Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 maart 2016, 15:35   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard Woede. De Wever slaat (alweer) de juiste toon.

Al die politici maar zeveren over van alles en nog wat, dat de mensen niet beroeren.
Maar De Wever formuleert het zoals Jef Klak of Mie Katoen het denken, maar niet direct kunnen zeggen.

Zie het VTM nieuws op de vtm.be of

titel: De Wever: 'Woedend dat mensen die hier geboren zijn zoiets doen'
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160323_02198667



Citaat:
Bart de Wever, de voorzitter van N-VA en burgemeester van Antwerpen, zegt dat hij vooral woedend is na de aanslagen in Brussel: woedend omdat mensen die goed verzorgd worden in ons land, tot zoiets in staat zijn.

Samen met het Antwerps stadsbestuur stond ook Bart De Wever een minuut stil bij de aanslagen in Brussel van gisteren. De Wever is vooral kwaad: 'Dat mensen die hier geboren zijn zoiets doen. Mensen die hier goed verzorgd zijn. Woede dat die dikwijls vanuit hun eigen gemeenschap worden gesteund. Woede dat als ze worden gearresteerd dat mensen toch protesteren. Woede dat ik analyses moet lezen dat het de schuld is van de samenleving. Daar word ik vooral woedend van. En dan probeer ik altijd een beetje op te letten met wat ik zeg. Want dan zeg je vaak dingen waar je achteraf spijt van krijgt.'

De Wever vreest voor politiek misbruik van de aanslagen en voor polarisatie, en dit in heel Europa. 'Er is veel kans op een golf van intolerantie omdat mensen nu het gevoel hebben dat de tolerantie van Europa is misbruikt, en dat is nog zacht uitgedrukt.'

Minister Jan Jambon heeft volgens De Wever geen fouten gemaakt. Hoewel de namen van de daders van de aanslagen al geruime tijd op een aantal lijsten stonden en ook genoemd werden in verband met de aanslagen in Parijs. Volgens De Wever is het niet mogelijk om al die mensen zo nauw te volgen en heeft de regering goede stappen gezet. 'Het lijkt me heel waarschijnlijk dat voor we die strijd gewonnen hebben nog lelijke dingen gaan gebeuren in Europa.'

De N-VA-voorzitter vreest dat er nog aanslagen zullen volgen. Wat Antwerpen betreft zijn volgens De Wever bijkomende maatregelen genomen, maar wenst hij niet in te gaan op de details daarover. Hij dankt ook nogmaals Defensie, die nu al geruime tijd in het Antwerpse straatbeeld te zien is.

Tijdens de minuut stilte in Antwerpen, speelde de beiaardier op vraag van De Wever ‘Ode an die Freude’, het Europese volkslied.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 maart 2016 om 15:37.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 15:48   #2
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.728
Standaard

Een aantal senioren van zijn stad zijn ook "woedend" omdat het Vlaams Belang niet op 't Schoon verdiep in het college mag van meneer B. De Wever.

Als Bart De Wever oprecht is in zijn uitspraken gooit hij CD&V en Open VLD uit zijn coalitie in Antwerpen en neemt het Vlaams Belang op in zijn fractie. Hij vreest terecht "politiek misbruik". Ik klasseer dit echter niet als misbruik maar politieke proliferatie. Een politieke anti-8x8 partij kan niet anders dan welvaren bij democratische bevraging na deze feiten.

https://www.youtube.com/watch?v=SAZixDGl1jY
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 16:00   #3
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Al die politici maar zeveren over van alles en nog wat, dat de mensen niet beroeren.
Maar De Wever formuleert het zoals Jef Klak of Mie Katoen het denken, maar niet direct kunnen zeggen.

Zie het VTM nieuws op de vtm.be of

titel: De Wever: 'Woedend dat mensen die hier geboren zijn zoiets doen'
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160323_02198667
Wat een komedie.

Het VB had laten weten dat de islam een gevaar is voor de maatschappij, dus de N-VA is dan automatisch van mening dat de islam bevorderlijk is voor de maatschappij.

BDW is woedend dat de realiteit zich niet aanpast aan het N-VA fanatisme.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 23 maart 2016 om 16:14.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 17:37   #4
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Mocht de takel van Dewever je voor de ogen bengelen

Zou je er dan aan zuigen?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 17:50   #5
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

schaamteloze politieke recuperatie van de wever. Maar dat verwondert mij niet.
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 19:49   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Mocht de takel van Dewever je voor de ogen bengelen

Zou je er dan aan zuigen?
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Een takel, bijvoorbeeld, wat bedoel je daarmee.

Hoe dan ook: mocht vb. De Wever pijn hebben aan zijn rug en nood aan een massage, ja ik zou hem wel even helpen.
Maar als Liesbeth, Demir of één van de andere dezelfde nood zouden hebben, dan krijgen zij voorrang natuurlijk.

Nu even ernstig.
Het gaat in deze draad niet over wat De Wever of wat de nva drijft.
Het gaat er over dat hij de juiste toon aanslaat.
Zelfs in de Franstalige pers worden zijn woorden vertaald weergegeven, en bejubeld als "de waarheid".

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 19:59   #7
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Woede is een fase in een rouwproces.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 20:22   #8
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

De Wever is woedend; mja woede is een mannelijke reactie op het kwaad. Verdriet en solidariteit is een vrouwelijke reactie op het kwaad. Had De Wever zo'n dag dat ie iemand zijn gezicht kon breken? Zo'n dag heeft iedereen wel eens zeker...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 20:30   #9
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
De Wever is woedend; mja woede is een mannelijke reactie op het kwaad. Verdriet en solidariteit is een vrouwelijke reactie op het kwaad. Had De Wever zo'n dag dat ie iemand zijn gezicht kon breken? Zo'n dag heeft iedereen wel eens zeker...
Heb jij nog nooit een woedende vrouw meegemaakt? Sommigen kunnen dusdanig bevangen zijn door een ijskoude meedogenloze woede dat een man er bij versteent. Kortom, sommige vrouwen kunnen veranderen in een echte Medea!
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 21:16   #10
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Ochotochere, onzen eersten burger is kwaad, sé:

"De Wever is vooral kwaad: 'Dat mensen die hier geboren zijn zoiets doen. Mensen die hier goed verzorgd zijn. Woede dat die dikwijls vanuit hun eigen gemeenschap worden gesteund. Woede dat als ze worden gearresteerd dat mensen toch protesteren. Woede dat ik analyses moet lezen dat het de schuld is van de samenleving. Daar word ik vooral woedend van."

Hypocrieten Bart had beter al enkele decennia vroeger woedend geweest, toen ook leden van dezelfde bevolkingsgroep de autochtone Vlamingen/Belgen/Europeanen reeds bedreigden, bespuwden, beroofden, aframmelden, verkrachtten, vermoordden en hun vriendjes die steeds de boel kapot sloegen, als een van hun misdadige helden gearresteerd werd.

Nee, die van het VB zijn de misdadigers, die coute sa coute in 't cordon moeten blijven, omdat die bovenstaande shit ook al decennia lang hebben aangekaart, maar nu is 'm kwaad...
Leugenachtige kloothommel. Wie gelooft die mens nog ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 21:47   #11
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ochotochere, onzen eersten burger is kwaad, sé:

"De Wever is vooral kwaad: 'Dat mensen die hier geboren zijn zoiets doen. Mensen die hier goed verzorgd zijn. Woede dat die dikwijls vanuit hun eigen gemeenschap worden gesteund. Woede dat als ze worden gearresteerd dat mensen toch protesteren. Woede dat ik analyses moet lezen dat het de schuld is van de samenleving. Daar word ik vooral woedend van."

Hypocrieten Bart had beter al enkele decennia vroeger woedend geweest, toen ook leden van dezelfde bevolkingsgroep de autochtone Vlamingen/Belgen/Europeanen reeds bedreigden, bespuwden, beroofden, aframmelden, verkrachtten, vermoordden en hun vriendjes die steeds de boel kapot sloegen, als een van hun misdadige helden gearresteerd werd.

Nee, die van het VB zijn de misdadigers, die coute sa coute in 't cordon moeten blijven, omdat die bovenstaande shit ook al decennia lang hebben aangekaart, maar nu is 'm kwaad...
Leugenachtige kloothommel. Wie gelooft die mens nog ?
Het wordt moeilijker met de dag.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 22:14   #12
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Heb jij nog nooit een woedende vrouw meegemaakt? Sommigen kunnen dusdanig bevangen zijn door een ijskoude meedogenloze woede dat een man er bij versteent. Kortom, sommige vrouwen kunnen veranderen in een echte Medea!
Euh jawel hoor. Maar dat zijn meer die furies die daarvoor ineengeslagen zijn door hun ziekelijk jaloerse machovent. Mja dat is actie en reactie. Of dat zijn "damaged goods".
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 22:20   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Woede is een fase in een rouwproces.
Woede is onder andere een fase in een rouwproces, of in elk menselijk proces na een shockerende ervaring.

Maar er zijn nog andere processen waarbij woede komt kijken.
Na straf bedrog bijvoorbeeld.
Als iets of iemand bijt in de hand die het voedt. De eigenaar van de hand kan wel eens kwaad worden.

(fases bij de verwerking van een shockerende ervaring, vb. verlies van een geliefde, ernstig ongeval enz.:
Sara
Shock, Anger, Resistance, Acceptance.
Je gaat in die volgorde door al die fases, kort of lang, maar je kan terugvallen naar een vroegere fase, en dan moet je weer verder.
Zeer typisch dat vb. een Pol Marchal door omstandigheden zo lang bleef heen een weer slingeren tussen die anger en resistance, zodat hij niet kon komen tot de acceptance ...)

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 22:23   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het wordt moeilijker met de dag.
Dat is, met permissie gezegd, een leugen.

Tegenstrevers willen De Wever niet geloven.
Het geloven wordt dus niet moeilijker met de dag, maar wordt uitgesloten als een mogelijkheid.

Niet dat zulks een probleem zou zijn.
"Wij" hebben dat beperkt aantal criticasters niet nodig.
Wentel jullie dus maar verder in die anti-houding; ik kan me inbeelden dat je er plezier aan beleeft.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2016, 22:35   #15
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is, met permissie gezegd, een leugen.

Tegenstrevers willen De Wever niet geloven.
Het geloven wordt dus niet moeilijker met de dag, maar wordt uitgesloten als een mogelijkheid.

Niet dat zulks een probleem zou zijn.
"Wij" hebben dat beperkt aantal criticasters niet nodig.
Wentel jullie dus maar verder in die anti-houding; ik kan me inbeelden dat je er plezier aan beleeft.

.
Je bent aan raaskallen vriend, ik ben lid geworden toen de N-VA het been stijf hield, gewoon omdat het in de Belgische politiek ongezien was.

Ik heb dat lidmaatschap opgezegd toen ze plots van leve Vlaanderen overstapten naar leve Belgie voor de postjes.
Ook BDW zijn neurotische en fanatieke haat tegen het VB en de Vlaamse beweging in het algemeen stoot mij tegen de borst.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2016, 00:37   #16
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Ik denk dat hij vooral boos is omdat hij weet dat hij hiervoor afgestraft zal gaan worden bij de volgende verkiezingen, vandaar snel/snel wat VB retoriek erdoor jassen, maar er wordt nooit 'n daad bij 't woord gevoegd.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2016, 00:54   #17
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Al die politici maar zeveren over van alles en nog wat, dat de mensen niet beroeren.
Maar De Wever formuleert het zoals Jef Klak of Mie Katoen het denken, maar niet direct kunnen zeggen.

Zie het VTM nieuws op de vtm.be of

titel: De Wever: 'Woedend dat mensen die hier geboren zijn zoiets doen'
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160323_02198667
"Minister van Binnenlandse Zaken @JanJambon beloofde Molenbeek op te kuisen. Hij hield woord. Proficiat @FedPol_pers"

BDW

Dat noemen ze nu een hart onder de riem steken.

Laatst gewijzigd door Jakko : 24 maart 2016 om 00:58.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2016, 08:52   #18
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je bent aan raaskallen vriend, ik ben lid geworden toen de N-VA het been stijf hield, gewoon omdat het in de Belgische politiek ongezien was.

Ik heb dat lidmaatschap opgezegd toen ze plots van leve Vlaanderen overstapten naar leve Belgie voor de postjes.
Ook BDW zijn neurotische en fanatieke haat tegen het VB en de Vlaamse beweging in het algemeen stoot mij tegen de borst.
De Wever heeft gelijk. De leiding van het VB of meer nog , het wezen van die partij, is gewoon fascistisch. Ze komen historisch ook uit die hoek en ze zijn het nog steeds. Het recente verhaal van Rob Klop, alias Rob Verreycken, bewijst dit nog maar eens. Rob Verreycken, 'een trouwe medewerker van de partij' dixit Filip Dewinter! En dat is een verhaal uit 2014...!

Maar vroeger was het niet anders: niet voor niets nodigde wijlen VB-voorzitter Karel Dillen de notoire Vlaamse SS-er Jef François uit , als eregast uit op een VB-congres en ging zoon Dillen op bezoek bij Léon Degrelle. Heel die VB-kliek is nog altijd in het zelfde extreem rechtse bedje ziek.

De Wever heeft dit door, en wenst zijn partij niet meer in een fascistoïde vaarwater zoals dat van het VNV van zijn grootvader. En terecht!

De Wever stijgt in mijn achting, ook al na zijn veroordeling van de collaboratie. 'Die was fout' zei hij uiteindelijk. En dat was ze ook.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 maart 2016 om 09:11.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2016, 09:18   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je bent aan raaskallen vriend, ik ben lid geworden toen de N-VA het been stijf hield, gewoon omdat het in de Belgische politiek ongezien was.

Ik heb dat lidmaatschap opgezegd toen ze plots van leve Vlaanderen overstapten naar leve Belgie voor de postjes.
Ook BDW zijn neurotische en fanatieke haat tegen het VB en de Vlaamse beweging in het algemeen stoot mij tegen de borst.
Sommigen worden lid van een partij op basis van wat ze graag zelf horen/lezen en niet op basis van waar de partij zelf voorstaat.
Zulke leden haken wel op tijd af.

De uithaal van De Wever tegen de Vlaamse Volksbeweging is intern uitgesproken. In het nadeel van De Wever grotendeels. Natuurlijk: denk maar niet dat we dat aan de grote klok gaan hangen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2016, 09:25   #20
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.728
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De Wever heeft gelijk. De leiding van het VB of meer nog , het wezen van die partij, is gewoon fascistisch. Ze komen historisch ook uit die hoek en ze zijn het nog steeds. Het recente verhaal van Rob Klop, alias Rob Verreycken, bewijst dit nog maar eens. Rob Verreycken, 'een trouwe medewerker van de partij' dixit Filip Dewinter! En dat is een verhaal uit 2014...!
Filip De Winter heeft Bart De Wever aangeboden een stap opzij te doen zodat een N-VA & Vlaams Belang in Antwerpen 't Stad zou kunnen redden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar vroeger was het niet anders: niet voor niets nodigde wijlen VB-voorzitter Karel Dillen de notoire Vlaamse SS-er Jef François uit , als eregast uit op een VB-congres en ging zoon Dillen op bezoek bij Léon Degrelle. Heel die VB-kliek is nog altijd in het zelfde extreem rechtse bedje ziek.

De Wever heeft dit door, en wenst zijn partij niet meer in een fascistoïde vaarwater zoals dat van het VNV van zijn grootvader. En terecht!

De Wever stijgt in mijn achting, ook al na zijn veroordeling van de collaboratie. 'Die was fout' zei hij uiteindelijk. En dat was ze ook.
Bart De Wever heeft menig Vlaams Belanger verwelkomt in de rangen van de N-VA. Als het Bart De Wever het niet gelukt zou zijn met zijn Volksunie-opvolger-partijtjes was hij nu de Wouter Beke van de CD&V.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be