Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 augustus 2016, 15:54   #41
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat zijn twee dagen in het leven van een Belgische nationalist die alle moeite van de wereld doet om de separatistische terroristen van Vlaams Belang te bestrijden?
Ik voel me vereerd.
Ik wist niet eens dat ik, of hetgeen ik schrijf zó belangrijk is voor sommigen.

Jaak die geobsedeerd is door mijn privé leven en 't aldoor heeft over zijn fetisj; mijn bezwete lokken.

Panda die 2 dagen lang broedt om 'n ellenlange tekst in elkaar te flansen, enkel en alleen omwille van mijn uitspra(a)k(en).

Wat staat me nog te wachten?
Ik moet me nog rillend van angst onder de keukentafel gaan verstoppen, mèt bezwete lokken en al.

Volwassen zijn is soms 'n bitch èh? 😊
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 15:56   #42
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Bembem hoeft zich geen moeite te doen om je boek te lezen. Die zal jouw efforke ook zonder één woord te lezen belonen.
Er bestaat evengoed een Nederlands woord voor "efforke" als voor "schadenfreude".

Wat nu?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 15:56   #43
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In een draadje met als titel "duitse tegenhanger van het vlaams blok, de nazi's zijn back" hebben er nogal wat pittige argumenten heen en weer gevlogen.
Ook nogal wat straffe ontkenningen van nazi kenmerken voor wat betreft het blok en afd.
Wat mij echter treft is dat er zelfs een bewering is dat geen van die partijen ooit opriep tot deportatie. Dat het zelfs nooit ter sprake is gekomen.

Dat is een topic op zichzelf waard, waar we dat eens kunnen nakijken op waarheidsgehalte.

Bron : http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=309

Stelling : Oproepen tot uitroeien, massa deportatie, verklaren dat 't "allemáál" terroristen zijn etc. staat nergens, in geen enkel programma van geen enkele van die partijen opgetekend of werd ooit uitgesproken of voor gepleit.



Om dat te beoordelen kunnen we diverse teksten erop naslaan en zien hoe deze partij staat tegenover deportatie vanuit haar historiek. Ook persoonlijke uitspraken van de top van de partij, liefst met geschreven bron kunnen dat aanvullen. Zij het in partijdocumenten of in de reguliere pers.
Tot slot kan het interessant zijn om te concluderen op het standpunt van de partijtop op vandaag, om te zien of er evolutie is in dat standpunt of net niet.

Gezien het VB indertijd haar standpunt middels het fameuze 70 puntenplan op 6 juni 1992 bekendmaakte en dit een dusdanig grote controverse veroorzaakte dat alle partijen in het vlaams parlement samen beslisten hen in een schutkring te stoppen lijkt dit geschrift mij de logische start om dit met een bril van 2016 te bekijken.

Probleem... Men mag zoeken online zoveel men wil, er is geen spoor terug te vinden van het originele plan, de diverse linkjes zijn vakkundig onbruikbaar gemaakt. Zelfs op de website van Knack die er een actieve link naar had lukt dit niet meer. Wèl uiteraard van de door Jurgen Ceder 'gefatsoeneerde' versie van 1996.


Geen nood echter, want voor mij ligt een exemplaar van het fameuze document dat uitgaat van het nationalistisch vormingsinstituut vzw, colloquium zaterdag 6 juni '92 met als titel "IMMIGRATIE : HET WESTEN VOOR DE KEUZE. Auteur : Philip Dewinter.

Dit document zal bekend worden in België onder zijn officieuze titel : "het 70 puntenplan"


Eerst misschien definiëren wat de betekenis van "deportatie is" : wikipedia geeft een glasheldere betekenis : "een gedwongen verplaatsing van mensen". https://nl.wikipedia.org/wiki/Deportatie
Van Dale is al even glashelder : deporteren is wegvoeren, het land uitzetten. http://www.vandale.nl/opzoeken?patte...rteren&lang=nn



En nu even kijken wat Philip ons daar allemaal over wist te vertellen.


In zijn inleiding op pagina 1 schrijft PhDW : "het is vooral de bedoeling geweest om aan te tonen dat de begeleide terugkeer van de niet europese vreemdelingen naar hun landen van herkomst realiseerbaar en uitvoerbaar is."

Op dezelfde pagina geeft Philip mee : "dat het beleidsplan van het vlaams blok ivm het vreemdelingenprobleem kan samengevat worden in tien punten :
...
...
punt 10 : de terugkeer organiseren."


Als opener kan dat tellen, voor een partij die dixit sommigen niet pleit voor deportatie.

En nu even de relevante artikels weergeven, waarbij ik net als hierboven letterllijk citeer om correcte interpretaties mogelijk te maken.


Punt 5 : "oprichting van een Staatsecretariaat voor Immigratiezaken. De belangrijkste taak van dit Staatssecretariaat zal bestaan in het organiseren van de begeleide terugkeer van de niet-Europese vreemdelingen naar hun landen van herkomst."

Geen intentie tot deportatie dacht U ?

Om het toch echt nog wat duidelijker te maken gaat PhDW verder in punt 13 : "In afwachting van de begeleide terugkeer van de niet-Europese vreemdelingen naar hun landen van herkomst is het vlaams blok er echter wel van overtuigd dat de hier verblijvende moslims recht hebben om hier hun godsdienst te belijden."

Geen intentie tot deportatie dacht U ?



Voor degenen die het nog niet snappen gaat hij verder in punt 15 : "de beste manier om de gettovorming in onze grootsteden tegen te gaan, is uiteraard de begeleide terugkeer van de niet-Europese vreemdelingen naar hun landen van herkomst." "In afwachting van hun terugkeer is het echter noodzakelijk om... "

Punt 16 is ook interessant, en is nodig om punt 40 correct te interpreteren. Straks meer daarover : "Via onderwijsprogramma's die nauw aansluiten bij de cultuur- en leefwereld van deze kinderen dient werk gemaakt te worden van de reïntergratie van deze kinderen in hun eigen cultuur-en leefwereld."

Zoals we straks zullen zien in punt 40 is het wel degelijk de finaliteit ze gedwongen terug te sturen na hun opleiding.

Geen intentie tot deportatie dacht U ?

Dit is ook prachtig : in punt 28 schrijft onze visionaire voorman in verband met de naturalisaties vanaf 1974 tot heden (i.c. 1992) : "Vele van deze vreemdelingen lieten zich tot Belg naturaliseren. Alle sinds 1974 opgestelde naturalisatiedossiers zullen dan ook moeten herzien worden."

Maar hadden we nu niet in punt 5 kunnen lezen dat het nieuw op te richten staatssecretariaat als belangrijkste taak had de begeleide terugkeer van niet-Europese vreemdelingen te organiseren ? Waarbij de intentie van Philip om mensen hun naturalisatie te 'herzien' als logisch gevolg heeft dat als zij de nationaliteit verliezen ze per definitie onder zijn terugzendingsvoorwaarden van punt 5 vallen ?

Geen intentie tot deportatie dacht U ?


In punt 29 toont Philip dat een gezonde dosis cynisme en sarcasme niet kan ontbreken : "Aangezien het verblijf van de niet-Europese vreemdelingen hier toch maar tijdelijk is, wordt de mogelijkheid tot familiehereniging afgeschaft" Voor wie er nog aan zou twijfelen dat deportatie de allochtoon zijn lot volgens Philip is, maakt dit het verhaal wel heeel duidelijk.

In punt 40 verduidelijkt Philip zijn visie op onderwijs voor allochtonen. In punt 16 zei hij al dat hij ze wil in een afzonderlijk net steken om ze in eigen cultuur en leefwereld te laten onderwijs volgen. Met het oog op hun reïntegratie in eigen cultuur en leefwereld. Hier maakt hij dan duidelijk waar hij eigenlijk naartoe wil : "Aan vreemde studenten worden alleen nog studiebeurzen toegekend indien zij een verklaring ondertekenen waarin bepaald staat dat zij na het beëindigen van hun studies terugkeren naar hun land van herkomst."

PhDW wil dus samengevat enkel onderwijs aan allochtonen in afzonderlijke netten ter reîntegratie in hun land van herkomst, waarbij ze moeten akkoord gaan met hun uitzetting na de studie. Lijkt me vrij duidelijk : deportatie na het onderwijs.

In punt 42 komt hij echt op dreef : "... is het noodzakelijk om een bijzondere politiedienst op te richten (getalsterkte 500 agenten) die zich bezighoudt met het opsporen van illegalen... "

Geen intentie tot deportatie dacht U ?

Maar het kan altijd beter : in punt 45 stelt spaarzame Philip het volgende voor : "... en de kosten voor de repatriëring te drukken door de terugkeer te laten plaatsvinden met C130 Hercules toestellen van de luchtmacht."

Een echte lolbroek onze Philip, we gaan ze deporteren, maar ondertussen letten we op de centen en vervoeren we hen met vrachtvoertuigen.


Voor wie met art 16 en 40 de visie van Philip dacht te kennen, is er nog nieuws. (Men kan nooit TE duidelijk zijn, nietwaar ? ) : "Onderwijs aanpassen aan noden van landen van herkomst." "In punt 16 wordt gepleit voor de oprichting van een apart-onderwijsnet voor niet-Europese vreemdelingen. De lessenpaketten die in diet apart onderwijsnet aangeboden worden aan de leerlingen moeten aangepast worden aan de noden van het land van herkomst. Het is immers de bedoeling om de tweede en derde generatie vreemdelingen hier school te laten lopen en hen pas dan terug te sturen naar hun land van herkomst nadat ze hier een aangepaste opleiding hebben genoten."

Voor mij is dit het pareltje in zijn exposé : Philip gaat de derde generatie BerBer dus in zijn afzonderlijk net leren schapen hoeden opdat de allochtoon na zijn opleiding beter zou kunnen aarden in zijn land van herkomst waarnaar men hem wil deporteren. En dit terwijl hij hier geboren is, alsook zijn ouders voor hem.

Geen intentie tot deporteren, dacht U ?


Stilaan komen we bij de apotheose van Philip zijn traktaat : op de pagina's 17 en 18 bespreekt hij in detail HOE de deportatie dient te gebeuren. Ordnung muss sein !

"De terugkeer organiseren". "De terugkeer dient te gebeuren op een georganiseerde, begeleide en humane manier. Het Vlaams Blok voorziet in totaal drie verschillende fazes :
-de onmiddellijke terugkeer van illegalen, criminelen en werklozen;
-de terugkeer van de eerste generatie-vreemdelingen;
-de terugkeer van de tweede en derde generatie-vreemdelingen.



Met deze paar zinnetjes heeft PhDW zonet een georganiseerde deportatie op massale schaal en over drie generaties heen beschreven. Later gaat hij verder, en zal ze zelfs kwantificeren.

In punt 68 beschrijft hij de onmiddellijke terugkeer van de eerste categorie : "Dit betekent de onmiddellijke terugkeer van ongeveer 140.000 vreemdelingen (100.000 illegalen, 10.000 werkloze niet-Europese gezinshoofden die samen met hun familieleden ongeveer 40.000 personen vertegenwoordigen en een tweeduizendtal criminelen) naar hun landen van herkomst. "

In punt 69 toont Philip zijn grote menselijkheid : hij werkt met terugkeerpremies voor eerste generatie-vreemdelingen. "De uitbetaling van de premie zal pas gebeuren nadat de vreemdeling samen met zijn familieleden naar zijn vaderland is teruggekeerd."

Hij deporteert ze, maar ze krijgen een som geld mee. Ontroerend.

Tot slot zet hij die menselijkheid voort in punt 70 door te zeggen dat de deportatie van tweede en derde generatie-vreemdelingen pas zal geschieden nadat ze hier hun opleiding hebben voltooid. (U weet wel : die opleiding gericht op eigen cultuur en leefomgeving... in een apart net...) Geniet mee van het zalige sarcasme van Philip : "De terugkeer van de tweede en derde generatie-vreemdelingen vindt pas plaats wanneer deze jonge vreemdelingen hier hun opleiding hebben voltooid. De landen van herkomst van deze jonge vreemdelingen kunnen niets aanvangen met jonge analfabeten. Door deze jongeren hier school te laten lopen en hen een specifieke opleiding te geven die hen voorbereidt op de terugkeer en de reïntegratie in hun landen van herkomst bewijst men deze landen een grote dienst en kadert deze opleiding in de ontwikkelingshulp die we aan deze landen willen geven. "

PhDW wil dus honderdduizenden mensen, samen met hun tweede generatie hier geboren kinderen en hun derde generatie hier geboren kleinkinderen deporteren, al dan niet voorzien van een som geld, maar wel met een op de eigen leefomgeving gebaseerde opvoeding.




Mijn vraag : kan iemand mij vanuit de recente geschiedenis één politiek geschrift uitgaande van een politieke partij in een west europees land citeren dat een nog verder gaande massale deportatie plant, en via politieke weg probeert dat in beleid om te zetten ?


Tot slot : voor wie zou mee willen stappen in de truuk uit 1996 om zijn woorden wat te fatsoeneren, en later bij de oprichting van het vlaams belang zich ervan af te maken door publiek te stellen dat : "het 70 puntenplan niet langer relevant is" toch deze uiterst interessante en recente uitspraak van Philip himself van 24 januari 2016 :

"Had men twintig jaar geleden maar geluisterd naar ons. Had men het zeventigpuntenplan maar in de praktijk gebracht.


Wij moeten geen schrik hebben van onze schaduw. Het zeventigpuntenplan was correct. Ik trek daar niets van terug. In Denemarken pakt men vandaag bezittingen af van asielzoekers. In Canada komen alleenstaande mannelijke asielzoekers er niet meer in. Dan zeg ik: mijn zeventigpuntenplan was nog te braaf."


bron van dit laatste citaat : http://www.dezondag.be/dewinter/
tl; dr

Weer ene die zich van vijand vergist.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 15:57   #44
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik voel me vereerd.
Ik wist niet eens dat ik, of hetgeen ik schrijf zó belangrijk is voor sommigen.

Jaak die geobsedeerd is door mijn privé leven en 't aldoor heeft over zijn fetisj; mijn bezwete lokken.

Panda die 2 dagen lang broedt om 'n ellenlange tekst in elkaar te flansen, enkel en alleen omwille van mijn uitspra(a)k(en).

Wat staat me nog te wachten?
Ik moet me nog rillend van angst onder de keukentafel gaan verstoppen, mèt bezwete lokken en al.

Volwassen zijn is soms 'n bitch èh? 😊
En die warmte dan...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 15:58   #45
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wat er met zijn plannen "gebeurT" schoolmeester.
Wordt tijd dat school terug begint, 't is nodig.

...



Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:00   #46
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat je niks leest en daardoor in 99% van uw antwoorden naast de pot pist, weet ik al lang, hoor, geen nood om dat nog eens te bevestigen.

Naast de pot pissen of er midden in???
Ik laat mij niet afleiden door nietszeggend commentaar om de kern van de problemen uit het oog te verliezen...
Maar ja dat gaat natuurlijk regelrecht in tegen de bedoelingen van de advokaten, die het meermaals van nietszeggende details moeten hebben om het kalf te verdrinken...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:02   #47
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Amai, 't zit u blijkbaar heel hoog, er zo uw werk van gemaakt. Nu nog iemand vinden, buiten de groep linkse rukkers hier, die uw epistel leest en voor waarheid neemt.

Dit kan ik nog meegeven : Als de Philip deportaties wil organiseren stel ik me kandidaat om te helpen. Niet getreurd, ook voor u is er plaats zat om mee op de kar te springen/zitten.
waar kan ik mij aanmelden,
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:02   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
.

En nu terug on topic : Fuhrer Philip & zijn intentie tot massale deportatie.
Philip is vvorst der Belgen.
Furher Philip bestaat niet, en van intentie tot "deportatie", van welke aard ook, is geen sprake.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...rbeelden.dhtml

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2238334

Ik vind nergens het woord: deportatie terug. Wel "uitwijzings- en repatriëringsbeleid". Zelfs de ultieme vijanden van het VB gebruiken het favoriete woord van reuzepanda niet.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:04   #49
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik voel me vereerd.
Ik wist niet eens dat ik, of hetgeen ik schrijf zó belangrijk is voor sommigen.

Jaak die geobsedeerd is door mijn privé leven en 't aldoor heeft over zijn fetisj; mijn bezwete lokken.

Panda die 2 dagen lang broedt om 'n ellenlange tekst in elkaar te flansen, enkel en alleen omwille van mijn uitspra(a)k(en).

Wat staat me nog te wachten?
Ik moet me nog rillend van angst onder de keukentafel gaan verstoppen, mèt bezwete lokken en al.

Volwassen zijn is soms 'n bitch èh? 😊
Vrees niet, de redding is nabij... Wij, "The Special Forces", staan elk ogenblik ter beschikking.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:06   #50
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Jouw opmerking over deporteren en illegalen zou voor een deel juist zijn indien onze Flup niet veel verder wilde (wil?) gaan, namelijk degenen die hier legaal verblijven ook 'deporteren'.
Maar misschien was hij van plan om ze eerst hun recht op verblijf de jure af te nemen, zodat hij kon claimen dat enkel illegalen uitgewezen werden.

Nu ja. Niemand zal het ooit weten, des te beter.
Dus, niemand zal het ooit weten, maar u schrijft Flup al beweegredenen toe, waar u alleen maar een vermoede van hebt, maar die u hier als de ontegensprekelijke waarheid naar voren brengt...

Wat worden wij door onze slinkse officiële media tot in het oneindige met dit stramien, van 'hij zegt dat wel niet, maar wij weten beter en daar rekenen wij hem, nu al, op af'... overdonderd...

Werkelijk ik begin meer en meer het stramien van de volksverloedering door regeringsleiders, zogezegd democratische of zuiver dictatoriale, te doorzien...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:07   #51
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
waar kan ik mij aanmelden,
Bij de hoofdletters en de vraagtekens.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:07   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Er bestaat evengoed een Nederlands woord voor "efforke" als voor "schadenfreude".

Wat nu?
Wat nu?

Het is wat telaat voor mij om "meester" te worden hé? Of is het "juffrouw"?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:09   #53
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Bij de hoofdletters en de vraagtekens.
zielig, of ben u aan het oefenen voor die vermeende eerste schooldag.
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:09   #54
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
bedankt voor je reactie, Marie !

En ik die dacht dat sexisme tot de rechtse stroming behoorde... Is het de ongecontroleerde en overvloedige instroming van totaal van onze waarde vervreemde immigranten die maken dat ook links nu ziek is in dat bedje???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:10   #55
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
Ik durf daarover nu niets schrijven. Want is stel zonet vast dat ik zelf in bericht #22 een kanjer van een fout heb geschreven: "...houdt ik...".
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:11   #56
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik neem inderdaad de tijd om de posts van een ander te lezen.

Nu ja, met jouw reactie begrijp ik eveneens waarom jij zo vaak naast de pot pist.
De tweede persoon die al naast de pot pist???
Komt bijna over als een compliment...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:11   #57
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wat er met zijn plannen "gebeurT" schoolmeester.
Wordt tijd dat school terug begint, 't is nodig.

...

Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : Vandaag om 16:09
Jammer dat ik die gemisD heb.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:12   #58
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En ik die dacht dat sexisme tot de rechtse stroming behoorde... Is het de ongecontroleerde en overvloedige instroming van totaal van onze waarde vervreemde immigranten die maken dat ook links nu ziek is in dat bedje???
Tja... hij draagt toch een rode kamerjas. Er zal dus wel iets van aan zijn...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:12   #59
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Zo lang het in uw eigen woning is, is dat eigenlijk niet zo erg.
2

Laatst gewijzigd door marie daenen : 23 augustus 2016 om 16:12.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 16:12   #60
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat nu?

Het is wat telaat voor mij om "meester" te worden hé? Of is het "juffrouw"?
Als uw clitoris de afmetingen van een penis krijgt, kan ik me voorstellen dat dat best wel verwarrend moet zijn...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be