Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 19 december 2016, 19:17   #61
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=ZhxR5rt2sOc

Alleen voor de dapperen onder ons.

Vooral vanaf pakweg de twintigste minuut tot het einde wordt het écht interessant.

Broekschijters gelieve zich te onthouden van commentaar, of wat anders dan ook.

En je punt is? Ja, het VK en vooral het deel van London dat zijzelf "Londonistan" noemen zit vol met moslimfundamentalisten. En de regering van het VK heeft hen decennialang de hand boven het hoofd gehouden. De Wahabitische staat Saoedi-Arabië is overigens een puur Britse creatie. Zonder Britse steun had de Saoed-stam, uit een achterlijke regio van het Arabische schiereiland, nooit de Hejaz (Mekka en Medina) kunnen veroveren. De Hejaz werd toen geregeerd door de Hachemieten, die nu aan de macht zijn in het Koninkrijk Jordanië en erg liberaal van inslag zijn.

Hier zie je de koning en koningin van Jordanië met hun kinderen:


Zo zouden mensen in het Arabische schiereiland erbij lopen hadden onze Britten de Wahabieten niet aan de macht gebracht. En het zou dus niet Saoedi-Arabië heten. Ook nu nog wordt die staat alleen maar bijeengehouden door bruut geweld, gesteund door Amerikaanse en Europese wapenleveringen. Stop die wapenleveringen en de narigheid is opgelost.

Dus ja pech voor Londen maar boontje komt om zijn loontje. Je kan niet ongestraft de leiding huisvesten van de terroristen en moordenaars die 100.000 Algerijnen hebben laten ombrengen in de jaren '90 en dan verbaasd opkijken als diezelfde moordenaars ook op jouw grondgebied lelijk beginnen huishouden.

'To nourish a viper in one's bosom' noemen de Britten dat terecht, naar Aesopos.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 22 december 2016, 01:48   #62
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
En je punt is? Ja, het VK en vooral het deel van London dat zijzelf "Londonistan" noemen zit vol met moslimfundamentalisten. En de regering van het VK heeft hen decennialang de hand boven het hoofd gehouden. De Wahabitische staat Saoedi-Arabië is overigens een puur Britse creatie. Zonder Britse steun had de Saoed-stam, uit een achterlijke regio van het Arabische schiereiland, nooit de Hejaz (Mekka en Medina) kunnen veroveren. De Hejaz werd toen geregeerd door de Hachemieten, die nu aan de macht zijn in het Koninkrijk Jordanië en erg liberaal van inslag zijn.

Hier zie je de koning en koningin van Jordanië met hun kinderen:


Zo zouden mensen in het Arabische schiereiland erbij lopen hadden onze Britten de Wahabieten niet aan de macht gebracht. En het zou dus niet Saoedi-Arabië heten. Ook nu nog wordt die staat alleen maar bijeengehouden door bruut geweld, gesteund door Amerikaanse en Europese wapenleveringen. Stop die wapenleveringen en de narigheid is opgelost.

Dus ja pech voor Londen maar boontje komt om zijn loontje. Je kan niet ongestraft de leiding huisvesten van de terroristen en moordenaars die 100.000 Algerijnen hebben laten ombrengen in de jaren '90 en dan verbaasd opkijken als diezelfde moordenaars ook op jouw grondgebied lelijk beginnen huishouden.

'To nourish a viper in one's bosom' noemen de Britten dat terecht, naar Aesopos.
Je bent echt aan het doorslaan, kallikles. Je analyse is correct, maar er wonen mensen in London. Mensen, zoals jij en ik.

Neem eens even heel snel weer de juiste afslag in je moreel-denken.
Nietzsche is offline  
Oud 23 december 2016, 14:17   #63
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Je bent echt aan het doorslaan, kallikles. Je analyse is correct, maar er wonen mensen in London. Mensen, zoals jij en ik.

Neem eens even heel snel weer de juiste afslag in je moreel-denken.
Ik heb vrienden in Londen en ik heb collega's verloren in de aanslagen van Brussel. Vandaar dat ik ook terecht woedend ben op de "liaisons dangereuses" tussen de opeenvolgende Britse en Belgische regeringen met Saoedi-Arabië. Dat diegenen die die politiek decennialang gevoerd hebben nu geen krokodillentranen komen storten... Wie gelooft die mensen nog?

(En ze gaan maar door: zie De Wever's gejuich over de Saoedische investeringen in de Antwerpse haven. Naast oliehandelaars zijn de Saoedi's ook een van de grootste wapenhandelaars ter wereld...)
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 24 december 2016, 02:52   #64
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik heb vrienden in Londen en ik heb collega's verloren in de aanslagen van Brussel. Vandaar dat ik ook terecht woedend ben op de "liaisons dangereuses" tussen de opeenvolgende Britse en Belgische regeringen met Saoedi-Arabië. Dat diegenen die die politiek decennialang gevoerd hebben nu geen krokodillentranen komen storten... Wie gelooft die mensen nog?

(En ze gaan maar door: zie De Wever's gejuich over de Saoedische investeringen in de Antwerpse haven. Naast oliehandelaars zijn de Saoedi's ook een van de grootste wapenhandelaars ter wereld...)
Allereerst spijt het mij voor je verlies. Maar ik deel je analyse volledig. Hoe verklaar jij die volledige schaamteloosheid? hoe kan het toch zijn dat wij zulke goede geopolitieke vrienden zijn met SA (ja olie, maar er is ook nauwelijks serieuze investering in alternatieven).
Nietzsche is offline  
Oud 24 december 2016, 13:40   #65
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.662
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
En je punt is? Ja, het VK en vooral het deel van London dat zijzelf "Londonistan" noemen zit vol met moslimfundamentalisten. En de regering van het VK heeft hen decennialang de hand boven het hoofd gehouden. De Wahabitische staat Saoedi-Arabië is overigens een puur Britse creatie. Zonder Britse steun had de Saoed-stam, uit een achterlijke regio van het Arabische schiereiland, nooit de Hejaz (Mekka en Medina) kunnen veroveren. De Hejaz werd toen geregeerd door de Hachemieten, die nu aan de macht zijn in het Koninkrijk Jordanië en erg liberaal van inslag zijn.

Hier zie je de koning en koningin van Jordanië met hun kinderen:


Zo zouden mensen in het Arabische schiereiland erbij lopen hadden onze Britten de Wahabieten niet aan de macht gebracht. En het zou dus niet Saoedi-Arabië heten. Ook nu nog wordt die staat alleen maar bijeengehouden door bruut geweld, gesteund door Amerikaanse en Europese wapenleveringen. Stop die wapenleveringen en de narigheid is opgelost.
Precies! Wapen Leveringen= support for terrorism
"Everybody's worried about stopping terrorism. Well, there's a really easy way: stop participating in it."



Dus ja pech voor Londen maar boontje komt om zijn loontje. Je kan niet ongestraft de leiding huisvesten van de terroristen en moordenaars die 100.000 Algerijnen hebben laten ombrengen in de jaren '90 en dan verbaasd opkijken als diezelfde moordenaars ook op jouw grondgebied lelijk beginnen huishouden.

[/quote]

Ongeveer hetzelfde gaat op voor vele andere landen in het M.O.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 24 december 2016, 14:48   #66
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.662
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Je bent echt aan het doorslaan, kallikles. Je analyse is correct, maar er wonen mensen in London. Mensen, zoals jij en ik.
Onder gruwelijke omstandigheden veranderen mensen zoals jij en ik net zo makkelijk in mensen met extremistische denkbeelden of zelfs terroristen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 24 december 2016, 15:14   #67
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Onder gruwelijke omstandigheden veranderen mensen zoals jij en ik net zo makkelijk in mensen met extremistische denkbeelden of zelfs terroristen.
Dat verklaart je sympathie voor moslims.
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 24 december 2016, 15:47   #68
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.662
Standaard

Nee, mijn sympathie voor mensen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 25 december 2016, 02:22   #69
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Onder gruwelijke omstandigheden veranderen mensen zoals jij en ik net zo makkelijk in mensen met extremistische denkbeelden of zelfs terroristen.
Serieus mijn beste...

Ik denk het niet.....

Echt héél zeker niet....

Het zal wel aan u liggen zeker...
Svennies is offline  
Oud 25 december 2016, 09:12   #70
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Onder gruwelijke omstandigheden veranderen mensen zoals jij en ik net zo makkelijk in mensen met extremistische denkbeelden of zelfs terroristen.
Spreek voor uzelf.
Bobke is offline  
Oud 25 december 2016, 20:46   #71
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.662
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Serieus mijn beste...

Ik denk het niet.....

Echt héél zeker niet....

Het zal wel aan u liggen zeker...
De huidige radicalisering van Europeanen als gevolg van aanslagen is een goed voorbeeld.
Hier op dit forum zien we dat ook, denk aan de lieden die plotseling voorstanders zijn van massamoord zijn geworden bijvoorbeeld.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 25 december 2016 om 20:47.
atmosphere is offline  
Oud 25 december 2016, 20:54   #72
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De huidige radicalisering van Europeanen als gevolg van aanslagen is een goed voorbeeld.
Hier op dit forum zien we dat ook, denk aan de lieden die plotseling voorstanders zijn van massamoord zijn geworden bijvoorbeeld.
Wie is dat dan?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 25 december 2016, 21:00   #73
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.788
Standaard

Kallikles heeft absoluut een punt. Hoe geloofwaardig zijn politici die zeggen dat de strijd tegen de radicale islam cruciaal is, en die tegelijk Saoedi Arabië als een normale en zelfs geprefereerde politieke en economische partner zien?
dalibor is offline  
Oud 28 december 2016, 00:42   #74
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.662
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wie is dat dan?
De personen die atoombommen op moslim landen willen gooien. Weet niet direct meer in welke topics dat blijkt , maar het zijn er behoorlijk veel.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 28 december 2016, 00:51   #75
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.662
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Kallikles heeft absoluut een punt. Hoe geloofwaardig zijn politici die zeggen dat de strijd tegen de radicale islam cruciaal is, en die tegelijk Saoedi Arabië als een normale en zelfs geprefereerde politieke en economische partner zien?
Voor grootmachten staan strategische en economische belangen altijd op de eerste plaats , no matter what .
Dat blijkt mooi uit de lijst met de meest vreselijke leiders , dictators die steun van het westen kregen of nog steeds krijgen.

De strategische waarde van de energiebronnen in S.A. is enorm groot , ook wanneer je hun olie zelf niet eens nodig hebt.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 29 december 2016, 02:17   #76
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.662
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wie is dat dan?
Het zijn meerdere personen , zie hier bv:
http://forum.politics.be/showthread....rd#post7654394
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
Oud 29 december 2016, 02:23   #77
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het zijn meerdere personen , zie hier bv:
http://forum.politics.be/showthread....rd#post7654394
Amai, zoveel? Gijzelf!
SDX is offline  
Oud 29 december 2016, 06:21   #78
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het zijn meerdere personen , zie hier bv:
http://forum.politics.be/showthread....rd#post7654394
Pffff, als je tot in 2015 moet zoeken.

Zal ik het u eenvoudiger maken?

Als vandaag de 10 miljoen islamieten in Europa zouden verdwijnen, in het niets zeg maar, zou Europa er veel beter aan toe zijn.
Zo'n H-gevalletje op Mekka tijdens hun jaarlijks "rondjedraaien rond een steen", dat zou toch om te gieren zijn, niet? Wie zou de soepjurkdragers missen?

Want Islam is Vrede !!!
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...detonator.html

Zieke smeerlappen.

Sla dit bericht op, dan kan je er nog jaren naar verwijzen.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 december 2016 om 06:33.
Skobelev is offline  
Oud 29 december 2016, 06:39   #79
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Moslims...

Opnieuw...


Blablabla....
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 4 januari 2017, 19:45   #80
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.662
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Pffff, als je tot in 2015 moet zoeken.

Zal ik het u eenvoudiger maken?

Als vandaag de 10 miljoen islamieten in Europa zouden verdwijnen, in het niets zeg maar, zou Europa er veel beter aan toe zijn.
Zo'n H-gevalletje op Mekka tijdens hun jaarlijks "rondjedraaien rond een steen", dat zou toch om te gieren zijn, niet? Wie zou de soepjurkdragers missen?
Dat bedoel ik , u bent wen warm voorstander van massamoord

Citaat:
Want Islam is Vrede !!!
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...detonator.html

Zieke smeerlappen.

.
Maar massamoord is wel weer een prima idee

U ziet geweld alleen wanneer zij het doen .
Zo zien islamitische extremisten het ook, zij vinden dat wat zij doen ook als een rechtvaardige reactie op de westerse gruweldaden in hun wereld.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be