Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 10 april 2009, 15:52   #61
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het leggen van verbanden is niet je sterkste kant.
Of er is geen (althans geen geldig) verband.
liberalist_NL is offline  
Oud 10 april 2009, 16:33   #62
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Nee hoor. Het volstaat voor mij dat die mensen die bij die categorie horen een ander
stukje van de wereld proberen te verbeteren, als ze wat willen verbeteren.
Toch gek dat ze zich constant willen blijven toespitsen op alles wat Joods is, niet
waar?
De enigen die zich toespitsen op alles wat joods is zijn zionisten en antisemieten, zowel hier als in de rest van de wereld. Het vereenzelvigen van joden met Israël heeft u alvast met hen gemeen.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.
Andy is offline  
Oud 10 april 2009, 16:52   #63
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Ik heb een beetje moeite met volgen. Wat hebben de nazi's met deze zaak te maken?
U weet natuurlijk heel goed waarover het gaat en wat de link is tussen Nazi-Duitsland en Israël. In beide landen wist/weet men door het extreme nationalisme en racisme met Joden/niet-Joden geen blijf. In Nazi-Duitsland culmineerde dat in de holocaust als het summum van etnische zuivering, zoals men ook nu in Israël een etnische zuivering voorop stelt. Het enige verschil tussen beide regimes is de wijze waarop Israël (en zionisten als u) deze etnische zuivering wensen uit te voeren: niet door uitroeiing maar door een gewelddadige verdrijving/terreur.

Dat u goed op de hoogte bent van deze parallellen bewijst u in (2), waar u de vergelijking Joden in Nazi-Duitsland met Joden in Israël plots inruilt voor de vergelijking Joden in Nazi-Duitsland met Palestijnen in Israël.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje
voor zover ik weet hadden de Joden dus niet de intentie Duitsland in te palmen of daar
een Joods regime te vestigen met alle anderen die in het beste geval alleen getolereerd
zouden worden.
De Joden hadden die intentie niet in Nazi-Duitsland. De nazi's hadden wel opvattingen in die richting, net zoals de zionisten vandaag de dag dromen van een 'joods Israël'.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje
Voor zover ik weet hebben Joden nooit grond aan Duitsers verkocht met het doel die
daarna weer in te palmen en de eigenaars ervan in de zee te drijven. En voor zover ik
(2) weet is Israel niet druk in de weer met Palestijnen te dwingen te werken totdat ze er
dood bij neervallen terwijl het de Palestijnen die niet kunnen werken in gaskamers stopt of voor medische experimenten gebruikt. Voor zover ik weet worden Palestijnse
vrouwen ook niet gebruikt om voor hoer te spelen voor Israelische soldaten.
Verschillende misdrijven van het nazi-regime werden dan ook pas duidelijk na de Tweede Wereldoorlog. Ik denk niet dat dat van die medische experimenten voor de (inwoners van) niet-bezette landen geweten was. Het ontmantelen van Israël zal ongetwijfeld nog een hoop vuiligheid naar boven halen.
Daarnaast gaan verschillende van uw vergelijkingen beter op dan u zelf laat uitschijnen. Palestijnen werken zich idd niet dood in uitroeiingskampen, maar hun arbeid wordt wel systematisch uitgebuit.
Palestijnse vrouwen worden (bij mijn weten) niet systematisch verkracht door Israëlische militairen, maar dat heeft meer te maken met het racisme van het Israëlische leger dan met een of andere morele code.
Israël verkocht misschien geen grond aan Palestijnen om ze daarna in zee te drijven, aangezien het de zeeën en grenzen reeds controleerde. Het pikte wel schaamteloos Palestijnse bezittingen in.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje
Ik kan eventueel met een moslim argumenteren.
Ik kan met iedereen argumenteren (denk ik). Iemands geloof is voor mij (in een discussie over politiek) compleet onbelangrijk. Dat woordje 'eventueel' is dan ook enkel op u van toepassing.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje
Maar dus niet, nooit, met de diverse
afstammelingen van zwart gespuis die een en ander o.k. vonden indertijd en die nu
lekker anti-zionistisch zitten te doen in diverse organisaties van links, extreem links
en extreem rechts. En laten we groen niet vergeten.
Dat komt goed uit. Er zijn op dit forum idd verschillende racisten die het opnemen voor de Palestijnen, net zoals er verschillende racisten zijn die het opnemen voor de Israëlische staat. Onder de 'linksen' die het op dit forum opnemen voor de Palestijnen heb ik echter nog geen racisten aangetroffen. Van mensen als Kallikles, roodhaar, Minister van agitatie, svennies, goodwill, mezelf e.a. kan u dat makkelijk nagaan.

Of een van de forumgangers een afstammeling is van zwart gespuis weet ik niet. Dat is immers meestal niet af te leiden uit iemands standpunt mbt de Gaza-slachting.

Waar de afstammelingen van het 'zwart gespuis' bij Groen of andere linkse en extreem-linkse organisaties zitten mag u me ook eens vertellen.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.
Andy is offline  
Oud 10 april 2009, 18:21   #64
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
U weet natuurlijk heel goed waarover het gaat en wat de link is tussen Nazi-Duitsland en Israël. In beide landen wist/weet men door het extreme nationalisme en racisme met Joden/niet-Joden geen blijf. In Nazi-Duitsland culmineerde dat in de holocaust als het summum van etnische zuivering, zoals men ook nu in Israël een etnische zuivering voorop stelt. Het enige verschil tussen beide regimes is de wijze waarop Israël (en zionisten als u) deze etnische zuivering wensen uit te voeren: niet door uitroeiing maar door een gewelddadige verdrijving/terreur.

Dat u goed op de hoogte bent van deze parallellen bewijst u in (2), waar u de vergelijking Joden in Nazi-Duitsland met Joden in Israël plots inruilt voor de vergelijking Joden in Nazi-Duitsland met Palestijnen in Israël.

De Joden hadden die intentie niet in Nazi-Duitsland. De nazi's hadden wel opvattingen in die richting, net zoals de zionisten vandaag de dag dromen van een 'joods Israël'.

Verschillende misdrijven van het nazi-regime werden dan ook pas duidelijk na de Tweede Wereldoorlog. Ik denk niet dat dat van die medische experimenten voor de (inwoners van) niet-bezette landen geweten was. Het ontmantelen van Israël zal ongetwijfeld nog een hoop vuiligheid naar boven halen.
Daarnaast gaan verschillende van uw vergelijkingen beter op dan u zelf laat uitschijnen. Palestijnen werken zich idd niet dood in uitroeiingskampen, maar hun arbeid wordt wel systematisch uitgebuit.
Palestijnse vrouwen worden (bij mijn weten) niet systematisch verkracht door Israëlische militairen, maar dat heeft meer te maken met het racisme van het Israëlische leger dan met een of andere morele code.
Israël verkocht misschien geen grond aan Palestijnen om ze daarna in zee te drijven, aangezien het de zeeën en grenzen reeds controleerde. Het pikte wel schaamteloos Palestijnse bezittingen in.

Ik kan met iedereen argumenteren (denk ik). Iemands geloof is voor mij (in een discussie over politiek) compleet onbelangrijk. Dat woordje 'eventueel' is dan ook enkel op u van toepassing.

Dat komt goed uit. Er zijn op dit forum idd verschillende racisten die het opnemen voor de Palestijnen, net zoals er verschillende racisten zijn die het opnemen voor de Israëlische staat. Onder de 'linksen' die het op dit forum opnemen voor de Palestijnen heb ik echter nog geen racisten aangetroffen. Van mensen als Kallikles, roodhaar, Minister van agitatie, svennies, goodwill, mezelf e.a. kan u dat makkelijk nagaan.

Of een van de forumgangers een afstammeling is van zwart gespuis weet ik niet. Dat is immers meestal niet af te leiden uit iemands standpunt mbt de Gaza-slachting.

Waar de afstammelingen van het 'zwart gespuis' bij Groen of andere linkse en extreem-linkse organisaties zitten mag u me ook eens vertellen.
Om op je laatste vraag te antwoorden: ik heb namen. Enne..die ga ik dus
niet publiek maken.
Betreffende het ontmantelen van Israel: dream on.
Kallikles en roodhaar en svennie behoren voor mij tot het zeer twijfelachtige allooi.
Ik kan alleen hun posten beoordelen. Ik ken ze niet. Jij behoort voor mij
ook tot dat allooi. Iets minder dan zij, ik heb je in tegensteling met kallikles en roodhaar en svennie nog niet tegen Joden als Joden te keer horen gaan Je moet het toch maar durven: hier te zitten schreeuwen
om het vernietigen van een souveraine staat, gewoon omdat die staat
anderen de ogen uitsteekt. Want meer is er niet aan de hand.
Mag ik suggeren dat je, als je dan toch zo tegen extreem nationalisme bent
van start gaat met...Algerije en Saudie Arabie. En hoog tijd ook dat jullie
grote extreem linkse vriend Mugabe uit het zadel wordt gelicht.
Francientje is offline  
Oud 10 april 2009, 21:39   #65
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Om op je laatste vraag te antwoorden: ik heb namen. Enne..die ga ik dus
niet publiek maken.
Natuurlijk niet, gewoon gekef van Uw zijde.....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Kallikles en roodhaar en svennie behoren voor mij tot het zeer twijfelachtige allooi.
Ik kan alleen hun posten beoordelen. Ik ken ze niet. Jij behoort voor mij
ook tot dat allooi. Iets minder dan zij.
Het doet goed te weten hoe U mij en anderen hier beoordeeld ,gezien U niet tegen ons en onze gepresenteerde feiten mét de bijbehorende links opkan worden wij dus gelijk tot twijfelachtig allooi bestempeld....

Dat geeft niet mijn beste francientje aangezien wij wéten dat U een zionistje pur sang blijkt te zijn wiens keppeltje hier tijdens het typen meer dan eens over de ogen zakt....Doch hebben wij niet de pretentie om U tot "twijfelachtig allooi" te omschrijven,zo beleefd zijn wij wel,U alleen echter niet....Zionistisch geklepper zonder einde wat Uw posts steeds kenmerkt ,zo kunnen we U en Uw posts wel degelijk omschrijven ...
Doch weigeren wij U als "twijfelachtig allooi" te omschrijven alléén al omdat U ondanks alle verschillen nog altijd een mens en evennaaste van ons blijkt te zijn........Alléén denkt U er blijkbaar anders over wat ons betreft....


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
ik heb je in tegensteling met kallikles en roodhaar en svennie nog niet tegen Joden als Joden te keer horen gaan Je moet het toch maar durven: hier te zitten schreeuwen
om het vernietigen van een souveraine staat, gewoon omdat die staat
anderen de ogen uitsteekt. .

Héél grappig mevrouw....Ik ga tekeer tegen mensen zoals U ,de zionisten met name;
En ik maak in mijn posts wel degelijk het onderscheid tussen joden en zionisten zoals U....

Dat U niet kan lezen en nog minder kan begrijpen wat ik schrijf is helaas niet mijn fout mijn beste Francientje,U moet maar slimmer wezen ....

Laatst gewijzigd door Svennies : 10 april 2009 om 21:59.
Svennies is offline  
Oud 10 april 2009, 22:00   #66
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.446
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht

...

Hamas is populair omdat ze net als de nazi's in de jaren 30 onmogelijke doch utopische beloften deden. En een wanhopig volk valt daarvoor.
En waar komt die 'wanhoop' van dat volk vandaan?

Als we d�*t eenmaal weten, zou het vinden van een oplossing toch stukken gemakkelijker moeten worden, me dunkt.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 10 april 2009, 23:10   #67
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Om op je laatste vraag te antwoorden: ik heb namen. Enne..die ga ik dus
niet publiek maken.
U houdt het dus op beschuldigingen zonder ook maar een enkele bron te leveren. Dat is flauw en ontmoedigt elke discussie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje
Betreffende het ontmantelen van Israel: dream on.
Ik droom niet van de vernietiging van Israël. Als ik al droom, dan is het van enig respect voor de rechten van Palestijnen. Recht op eigendom, leven, onderdak, scholing,... maar ook op het zelfbeschikkingsrecht (dat nodig is om de andere rechten te kunnen garanderen). Ik hoop maw dat Palestijnen (en Israëliërs) in een maatschappij kunnen leven die waakt over hun rechten. Momenteel staat een extreem-nationalistisch Israël dat in de weg. De wens om Israël te veranderen is voor mij dan ook een middel, en zeker geen doel. Ik meen dat dat niet alleen voor mij, maar ook voor vele anderen opgaat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje
Kallikles en roodhaar en svennie behoren voor mij tot het zeer twijfelachtige allooi.
Ik kan alleen hun posten beoordelen. Ik ken ze niet. Jij behoort voor mij
ook tot dat allooi. Iets minder dan zij, ik heb je in tegensteling met kallikles en roodhaar en svennie nog niet tegen Joden als Joden te keer horen gaan Je moet het toch maar durven: hier te zitten schreeuwen
om het vernietigen van een souveraine staat, gewoon omdat die staat
anderen de ogen uitsteekt. Want meer is er niet aan de hand.
Er is veel meer aan de hand dan jaloezie op wat mensen als Liberalist, Pollie en u een 'succesvolle' staat noemen. Israël steekt mij niet de ogen uit, zoals het geen enkele democraat de ogen kan uitsteken. Israël is voor mij een apartheidsstaat, een staat die maar bestaat door racisme, militarisme, extreem-nationalisme en staatsterrorisme, door geschiedvervalsing en kolonialisme. Die dingen steken mij de ogen niet uit. Ik betwijfel of Kallikles, Roodhaar en Svennies om die reden Israël niet kunnen luchten.

Overigens ben ik niet noodzakelijk tegen het joodse karakter van die staat. Als er een methode denkbaar is die het/een joodse karakter van Israël beklemtoont en de rechten van de minderheden garandeert, dan wil ik mij daar gerust achter scharen. Momenteel zie ik die mogelijkheid niet, omdat deze vermeende 'Joodse' identiteit door Israël misbruikt wordt voor haar politieke agenda.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje
Mag ik suggeren dat je, als je dan toch zo tegen extreem nationalisme bent
van start gaat met...Algerije en Saudie Arabie. En hoog tijd ook dat jullie
grote extreem linkse vriend Mugabe uit het zadel wordt gelicht.
Ik ben geen fan van regimes zoals die in Saudi-Arabië of Zimbabwe. Zowat elke vorm van regime change zal een democratisering betekenen in ten minste Saudi-Arabië, net zoals dat ook het geval is in Egypte en Pakistan.

Wat betreft Zimbabwe is de situatie minder eenduidig. Veel van de kritiek die er op Mugabe geleverd wordt komt uit liberaal-koloniale hoek. Deze kritiek is vaak hypocriet en het resultaat van een 'twee maten' aanpak. Dat de landherverdelingen in Zimbabwe de bevolking niet van de hongersdood heeft kunnen redden klopt. Maar dat gaat op voor veel Afrikaanse landen (Ethiopië, Nigeria,...). Tegen zo'n achtergrond de persoon en het anti-Westerse en dekoloniale programma van Mugaba viseren is hypocriet.
De decadentie van Mugabe is een terechte vorm van kritiek. Maar vele andere regimes - die minstens even decadent zijn - krijgen geen kritiek. Turkmenistan is een goed voorbeeld, net zoals overigens verschillende Westerse landen. In Zimbabwe vierde Mugabe met veel tralala zijn verjaardag terwijl vele van zijn onderdanen lagen te creveren van de honger. In ons land kopen topmanagers zichzelf een nieuwe villa of Porssche terwijl andere gezinnen hun verwarming niet eens kunnen betalen. Mugabe krijgt bakken kritiek, maar in eigen land wordt er zedig gezwegen over de toenemende kloof tussen rijk en arm. Ik weiger in zo'n geval met de wolven mee te huilen.

De kritiek op Mugabe lijkt me dan ook enkel gericht op het destabiliseren van het regime, zodat staten en multinationals een sterkere onderhandelingspositie tav Mugabe/warlords verkrijgen. Aangezien die agenda ook geen zoden aan de dijk zet, weiger ik die te ondersteunen.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.

Laatst gewijzigd door Andy : 10 april 2009 om 23:17.
Andy is offline  
Oud 12 april 2009, 07:30   #68
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

Kijk, ik geef geen bron en zeker geen namen om de eenvoudige reden dat niemand met
met een stigma hoort rond te lopen voor wat zijn ouders,grootouders etc ooit deden.
Maar net zo goed werd een en ander nagetrokken , gewoon om enig begrip in de drijfveer van sommige mensen te krijgen. En heel vaak ontdek je dan dat de vader, de grootvader of de oom voor collaboratie heeft gezeten. Vaak stelde die collaboratie weinig voor maar net zo goed hebben hun kinderen en kleinkinderen het er moeilijk
mee. Een zondebok is dan gauw gevonden. .. En die wordt dus meteen beladen met alle zonden van Israel.
Francientje is offline  
Oud 12 april 2009, 07:37   #69
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

Verder is Israel dus niet wat jij beweert dat het is. Zeg, ben je er ooit geweest?
Het is gewoon een piepklein land dat graag wil blijven bestaan. En dat doet wat het kan
om te kunnen blijven bestaan. Als Joodse staat en dus NIET als Arabische staat.
Zelfberechtiging. Is dat geen recht voor elk volk? O ja, maar dus niet voor het Joodse
volgens jullie. Want die zijn te...suksesvol, niet?
Francientje is offline  
Oud 12 april 2009, 07:51   #70
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

En nog wat. Speciaal voor jou. Als ik Arabier was en te kiezen kreeg tussen Islam of
een extreem links, kommunistisch regime, dan zou mijn keuze gauw gemaakt zijn.
Ik zou me van extreem links bedienen om een en ander op poten te zetten en daarna
gewoon terugkeren naar Islam (waar wat glorie, wat kleur én véél dromen aan vast-
zitten). Met andere woorden: extreem links en jij spelen in deze zaak de rol van useful
idiots. Ik heb me trouwens rot gelachen toen extreem links op een bepaald ogenblik in
de boot stapte met dat Jahjah gedoe.
Francientje is offline  
Oud 12 april 2009, 11:54   #71
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Je moet het toch maar durven: hier te zitten schreeuwen om het vernietigen van een souveraine staat
Wat is daar mis mee? Wat is er fout met het vernietigen van een "soevereine" staat? Mag het Verenigd Koninkrijk dat niet vernietigd worden, om plaats te maken voor een onafhankelijk Schotland, Wales en Engeland, en de terugkeer van Noord-Ierland naar de rest van het eiland? Wat is daar fundamenteel fout mee?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 12 april 2009, 14:47   #72
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

Dat heeft niets met de vernietiging van een souveraine staat te maken, wel met de
splitsing ervan.
Francientje is offline  
Oud 12 april 2009, 15:28   #73
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Dat heeft niets met de vernietiging van een souveraine staat te maken, wel met de
splitsing ervan.


De onzin die je hier toch allemaal leest...
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 12 april 2009 om 15:28.
Jaani_Dushman is offline  
Oud 12 april 2009, 15:52   #74
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

De belediging is de laatste kogel van de persoon die het debat heeft verloren...
Francientje is offline  
Oud 12 april 2009, 16:45   #75
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
De belediging is de laatste kogel van de persoon die het debat heeft verloren...
Vind ik wel een mooi gezegde.
system is offline  
Oud 12 april 2009, 18:12   #76
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

Klinkt nog beter in het Frans volgens mij. 'L'insulte est le dernier cartouche de celui
qui a perdu le débat.' Ik heb wat gezocht maar ben er tot nu toe niet in geslaagd de
auteur ervan te vinden.
Francientje is offline  
Oud 12 april 2009, 18:15   #77
Dajjal
Minister
 
Dajjal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Locatie: In mijn zwembad.
Berichten: 3.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Klinkt nog beter in het Frans volgens mij. 'L'insulte est le dernier cartouche de celui
qui a perdu le débat.' Ik heb wat gezocht maar ben er tot nu toe niet in geslaagd de
auteur ervan te vinden.
Kleine correctie...ik denk dat het moet zijn:

'L'insulte est la derniere cartouche de celui qui a perdu le débat.'

Semantics

PS: mijn toetsenbord laat me niet toe accenten te typen
__________________
Dajjal is offline  
Oud 12 april 2009, 18:47   #78
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

Je hebt gelijk, natuurlijk. Bedankt voor de correctie.
Francientje is offline  
Oud 12 april 2009, 23:06   #79
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Kijk, ik geef geen bron en zeker geen namen om de eenvoudige reden dat niemand met
met een stigma hoort rond te lopen voor wat zijn ouders,grootouders etc ooit deden.
Natuurlijk ,trek Uw kak maar al in ,zo kennen we U het best,een echte windmolen mijn beste francientje....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Maar net zo goed werd een en ander nagetrokken , gewoon om enig begrip in de drijfveer van sommige mensen te krijgen.
En op welke basis dan wel, op Uw natte vingerwerk misschien,ach U kan daar immers zélf plezier aan gehad hebben ter eigen eer en glorie,post Uw bewijs dan maar wat Uw resultaat van dat "een en ander natrekken betreft" buiten Uw eigen zelfbevrediging op dat punt...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
mee. Een zondebok is dan gauw gevonden. .. En die wordt dus meteen beladen met alle zonden van Israel.
Hahahaha....dat is een goeie, en laten we maar de zionisten meteen beladen met alle zonden van palestina... fosfor inbegrepen...

Laatst gewijzigd door Svennies : 12 april 2009 om 23:10.
Svennies is offline  
Oud 13 april 2009, 07:02   #80
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

Heb ik een gevoelig plekje geraakt? Sorry hoor.
Francientje is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be