Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 12 september 2005, 10:22   #21
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jolene
Ik weet dat het de bittere realiteit is en dat loyale bestuurders een zeldzaamheid zijn. Maar ik kan niet aannemen dat het in in de toekomst ook zo moet gaan omdat het eenmaal nu zo is. Het kan naief zijn, inderdaad. Maar ik hoop dat die politici ooit eens een goede schok krijgen en het een en ander gaan beseffen.
Hetzelfde geldt voor dit forum: moeten we bashen etc omdat dat in de politiek zo hoort? Is die respectloze attitude de enige mogelijke politieke houding? Ik denk het niet.
Maar goed, van wat ik begrepen heb neem ik beter een kijkje in de debatclubs.
Jolene, de 'nette malcontente'....... van wie ben jij de reïncarnatie ?
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 12 september 2005, 10:25   #22
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
In feite is dit het forum van de ' malcontenten '......... die denken dat ze het allemaal beter zouden kunnen maar het daarom nog niet echt kunnen doen.
We geven hier opbouwende kritiek. En aangezien België al genoeg politici heeft, blijven we maar beter hier. Zie jij jezelf dan 'ook' als een malcontente ? Je bent dan wel een erg positieve malcontente.
Geertje is offline  
Oud 12 september 2005, 10:27   #23
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jolene
Hetzelfde geldt voor dit forum: moeten we bashen etc omdat dat in de politiek zo hoort?

Is die respectloze attitude de enige mogelijke politieke houding? Ik denk het niet.
Ik kan best begrijpen dat niet iedereen alle hier aanwezige discussie-vormen apprecieert.
Toch lijkt het me simpelweg een vorm van tolerantie om andermans mening te verdragen, en te dulden dat ze geuit wordt, op welke wijze dan ook.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jolene
Maar goed, van wat ik begrepen heb neem ik beter een kijkje in de debatclubs.
Het lijkt me doodnormaal dat een forum niet kan tegemoetkomen aan wat elk individu voor wenselijk houdt.
Wie een forum wil dat voor 100% reacties bevat die hem welgevallig zijn, kan steeds zelf iets dergelijks opstarten, en naar eigen inzichten modereren, en knippen. Dat is de enige garantie om te verkrijgen wat jij in gedachten hebt.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 12 september 2005, 10:45   #24
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
We geven hier opbouwende kritiek. En aangezien België al genoeg politici heeft, blijven we maar beter hier. Zie jij jezelf dan 'ook' als een malcontente ? Je bent dan wel een erg positieve malcontente.
Ergens wel....... maar ik heb begrip voor de menselijke en feilbare kantjes van onze politici. Volgens mij is het echt niet gemakkelijk een land te leiden, men kan immers niet iedereen plezier doen, het is altijd wikken en wegen.....
Eigenlijk ben ik best tevreden met mijn rol als waarnemer.
Eenvoudig afbreken is gemakkelijk, opbouwen is iets anders.....vooral in de schijnwerpers van malcontenten.

De maatschappij zoals ze is vind ik niet zo mooi. Materialisme, individualisme, eigenbelang, plundering van Moeder Aarde, massavernietigingswapens, wereldheerschappij dat stoort mijn persoonlijk idealisme.... mijn innerlijke balans.
Het ' Alles voor de Vrijheid, de Vrijheid voor het kapitaal ' vind ik maar niets..... maar voor het VB stemmen als alternatief, ah non, je passe merci....... Dan liever voor die sociale dromers die denken dat de wereld echt beter kan. Ik geloof in positieve energie ........ voor wat dan ook.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 12 september 2005, 10:54   #25
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Ergens wel....... maar ik heb begrip voor de menselijke en feilbare kantjes van onze politici. Volgens mij is het echt niet gemakkelijk een land te leiden, men kan immers niet iedereen plezier doen, het is altijd wikken en wegen.....
Eigenlijk ben ik best tevreden met mijn rol als waarnemer.
Eenvoudig afbreken is gemakkelijk, opbouwen is iets anders.....vooral in de schijnwerpers van malcontenten.

De maatschappij zoals ze is vind ik niet zo mooi. Materialisme, individualisme, eigenbelang, plundering van Moeder Aarde, massavernietigingswapens, wereldheerschappij dat stoort mijn persoonlijk idealisme.... mijn innerlijke balans.
Het ' Alles voor de Vrijheid, de Vrijheid voor het kapitaal ' vind ik maar niets..... maar voor het VB stemmen als alternatief, ah non, je passe merci....... Dan liever voor die sociale dromers die denken dat de wereld echt beter kan. Ik geloof in positieve energie ........ voor wat dan ook.
Het is idd. moeilijk balanceren op de koord van optimisme en naïeviteit.
Geertje is offline  
Oud 12 september 2005, 11:29   #26
John Spank
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 september 2005
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jolene
Beste,

jullie zullen onderstaande wellicht erg arrogant vinden daar ik nog nooit iets op dit forum postte.
Van een forum met als naam 'Politic.be' zou je verwachten dat het hét discussieforum is voor België waar degelijke discussies de toon slaan.
Als je hier als nieuweling leest, heb je het gevoel terechtgekomen zijn in een kliek vaste forummers die elk onderwerp gebruiken om elkaar te bashen of gewoon dwaze opmerkingen te geven. Naar mensen die met inhoudelijke argumenten de discussie verder willen zetten moet je werkelijk zoeken tussen de beledigingen en de enorm opzichtige onderschriften.
Vinden jullie dit zelf niet jammer en ergerlijk? Misschien kan er een topic 'Nonsens' geopend worden waar men dan wat respectlozer en joliger met elkaar kan omgaan.
Ik denk niet dat deze post iets aan de situatie zal veranderen, maar ik vind het raar dat niemand van jullie zich aan deze situatie stoort.

Groet,
zoekend naar een deftig forum,
Jolene.
We storen ons wel degelijk, maar iedereen die dat ooit heeft aangeklaagd, werd buitengepest, gebashed of geband. Wat gebleven is, zijn de voorstanders van De cultus van de Ondermaatsheid, die drijft langer en beter boven. Bovendien is 3/4 van de deelnemers rechts tot extreemrechts en daar komt maar zelden wat uit voort. Wie voor dat ondermaatse niveau verantwoordelijk is, mag ook al lang niet meer gezegd worden. Toch blijven hopen jolene.
John Spank is offline  
Oud 12 september 2005, 11:32   #27
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Spank
We storen ons wel degelijk, maar iedereen die dat ooit heeft aangeklaagd, werd buitengepest, gebashed of geband. Wat gebleven is, zijn de voorstanders van De cultus van de Ondermaatsheid, die drijft langer en beter boven. Bovendien is 3/4 van de deelnemers rechts tot extreemrechts en daar komt maar zelden wat uit voort. Wie voor dat ondermaatse niveau verantwoordelijk is, mag ook al lang niet meer gezegd worden. Toch blijven hopen jolene.
Idd. rechts heeft geen niveau tov van de linkse ubermenschen die alle waarheid in pacht hebben. Zichzelf toch zo goed vinden, heeft een naam ...
Geertje is offline  
Oud 12 september 2005, 12:58   #28
Teerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Idd. rechts heeft geen niveau tov van de linkse ubermenschen die alle waarheid in pacht hebben. Zichzelf toch zo goed vinden, heeft een naam ...
Lieve naïeve Jolene,

De quote hierboven is een schoolvoorbeeld van wat jij aanklaagt. Er kan onderwerp aan bod komen wat wil, er zijn er steeds die elk onderwerp ge- of misbruiken om links of rechts sneren uit te delen, en dan nog liefst zonder enige inhoud.
Probeer je daar niet aan te storen en doe mee met diegenen die op een serene en inhoudsvolle manier willen discusie voeren.
Ik weet dat het niet gemakkelijk is, en ik heb me ook al bezondigd aan het gebruik van minder fraaie taal, maar oefening baart kunst.

Waar ik me soms wel nog aan stoor zijn de vele en grove taalfouten, gebrekkige zinsconstructies en de nieuwsoortige afkortingen komende uit de sms-cultuur.

Volhouden schat, volhouden.

Groet
Teerke
__________________
"L'enfer, c'est les autres." (Jean Paul Sartre)
Teerke is offline  
Oud 12 september 2005, 13:07   #29
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Lieve naïeve Jolene,

De quote hierboven is een schoolvoorbeeld van wat jij aanklaagt. Er kan onderwerp aan bod komen wat wil, er zijn er steeds die elk onderwerp ge- of misbruiken om links of rechts sneren uit te delen, en dan nog liefst zonder enige inhoud.
Probeer je daar niet aan te storen en doe mee met diegenen die op een serene en inhoudsvolle manier willen discusie voeren.
Ik weet dat het niet gemakkelijk is, en ik heb me ook al bezondigd aan het gebruik van minder fraaie taal, maar oefening baart kunst.

Waar ik me soms wel nog aan stoor zijn de vele en grove taalfouten, gebrekkige zinsconstructies en de nieuwsoortige afkortingen komende uit de sms-cultuur.

Volhouden schat, volhouden.

Groet
Teerke
Jolene,

Je hebt al direct een fan. Maar je moet wel foutloos schrijven. En hij verwelkomt je in zijn "club van inhoudsvolle discussie voeren" (lees : enkel onze dogma's zijn juist). [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Geertje on 12-09-2005 at 14:07
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Lieve naïeve Jolene,

De quote hierboven is een schoolvoorbeeld van wat jij aanklaagt. Er kan onderwerp aan bod komen wat wil, er zijn er steeds die elk onderwerp ge- of misbruiken om links of rechts sneren uit te delen, en dan nog liefst zonder enige inhoud.
Probeer je daar niet aan te storen en doe mee met diegenen die op een serene en inhoudsvolle manier willen discusie voeren.
Ik weet dat het niet gemakkelijk is, en ik heb me ook al bezondigd aan het gebruik van minder fraaie taal, maar oefening baart kunst.

Waar ik me soms wel nog aan stoor zijn de vele en grove taalfouten, gebrekkige zinsconstructies en de nieuwsoortige afkortingen komende uit de sms-cultuur.

Volhouden schat, volhouden.

Groet
Teerke
Jolene,

Je hebt al direct een fan. Maar je moet wel foutloos schrijven. En hij verwelkomt je in zijn "club van inhoudsvolle discussie voeren" (lees : enkel onze dogma's zijn juist). [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Lieve naïeve Jolene,

De quote hierboven is een schoolvoorbeeld van wat jij aanklaagt. Er kan onderwerp aan bod komen wat wil, er zijn er steeds die elk onderwerp ge- of misbruiken om links of rechts sneren uit te delen, en dan nog liefst zonder enige inhoud.
Probeer je daar niet aan te storen en doe mee met diegenen die op een serene en inhoudsvolle manier willen discusie voeren.
Ik weet dat het niet gemakkelijk is, en ik heb me ook al bezondigd aan het gebruik van minder fraaie taal, maar oefening baart kunst.

Waar ik me soms wel nog aan stoor zijn de vele en grove taalfouten, gebrekkige zinsconstructies en de nieuwsoortige afkortingen komende uit de sms-cultuur.

Volhouden schat, volhouden.

Groet
Teerke
Jolen,

Je hebt al direct een fan. Maar je moet wel foutloos schrijven. En hij verwelkomt je in zijn "club van inhoudsvolle discussie voeren" (lees : enkel onze dogma's zijn juist). [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Geertje : 12 september 2005 om 13:07.
Geertje is offline  
Oud 12 september 2005, 13:22   #30
Teerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Jolene,
Je hebt al direct een fan. Maar je moet wel foutloos schrijven.
Ik heb nergens beweerd dat je foutloos moet schrijven. Ik vind een goede taalbeheersing voornaam. En om Geertje te plezieren, ik ben ook niet feilloos.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
En hij verwelkomt je in zijn "club van inhoudsvolle discussie voeren"
Ik heb niet bedoeld dat iedereen op dit forum in staat moet zijn essay's te schrijven over eender welk onderwerp, maar een minimum aan inhoud verwacht ik toch. Ook van jou, Geertje. In de post waarop ik nu antwoord is de inhoud ook ver zoek.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
(lees : enkel onze dogma's zijn juist).
Wat bedoel je met "onze"? Beste Geertje, ik heb geen dogma's en ik ken geen dogma's, ik ben voorstander van "vrij onderzoek" en daar horen dogma's niet in thuis.

Aan Jolene,

Zie je nu hoe snel je in een hokje wordt gestopt op dit forum?
__________________
"L'enfer, c'est les autres." (Jean Paul Sartre)
Teerke is offline  
Oud 12 september 2005, 13:24   #31
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

(Btw als ge nog deftig wilt discussiëren kunt ge ook steeds een forummeeting opzetten, daar zijn de mensen veel vriendelijker, irl.)
StevenNr1 is offline  
Oud 12 september 2005, 13:30   #32
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Ik heb nergens beweerd dat je foutloos moet schrijven. Ik vind een goede taalbeheersing voornaam. En om Geertje te plezieren, ik ben ook niet feilloos.


Ik heb niet bedoeld dat iedereen op dit forum in staat moet zijn essay's te schrijven over eender welk onderwerp, maar een minimum aan inhoud verwacht ik toch. Ook van jou, Geertje. In de post waarop ik nu antwoord is de inhoud ook ver zoek.


Wat bedoel je met "onze"? Beste Geertje, ik heb geen dogma's en ik ken geen dogma's, ik ben voorstander van "vrij onderzoek" en daar horen dogma's niet in thuis.

Aan Jolene,

Zie je nu hoe snel je in een hokje wordt gestopt op dit forum?
Jij hebt mij al direct in het hokje gestopt van inhoudsloze forummer. Waarom je dat in deze thread beweert, weet ik ook niet. Maar ik zal mijn leven (volgens jouw normen) verbeteren. Vanaf nu probeer ik wat meer foutloos te schrijven. 8)
Geertje is offline  
Oud 12 september 2005, 13:44   #33
Teerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Jij hebt mij al direct in het hokje gestopt van inhoudsloze forummer. Waarom je dat in deze thread beweert, weet ik ook niet. Maar ik zal mijn leven (volgens jouw normen) verbeteren. Vanaf nu probeer ik wat meer foutloos te schrijven. 8)
Niet waar, Geertje, ik heb enkel beweerd dat de post waar ik op dat moment op aan het antwoorden was weinig inhoud vertoonde. Ik speelde dus de bal en niet de man. Even goede vrienden hoor!
Ik ben verheugd dat ik toch iemand heb kunnen aansporen om op zijn of haar taal te letten.
__________________
"L'enfer, c'est les autres." (Jean Paul Sartre)
Teerke is offline  
Oud 12 september 2005, 13:51   #34
Teerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 juni 2005
Berichten: 732
Standaard

Aan Jolene,

Welles-nietes-spelletjes zijn ook in op dit forum. Iedereen doet er aan mee, maar niet iedereen fundeert zijn wel of niet.
Eigenlijk is dit forum best wel een redelijke leerschool in het discussiëren en argumenteren. Je moet natuurlijk wel vriendelijk blijven en leren uit je fouten.
Schriftelijk discussiëren is natuurlijk helemaal anders dan mondeling.
Ik doe het liever schriftelijk omdat ik me dan minder opjaag. mondeling flap je er al eens iets uit, maar op schrift zetten geeft je meer tijd om je antwoord te formuleren.
__________________
"L'enfer, c'est les autres." (Jean Paul Sartre)
Teerke is offline  
Oud 12 september 2005, 13:51   #35
jolene
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 april 2005
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Het lijkt me doodnormaal dat een forum niet kan tegemoetkomen aan wat elk individu voor wenselijk houdt.
Wie een forum wil dat voor 100% reacties bevat die hem welgevallig zijn, kan steeds zelf iets dergelijks opstarten, en naar eigen inzichten modereren, en knippen. Dat is de enige garantie om te verkrijgen wat jij in gedachten hebt.
Ik ben zelf sinds kort moderator van een topic 'Actualiteit en Maatschappij', op een forum waar de laatste tijd ook wat gebasht wordt, maar het is absoluut niet zo erg als hier. De meeste discussies zijn er nog steeds aangenaam om te lezen. (Het is om de neutraliteit te vrijwaren dat ik als moderator geen politieke posts doe en ik dus andere fora opzoek.)

Verder, ik vind jullie hoogst amusant.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by jolene on 12-09-2005 at 14:52
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Het lijkt me doodnormaal dat een forum niet kan tegemoetkomen aan wat elk individu voor wenselijk houdt.
Wie een forum wil dat voor 100% reacties bevat die hem welgevallig zijn, kan steeds zelf iets dergelijks opstarten, en naar eigen inzichten modereren, en knippen. Dat is de enige garantie om te verkrijgen wat jij in gedachten hebt.
Ik ben zelf sinds kort moderator van een topic 'Actualiteit en Maatschappij', op een forum waar de laatste tijd ook wat gebasht wordt, maar het is absoluut niet zo erg als hier. De meeste discussies zijn er nog steeds aangenaam om te lezen. (Het is om de neutraliteit te vrijwaren dat ik als moderator geen politieke posts doe en ik dus andere fora opzoek.)

Verder, ik vind jullie hoogst amusant.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Het lijkt me doodnormaal dat een forum niet kan tegemoetkomen aan wat elk individu voor wenselijk houdt.
Wie een forum wil dat voor 100% reacties bevat die hem welgevallig zijn, kan steeds zelf iets dergelijks opstarten, en naar eigen inzichten modereren, en knippen. Dat is de enige garantie om te verkrijgen wat jij in gedachten hebt.
Ik ben zelf sinds kort moderator van een topic 'Actualiteit en Maatschappij', op een forum waar de laatste tijd ook wat gebasht wordt, maar het is absoluut niet zo erg als hier. De meeste discussies zijn er nog steeds aangenaam om te lezen. (Het is om de neutraliteit te vrijwaren dat ik als moderator geen politieke posts doe en ik dus andere fora op zoek.)

Verder, ik vind jullie hoogst amusant.[/size]
[/edit]
__________________
Need to USE.

Laatst gewijzigd door jolene : 12 september 2005 om 13:52.
jolene is offline  
Oud 12 september 2005, 18:44   #36
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Welk forum mag dat dan zijn?
StevenNr1 is offline  
Oud 12 september 2005, 18:53   #37
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jolene
Verder, ik vind jullie hoogst amusant.
Fijn zo.
Tegen een kleine vergoeding (20€/posting) kom ik graag uw forum vullen met zachtmoedige, aggressieloze, zalvende teksten.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 12 september 2005, 19:08   #38
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
In feite is dit het forum van de ' malcontenten '........
En over wat is forumlid Labyrinth dan wel malcontent?

Egidius[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Egidius on 12-09-2005 at 20:14
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
In feite is dit het forum van de ' malcontenten '........
En over wat is forumlid Labyrinth dan wel malcontent?

Egidius[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
In feite is dit het forum van de ' malcontenten '......... die denken dat ze het allemaal beter zouden kunnen maar het daarom nog niet echt kunnen doen.
En over wat is forumlid Labyrinth dan wel malcontent?

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 12 september 2005 om 19:14.
Egidius is offline  
Oud 13 september 2005, 08:26   #39
jolene
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 april 2005
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Welk forum mag dat dan zijn?
http://fkserv.ugent.be/vgkflwi/forum/viewforum.php?f=8
Het is uiteraard veel kleinschaliger dan Politics.be . En spijtig genoeg, zoals je zal lezen, gaat het er de laatste maanden ook de slechte kant op.
__________________
Need to USE.
jolene is offline  
Oud 13 september 2005, 08:34   #40
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jolene
http://fkserv.ugent.be/vgkflwi/forum/viewforum.php?f=8
Het is uiteraard veel kleinschaliger dan Politics.be . En spijtig genoeg, zoals je zal lezen, gaat het er de laatste maanden ook de slechte kant op.
Ik ben even gaan kijken. Het lijkt op het eerste gezicht een forum waar je politiek correct moet zijn. Dus met andere woorden je moet aan enkele voorwaarden voldoen : onvoorwaardelijk links zijn, de VS haten, moslimterrorisme begrijpen. Als fervent liberaal die de vrijheid hoog in het vaandel voert zou ik daar wel snel geband worden.

Het is wel op basis van een vluchtig doorlezen van enkele berichten en banwaarschuwingen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Geertje on 13-09-2005 at 09:35
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jolene
http://fkserv.ugent.be/vgkflwi/forum/viewforum.php?f=8
Het is uiteraard veel kleinschaliger dan Politics.be . En spijtig genoeg, zoals je zal lezen, gaat het er de laatste maanden ook de slechte kant op.
Ik ben even gaan kijken. Het lijkt op het eerste gezicht een forum waar je politiek correct moet zijn. Dus met andere woorden je moet aan enkele voorwaarden voldoen : onvoorwaardelijk links zijn, de VS haten, moslimterrorisme begrijpen. Als fervent liberaal die de vrijheid hoog in het vaandel voert zou ik daar wel snel geband worden.

Het is wel op basis van een vluchtig doorlezen van enkele berichten en banwaarschuwingen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jolene
http://fkserv.ugent.be/vgkflwi/forum/viewforum.php?f=8
Het is uiteraard veel kleinschaliger dan Politics.be . En spijtig genoeg, zoals je zal lezen, gaat het er de laatste maanden ook de slechte kant op.
Ik ben even gaan kijken. Het lijkt op het eerste gezicht een forum waar je politiek correct moet zijn. Dus met andere woorden je moet aan enkele voorwaarden voldoen : onvoorwaardelijk links zijn, de VS haten, moslimterrorisme begrijpen. Als fervent liberaal die de vrijheid hoog in het vaandel voert zou ik daar wel snel geband worden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Geertje : 13 september 2005 om 08:35.
Geertje is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be