Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 januari 2013, 00:48   #1
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard Immigratie en integratie ... Hoe het er in realiteit aan toe gaat

Uit het leven gegrepen.

Citaat:
Ik heb een Belgische collega Ahmed, goeie werker, beleefd, steeds op tijd, nooit discussie, ... getrouwd, vader van 2 kinderen. Ahmed vindt dit OK.

Maar hoe is Ahmed hier geraakt en Belg geworden?

Ahmed werd op zijn 20-ste via de vriend van een vriend van zijn vader met een vrachtwagen van Marokko naar België gesluisd, de vader van Ahmed had daar iets meer dan een jaarloon voor over.

Ahmed werd 'gedropt' in de Zuidstraat in Brussel in één van de vele bars & cafeetjes waar hij onmiddellijk werd voorgesteld aan zijn 'tijdelijke' Belgische vrouw van Marokkaanse oorsprong.

Ahmed trouwde na 3 weken maar naast zijn huwelijkscontract tekende hij een tweede contract van tijdelijke aard.

Het contract omschreef:
- termijn: 3 jaar
- 'gratis' verblijf in een kamer boven de bar
- 6/7 dagen werken in de bar voor kost en inwoon
- € 100.00 per week zakgeld
- naar buitenwereld (officiële toestanden) acteren als getrouwd koppel (want de ganse Zuidstraat weet hoe het er aan toe gaat)
- geen gerechterlijke stappen ondernemen tegen de vriend van zijn 'vrouw', een relatie die al 8 jaar stand hield

Ahmed stuurde een deel van de € 100.00 naar zijn vader en heeft intussen de instapprijs reeds volledig terug betaald.

Na 3 jaar scheidde Ahmed en ging hij, Belg zijnde, zijn toekomstige vrouw halen in Marokko

3 maanden na haar aankomst trouwden ze hier en leefden nog lang en gelukkig

Ahmeds 1ste 'Belgische' vrouw was vóór hij een tweede maal in het huwelijk trad, alweer getrouwd met een jonge snaak die hetzelfde lot geschoren was. Eerst meer dan een jaarloon betalen, vervolgens 3 jaar voor niets werken, en dan vrij om als 'Belg' een nieuw vrouwtje te gaan opppikken in het thuisland.

Ahmed leeft nu 12 jaar in België, heeft zich enigzins aangepast aan de Belgische maatschappij, maar er zijn er ook anderen zegt hij, anderen die niet werken, die zoals hij zegt "aan de 'vetpoet' hangen", en hij kan onmiddellijk een lijstje produceren van meer dan 100 namen van mensen die op deze manier 'Belg' geworden zijn, bijna allemaal via de Zuidstraat.
Schijnhuwelijken zijn big business in de Zuidstraat en niet alleen daar ...

En deze passeren niet via één of ander vluchtelingenlokketje ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2013, 01:20   #2
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Draai het probleem om. Wanneer mag jij zonder visum Marokko binnen en mag een Marokkaan dat niet in België? Zolang deze structurele, koloniale verhouding niet is rechtgetrokken, blijft al het gekanker en gezever uiterst hypocriet.

Overigens weet iedereen die al poogde een huwelijk te sluiten met iemand van een ander continent, dat dit zo moeilijk is geworden dat essentiële mensenrechten in het gedrang komen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2013, 01:43   #3
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Draai het probleem om. Wanneer mag jij zonder visum Marokko binnen en mag een Marokkaan dat niet in België? Zolang deze structurele, koloniale verhouding niet is rechtgetrokken, blijft al het gekanker en gezever uiterst hypocriet.
Beste Kallikles,

Ik had dit soort reacties (van jou) verwacht. In plaats van dit onder ogen te zien tracht je er letterlijk een draai aan te geven

Dit is geen hypocriet gezever, dit is zoals ik schreef "uit het leven gegrepen". Ahmed heeft me het zelf verteld een aantal weken vóór de kerstvakantie en zoals ik schreef, ik vertrouw die kerel voor de volle 100%.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Overigens weet iedereen die al poogde een huwelijk te sluiten met iemand van een ander continent, dat dit zo moeilijk is geworden dat essentiële mensenrechten in het gedrang komen.
Jij zelf ook al in die situatie gezeten?
Hoe komen de rechten in het gedrang?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2013, 15:05   #4
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Beste Kallikles,

Ik had dit soort reacties (van jou) verwacht. In plaats van dit onder ogen te zien tracht je er letterlijk een draai aan te geven

Dit is geen hypocriet gezever, dit is zoals ik schreef "uit het leven gegrepen". Ahmed heeft me het zelf verteld een aantal weken vóór de kerstvakantie en zoals ik schreef, ik vertrouw die kerel voor de volle 100%.
Wat ik zeg, is ook 100% waar en niet omdat één persoon het heeft bevestigd die je vertouwt, maar omdat iedere forummer het weet. Iedereen weet dat een Belg zonder visum Marokko binnenmag. Iedereen weet dat dat omgekeerd niet geldt.

Had Ahmed dezelfde rechten als een Belg of Fransman in Marokko, had hij geen schijnhuwelijk nodig.

Citaat:
Jij zelf ook al in die situatie gezeten?
Hoe komen de rechten in het gedrang?
Wel, in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens staat het recht om te huwen met de persoon van je keuze. In België moet je daarvoor een bepaald bedrag per maand verdienen. Ben je zelfstandig en fluctueren je inkomsten of probeer je je loon te minimaliseren om zoveel mogelijk van de vennootschapsbelasting te profiteren (veel lager dan de belasting op arbeid), pech gehad. Verdien je toevallig minder, weer pech gehad.

Je moet dus rijk zijn om te mogen trouwen met wie je wil en bovendien mag je niet ondernemen, maar moet je conformistisch bij een grootbedrijf werken. Alleen rijke, risico-averse conformisten hebben dus de vrije keuze van een huwelijkspartner.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 januari 2013 om 15:06.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2013, 15:11   #5
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vador Bekijk bericht
Wat is er mis met een wet gebaseerd op praktijk : Een Belg gaat terug naar huis.
Neen hoor, in Marokko wonen heel wat Belgen en Fransen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2013, 15:11   #6
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

In Agadir komen daar nog Duitsers bij, Zweden, enzovoort.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2013, 15:24   #7
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Uit het leven gegrepen.



Schijnhuwelijken zijn big business in de Zuidstraat en niet alleen daar ...

En deze passeren niet via één of ander vluchtelingenlokketje ...
Maggy HELP !!!!!!
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2013, 15:30   #8
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat ik zeg, is ook 100% waar en niet omdat één persoon het heeft bevestigd die je vertouwt, maar omdat iedere forummer het weet. Iedereen weet dat een Belg zonder visum Marokko binnenmag. Iedereen weet dat dat omgekeerd niet geldt.

Had Ahmed dezelfde rechten als een Belg of Fransman in Marokko, had hij geen schijnhuwelijk nodig.



Wel, in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens staat het recht om te huwen met de persoon van je keuze. In België moet je daarvoor een bepaald bedrag per maand verdienen. Ben je zelfstandig en fluctueren je inkomsten of probeer je je loon te minimaliseren om zoveel mogelijk van de vennootschapsbelasting te profiteren (veel lager dan de belasting op arbeid), pech gehad. Verdien je toevallig minder, weer pech gehad.

Je moet dus rijk zijn om te mogen trouwen met wie je wil en bovendien mag je niet ondernemen, maar moet je conformistisch bij een grootbedrijf werken. Alleen rijke, risico-averse conformisten hebben dus de vrije keuze van een huwelijkspartner.
Wat een manklopende vergelijking!
Ken je misschien veel Belgen zonder werk en zonder geld die naar Marokko willen trekken om er daar van hun niet-bestaande profitariaatssystemen te genieten zoals de vele Marokkanen en anderen die hier rondlopen?
De Universele Rechten van de Mens werden niet opgesteld om bepaalde bevolkingsgroepen zoals we er nu kennen, en waar toen geen sprake van was, een vrijgeleide te geven in hun onbeschaamd profitariaat en via "godsdienstvrijheid" de Middeleeuwen hier weer opnieuw in te voeren! Men vervangt teveel de Rechten van de Mens in de Rechten van het Krapuul/de Onbeschaamde Profiteurs, maar voor hoelang zal dat nog kunnen?
Het recht om te huwen met de persoon van je keuze? Daar kan niets op tegen zijn natuurlijk, maar zou ook moeten betekenen dat als het gaat om leugens, fraude, komedie enz de personen in kwestie onverbiddelijk het land weer uit moeten indien ze speciaal daarvoor uit een ander land kwamen en hier "huwden", soms tegen betaling! Hoeveel van die gevallen vliegen er weer buiten? Vijf voor elke honderd die ondertussen erbij zijn gekomen voor dezelfde redenen? Laatste nieuwe gadget: soort adoptie van kinderen of zo?
De smeerlapperij om hier toch maar voorgoed binnen te geraken kent geen grenzen... Was dat de bedoeling van de Rechten van de Mens???

Laatst gewijzigd door andev : 29 januari 2013 om 15:40.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2013, 15:39   #9
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen hoor, in Marokko wonen heel wat Belgen en Fransen.
In een sociale woning en ze leven van een leefloon?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2013, 15:54   #10
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.285
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen hoor, in Marokko wonen heel wat Belgen en Fransen.
Die betalen gewoon de lokale machthebbers een leuk zakcentje en het is in kannen en kruiken.
En vanaf het moment er geen bakshies meer afkan is het " kaartje retour".

Of bedoeld U dubbelpaspoortigen die met hun uitkeringen van "hier" een leuk optrekje hebben voorzien in hun geboortestreek?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 00:21   #11
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen hoor, in Marokko wonen heel wat Belgen en Fransen.
Belgen die in Marrokko gaan wonen brengen daar geld op aan de autochtonen. Hier is het omgekeerd : zij kosten ons geld, of, in het beste geval, pakken ze ons werk en sociale woningen af.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 01:08   #12
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Een moslim die zit te schermen met de universele verklaring van de rechten van de mens en het woord kolonialisme oppert is een hypocriet.

Political Sharia
http://www.politicalislam.com/blog/political-sharia/
Islam is based on two principles: dominance over all Kafirs and dualism. The Sharia fully incorporates both principles and as a result, political Sharia rules violate universal human rights.

De Universele Islamitische Verklaring van Mensenrechten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Univers..._mensenrechten
XXIV. Ondergeschiktheid bepalingen van deze Verklaring
Alle rechten en vrijheden genoemd in deze Verklaring zijn ondergeschikt aan de islamitische sharia.

Jihad
http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y
A Rational Study of Radical Islam
http://www.youtube.com/watch?v=C9sYgqRtZGg
Time to expose Muhammad... Islam Is A Religion of War
http://www.youtube.com/watch?v=Vkxx0...layer_embedded
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 30 januari 2013 om 01:11.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 01:34   #13
rebella
Burger
 
rebella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2012
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht

1.Had Ahmed dezelfde rechten als een Belg of Fransman in Marokko, had hij geen schijnhuwelijk nodig.



2.Wel, in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens staat het recht om te huwen met de persoon van je keuze. In België moet je daarvoor een bepaald bedrag per maand verdienen.
1.en dan was Belgie al kapot.

2.fuck humanoido-rechten . ze zijn onvolledig en op individualisme gebaseerd, maar ze houden geen rekening met de evolutie van maatschappij als geheel.
Is het niet mijn mensenrecht om in Brussel uitgaan zonden tienduizenden arabieren en negers te moeten afstoten? Want hun onbeschaamdheid kent geen grensen!
Echte mann gaat nooit trouwen of kinderen maken tot hij een baan heeft en geld verdient, en zo was het altijd, in meeste landen, t'is zo simpel! tenzij trouwen of kinderen maken zijn primaire business is)))

http://www.youtube.com/watch?v=02CKkyhEzHc Absolom - Fucking Baby Boomers
__________________
Wij zijn te dom voor democratie…
http://www.bnr.nl/opinie/herbert-bla...oor-democratie

Laatst gewijzigd door rebella : 30 januari 2013 om 01:49.
rebella is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 07:42   #14
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Draai het probleem om. Wanneer mag jij zonder visum Marokko binnen en mag een Marokkaan dat niet in België? Zolang deze structurele, koloniale verhouding niet is rechtgetrokken, blijft al het gekanker en gezever uiterst hypocriet.

Overigens weet iedereen die al poogde een huwelijk te sluiten met iemand van een ander continent, dat dit zo moeilijk is geworden dat essentiële mensenrechten in het gedrang komen.
De slechtte verpesten het voor de goeie, dat is inherent aanhet systeem. Als ze dit willen stoppen zal iedereen gestraft moeten worden, is er een andere mogelijkheid soms?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 10:27   #15
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen hoor, in Marokko wonen heel wat Belgen en Fransen.
En zijn die Marokkaan geworden en leven ze van uitkeringen ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 11:57   #16
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Belgen die in Marrokko gaan wonen brengen daar geld op aan de autochtonen.
Neen hoor, helemaal niet. Zij zorgen voor hogere prijzen waardoor miljoenen Marokkanen in de armoede gestort worden. Ook doen zij aan pedofilie en verkrachtingen: DSK, Servaty, ...

Wij protesteren terecht als kapitaalkrachtige Franstaligen geen Nederlands willen leren en de Vlamingen in de rand verdringen. Welnu, de situatie in Marokko is dezelfde, maar dan duizend keer erger. Op alle vlakken is Marokko nog een Europese kolonie.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 12:34   #17
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen hoor, helemaal niet. Zij zorgen voor hogere prijzen waardoor miljoenen Marokkanen in de armoede gestort worden. Ook doen zij aan pedofilie en verkrachtingen: DSK, Servaty, ...

Wij protesteren terecht als kapitaalkrachtige Franstaligen geen Nederlands willen leren en de Vlamingen in de rand verdringen. Welnu, de situatie in Marokko is dezelfde, maar dan duizend keer erger. Op alle vlakken is Marokko nog een Europese kolonie.
Ik vind dat moslims in Marokko niks te zoeken hebben. Op alle vlakken is Marokko nog een Arabisch islamitische kolonie.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 14:05   #18
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen hoor, helemaal niet. Zij zorgen voor hogere prijzen waardoor miljoenen Marokkanen in de armoede gestort worden. Ook doen zij aan pedofilie en verkrachtingen: DSK, Servaty, ...

Wij protesteren terecht als kapitaalkrachtige Franstaligen geen Nederlands willen leren en de Vlamingen in de rand verdringen. Welnu, de situatie in Marokko is dezelfde, maar dan duizend keer erger. Op alle vlakken is Marokko nog een Europese kolonie.
Je zal best gelijk hebben maar niet over pedofilie en verkrachting, dat is iets waar geen enkele moslim een andere bevolkingsgroep van moet beschuldigen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 18:11   #19
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen hoor, helemaal niet. Zij zorgen voor hogere prijzen waardoor miljoenen Marokkanen in de armoede gestort worden. Ook doen zij aan pedofilie en verkrachtingen: DSK, Servaty, ...
Hoe zielig
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2013, 21:17   #20
ZION
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 november 2012
Locatie: Stad op Sporen
Berichten: 1.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen hoor, helemaal niet. Zij zorgen voor hogere prijzen waardoor miljoenen Marokkanen in de armoede gestort worden. Ook doen zij aan pedofilie en verkrachtingen: DSK, Servaty, ...

Wij protesteren terecht als kapitaalkrachtige Franstaligen geen Nederlands willen leren en de Vlamingen in de rand verdringen. Welnu, de situatie in Marokko is dezelfde, maar dan duizend keer erger. Op alle vlakken is Marokko nog een Europese kolonie.
U maakt het heel eenvoudig.
De werkende Belgen in Marokko,storten miljoenen Marokkanen in armoe.
Raar,maar goed.
En die miljoenen arme Marokkanen komen naar Belgie en Europa,om ons arm te maken,dat is het nietwaar,volgens Uw hersenspinsels.
DSK,verkracht en pedofielt die in Marokko ook al? Viriele knul,hé.
ZION is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be