Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 oktober 2017, 09:49   #21
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Wat jij en ik vinden, is hier niet van belang.
Waarom poneert ge hier dan uw mening?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht


De moslima gebruikt een bestaande discriminatie en algemeen aanvaarde wetsovertreding om haar gelijk te halen.



Zo algemeen aanvaard, dat vele zelfs niet eens weten dat het een geloofsteken is.
De trouwring is namelijk het teken van trouw tegenover een vaste partner, het teken van het steeds voor die partner op te nemen en deze te beschermen tegen alles en iedereen, onder welke omstandigheden dan ook.
Dat beide partner 1 zijn en zelfs in gedachten het niet tegen elkaar zullen opnemen.
Ik ben zelf getrouwd, en ik vind bovenstaande zo tenenkrullend corny, dat ik echt goesting heb om te scheiden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

De trouwring komt niet van de huidige godsdiensten, deze was reeds ingebruik bij de Oude Grieken, als teken dat zij niet meer beschikbaar waren als huwelijkspartner.
Voila, een teken van een contract, géén geloof.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht



De trouwring is dus een teken van geloof, een teken van trouw en een teken van gebondenheid.
De trouwring is het symbool naar de buitenwereld dat andere niet op je kunnen rekenen als ze het tegen je partner willen opnemen.
Ge kunt rijk worden door romantische komedies voor Hollywood te schrijven!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht



Moet ik, die geen trouwring draag in de neutraliteit geloven van agent die een trouwring draagt, als deze ambras heeft met iemand die ook een trouwring draagt?

Het uniform van een agent is trouwens geen teken van neutraliteit, maar enkel om hem te herkennen als zijnde een agent.
Of die nu een keppi of een hoofddoek op het hoofd heeft, maakt weinig verschil aan de herkenbaarheid.
Neutraliteit zit in het gedrag en de gedachtengang, niet in de kledij.
Dat is goed, ik ga morgen verkleed als nazi naar mijn werk.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 10:12   #22
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En de hoofddoek is een teken van onderdrukking.
En de trouwring niet?


Maar laten we het gebruik van het hoofddoek eens bekijken.
Waarom werd het gebruik ervan in de Islam verplicht?
Om te verhinderen dat mannen de vrouwen hun hoofdhaar of gezicht konden zien?
Of had het andere oorzaken, want het hoofddoek werd al gebruikt voor de Islam bestond.
De woestijnvolkeren gebruikten het hoofddoek reeds in de tijd van Karel de Grote.
En het werd gedragen door mannen en vrouwen.
Het was een middel om zand, vuil, ongedierte, enz uit hun haren en mond te houden en de noodzaak om water te moeten gebruiken voor het reinigen van hun hoofdharen te beperken.
Voedsel werd niet besmet met hoofdharen of ademlucht en kon daardoor langer bewaard worden. Wonden werden niet vervuild door hoofdharen
Daarnaast konden vijanden van op afstand geen onderscheid maken tussen het aantal aanwezige mannen en vrouwen in het kamp.

Dit is een deel van de herkomst van het hoofddoek.
Laten we dan even kijken naar het westers gebruik.
Zelfs vandaag lopen hier veel westerse oudere dames rond met een hoofddoek, dit om hun haren proper te houden, er geen stof in te krijgen, geen luizen over te krijgen, enz...
In ziekenhuizen werd tot eind vorige eeuw steeds een haarkapje gedragen door het verzorgend personeel, in opperatiekamers worden deze nog steeds samen met een mondmasker gedragen, om besmetting en vervuiling van wonden door hoofdharen of ademlucht te voorkomen.
In voedingsbedrijven zijn haarnetjes zelfs bij wet verplicht, om vervuiling door hoofd en baardharen te voorkomen.
In sommige voedselbedrijven zijn zelfs mondmaskers verplicht
In stoffige omgevingen zetten veel arbeiders iets op hun hoofd om stof uit hun haren te houden.
We dragen stofmakers op alle mogelijke plaatsen waar besmetting of vervuilig kan plaatsvinden.

Kijk, nu komen we tot de vaststellingen dat het hoofddoek heeft helemaal niets te maken met onderdrukking, maar met Hygiëne.
En Hygiëne is een verzamelnaam voor alle handelingen en handelingswijzen die ervoor zorgen dat mensen en dieren gezond blijven door ziekteverwekkers uit de buurt te houden of een besmettingsbron te isoleren.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 10:17   #23
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Het is een mirakel dat ze niet moddefukke heeft staan roepen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 10:27   #24
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Waarom poneert ge hier dan uw mening?
Het is niet omdat in bepaalde zaken onze mening niet van tel is, dat we geen mening mogen hebben.

Citaat:

Ik ben zelf getrouwd, en ik vind bovenstaande zo tenenkrullend corny, dat ik echt goesting heb om te scheiden.
Ik ben al gescheiden
Citaat:

Voila, een teken van een contract, géén geloof.
Je geloofd dus in een contract en verwacht dat de andere zich ook aan de regels van dat contract houd.
Citaat:
Ge kunt rijk worden door romantische komedies voor Hollywood te schrijven!
Ben al rijk.
Citaat:

Dat is goed, ik ga morgen verkleed als nazi naar mijn werk.
In Europa is dat verboden, maar in sommige landen kijkt men daar niet raar van op.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 11:06   #25
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Het is niet omdat in bepaalde zaken onze mening niet van tel is, dat we geen mening mogen hebben.
ik denk in elk geval dat mijn mening van tel is, en volgende verkiezing zal ik die menig ook uitdrukken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Ik ben al gescheiden
Ziedaar uw geloof in het huwelijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht


Je geloofd dus in een contract en verwacht dat de andere zich ook aan de regels van dat contract houd.
Ge zou toch eens iets moeten doen aan die dt fouten, of gelooft ge niet in spelling?
Wat betreft 'geloven in een contract', Dat is een semantisch spelletje dat u speelt met de verschillende betekenissen van het woord 'geloven'. Als ge denkt zo een debat te kunnen winnen, dan is dat zielig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht




Ben al rijk.


In Europa is dat verboden, maar in sommige landen kijkt men daar niet raar van op.
U gaat nergens in op mijn argumenten en voorbeelden. Als u zegt: Neutraliteit zit in het gedrag en de gedachtengang, niet in de kledij.Mag een ambtenaar en VB'er een t-shirt van zijn politieke partij dragen aan het loket? Volgens u dus wel.

Wacht, ik ken nog een beter voorbeeld, maag een scheidsrechter die Anderlecht-Brugge fluit de wedstrijd fluiten met een supporters sjaal van Brugge rond zijn hals?
Volgens u dus wel.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 20 oktober 2017 om 11:07.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 11:10   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En de trouwring niet?


Maar laten we het gebruik van het hoofddoek eens bekijken.
Waarom werd het gebruik ervan in de Islam verplicht?
Om te verhinderen dat mannen de vrouwen hun hoofdhaar of gezicht konden zien?
Of had het andere oorzaken, want het hoofddoek werd al gebruikt voor de Islam bestond.
De woestijnvolkeren gebruikten het hoofddoek reeds in de tijd van Karel de Grote.
En het werd gedragen door mannen en vrouwen.
Het was een middel om zand, vuil, ongedierte, enz uit hun haren en mond te houden en de noodzaak om water te moeten gebruiken voor het reinigen van hun hoofdharen te beperken.
Voedsel werd niet besmet met hoofdharen of ademlucht en kon daardoor langer bewaard worden. Wonden werden niet vervuild door hoofdharen
Daarnaast konden vijanden van op afstand geen onderscheid maken tussen het aantal aanwezige mannen en vrouwen in het kamp.

Dit is een deel van de herkomst van het hoofddoek.
Laten we dan even kijken naar het westers gebruik.
Zelfs vandaag lopen hier veel westerse oudere dames rond met een hoofddoek, dit om hun haren proper te houden, er geen stof in te krijgen, geen luizen over te krijgen, enz...
In ziekenhuizen werd tot eind vorige eeuw steeds een haarkapje gedragen door het verzorgend personeel, in opperatiekamers worden deze nog steeds samen met een mondmasker gedragen, om besmetting en vervuiling van wonden door hoofdharen of ademlucht te voorkomen.
In voedingsbedrijven zijn haarnetjes zelfs bij wet verplicht, om vervuiling door hoofd en baardharen te voorkomen.
In sommige voedselbedrijven zijn zelfs mondmaskers verplicht
In stoffige omgevingen zetten veel arbeiders iets op hun hoofd om stof uit hun haren te houden.
We dragen stofmakers op alle mogelijke plaatsen waar besmetting of vervuilig kan plaatsvinden.

Kijk, nu komen we tot de vaststellingen dat het hoofddoek heeft helemaal niets te maken met onderdrukking, maar met Hygiëne.
En Hygiëne is een verzamelnaam voor alle handelingen en handelingswijzen die ervoor zorgen dat mensen en dieren gezond blijven door ziekteverwekkers uit de buurt te houden of een besmettingsbron te isoleren.
Ja, en?
Maar in voedingsbedrijven weigeren ze zelfs haarnetjes te dragen.
In zwembaden weigeren ze hun hoofddoek af te zetten enz.
Tot zover uw argumenten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 11:19   #27
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En de trouwring niet?


Maar laten we het gebruik van het hoofddoek eens bekijken.
Let's...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Waarom werd het gebruik ervan in de Islam verplicht?
Om te verhinderen dat mannen de vrouwen hun hoofdhaar of gezicht konden zien?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Of had het andere oorzaken, want het hoofddoek werd al gebruikt voor de Islam bestond.
De woestijnvolkeren gebruikten het hoofddoek reeds in de tijd van Karel de Grote.
Karel de Grote is na het ontstaan van de islam.

Maar inderdaad, de hoofddoek bestond reeds bij de Babyloniers.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

En het werd gedragen door mannen en vrouwen.
Het was een middel om zand, vuil, ongedierte, enz uit hun haren en mond te houden en de noodzaak om water te moeten gebruiken voor het reinigen van hun hoofdharen te beperken.
Da's dan raar, want bij de Sumeriers bestond het niet. En bij de jagers/verzamelaar daarvoor ook niet. Die hadden dan waarschijnlijk niet met 'zand, vuil, ongedierte' te maken gehad hebben.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Voedsel werd niet besmet met hoofdharen of ademlucht en kon daardoor langer bewaard worden. Wonden werden niet vervuild door hoofdharen
Daarnaast konden vijanden van op afstand geen onderscheid maken tussen het aantal aanwezige mannen en vrouwen in het kamp.

Dit is een deel van de herkomst van het hoofddoek.
Gij hebt een geweldig grote verbeelding.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht



Laten we dan even kijken naar het westers gebruik.
Zelfs vandaag lopen hier veel westerse oudere dames rond met een hoofddoek, dit om hun haren proper te houden, er geen stof in te krijgen, geen luizen over te krijgen, enz...
Vraag het eens aan die oudere dames, ipv van alles te verzinnen. Mijn bomma droeg dat om haar 80 euro kosten kapsel niet te verliezen aan de wind.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht


In ziekenhuizen werd tot eind vorige eeuw steeds een haarkapje gedragen door het verzorgend personeel, in opperatiekamers worden deze nog steeds samen met een mondmasker gedragen, om besmetting en vervuiling van wonden door hoofdharen of ademlucht te voorkomen.
In voedingsbedrijven zijn haarnetjes zelfs bij wet verplicht, om vervuiling door hoofd en baardharen te voorkomen.
In sommige voedselbedrijven zijn zelfs mondmaskers verplicht
In stoffige omgevingen zetten veel arbeiders iets op hun hoofd om stof uit hun haren te houden.
We dragen stofmakers op alle mogelijke plaatsen waar besmetting of vervuilig kan plaatsvinden.

Kijk, nu komen we tot de vaststellingen dat het hoofddoek heeft helemaal niets te maken met onderdrukking, maar met Hygiëne.
Als ge dit allemaal zelf gelooft , dan is het echt heel erg. De Chinezen hebben nooit een hoofddoek gekend, zijn dat dan allemaal viezeriken?

Als de moslima's zelf zeggen dat ze de hoofddoek dragen omdat ze moeten van hun opperwezen, dan zal dat wel reden zijn, denkt ge niet?
En waarom moeten de moslim mannen het niet dragen? Ook viezeriken?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

En Hygiëne is een verzamelnaam voor alle handelingen en handelingswijzen die ervoor zorgen dat mensen en dieren gezond blijven door ziekteverwekkers uit de buurt te houden of een besmettingsbron te isoleren.
Zou het kunnen dat ge smetvrees hebt? Zo een lange zinloze uitleg over hygiëne, da's raar.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 11:52   #28
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En de trouwring niet?


Maar laten we het gebruik van het hoofddoek eens bekijken.
Waarom werd het gebruik ervan in de Islam verplicht?
Om te verhinderen dat mannen de vrouwen hun hoofdhaar of gezicht konden zien?
Of had het andere oorzaken, want het hoofddoek werd al gebruikt voor de Islam bestond.
De woestijnvolkeren gebruikten het hoofddoek reeds in de tijd van Karel de Grote.
En het werd gedragen door mannen en vrouwen.
Het was een middel om zand, vuil, ongedierte, enz uit hun haren en mond te houden en de noodzaak om water te moeten gebruiken voor het reinigen van hun hoofdharen te beperken.
Voedsel werd niet besmet met hoofdharen of ademlucht en kon daardoor langer bewaard worden. Wonden werden niet vervuild door hoofdharen
Daarnaast konden vijanden van op afstand geen onderscheid maken tussen het aantal aanwezige mannen en vrouwen in het kamp.

Dit is een deel van de herkomst van het hoofddoek.
Laten we dan even kijken naar het westers gebruik.
Zelfs vandaag lopen hier veel westerse oudere dames rond met een hoofddoek, dit om hun haren proper te houden, er geen stof in te krijgen, geen luizen over te krijgen, enz...
In ziekenhuizen werd tot eind vorige eeuw steeds een haarkapje gedragen door het verzorgend personeel, in opperatiekamers worden deze nog steeds samen met een mondmasker gedragen, om besmetting en vervuiling van wonden door hoofdharen of ademlucht te voorkomen.
In voedingsbedrijven zijn haarnetjes zelfs bij wet verplicht, om vervuiling door hoofd en baardharen te voorkomen.
In sommige voedselbedrijven zijn zelfs mondmaskers verplicht
In stoffige omgevingen zetten veel arbeiders iets op hun hoofd om stof uit hun haren te houden.
We dragen stofmakers op alle mogelijke plaatsen waar besmetting of vervuilig kan plaatsvinden.

Kijk, nu komen we tot de vaststellingen dat het hoofddoek heeft helemaal niets te maken met onderdrukking, maar met Hygiëne.
En Hygiëne is een verzamelnaam voor alle handelingen en handelingswijzen die ervoor zorgen dat mensen en dieren gezond blijven door ziekteverwekkers uit de buurt te houden of een besmettingsbron te isoleren.
Goed gek is ook een reden om een hoofddoek te dragen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 11:55   #29
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Let's...Karel de Grote is na het ontstaan van de islam.

Maar inderdaad, de hoofddoek bestond reeds bij de Babyloniers.Da's dan raar, want bij de Sumeriers bestond het niet. En bij de jagers/verzamelaar daarvoor ook niet. Die hadden dan waarschijnlijk niet met 'zand, vuil, ongedierte' te maken gehad hebben. Gij hebt een geweldig grote verbeelding. Vraag het eens aan die oudere dames, ipv van alles te verzinnen. Mijn bomma droeg dat om haar 80 euro kosten kapsel niet te verliezen aan de wind. Als ge dit allemaal zelf gelooft , dan is het echt heel erg. De Chinezen hebben nooit een hoofddoek gekend, zijn dat dan allemaal viezeriken?

Als de moslima's zelf zeggen dat ze de hoofddoek dragen omdat ze moeten van hun opperwezen, dan zal dat wel reden zijn, denkt ge niet?
En waarom moeten de moslim mannen het niet dragen? Ook viezeriken?

Zou het kunnen dat ge smetvrees hebt? Zo een lange zinloze uitleg over hygiëne, da's raar.
Tja, wie zal het zeggen.
Zijn argumentatie is inderdaad ondermaats.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 15:23   #30
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Jantje, dit is wat ik schreef:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Als ik ambras heb met 'n moslim en we belanden beiden op het politiebureau, dan zou ik gerede twijfels hebben aan haar 'neutraliteit', om haar verslag op te maken.
Zie jij het mss zitten om voor een rechter te verschijnen die 'n djellaba draagt ?
En dit is je reply daarop:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Wat jij en ik vinden, is hier niet van belang.
De moslima gebruikt een bestaande discriminatie en algemeen aanvaarde wetsovertreding om haar gelijk te halen.
Geen van je zinnen is ’n antwoord op wat ik stelde.
Nu goed, wereldvreemdheid is niet verboden.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 16:00   #31
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Wat jij en ik vinden, is hier niet van belang.
De moslima gebruikt een bestaande discriminatie en algemeen aanvaarde wetsovertreding om haar gelijk te halen.



Zo algemeen aanvaard, dat vele zelfs niet eens weten dat het een geloofsteken is.
De trouwring is namelijk het teken van trouw tegenover een vaste partner, het teken van het steeds voor die partner op te nemen en deze te beschermen tegen alles en iedereen, onder welke omstandigheden dan ook.
Dat beide partner 1 zijn en zelfs in gedachten het niet tegen elkaar zullen opnemen.
De trouwring komt niet van de huidige godsdiensten, deze was reeds ingebruik bij de Oude Grieken, als teken dat zij niet meer beschikbaar waren als huwelijkspartner.

De trouwring is dus een teken van geloof, een teken van trouw en een teken van gebondenheid.
De trouwring is het symbool naar de buitenwereld dat andere niet op je kunnen rekenen als ze het tegen je partner willen opnemen.

Moet ik, die geen trouwring draag in de neutraliteit geloven van agent die een trouwring draagt, als deze ambras heeft met iemand die ook een trouwring draagt?

Het uniform van een agent is trouwens geen teken van neutraliteit, maar enkel om hem te herkennen als zijnde een agent.
Of die nu een keppi of een hoofddoek op het hoofd heeft, maakt weinig verschil aan de herkenbaarheid.
Neutraliteit zit in het gedrag en de gedachtengang, niet in de kledij.
Ik ga nu even heel ver terug in mijn geheugen om te zien of ik ooit eerder zulke onzin heb gelezen... Nee, nooit eerder.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 21:25   #32
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Geloof in elkaar, geloof in het huwelijk.
Geloven is iets meer dan enkel geloven in een religie.

Zucht!
Dat klopt, je kan het begrip geloof rekken zodat 1+1=2 ook geloof is.

Maar dat is wel iets ander geloof dan dat in een god die jou gadeslaat en je ziel na je dood voor eeuwigheid de hel in smijt omdat je niet altijd je hoofddoek gedragen hebt.
Als ik mijn trouwring zou moeten afdoen op het werk dan zou ik niet bang zijn voor eeuwig hellevuur. Die ring is een persoonlijk en privaat iets voor mij en mijn naasten, niet voor de rest van de wereld of de werkvloer.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 20 oktober 2017 om 21:25.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 22:26   #33
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En toch gaat ze gelijk krijgen van het hof van de rechten van de mens.
Hoe komt u ertoe dit te beweren?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2017, 22:27   #34
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En de trouwring niet?
Hoe kan dat een teken van onderdrukking zijn? De trouwring wordt door beide partijen gedragen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 05:41   #35
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Jantje zag eens pruimen hangen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 06:30   #36
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Dat klopt, je kan het begrip geloof rekken zodat 1+1=2 ook geloof is.

Maar dat is wel iets ander geloof dan dat in een god die jou gadeslaat en je ziel na je dood voor eeuwigheid de hel in smijt omdat je niet altijd je hoofddoek gedragen hebt.
Als ik mijn trouwring zou moeten afdoen op het werk dan zou ik niet bang zijn voor eeuwig hellevuur. Die ring is een persoonlijk en privaat iets voor mij en mijn naasten, niet voor de rest van de wereld of de werkvloer.
Let op, ik steun Jantje zijn betoog absoluut niet hoor.
Ikzelf heb mijn trouwring 3 dagen gedragen, omdat dit veel te gevaarlijk is op mijn werk. Voel ik me daarom minder getrouwd? Ik denk het niet.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 06:31   #37
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hoe komt u ertoe dit te beweren?
Hij kent een wereldvreemde rechter.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 06:32   #38
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hoe kan dat een teken van onderdrukking zijn? De trouwring wordt door beide partijen gedragen.
Mag zelfs gedragen worden door homo's, lesbiennes, moslims, moslima's, Joden, ...
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 06:33   #39
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Jantje zag eens pruimen hangen.
Als trouwringen, o zo groot ...
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 00:45   #40
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Als een nazikostuum niet mag , dan ook geen burka ,
ook geen clownpakken , geen ruimtepakken , enz .... ,
kortom ....
!!!! IEDEREEN NAAKT !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 oktober 2017 om 00:45.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be