Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 oktober 2017, 17:31   #101
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar dat was niet de mening van de Belgische regering.

De Belgische regering (Francken = Belgische regering) wou de Basken wél uitleveren maar werd teruggefloten door het gerecht.
Ik ben vergeten in welk jaar dat dat was, als de kwestie van uitlevering van Basken aan de orde was.

En ik ben ook vergeten welke b. regering de clausule bedong dat wij, als enigste land in de EU, ons nog het recht voorbehouden om op individuele basis te beslissen om toch asiel te verlenen aan een EU-onderdaan.

Heb je in het snuitje wat ik bedoel ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 17:35   #102
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Waar is de tijd dat rechts nog stond voor zero tolerance.
Ik weet niet wat je bedoelt hoor !
Hebben de voorgangers van de nva zich niet genoeg verweerd, en gebatterd tegen de rijkswacht, in Voeren, in Leuven, in de randgemeenten ... ?

Waren die betogingen edm, vaak "verboden betogingen" zo'n voorbeelden van zero-tolerance voor politiek geïnspireerde feiten?

Of ben je maar wat uit je nek aan het kletsen ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 17:37   #103
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Tis wel stil in het Francken kamp. Zal zwijgplicht gekregen hebben van De Wever denk ik. Jammer
Zwijgplicht ?
De visie van De Wever is heel duidelijk. Het is een zeer kort interview, dus zeer duidelijk (zoals altijd dus):

https://nieuws.vtm.be/vtm-nieuws/pol...-niet-de-steek
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 17:41   #104
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben vergeten in welk jaar dat dat was, als de kwestie van uitlevering van Basken aan de orde was.

En ik ben ook vergeten welke b. regering de clausule bedong dat wij, als enigste land in de EU, ons nog het recht voorbehouden om op individuele basis te beslissen om toch asiel te verlenen aan een EU-onderdaan.

Heb je in het snuitje wat ik bedoel ?
Dat was de jaren negentig en dat moet dus Dehaene met tsjeven/sossen geweest zijn.

De schuld voor die wet ligt dan bij hen (als zij het waren).

Het was wel zo dat de regering pro terugsturen van de Basken was.
Je kan je dan de vraag stellen waarom ze die wet in eerste instantie goedgekeurd hadden en mijn antwoord daarop is 'vermoedelijk niet goed nagedacht/domheid'.
__________________
Ben ik ‘uw volk’?
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=10
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 17:48   #105
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zwijgplicht ?
De visie van De Wever is heel duidelijk. Het is een zeer kort interview, dus zeer duidelijk (zoals altijd dus):

https://nieuws.vtm.be/vtm-nieuws/pol...-niet-de-steek
Het is duidelijk: we gaan een tijd tegemoet van jezuïetenpraat en juridische spitsvondigheden zonder einde.
Maar de boer
hij ploegde voort.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 19:45   #106
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat was de jaren negentig en dat moet dus Dehaene met tsjeven/sossen geweest zijn.

De schuld voor die wet ligt dan bij hen (als zij het waren).
Steeds wil de Belgische politieke ivorentorens de beste leerlingen van de Europese klas te moeten zijn, aangespoord om electoraal gewin, hier en EU door gedogen en knuffel partijen en hun belangengroepen.
En nadien zijn de experimentjes…. steeds opnieuw schande en schade…..pfffffffff t’ is weeral België zulle…..

Sinds ontstaan van sjoemelmerk België zijn de politieke ivorentorens er nog nooit in geslaagd en eigen wet boek te realiseren en lappen het wetboek van Napoleon op met pleisters en utopische afspraken en regels, haken en ogen, knip en plak werk om geneugten die gedogen die knuffel partijen en belangengroepen preken te inplanteren.

Als dan een minister/ franken gewoon verwoord wat deze pamperwetten mogelijk maken en kunnen verwezenlijken in ons land en het past dan toevallig even NIET in het plaatje van de gedogen knuffel partijen dan reageren ze hysterisch samen met hun achterban in pers en TV.

Maar wie heeft verdorie die wetten >>> beter >> die miskleun sjoemel toestanden er door gejaagd om … in het wetboek van Napoleon ingeplant voor het sjoemel merk België!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 19:49   #107
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je vindt secessie, landverraad en usurpatie dus een grapstje.

Ik heb het al gezegd: vroeger stond daar de doodstraf op (ook in ons land).
Het is in praktisch alle landen een zeer zwaar misdrijf.
Politiek gevangenschap is zeer zeker geen grapje. Maar ik begrijp wel dat links daar nog steeds achter staat. Afwijkende meningen strafbaar stellen is altijd een natte droom geweest van communisten
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 19:55   #108
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Politiek gevangenschap is zeer zeker geen grapje. Maar ik begrijp wel dat links daar nog steeds achter staat. Afwijkende meningen strafbaar stellen is altijd een natte droom geweest van communisten
Afwijkende mening? Hij heeft Catalonie onafhankelijk verklaard.

Er is een verschil tussen roepen dat alle vrouwen sletten zijn en ze verkrachten hé
__________________
Ben ik ‘uw volk’?
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=10
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 20:04   #109
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je vindt secessie, landverraad en usurpatie dus een grapstje.

Ik heb het al gezegd: vroeger stond daar de doodstraf op (ook in ons land).
Het is in praktisch alle landen een zeer zwaar misdrijf.
Met jouw visie op de wereld van onvoorwaardelijke gehoorzaamheid, waar elke afwijking of verandering brutaal de kop wordt ingedrukt, zaten we vandaag nog in het Romeinse Rijk.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 31 oktober 2017 om 20:04.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 20:24   #110
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Met jouw visie op de wereld van onvoorwaardelijke gehoorzaamheid, waar elke afwijking of verandering brutaal de kop wordt ingedrukt, zaten we vandaag nog in het Romeinse Rijk.
Toch wel rare dingen die ik hier hoor.

Enerzijds:
- smerige immigranten, ze moeten onze wetten gehoorzamen.
Anderzijds:
- als het mij goed uitkomt mag ik wetten naast mij neerleggen.

Kortom:

- Iedereen moet wetten die mij bevallen volgen.
- Wetten die mij niet bevallen mogen overtreden worden.
__________________
Ben ik ‘uw volk’?
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=10
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 20:30   #111
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Toch wel rare dingen die ik hier hoor.

Enerzijds:
- smerige immigranten, ze moeten onze wetten gehoorzamen.
Anderzijds:
- als het mij goed uitkomt mag ik wetten naast mij neerleggen.

Kortom:

- Iedereen moet wetten die mij bevallen volgen.
- Wetten die mij niet bevallen mogen overtreden worden.
Appelen met peren vergelijken is blijkbaar ook een kunst
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 20:33   #112
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat was de jaren negentig en dat moet dus Dehaene met tsjeven/sossen geweest zijn.

De schuld voor die wet ligt dan bij hen (als zij het waren).

Het was wel zo dat de regering pro terugsturen van de Basken was.
Je kan je dan de vraag stellen waarom ze die wet in eerste instantie goedgekeurd hadden en mijn antwoord daarop is 'vermoedelijk niet goed nagedacht/domheid'.
Jij zegt dat de regering pro was om ze terug te sturen.
Mij staat voor dat dat tweetal ... de b. nationaliteit verkregen heeft. Wie geeft dat ?

Ik herhaal dat mij dat voorstaat. Ik meen dat recent nog gelezen te hebben.
Tijd en goesting onbreekt me om dat terug op te zoeken.
Heb jij toevallig een staving van jouw mening ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 20:36   #113
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Nog iets omtrent dat asiel: zelfs Crombez erkende enkele minuten geleden in Ter Zake dat hij er nog altijd achter staat dat de sossen destijds ook vragende partij waren om nog altijd asiel te kunnen verlenen aan EU-onderdanen.
Plus: in de commissie heeft destijds de nva dit ook meegestemd.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 20:37   #114
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Jij zegt dat de regering pro was om ze terug te sturen.
Mij staat voor dat dat tweetal ... de b. nationaliteit verkregen heeft. Wie geeft dat ?

Ik herhaal dat mij dat voorstaat. Ik meen dat recent nog gelezen te hebben.
Tijd en goesting onbreekt me om dat terug op te zoeken.
Heb jij toevallig een staving van jouw mening ?
Ik weet het niet. Ik dacht dat ze verdwenen/ondergedoken waren, maar ik kan mij vergissen.
__________________
Ben ik ‘uw volk’?
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=10
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 20:37   #115
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Appelen met peren vergelijken is blijkbaar ook een kunst
Kan je mij een lijstje of wat voorbeelden geven van wetten die mogen genegeerd worden?
__________________
Ben ik ‘uw volk’?
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=10
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 20:39   #116
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Nog eens in basis stellen: heeft iedere EU-burger gelijke basis-politieke rechten ?

De Schotten mochten van Londen, op staatskosten, een referendum organiseren.
De Catalanen mochten niet van Madrid, een referendum organiseren.

De grondwetten omtrent politieke vrije meningen, meningsuitingen, ... staan nogal ver uit mekaar. Om niet te zeggen dat ze diametraal tegenover mekaar staan.

Welke democratie verkiest u, beste medeforummer ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 20:41   #117
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nog iets omtrent dat asiel: zelfs Crombez erkende enkele minuten geleden in Ter Zake dat hij er nog altijd achter staat dat de sossen destijds ook vragende partij waren om nog altijd asiel te kunnen verlenen aan EU-onderdanen.
Plus: in de commissie heeft destijds de nva dit ook meegestemd.
Dit is natuurlijk aberant: als er in de EU landen zouden zijn de de mensenrechten met de voeten treden dan moet de EU optreden, niet de deelstaten.
__________________
Ben ik ‘uw volk’?
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=10
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 20:48   #118
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nog eens in basis stellen: heeft iedere EU-burger gelijke basis-politieke rechten ?

De Schotten mochten van Londen, op staatskosten, een referendum organiseren.
De Catalanen mochten niet van Madrid, een referendum organiseren.


De grondwetten omtrent politieke vrije meningen, meningsuitingen, ... staan nogal ver uit mekaar. Om niet te zeggen dat ze diametraal tegenover mekaar staan.

Welke democratie verkiest u, beste medeforummer ?
Ik citeer quercus:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Omdat Antwerpen geen deelstaat is en Vlaanderen wel.

Waarom pas je die kneuterige redenering niet toe op Wallonië? Waarom moet Luik solidair blijven met Charleroi? Waarom moet Ukkel solidair zijn met Molenbeek?

Je kunt zo blijven de boel in steeds maar kleinere stukjes hakken tot in het onzinnige toe. Vlaanderen is een grondwettelijk duidelijk vastgelegde entiteit met een eigen identiteit. Je kunt niet meer doen alsof je neus bloed en het feit negeren dat België reeds sedert decennia een federatie van deelstaten is.
__________________
Ben ik ‘uw volk’?
https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=10
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 20:56   #119
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nog eens in basis stellen: heeft iedere EU-burger gelijke basis-politieke rechten ?

De Schotten mochten van Londen, op staatskosten, een referendum organiseren.
De Catalanen mochten niet van Madrid, een referendum organiseren.

De grondwetten omtrent politieke vrije meningen, meningsuitingen, ... staan nogal ver uit mekaar. Om niet te zeggen dat ze diametraal tegenover mekaar staan.

Welke democratie verkiest u, beste medeforummer ?
Misschien ben je gewoon je eigen beperkingen aan het demonstreren inzake begrip van wat een natie soeverein kan/mag beslissen binnen haar eigen grondgebied en betreffende haar eigen kiesgerechtigden ? Als de UK via haar parlement beslist om éénmalig een referendum over ditjes en datjes toe te laten, en zij de afspraak maken dat dit dan zelfs gevolg zal krijgen dan is dat een strikt interne britse kwestie.
Geen enkel ander land heeft daar zaken mee, evenzeer de EU niet.

De gargantueske stommiteit heeft niet alleen een premier zijn politieke carrière gekost, heeft een LoLo zoals Farage voldoende publiciteit gegeven opdat hij de verkiezingen naar zijn hand heeft kunnen zetten en toen is de brave flurk gevlucht als een laffe hond. Après mois le déluge...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 31 oktober 2017 om 20:57.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 21:17   #120
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

.. laat ons vooral ook niet uit het oog verliezen dat Sander Loones, merkwaardig genoeg jurist van opleiding, vanavond op de verreziender bij Kathleen Cools 'fier' kwam verkondigen dat Spanje geen rechtstaat is .. Charles Michel prevelt sindsdien aanhoudend schietgebedjes opdat ze daar in het verre Spanje toch maar niet Canvas kunnen ontvangen op hun paravers ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 31 oktober 2017 om 21:17.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be