Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 15 november 2013, 22:03   #3041
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clearly view Bekijk bericht
Een draad open als deze is per definitie in strijd met het regelement.

Men spreekt hier over persoonlijke aanvallen mogen niet .
Wel een draad met dit onderwerp IS per definitie een draad waar enkel over elkaar gesproken wordt .

Bannen is ondemocraties wand een persoonlijke licgt geraaktheid is voldoende om iemand te bannen omdat hij vb je mening niet deelt of omdat je argumenten aanvoerd die de een of andere niet dult .

Nu zijn de banwaakhonden van de site of zij die rapst gaan bleiten de grootste treiters en uitlokkers om mensen iets verder te laten gaan dan hun gedacht te zeggen.

En ....... die Ban-komeren hebben gelijktijdig ook wel heel weinig inhoud als je naar hun eigen draden en commentaren kijkt .

Laat ons allen genieten en eens goed ons gedacht zeggen .

In ons stroitjens zijnt allemoil komeren
Ze loeren der achter de gordainen .
Terugkomen als banneling met dezelfde Nick - in een andere taal- is nietin strijd met het reglement?
NieuwNoors is offline  
Oud 15 november 2013, 22:50   #3042
Clearly view
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 november 2013
Berichten: 643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Harrie was een heel oprechte fijne kerel.
Hij geloofde heel eerlijk in zijn fantasieën, en deed eigenlijk geen vlieg kwaad.
Wie zijn tv-optreden onbevangen bekijkt kan niet anders dan naast wat medelijden, toch veel sympathie voor deze man opbrengen.
Zelfs al halen ze hem door de mangel, toch blijft hij heel rustig en bijna kinderlijk naïef zijn 'stellingen' naar voor schuiven.
In andere filmpjes kan je ook zien dat hij eigenlijk heel leuke schilderijen maakte, een beetje in de naïeve stijl.

De laffe trekhonden die erin slaagden hem te verbannen (waarschijnlijk door uitlokking) wens ik kramp in de kloten, jeuk aan hun hol, en korte armkes dat ze niet kunnen krabben.
De mini-dictatortjes in spe moesten beschaamd zijn om een sukkelaar die geen vlieg kwaad doet zijn pleziertje af te pakken, enkel en alleen omdat ze intolerant zijn tegenover mensen met een afwijkende mening waar ze bovendien vaak met al hun zelfverklaarde gezond verstand niet eens een treffelijk weerwoord tegen hebben.
Neen, dan maar liever iemand monddood maken, om dan elders zonder tegenspraak de tolerante te gaan uithangen.

Bende kloothommels.
Mooi dat je opkomt voor wat je zegt .
Clearly view is offline  
Oud 15 november 2013, 22:54   #3043
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Harrie was een heel oprechte fijne kerel.
Hij geloofde heel eerlijk in zijn fantasieën, en deed eigenlijk geen vlieg kwaad.
Wie zijn tv-optreden onbevangen bekijkt kan niet anders dan naast wat medelijden, toch veel sympathie voor deze man opbrengen.
Zelfs al halen ze hem door de mangel, toch blijft hij heel rustig en bijna kinderlijk naïef zijn 'stellingen' naar voor schuiven.
In andere filmpjes kan je ook zien dat hij eigenlijk heel leuke schilderijen maakte, een beetje in de naïeve stijl.

De laffe trekhonden die erin slaagden hem te verbannen (waarschijnlijk door uitlokking) wens ik kramp in de kloten, jeuk aan hun hol, en korte armkes dat ze niet kunnen krabben.
De mini-dictatortjes in spe moesten beschaamd zijn om een sukkelaar die geen vlieg kwaad doet zijn pleziertje af te pakken, enkel en alleen omdat ze intolerant zijn tegenover mensen met een afwijkende mening waar ze bovendien vaak met al hun zelfverklaarde gezond verstand niet eens een treffelijk weerwoord tegen hebben.
Neen, dan maar liever iemand monddood maken, om dan elders zonder tegenspraak de tolerante te gaan uithangen.

Bende kloothommels.
Ik heb nooit iets van hem gelezen, maar als ik zo het filmpje bekijk , moet het wel complete waanzin geweest zijn.
Als dat geen waanzin is, is niets nog waanzinnig.
Pericles is offline  
Oud 15 november 2013, 22:57   #3044
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
manneken pis (bokkenreyder) ligt ook weer met zijn sjokkedijzen buiten. Al zijn posts gewist.

maar hij is al weer terug, reincarnatie werkt !
nog maar net geschreven, en ik zie dat zijn nieuwe nick (roest in vrede) ook al op de schop is gegaan.

reincarnatie werkt niet...
peter1962 is offline  
Oud 15 november 2013, 23:03   #3045
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Harrie was een heel oprechte fijne kerel.
Hij geloofde heel eerlijk in zijn fantasieën, en deed eigenlijk geen vlieg kwaad.
Wie zijn tv-optreden onbevangen bekijkt kan niet anders dan naast wat medelijden, toch veel sympathie voor deze man opbrengen.
Zelfs al halen ze hem door de mangel, toch blijft hij heel rustig en bijna kinderlijk naïef zijn 'stellingen' naar voor schuiven.
In andere filmpjes kan je ook zien dat hij eigenlijk heel leuke schilderijen maakte, een beetje in de naïeve stijl.

De laffe trekhonden die erin slaagden hem te verbannen (waarschijnlijk door uitlokking) wens ik kramp in de kloten, jeuk aan hun hol, en korte armkes dat ze niet kunnen krabben.
De mini-dictatortjes in spe moesten beschaamd zijn om een sukkelaar die geen vlieg kwaad doet zijn pleziertje af te pakken, enkel en alleen omdat ze intolerant zijn tegenover mensen met een afwijkende mening waar ze bovendien vaak met al hun zelfverklaarde gezond verstand niet eens een treffelijk weerwoord tegen hebben.
Neen, dan maar liever iemand monddood maken, om dan elders zonder tegenspraak de tolerante te gaan uithangen.

Bende kloothommels.
volledig mee eens. Ik heb geen begin van een idee waarom hij een ban kreeg, las hier iets van te expliciete taal ? Is niks voor harrie toch ? brave vent, en heb al dikwijls goed kunnen lachen met zijn manier van dingen voorstellen. Zijn manier van omgaan met religieuze toestanden is gewoon grappig en wat mij betreft volkomen onschuldig.
peter1962 is offline  
Oud 15 november 2013, 23:05   #3046
Clearly view
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 november 2013
Berichten: 643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Terugkomen als banneling met dezelfde Nick - in een andere taal- is nietin strijd met het reglement?
Oei , Van wie bent U de advocaat ?

Heb ik U ooit ioets in de weg gelegt ? zoja onder welke Vorm en van waaruit ?

Ik ben niet terug gekomen , ik ben nooit dood geweest en ik ben gewoon hier .

Ik ben wie ik ben en ik heb even veel recht om internet te gebruiken al iedere ander . Trouwens ik betaal zelfs om internet te gebruiken.

Ik heb niets te verbergen , en in een democratie de mond snoeren is zichzelf tegenspreken.

Voor moord wordt je vrijgesproken als er sprake is van uitlokken.

Hier zijn zij die het meest ban -ban - ban roepen, zij die iedereen met een mening , uitdagen en opjutten tot ze in de zogenaamde fout gaan .

Wees gerust iedereen die me behandeld zoals je een mens hoort te behandelen zal van mij nooit een scheldwoord of persoonlijke aanval krijgen.

Ja ik heb een mening , en Ja ik heb al zaken gezegt die ik niet meen of waar ik niet achter sta, maar die zeg ik dan ,met een reden , namelijk om de discutie uit te lokken , ENNNNN daar zijn we hier voor .
Clearly view is offline  
Oud 15 november 2013, 23:06   #3047
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
volledig mee eens. Ik heb geen begin van een idee waarom hij een ban kreeg, las hier iets van te expliciete taal ? Is niks voor harrie toch ? brave vent, en heb al dikwijls goed kunnen lachen met zijn manier van dingen voorstellen. Zijn manier van omgaan met religieuze toestanden is gewoon grappig en wat mij betreft volkomen onschuldig.
Volgens De Geus waren velen zijn eindeloos religieus - waanzinnig getrol beu.
Ik zou het niet weten, nooit iets van hem gelezen.
Pericles is offline  
Oud 15 november 2013, 23:07   #3048
Clearly view
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 november 2013
Berichten: 643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Terugkomen als banneling met dezelfde Nick - in een andere taal- is nietin strijd met het reglement?
Als ik niet welkom ben , dan mag je ook meteen klare taal spreken hoor .

Ik zal niet gaan bleiten .

En zeg danook meteen waarom .

Of organizeer een rondvraag of ik hier mag zijn of welkom ben .
Clearly view is offline  
Oud 15 november 2013, 23:08   #3049
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clearly view Bekijk bericht
Oei , Van wie bent U de advocaat ?

Heb ik U ooit ioets in de weg gelegt ? zoja onder welke Vorm en van waaruit ?

Ik ben niet terug gekomen , ik ben nooit dood geweest en ik ben gewoon hier .

Ik ben wie ik ben en ik heb even veel recht om internet te gebruiken al iedere ander . Trouwens ik betaal zelfs om internet te gebruiken.

Ik heb niets te verbergen , en in een democratie de mond snoeren is zichzelf tegenspreken.

Voor moord wordt je vrijgesproken als er sprake is van uitlokken.

Hier zijn zij die het meest ban -ban - ban roepen, zij die iedereen met een mening , uitdagen en opjutten tot ze in de zogenaamde fout gaan .

Wees gerust iedereen die me behandeld zoals je een mens hoort te behandelen zal van mij nooit een scheldwoord of persoonlijke aanval krijgen.

Ja ik heb een mening , en Ja ik heb al zaken gezegt die ik niet meen of waar ik niet achter sta, maar die zeg ik dan ,met een reden , namelijk om de discutie uit te lokken , ENNNNN daar zijn we hier voor .
Je kan toch ook gewoon een discussie uitlokken door dingen te zeggen die je wel meent en waar je wel achter staat ?
Pericles is offline  
Oud 15 november 2013, 23:11   #3050
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Zie je dit?



Kijk, dat is precies wat er mis was. Er zijn hier gelovige mensen die geridiculiseerd worden als ze maar ergens hun geloof vermelden door atheïstische forumleden als Supe®Staaf (of zelfs als ze het niet vermelden). Maar harriechristus, die draden kapottrolde met zijn onzin, en verdorie geloofde dat hij de nieuwe Jezus was, die wordt als een koddig ventje beschouwd.
En dan ? wat is daar mis mee ? Harrie zijn onzin was tenminste leuk en hij had geen last van misionarisdrang wat je van de meeste rabiate katholieken echt niet kunt zeggen. Als Harrie echt wil doorgaan voor de nieuwe jesus heb ik daar geen enkel probleem mee. Zolang hij geen subsidies vraagt aan de overheid, en zijn ruimteschepen niet voor overlast zorgen is daar niets op aan te merken.
peter1962 is offline  
Oud 15 november 2013, 23:11   #3051
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clearly view Bekijk bericht
Oei , Van wie bent U de advocaat ?

Heb ik U ooit ioets in de weg gelegt ? zoja onder welke Vorm en van waaruit ?

Ik ben niet terug gekomen , ik ben nooit dood geweest en ik ben gewoon hier .

Ik ben wie ik ben en ik heb even veel recht om internet te gebruiken al iedere ander . Trouwens ik betaal zelfs om internet te gebruiken.

Ik heb niets te verbergen , en in een democratie de mond snoeren is zichzelf tegenspreken.

Voor moord wordt je vrijgesproken als er sprake is van uitlokken.

Hier zijn zij die het meest ban -ban - ban roepen, zij die iedereen met een mening , uitdagen en opjutten tot ze in de zogenaamde fout gaan .

Wees gerust iedereen die me behandeld zoals je een mens hoort te behandelen zal van mij nooit een scheldwoord of persoonlijke aanval krijgen.

Ja ik heb een mening , en Ja ik heb al zaken gezegt die ik niet meen of waar ik niet achter sta, maar die zeg ik dan ,met een reden , namelijk om de discutie uit te lokken , ENNNNN daar zijn we hier voor .
U bent heel zeker teruggekomen.
Ik mag wel zeggen: met een een hele Klare Kijk!
NieuwNoors is offline  
Oud 15 november 2013, 23:14   #3052
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Volgens De Geus waren velen zijn eindeloos religieus - waanzinnig getrol beu.
Nog schoner!
Er zijn er hier dus die op hun wenken bediend worden.
Ik ben er hier ook kotsbeu, maar die gaan gewoon op de negeerlijst, of ik scroll ze door.
Daar heb ik geen collaborateur van de moderatie voor nodig.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 15 november 2013, 23:14   #3053
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Terugkomen als banneling met dezelfde Nick - in een andere taal- is nietin strijd met het reglement?
Zijn Nynorsk en NieuwNoors dan in strijd met het reglement ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline  
Oud 15 november 2013, 23:14   #3054
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clearly view Bekijk bericht
Als ik niet welkom ben , dan mag je ook meteen klare taal spreken hoor .

Ik zal niet gaan bleiten .

En zeg danook meteen waarom .

Of organizeer een rondvraag of ik hier mag zijn of welkom ben .
Klare taal.....Klare Kijk.....
Maar je bent even welkom als alle anderen.
NieuwNoors is offline  
Oud 15 november 2013, 23:15   #3055
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
En dan ? wat is daar mis mee ? Harrie zijn onzin was tenminste leuk en hij had geen last van misionarisdrang wat je van de meeste rabiate katholieken echt niet kunt zeggen. Als Harrie echt wil doorgaan voor de nieuwe jesus heb ik daar geen enkel probleem mee. Zolang hij geen subsidies vraagt aan de overheid, en zijn ruimteschepen niet voor overlast zorgen is daar niets op aan te merken.
Plus: Harrie bleef in het voorziene subforum, waar per definitie het onderwerp onzinnig is.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 15 november 2013, 23:18   #3056
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik heb nooit iets van hem gelezen, maar als ik zo het filmpje bekijk , moet het wel complete waanzin geweest zijn.
Als dat geen waanzin is, is niets nog waanzinnig.
Best mogelijk, maar tussen de andere onzin valt het nauwelijks op.
En in al zijn waanzin maakte hij eigenlijk aandoenlijke schilderijen en tekeningen.
Zijn ban is gewoon een smerige streek, vanwege intolerante franco-mannetjes, waar de moderatie zich laat door manipuleren.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 november 2013 om 23:20.
Supe®Staaf is offline  
Oud 15 november 2013, 23:21   #3057
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Volgens De Geus waren velen zijn eindeloos religieus - waanzinnig getrol beu.
Ik zou het niet weten, nooit iets van hem gelezen.
Ik heb hem occasioneel gelezen, en geprobeerd zijn foute interpretatie van speciale relativiteit of elementaire deeltjesfysica te weerleggen. Het was duidelijk dat hij niets begreep van de wiskunde waarop klassieke natuurkunde steunt. Hij filosofeerde maar wat zonder enige kennis van zaken, maar ik heb hem altijd hoffelijk gezien. Ik volg de godsdienst topic niet. Misschien was hij daar irriterend, maar zijn escapades in andere topics die ik zag waren nooit agressief of enerverend.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline  
Oud 15 november 2013, 23:24   #3058
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Zijn Nynorsk en NieuwNoors dan in strijd met het reglement ?

Neen hoor.
Nynorsk en ik hebben echt niks gemeen.
NieuwNoors is offline  
Oud 15 november 2013, 23:25   #3059
Clearly view
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 november 2013
Berichten: 643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Je kan toch ook gewoon een discussie uitlokken door dingen te zeggen die je wel meent en waar je wel achter staat ?
Volkomen mee eens , maar soms moet je het op een andere manier zeggen om reactie uit te lokken en een discutie op gang te brengen.

Of zelfs gewoon om te zien hoe mensen daarop reageren.
Clearly view is offline  
Oud 15 november 2013, 23:25   #3060
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Best mogelijk, maar tussen de andere onzin valt het nauwelijks op.
En in al zijn waanzin maakte hij eigenlijk aandoenlijke schilderijen en tekeningen.
Zijn ban is gewoon een smerige streek, vanwege intolerante franco-mannetjes, waar de moderatie zich laat door manipuleren.
Dat is waar.
Er worden er hier soms voor bizarre redenen afgesmeten, terwijl anderen voor bizarre redenen verder mogen trollen.
Er zit dikwijls geen enkele logica in.
Pericles is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be