline  
Oud 14 januari 2015, 22:44   #3
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Beste forumliefhebbers,

Gelieve naar aanleiding van deze discussies, ook eens aandachtig te lezen wat onderstaande post bevat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...78&postcount=1

Gelieve er ook terdege rekening mee te houden.

Dank bij voorbaat.
Pontifex.
Pontifex is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be